bu arada göstergem geldi ve takıldı
bu arada göstergem geldi ve takıldı
Apachenin gücü adına GÜÇ bizde artık
durmak yok ZAM a devam vergi manyağı olduk...
Neyse Sorun degiL Vites Sistemi Eski Motorum iLe aynI zaten : )
Bu arada Bu titresim icinde Motora Bindigimde Korkum Buydu sadece Binmeden Bosta Gaz verdigimde Sonda Titredi ama yOlda titrer die sürdüm Henüz yeni Kurulmus Motoru daLmısım titricekmi die Cok kısa Mesafede yüz Oldu İbre Rodajını feLan unutmusum ama Neyse Test Ediyoruz Sonucta Herseyi Görmek Gerek ama Kısa Mesafede Cok Hızlıydı Bu Cüsseye Bu hız .
Titresimde Hissetmedim Pek Cokda Hosuma Gitti
arkadaşım yazıyı küçük yazabilirsin görebiliyoruz yani, kör değiliz
Apachenin gücü adına GÜÇ bizde artık
durmak yok ZAM a devam vergi manyağı olduk...
evet arkadaşlar bende motrumu bugün aydından aldım ve muğlaya kullanarak geldim. (100/110 km falan yol) motor 2008 model ve 1550 km de aldım daha etiketleri duruyo sıfırdan fark yok tanıdık birinden. motorda vibrasyon var dien çooooooook abartıyoo çünkü 2 kişi geldik 80/100 km hız arası ve ikimizde rahatsız olmadık ellerimde uyuşma falan olmadıı. yer tutuşu frenlemesi falan çok hoş debraj vites yağ gibi çok çok seri. ilk izlenimlerim bunlar. yarın fotoda eklerim iyi geceler=)
Ver Red'i Ortalık İnlesin, Herkes Bu Sesi Dinlesin
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
buda motorumun resimleri arkadaşlar=)
Ver Red'i Ortalık İnlesin, Herkes Bu Sesi Dinlesin
bugun sıyah renk apache aldım . bayagı moralım yerıne geldı :D ılk defa vıteslı kullanıyorum ve allaha sukur zorlanmadım. resımler gelecek....
yeni alan arkadaşların motorları hayırlı,uğurlu olsun.
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
bora abı sagol.
bır kac sorun var onun dısında motor hosuma gıttı. sadece bos vıteste ıken yesıl N uyarı ısıgı var. dıger vıteslerde uyarı yok.
sınyal verırken ekranda belıren sınyal ısıgı hosuma gıtmedı. saga da versen sola da versen aynı ısık yanıyor. sol a verdıgın de sol yesıl ok saga verdıgın de sag yesıl ok yansa daha ıyı olucakmıs.
artcı ıcın koltuk bıraz dar. konforu ıyı ama az daha genıs olsaymıs daha ıyıdı.
Makina Cok sagLam ya : ) Test sürüsünde IsıkLarda Durdum Yanda abartısız 20 araba varsa 15 inde Söför Kafasını Cama dayadI Motoru Süzüyordu Kısmetse Bende aLıyorum Pazartesi : ) Plaka Cıkınca.
abıler bugun bende aldım fakat boşta yavas yavas gıderken bır ses geldı zıncır tarafından acaba sızdede oldumu ilgilenırsenız sevınırım
Motosiklete bin oğlum, çünkü motosiklet hayattır.
Birçok babanın korkusu oğlunun motosiklete binmesidir. Ölümden ve başka her türlü tehlikeli durumun çocuklarının başına gelmesinden korkarlar. Benim senin başına gelmesinden en çok korktuğum şey ise hayatın zevklerini almadan yaşayan bir eğreltiotu olmandır. Eğer yapmak istediğin şey orada duruyorsa ve aranızda bir tehlike dikilmişse, senin yapman gereken o tehlikeyi bertaraf edip, istediğin şeye ulaşmaktır. İşte bunu yapamazsan hayatın ancak bir eğreltiotununki kadar heyecanlı olabilir.
Motosiklete bin oğlum, ama dikkat et, motosiklet tehlikelidir.
O tehlikenin üzerine aptal gibi gitme. Unutma Sun Tzu der ki; “kötü komutanlar önce savaşa girer, sonra nasıl kazanacağını düşünürler; iyi komutanlar önce nasıl kazanacağını bulmadan savaşa girmezler”. Önce viraja girip de sonra nasıl çıkacağını düşünen aptallardan olma.
