rodaj la ilgili ayrıntılı bilgi verebilirmisiniz arkadaslar
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:06 ----------
birde bu ılk vıteslı motorum olacak lastiklerde kayma vb sorunlar yasanıyormu yol tutusu nedır lastık yenılemeye gerek varmı bilgi verebilirmisiniz
valla ben adamın yalancısıyım ama nasıl desem söledikleri çok içtendi bence
kım dıo vibrasyon yok dıe yhaa benımkısı 1100 kmde 8000 devırden sonra arkadakı gulme krızıne gırıo tıtresımden gıdıklanıoda:D bu arada rodajda bır depoya 800 km gıtmezzzzz kım derse abartıo
Apachenin gücü adına GÜÇ bizde artık
durmak yok ZAM a devam vergi manyağı olduk...
wallaha arkadaslar sofor hıssetmıo pek vıbrasyonu ama 9 bın devırı gectıgın zaman arkadakı baya bı hıssedıo ama 9000 devırın ustunde motoru kullanırsanda ztn tez zamanda motoru elıne alırsın o sana bıner artık sadece sollama yaparken cıkıorum ben 4. vıtes 9000 devıre ondanda olmem sende olmazsın merak etme:D artcın dusunsun o kadarını) bıde su apachesı 160 goren arkadaslar benımkınede yapalım bı sekıl benım kıde yapsın yhaa 125 ı gecmıo napım dıslı degıstırımmı bende acaba cekısı cok dusermıkı denemek ıstıyorum bı yhaa uff cok kararsız kaldım....orjınalı bozmayıda hıc sevmem yhaa ama rahatlarmıkı motor acaba :S nese dursun en ıyısı sımdılık
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:43 ----------
800 km konusu ıcınde ozur o zmn yalnıs anlamısım:D
arkadaslar hc ftgraf paylaamıyorsunuz
vibrasyon yok diyende var az diyende
eski kasası için yok diyen bile var
benimkisi 500km bakımına girmedi, servisteki eleman ilk bakımda vibrasyonu halledicez dedi ben bişey demeden.
öylesine uğradığımda dişli değiştiricez dedi, niye dedim bu şekilde 110 görürsün dedi bende olumsuz konuştum sıfır motor dişlimi değişir diye.
adanalı Bora abi dişli değiştirmiş daha iyi oldu dedi ve biraz daha oynama yapacağını söyledi arkayla falan, ona tekrar sormak lazım.
başka yapanlarda var biraz böyle kullanayım sonra bakarız.
bende en çok gidonda hissediliyor.
abartılacak gibi değil alacak olanlarında kafa karışmasın.
tek göze batanda vibrasyon ama karbüratör ayarı sübap ayarı civatalarda sıkılınca dahada azalır kalitelide yağ koyarsak %50 azalır alet güçlü azda olsun
160 gören haberini ben verdim, sahibinden.com da ilan vardı antep te, 160 diye kaydetmiş alet. foto sunu çekmiş eleman, biladerde aramış adamı her 100km de yağ değiştirmiş rodajda orta halli sürmüş vsvsvs... bence 160 imkansız 140 belki.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:55 ----------
Uploaded with ImageShack.us[COLOR="Silver"]
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:06 ----------
Apachenin gücü adına GÜÇ bizde artık
durmak yok ZAM a devam vergi manyağı olduk...
gerçekten güzel makina almak istiyorum vesselam sadece parça sorunu ile uğraşırmıyım diye merak ediyorum birde siyahı çok toz tutar bende biraz kıl biri olduğum için akşama kadar motr silmek istemem ama en çekici renk bu olmuş full siyah çok asil yani güle güle kullan
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
parça internette bol baktım ben, sıfır motor aksilik olmazsa 1-2 sene parça ihtiyacı duyulmaz
bende titizim toz belli ediyo kısa sürede hallediliyo ufak bir bez sil gitsin
bende kırmızı alıcam diye gittim siyahta karar kıldım arkadaşta syh al asil duruyo dedi
saol kardeşim sanada nasip olur inş
Apachenin gücü adına GÜÇ bizde artık
durmak yok ZAM a devam vergi manyağı olduk...
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
Arkadaşlar apachede dişliyi değiştirmenin orjinalliğini bozacagını düşünmeyin.Bunu tecrube etmiş biri olarak söyluyorum ,ben eski kasasınıda kullanıyordum ondada dişliyi değiştirmiştim arka dişliyi 43 yapmanız yeterli oluyor , eger motorun lastiklerini inceltir yani değiştirirseniz önu 13 yapmalısınızlastikde oynama yapmaz iseniz arkayı 43 yapmanız yeterli .Srvisin sana geldiginde titreşimi alırız demesinden maksat bu,dişliyi değiştirmek.Haliylen dişli değişince motorun hızı fazlalaşırken cok az olan o titreşimde azalıyor arkadaşlar.Ben şu an arka dişliyi değişmedim ilk bakıma gidecem bu hafta ve dişliyi değişecem ,Şu an dişli değişmeden yapabildigim en yusek hız 112 km oldu tabi rodajdan yeni yeni cıkıyoruz onuda unutmamak lazım.Parca konusuna gelince arakdaşlar bu hafta servise ugramıştım yeni alan arkadaşlarda biri kaza yapmış digital gösterge ,sinyaller tekrar taktırmak zorunda kalmış.Yani bulunmama gibi bi sorun yok arkadaşlar bazı arkadaşlar bu sayfada fazlaca abartılı olarak bulamazsın , motor şu kadar zamanda geldi parca ne zaman gelir gibi abartı yapıyorlar .Kısacası parcasıda şu an mevcut .Herkese ii kazasız belasız sürüşler .Ayrıca bende siyah almaya gittim kırmızı aldım aslında bordoya yakın bir renkde diyebiliriz .Motor bölumunun siyahı ile kaportanın kırmızısı biribirini cok güzel tamamlamış
dişliyi değiştirsemmi değiştirmesemmi kararsız kaldım
biraz böyle kullanayım diyorum sonra değiştireyim diyorum
arka değilde önü değiştirirler tahminim
aslında arka değişse 1 numara küçülse daha iyi olur dediğin mantıklı
arkayı 1 numara küçültmek önü 0,5 büyütmek gibi olur
lastik olayını anlamadım ince olunca ne fark olur
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:16 ----------
arkayı 3 numara küçültmek önü 1 büyütmek gibi olur yukarıda yanlış yazmışım
Apachenin gücü adına GÜÇ bizde artık
durmak yok ZAM a devam vergi manyağı olduk...
yha bu dıslı degısımı ne kadar tutuo... sımdı onumu degıstırsem dhamı ıyı olur arkayımı bıde arka kucultuluo on buyultuluo dımı nasıl yapıcam... yardımcı olurmusunuz sardım hee bı fıkre
bende onu düşünüyodum şimdi
http://www.sprocketcalculator.com/ bu siteye gir detaylı bilgi alırısın
bende arkayı 44 den 43 e düşürmeyi planlıyodum
Apachenin gücü adına GÜÇ bizde artık
durmak yok ZAM a devam vergi manyağı olduk...
arkadaslar merhaba benim arkadaşa apache alasımız varda acaba senetle veriyorlar mı? haberiniz var mı ? bilgi verebilirseniz sevinirim
Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)