servisi olsa yedek parçasi ucuzliycak insanlar alcak 2.eli canlancak ama bunlar olmayınca motorun arkasında duran bi güç olmıyınca 2.plana düsüyor bu motor bence yoksa tvs okdr kötü bi marka deil hele yenileri süper görünüyor
servisi olsa yedek parçasi ucuzliycak insanlar alcak 2.eli canlancak ama bunlar olmayınca motorun arkasında duran bi güç olmıyınca 2.plana düsüyor bu motor bence yoksa tvs okdr kötü bi marka deil hele yenileri süper görünüyor
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
Yeni Kasaya eğer enjeksiyon koyulsaydı tahminim max torkunu 5000 devirde verirdi yeni Rtr 150 buda düşük devirde kullanmak az titreşim yemek az yakmak ve şehir içinde az vites değiştirmek demektir
Yazık etmişler motora karbüratör koyarak
Motosiklet.net marka Fanatikleri yanlış bilgi verenler tecrübesi olmadığı halde bir motor hakkında yorum yapanlar yüzünden kalitesi düşmüştür buda Forum yararlığını yitirmesine sebeptir.
peki ozaman sen yanlış bilgi verdin. ps ile hp arasında önemsiz bir fark fardır .buda aynı kabul edilir. 11,6 ps 11,760915 hp eder. ps ile hp arası fark 1,013872 dir.
Türkçe bir metinde BG olarak gösterilmemesi okura metni hazırlayanların Türkçe bilmediğini ya da bazı terimlerin Türkçesini aramaya üşendiğini gösterir. Beygir gücü Avrupa ülkelerinde daha DIN (Alman Standardı) normuna göre veriliyor. İngiliz BHP ile Alman DIN normuna göre PS (beygir gücü) arasında "1bhp = 1,013872 hp DIN" olarak belirtebileceğimiz bir farklılık bulunuyor. Amerika'da ise SAE normu kullanılıyor. SAE normu motor dinamo, hava filtresi vb. olmadan doğrudan dinamoya bağlandığında elde edilen güçtür. DIN normuna göre ölçülmüş beygir gücü daha düşük çıkar. Örneğin yaklaşık 100 beygir/SAE olarak belirtilen aracın gücü 90 beygir/DIN civarındadır. Türkiye'de bir ara bazı şirketler motor güçlerini SAE olarak belirtiyordu. Bunun tüketiciyi yanıltıcı bir davranış olduğunu düşünüyoruz. Tüketicinin farklı marka araçları karşılaştırabilmesi için verilen değerlerin aynı standarda göre olması gerekir. Beygir gücüyle ilgili standartların ülkeden ülkeye farklılık göstermesi nedeniyle metrik sistemin kullanılması yaygınlaşmaya başladı ve AB ülkelerinde artık otomobillerin güçleri Watt cinsinden veriliyor. Avrupa'da 1 metrik beygir gücü = 735.499 Watt olarak kabul ediliyor. ABD ve İngiltere'deki 1 beygir gücü ise 746.6999 Watt olarak kabul ediliyor. Buna göre Avrupa'da 100 kW olarak belirtilen bir aracın gücü 136 BG'ye karşılık geliyor.
En doğrusu kW olarak vermek zaten. BG denen birim tamamen gereksiz ve keyfi olarak çıkartılmış. Mühendislik hesaplamalarının tümü kW veya W olarak yapılır.
James Watt geliştirdiği makineleri daha iyi pazarlayabilmek için müşterileri onların güçleri hakkında ikna etmesi gerekiyordu. O zamanlar iş yapıcı güç deyince insanların beyinlerinde canlandırabilecekleri en uygun şey attı. Bu nedenle Watt makinelerinin güçlerini ifade edebilmek için 'beygirgücü' birimini seçti. Böylece müşteriler satın alacakları makinenin gücünü atın gücü ile mukayese edebiliyor, daha çabuk tatmin olup karar verebiliyorlardı.
James Watt geliştirdiği buhar pompasının gücünü ölçebilmek için kömür madeni yataklarında yük taşımada çalıştırılan atları incelemeye aldı. Ölçümleri sonucu bir atın 45 kilogramlık kömürü bir saniyede 1,11 metre uzaklığa taşıyabildiğini tespit etti. Böylece bir at, ağırlık çarpı yol olarak 50 kilogram-metrelik iş yapmış oluyordu. Nedeni nedir bilinmez bu değeri yüzde 50 arttırarak 75 kilogram-metreyi, beygirgücü (horsepower) ismi ile güç birimi olarak kabul etti.