Tehlikeleri en küçüğüne kadar bertaraf et. Hep tam koruma kullan, bakımsız motorla yola çıkma, alkollü ya da yorgun binme, kafan bozukken taksi tut, bilmediğin yolda risk alma, diğer araç sürücülerinden köşe bucak kaç. Tehlikeleri nasıl dibine kadar bertaraf edeceğini bilemiyorsan sakın motosiklete binme, çünkü o zaman bu işi beceremezsin demektir.
Motosiklete bin oğlum, çünkü motosiklet aşktır.
Sadece kızlardan bahsetmiyorum, motosiklet macerası yaşam aşkıyla doludur. Güneşi batıracağın yeri bilmek, üzerinde yaşadığın toprakları karışı karışına gezmek, her yaş ve meslekten insanla yolunu paylaşmak ve bindiğin makinenin üzerinde sanki çığlık atarmış gibi kopup gitmek, hayatı dibine kadar yaşamak, ancak bu araçla mümkündür. Motosiklet macerasının içinde yaşam aşkı olmayan insanların tek yaptığı ise teknik detayları birbirlerine anlatarak kocaman, yararlı ama sıkıcı bir ansiklopediyi yaşayıp gitmektir. Aşkın ucunu bırakma, heyecanlı ve renkli ol, sıkıcı olma. Sıkıcı olacaksan arabaya binip, haftasonları futbol, akşamları ana haber seyrederek yaşayabilirsin, motosiklete ihtiyacın yok. Günü yakalamayı bil oğlum, motosiklet senin yaşama enstrümanındır.
Kızlardan bahsetmiyorum dediysem, o kadar da demedim tabi. Hani bazen pembe bir vespa üzerinde pembe kaskla kuğu gibi giden pembe pantolonlu bir kız görürsün ya? Git yanaş, merhaba de ona. Orta parmağı gösterirse, kıza efendi gibi bir selam çakıp gazla bana gel, ensene bir tane patlatayım, sonra bira içmeye gideriz. Hayatı böyle yaşayacaksın işte, öküz gibi, ödlek gibi değil. Hem efendiliğini bozmayacaksın, hem de çılgınlığını koruyacaksın.
Ha hoşlandığın bir kız mı buldun? At motorunun arkasına, Datça’ya götür onu, Knidos’un sularıyla yıka. Can Yücel’in en sevdiğin şiirlerini okurken batan güneşi izlet ona, Domuzbükü’nde yıldızları ört üstüne uyusun. Sonra bu macera için bana teşekkür edeceksin.
Motosiklete bin oğlum, çünkü motosiklet isyandır.
İnsanlık tarihi popüler kültürler ve onlara tepkiyle gelişen kültlerle doludur. Rock tarihi, 68 kuşağı, Avrupa bohemleri, Beatnick’ler hep aynı heyecanla tutuştular. Bugün bu ateş bir miktar sönmüş görünse de sen buna aldanma. İnsanoğlunun doğasında isyan vardır ve motosiklet bunun dışavuruluş şekillerinin en güzellerinden biridir. Motosiklet bir ulaşım aracı değildir, bir isyan aracıdır, bunu kafandan çıkarma.
Hayatın rutinlerine dikkat et oğlum. Efendi ol ama içindeki serseriyi korumayı bil, akşam eve gelince takım elbiseni çıkarıp deri montunu giy. Her zaman kravatın olabilir ama hiç yuların olmasın, her zaman bir patronun olabilir ama hiç efendin olmasın. Eğer seni zincirliyorlarsa o patronu, arkadaşı ya da sevgiliyi dehleyip, kravatı çöz, kol saatini fırlatıp at, gemileri yakmayı bil. Hayatımda tanımaktan keyif aldığım insanların neredeyse hepsi, günü geldiğinde hayatında radikal değişiklikler yaparken gözünü kırpmamış insanlardır. Ve bu insanların neredeyse hepsi motorcudur.
Motosiklete bin oğlum, çünkü motosiklet dostluktur.
Bir motosiklet grubuna mutlaka gir. O motosiklet grubunun içerisindeki bir kavgaya ise asla girme. Unutma ki insanın olduğu yerde sevgi de vardır, kavga da vardır. Toplumdan soyut yaşama, yolu paylaş. Ama kimliğini de kaybetme, yolunu şaşırma. Toplumun içinde dur, ama tek başına ayakta dur, sonuçta yol yalnız senin yolundur unutma.
