Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #4541
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    servisi olsa yedek parçasi ucuzliycak insanlar alcak 2.eli canlancak ama bunlar olmayınca motorun arkasında duran bi güç olmıyınca 2.plana düsüyor bu motor bence yoksa tvs okdr kötü bi marka deil hele yenileri süper görünüyor
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #4542

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Alıntı Arjantinli69 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bütün söylenenler boş çıkmış yine.yok 160 cc olucaktı,enjeksiyon olucaktı.
    elde kalan parçaları bir araya getirmişler al sana yeni kasa 150 cc eski titreşimli motor.bu haliyle beş kuruş vermem ben bu motora.tek + sı az yakması,kenarda dursun şehir içi ulaşımda iyidir ufak cc.
    adam gibi 160-180 cc enjeksiyonlu motoru getirsinler Türkiye'ye,titreşimsiz olanından bi zahmet.
    İyi de önceki sayfada arkadaş titreşim yok diye yazmış. Test etmişler motoru.

  3. #4543
    K o r @ y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2011
    Motosikleti
    ATOM KARINCA
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyi de önceki sayfada arkadaş titreşim yok diye yazmış. Test etmişler motoru.
    bende fuarda bizzat yetkili ile görüştüm % 60 oranında titreşim kaldırıldı dedi. zaten kullanıcıların en büyük şikayeti titreşim sorunuymuş.. gelen şikayetler doğrultusunda bu yönünü gidermişler.. ayrıca bu motor hindistanda full satılıyormuş

  4. #4544
    victorist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF 150
    Yeni Kasaya eğer enjeksiyon koyulsaydı tahminim max torkunu 5000 devirde verirdi yeni Rtr 150 buda düşük devirde kullanmak az titreşim yemek az yakmak ve şehir içinde az vites değiştirmek demektir

    Yazık etmişler motora karbüratör koyarak

    Motosiklet.net marka Fanatikleri yanlış bilgi verenler tecrübesi olmadığı halde bir motor hakkında yorum yapanlar yüzünden kalitesi düşmüştür buda Forum yararlığını yitirmesine sebeptir.

  5. #4545

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    Alıntı alper150zc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yanlış bilgilendırıyorsunuz cbf bG gucu 11.6ps yani 12.8bg dir lütfen bi malı overken oburunu düsürmek gibi kötü davranıslara kalkısmayınız VEDE CBF BU BG GÜCÜNÜ 8DEVİRDE VERİRLKEN APACHE BU BG Rİ 8500DEVİRDE VERİYOR BEN DORULARI SOLIYORUM İSTİYENLER ARASTIRABİLİR MARKA FANATİĞİ YAPMIYORUM FAKAT FORUMDAKI ARKADASLARIMIN YANLIS BİLGİLERLE KANDIRILMASINADA GÖZ YUMAMAM
    peki ozaman sen yanlış bilgi verdin. ps ile hp arasında önemsiz bir fark fardır .buda aynı kabul edilir. 11,6 ps 11,760915 hp eder. ps ile hp arası fark 1,013872 dir.

    Türkçe bir metinde BG olarak gösterilmemesi okura metni hazırlayanların Türkçe bilmediğini ya da bazı terimlerin Türkçesini aramaya üşendiğini gösterir. Beygir gücü Avrupa ülkelerinde daha DIN (Alman Standardı) normuna göre veriliyor. İngiliz BHP ile Alman DIN normuna göre PS (beygir gücü) arasında "1bhp = 1,013872 hp DIN" olarak belirtebileceğimiz bir farklılık bulunuyor. Amerika'da ise SAE normu kullanılıyor. SAE normu motor dinamo, hava filtresi vb. olmadan doğrudan dinamoya bağlandığında elde edilen güçtür. DIN normuna göre ölçülmüş beygir gücü daha düşük çıkar. Örneğin yaklaşık 100 beygir/SAE olarak belirtilen aracın gücü 90 beygir/DIN civarındadır. Türkiye'de bir ara bazı şirketler motor güçlerini SAE olarak belirtiyordu. Bunun tüketiciyi yanıltıcı bir davranış olduğunu düşünüyoruz. Tüketicinin farklı marka araçları karşılaştırabilmesi için verilen değerlerin aynı standarda göre olması gerekir. Beygir gücüyle ilgili standartların ülkeden ülkeye farklılık göstermesi nedeniyle metrik sistemin kullanılması yaygınlaşmaya başladı ve AB ülkelerinde artık otomobillerin güçleri Watt cinsinden veriliyor. Avrupa'da 1 metrik beygir gücü = 735.499 Watt olarak kabul ediliyor. ABD ve İngiltere'deki 1 beygir gücü ise 746.6999 Watt olarak kabul ediliyor. Buna göre Avrupa'da 100 kW olarak belirtilen bir aracın gücü 136 BG'ye karşılık geliyor.