[QUOTE=Şenonar;2285423]Önceki motorumda bu far orj. hali ile takılıydı yine apache
ee yeni kasaya yeni fark şekli gider
Eski motor şu
[/Q
apecheyi mundar etmişsin
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:42 ----------
birader yol yorgunlugu ve motordaki vibrasyondan dolayı oldu bunlar,dile kolay sabah 8 de yola çıkıyorsun ertesi gün sabah 5 te istanbula varıyorsun,22 saat motor üzerinde gitmek kolay mı ?
[QUOTE=_UnReaL_;2286360][QUOTE=outgun;2286352]
Forumdan bir arkadaş modifiye yapmıştı, hem cc yükseltmişti hemde ybr farı koymuştu, o çok güzeldi.[/QUOTE
apecheye xenon takan var mı acaba merak ediyorum
apache'lerde krankta balansör varmı yok,yoksa titreşime devam kaçarı yok.neyle kesmişler titreşimi motor kulaklarına lastik takoz takarakmı
milleti nasıl kandırsak diye düşünüyorlar.ben 2008 ve 2009 model 2 tane apachede 38.000 km yi aşmış vaziyette sattım titreşim yok diyeni görmedim kesmekte imkansız.haliyle yeni kasada'da aynı motor olduğuna göre titreşime devam demektir.
apache öyle bir motorki üzerine harici hiç bir şeyi kabul etmemek için direniyor.
zenon takmak için bobin-konjektör degişip ondan sonra randıman veriyor onunda maliyeti ortalama 250 tl gibi.
apache'ye isterseniz piston-gömlek-üst kapak(siboplar takım) alarak 160 cc ye kadar yükseltebilirsiniz o da ortalama 800-1000 tl arası bir fiyat çıkarıyor.değermi bence değmez 20 km için o kadar para vermeye.
2 saat apache üzerinde 100 km üzeri yol yapın akşam beni kim dövdü dersiniz o derece.
denemeden anlamazsınız denemek lazım.
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
Öncelikle Merhabalar uzun süredir forumu takip ediyordum. Görüşlerinize çok saygılıyım. Ama bende sizin milleti yanlış bilgilendirmenize dayanamadım bir cevap yazmak istedim... Sadece biraz Bilgi tazeleme diyelim;
1 HP=1,0138 PS dir.
1 PS=0,986 HP dir.
Dolayısıyla 11,6 PS = 11,44 HP dir (CBF 150 İÇİN)
Sizin karıştırdığınız bağıntı HP ile KW arasında karıştırmayalım ve yanlış bilgilendirmeyelim LÜTFEN!!!
Saygılar ve Sevgiler....
surat motor a gelip hemen test yapabilirsin. ancak gelmeden önce lütfen ara ki motor burada olsun. Ayrıca motoru test etmeniz (olumlu ya da olumsuz) yorumlarınızı yazmanız bizim için çok önemli. 554 669 9297 Serkan DİNÇ
Apache Sürat Motor'dan alınır
hadi bakalım arkadaşlar,yapın şu testi ve tarafsız yorumlarınızı yazın buraya da bitsin bu sürtüşme.
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
bir arkadaşım geçen sene sonbaharda test sürüşü için gelen yeni kasayı deneme şansı bulmuştu ben kaçırmıştım,eski kasa ile hiç farkı yok demişti ve benim 2009 apache'yi almıştı.titreşim aynen devammış yani,motor değişmediğine göre titreşimi ne ile kestiklerini açıklarlarsa bizde bilgi almış oluruz,ama fuarda sordum motor eski kasanın motoruymuş bir değişiklik yokmuş o zaman millete titreşim yok demenin anlamı yok derim.
zaten olay şu yeni kasa rtr 160-i tvs ye eski kasanın 150'nin karbüratörlü motorunu koymanın anlamı ne kimi kandırmaya çalışıyorlar.
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
altın elbiseli adam barkın abiye sordum test edermisiniz die fuarda istemişler tvs test düşünmüyoruz demiş reddetmiş anlıyamadım ne güzel bi reklam fırsatı aslında tanıtım amaçlı nie yaptırmamışlarki malamı güvenmiyolar
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
yok mu tvsden guzel haber? haziran basi geliyor deyin apache hukmunu kaybetti, yeni gozde bu sene cbr125 yeni kasa, apacheninki yeni kasa degil, goz boyama cunku, millette sikayetler cogaldi, cok eski bir gecmisi yok ama sikayetler kroniklesmede, amacim apacheyi kotulemek degil, forumdaki kullanicilara danisin uzun km yapanlara, 20.000kmde olupta iyi diyenlere cevabim kotu olsa zaten cinli bile olamaz
Şu an bu konu içerisinde 35 kullanıcı var. (0 üye ve 35 misafir)