Herkesle konuştuğun gibi, her tip motora da bin, tutucu olma. “Chopper gitmiyor, dönmüyor” diyenleri takma, altındaki V motorun ritmiyle dans etmeden isyanın ruhunu anlayamazsın. Sıkı bir enduroyla off-road yapmadan doğaya fazla kavuşamazsın. İbrende bir kez olsun 200’leri görmeden de adrenalin seni ilk defa içki içmiş 15 yaşındaki kız gibi sarhoş eder durur. Herkesi dinle ama hiçkimseye kulak asma. Motosiklet türlerinin her biri farklı amaçlarla üretilmiştir, birini seçeceksen seç, ama hepsiyle barışık ol, hiçbirinin fanatiği olma.
Motosiklete bin oğlum, çünkü ben hep motosiklete bindim.
Ve şu hayatımda yaptığım en iyi şeylerden biri bu. Tek bir dakikasından bile pişman değilim ve iyi kötü her maceramın kıymetini bildim. Hayatta öğrendiğim birçok şeyi bu iki tekerlekli cansız makineden öğrendim.
Motosikletle yaşa oğlum ve aradan yıllar geçerse ve ben motosiklete binemeyecek durumda olursam, gel bana maceralarını anlat, nereleri keşfettiğini, kimlerle hırlaştığını, kimlerle dost olduğunu, hangi şarabı kiminle içip, hangi güneşi nerede batırdığını.
Eğer ben ölmüşsem de çok önemseme. Motor üzerinde ölmüşsem neden pişman olmadığımı anlayacak tek kişi sen olacaksın. Eğer ölmemişsem şu pembeli kıza sor bakalım ablası var mı?
Sana bırakacağım en büyük miras, işte bu hayat rehberi, motosikletli hayatın ta kendisidir.
Motosiklete bin oğlum, çünkü motosiklet hayatın ta kendisidir
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:40 ----------
beyler arka dıslıyı deıstırıcemde hızını bıraz daha artırım motoru rahatlarım ıstıom acaba kac yapmalıyım ve dıslıyı nerden bulabılırım bırde ıyı bıseymıdır arka dıslıyı deıstırmek motorun gıdısıne etkı edermı hep artcım var cunku
yok yok bırsey etmez
Arkadaşlar. Öncelikle herkese merhaba. Ben 2007 mdl bı Ybr kullanıcısı idim. Motorumu bugun ıtıbarıyle sattım. Şimdi hangi motoru alacağıma kararsızım. Apache güzel gibi duruyor. Fakat kullanma fırsatım olmadı. Okuyorum okuyorum forumları, biri diyor titreşim var, biri diyor parçası yok. vs.vs. Kımse yoğurdum ekşi demez. Şu motor hakkında delikanlı gibi birisi çıkıpta, bu motorun artıları şu şu şu, eksileride bunlar bunlar bunlar diyecek bi arkadaş arıyorummmmm
Mustafa ÇAKMAK A rh(-) Suzuki GSR 600
ben ılk defa vıteslı motor kullanmaya basladım tvs ıle. kendımce eksılerını yukarıda yazdım. bu motoru almanı tavsıye ederım. 150 km yaptım 3. gunum bugun ve depo hala daha agzına kadar dolu.
Motorun lastiklerini değiştiren oldumu ? Olduysa marka,fiyat ve memnunluk derecesini söylerse sevinirim.
Yağmuru çamuru beklemeyin bence herkes lastiklerni değiştirmeli hiç güvenli değil üzerindekiler.
Bu arada bugün biraz hız denemesi yapayım dedim 108 km de kaldı . Rüzgar vardı ama bu kadar etki edermi ? Hız meraklısı değilim 90 km bana yetiyor ama bir sorun varsa da çözmek gerekli.
valla ybr em de prellı mt65 vardı takım olarak fena değildi ama benden sana tavsıye alacaksan mırclen den sasma hayatın o lastık parcasında biraz pahalı ama çok çok iyi demır logar kapakları motorların korkulu ruyası orada bıle kusursuz yol tutusu var ben bıle almayı hatta 100 90 18 varken bunun 1 ustunu takmanı tavsıye ederım110 80 18 olanı
Şu an bu konu içerisinde 33 kullanıcı var. (0 üye ve 33 misafir)