  6. #4546

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    En doğrusu kW olarak vermek zaten. BG denen birim tamamen gereksiz ve keyfi olarak çıkartılmış. Mühendislik hesaplamalarının tümü kW veya W olarak yapılır.

  7. #4547

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    James Watt geliştirdiği makineleri daha iyi pazarlayabilmek için müşterileri onların güçleri hakkında ikna etmesi gerekiyordu. O zamanlar iş yapıcı güç deyince insanların beyinlerinde canlandırabilecekleri en uygun şey attı. Bu nedenle Watt makinelerinin güçlerini ifade edebilmek için 'beygirgücü' birimini seçti. Böylece müşteriler satın alacakları makinenin gücünü atın gücü ile mukayese edebiliyor, daha çabuk tatmin olup karar verebiliyorlardı.

    James Watt geliştirdiği buhar pompasının gücünü ölçebilmek için kömür madeni yataklarında yük taşımada çalıştırılan atları incelemeye aldı. Ölçümleri sonucu bir atın 45 kilogramlık kömürü bir saniyede 1,11 metre uzaklığa taşıyabildiğini tespit etti. Böylece bir at, ağırlık çarpı yol olarak 50 kilogram-metrelik iş yapmış oluyordu. Nedeni nedir bilinmez bu değeri yüzde 50 arttırarak 75 kilogram-metreyi, beygirgücü (horsepower) ismi ile güç birimi olarak kabul etti.

  8. #4548

    Üyelik
    19 Şubat 2011
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    java ceylan,minsk,mz 251,tvs apeche,honda cbf 150
    [QUOTE=Şenonar;2285423]Önceki motorumda bu far orj. hali ile takılıydı yine apache
    ee yeni kasaya yeni fark şekli gider
    Eski motor şu
    [/Q
    apecheyi mundar etmişsin

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:42 ----------

    Alıntı KARA_MURAT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hihohahahahaha Gece gece felaket güldürdünüz yaaaawww,neymiş bu alet öyle.... bu kadar da değildir
    birader yol yorgunlugu ve motordaki vibrasyondan dolayı oldu bunlar,dile kolay sabah 8 de yola çıkıyorsun ertesi gün sabah 5 te istanbula varıyorsun,22 saat motor üzerinde gitmek kolay mı ?

  9. #4549

    Üyelik
    27 Haziran 2009
    Şehir
    istanbul / Teşvikiye
    Motosikleti
    CBF250
    [QUOTE=outgun;2286352]
    Alıntı Şenonar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Önceki motorumda bu far orj. hali ile takılıydı yine apache
    ee yeni kasaya yeni fark şekli gider
    Eski motor şu
    [/Q
    apecheyi mundar etmişsin
    Forumdan bir arkadaş modifiye yapmıştı, hem cc yükseltmişti hemde ybr farı koymuştu, o çok güzeldi.
    Tvs Apache '09 , Piaggio X9 250 '05 , Yamaha XT600 '94 , Honda CBF150 '11

  10. #4550

    Üyelik
    19 Şubat 2011
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    java ceylan,minsk,mz 251,tvs apeche,honda cbf 150
    [QUOTE=_UnReaL_;2286360][QUOTE=outgun;2286352]

    Forumdan bir arkadaş modifiye yapmıştı, hem cc yükseltmişti hemde ybr farı koymuştu, o çok güzeldi.[/QUOTE

    apecheye xenon takan var mı acaba merak ediyorum

  11. #4551
    Arjantinli69 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2009
    Şehir
    İstanbul-Kadıköy TAMER
    Motosikleti
    SUZUKİ GSF 600 S BANDİT
    apache'lerde krankta balansör varmı yok,yoksa titreşime devam kaçarı yok.neyle kesmişler titreşimi motor kulaklarına lastik takoz takarakmı
    milleti nasıl kandırsak diye düşünüyorlar.ben 2008 ve 2009 model 2 tane apachede 38.000 km yi aşmış vaziyette sattım titreşim yok diyeni görmedim kesmekte imkansız.haliyle yeni kasada'da aynı motor olduğuna göre titreşime devam demektir.
    apache öyle bir motorki üzerine harici hiç bir şeyi kabul etmemek için direniyor.
    zenon takmak için bobin-konjektör degişip ondan sonra randıman veriyor onunda maliyeti ortalama 250 tl gibi.
    apache'ye isterseniz piston-gömlek-üst kapak(siboplar takım) alarak 160 cc ye kadar yükseltebilirsiniz o da ortalama 800-1000 tl arası bir fiyat çıkarıyor.değermi bence değmez 20 km için o kadar para vermeye.
    2 saat apache üzerinde 100 km üzeri yol yapın akşam beni kim dövdü dersiniz o derece.
    denemeden anlamazsınız denemek lazım.
    Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER

  12. #4552
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    Alıntı acun0 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    peki ozaman sen yanlış bilgi verdin. ps ile hp arasında önemsiz bir fark fardır .buda aynı kabul edilir. 11,6 ps 11,760915 hp eder. ps ile hp arası fark 1,013872 dir.

    Türkçe bir metinde BG olarak gösterilmemesi okura metni hazırlayanların Türkçe bilmediğini ya da bazı terimlerin Türkçesini aramaya üşendiğini gösterir. Beygir gücü Avrupa ülkelerinde daha DIN (Alman Standardı) normuna göre veriliyor. İngiliz BHP ile Alman DIN normuna göre PS (beygir gücü) arasında "1bhp = 1,013872 hp DIN" olarak belirtebileceğimiz bir farklılık bulunuyor. Amerika'da ise SAE normu kullanılıyor. SAE normu motor dinamo, hava filtresi vb. olmadan doğrudan dinamoya bağlandığında elde edilen güçtür. DIN normuna göre ölçülmüş beygir gücü daha düşük çıkar. Örneğin yaklaşık 100 beygir/SAE olarak belirtilen aracın gücü 90 beygir/DIN civarındadır. Türkiye'de bir ara bazı şirketler motor güçlerini SAE olarak belirtiyordu. Bunun tüketiciyi yanıltıcı bir davranış olduğunu düşünüyoruz. Tüketicinin farklı marka araçları karşılaştırabilmesi için verilen değerlerin aynı standarda göre olması gerekir. Beygir gücüyle ilgili standartların ülkeden ülkeye farklılık göstermesi nedeniyle metrik sistemin kullanılması yaygınlaşmaya başladı ve AB ülkelerinde artık otomobillerin güçleri Watt cinsinden veriliyor. Avrupa'da 1 metrik beygir gücü = 735.499 Watt olarak kabul ediliyor. ABD ve İngiltere'deki 1 beygir gücü ise 746.6999 Watt olarak kabul ediliyor. Buna göre Avrupa'da 100 kW olarak belirtilen bir aracın gücü 136 BG'ye karşılık geliyor.
    acun0 senin burda ne işin var sen git cbr125 formuna cbf250 cbf150 formuna bağır orda honda kötü motor dandik motor bi ben akılıyım sizde kafa yok die yanlıs konudasın
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  13. #4553
    red thunder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2009
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Ninja 250R - Mojito ;)
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kısmet değil miş be ustacım test raporunu senden dinlemek, vuslat başka bahara artık

  14. #4554

    Üyelik
    11 Mart 2011
    Alıntı alper150zc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yanlış bilgilendırıyorsunuz cbf bG gucu 11.6ps yani 12.8bg dir lütfen bi malı overken oburunu düsürmek gibi kötü davranıslara kalkısmayınız VEDE CBF BU BG GÜCÜNÜ 8DEVİRDE VERİRLKEN APACHE BU BG Rİ 8500DEVİRDE VERİYOR BEN DORULARI SOLIYORUM İSTİYENLER ARASTIRABİLİR MARKA FANATİĞİ YAPMIYORUM FAKAT FORUMDAKI ARKADASLARIMIN YANLIS BİLGİLERLE KANDIRILMASINADA GÖZ YUMAMAM




    Öncelikle Merhabalar uzun süredir forumu takip ediyordum. Görüşlerinize çok saygılıyım. Ama bende sizin milleti yanlış bilgilendirmenize dayanamadım bir cevap yazmak istedim... Sadece biraz Bilgi tazeleme diyelim;


    1 HP=1,0138 PS dir.
    1 PS=0,986 HP dir.

    Dolayısıyla 11,6 PS = 11,44 HP dir (CBF 150 İÇİN)

    Sizin karıştırdığınız bağıntı HP ile KW arasında karıştırmayalım ve yanlış bilgilendirmeyelim LÜTFEN!!!


    Saygılar ve Sevgiler....

  15. #4555

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    Alıntı PPOMAKK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle Merhabalar uzun süredir forumu takip ediyordum. Görüşlerinize çok saygılıyım. Ama bende sizin milleti yanlış bilgilendirmenize dayanamadım bir cevap yazmak istedim... Sadece biraz Bilgi tazeleme diyelim;


    1 HP=1,0138 PS dir.
    1 PS=0,986 HP dir.

    Dolayısıyla 11,6 PS = 11,44 HP dir (CBF 150 İÇİN)

    Sizin karıştırdığınız bağıntı HP ile KW arasında karıştırmayalım ve yanlış bilgilendirmeyelim LÜTFEN!!!


    Saygılar ve Sevgiler....
    tebrikler ama inadı inat birde laf atıyor millete ögrende gel

  16. #4556

    Üyelik
    05 Kasım 2010
    Şehir
    İstanbul
    surat motor a gelip hemen test yapabilirsin. ancak gelmeden önce lütfen ara ki motor burada olsun. Ayrıca motoru test etmeniz (olumlu ya da olumsuz) yorumlarınızı yazmanız bizim için çok önemli. 554 669 9297 Serkan DİNÇ
    Apache Sürat Motor'dan alınır

  17. #4557
    Adana İl Temsilcisi adanalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DİVERSİON F, YAMAHA BW'S 100
    hadi bakalım arkadaşlar,yapın şu testi ve tarafsız yorumlarınızı yazın buraya da bitsin bu sürtüşme.
    DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
    KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE

  18. #4558
    Arjantinli69 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2009
    Şehir
    İstanbul-Kadıköy TAMER
    Motosikleti
    SUZUKİ GSF 600 S BANDİT
    bir arkadaşım geçen sene sonbaharda test sürüşü için gelen yeni kasayı deneme şansı bulmuştu ben kaçırmıştım,eski kasa ile hiç farkı yok demişti ve benim 2009 apache'yi almıştı.titreşim aynen devammış yani,motor değişmediğine göre titreşimi ne ile kestiklerini açıklarlarsa bizde bilgi almış oluruz,ama fuarda sordum motor eski kasanın motoruymuş bir değişiklik yokmuş o zaman millete titreşim yok demenin anlamı yok derim.
    zaten olay şu yeni kasa rtr 160-i tvs ye eski kasanın 150'nin karbüratörlü motorunu koymanın anlamı ne kimi kandırmaya çalışıyorlar.
    Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER

  19. #4559
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    altın elbiseli adam barkın abiye sordum test edermisiniz die fuarda istemişler tvs test düşünmüyoruz demiş reddetmiş anlıyamadım ne güzel bi reklam fırsatı aslında tanıtım amaçlı nie yaptırmamışlarki malamı güvenmiyolar
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  20. #4560

    Üyelik
    09 Eylül 2007
    Motosikleti
    Honda Click 125i 2012
    yok mu tvsden guzel haber? haziran basi geliyor deyin apache hukmunu kaybetti, yeni gozde bu sene cbr125 yeni kasa, apacheninki yeni kasa degil, goz boyama cunku, millette sikayetler cogaldi, cok eski bir gecmisi yok ama sikayetler kroniklesmede, amacim apacheyi kotulemek degil, forumdaki kullanicilara danisin uzun km yapanlara, 20.000kmde olupta iyi diyenlere cevabim kotu olsa zaten cinli bile olamaz


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 35 kullanıcı var. (0 üye ve 35 misafir)

Bu Konudaki Etiketler