outgun adlı üyeden alıntı
arkadaşım bu motorla günlük 200 km yol yapıyorum,1500 km (casrtol 10-40)yag,yag filitresi degişiyor,kuryeyim motorumu hor kullanmıyorum,ani kalkış ve kafa yapmıyorum,14000 km tekerler ve zincir degişimi,10000 km buji degişimi,20000 km de ön arka dişliler degiştiriyorum,ve her hafta sonu motorumu,motor sogukken yıkatıyorum,hava filitresini kendim temizliyorum,şuan motor 80000 km de ve iki kez motor açıldı,şimdi ben bu motorla 135 km yapıyorum diyen arkadaşlara soruyorum,135 km kaç bin devir de ve kaç dakika yapıyorsunuz...bu motorsikletin en saglam yeri sag sol sinyal takımları ve ön farı,yukarıda ALLAH var 80000 km boyunca biri bile patlamadı.Burda benim kızdıgım şey bu cihazın parçalarının çok pahalı olması,şuan da 10000 20000 km lerde olanlar toz pembe rüya içindeler,bir mal alırken dayanıklılıgına saglamlıgına ve kullanım ömrüne bakılır,insanlar dişlerinden tırnaklarından artırak ayagım yerden kesilsin iyi bişe olsun diye motor alırlar,kimisi sene de 2 tane motor degiştirir,kimisi 5 sene de bir motor degiştirir,ve ayrıca kuryelerin adı çıkmış,ben 2000 model titanla çalışan adamları hala görüyorum,gayet te temiz motorları ve hala şunu söylüyorum parçaları bu kadar pahalıyken bu motor alınmaz....alırsın elin sıkışır satarken müştersini biraz beklersin,veya degerinin altında satarsın.....[COLOR="Silver"]
banada senin gibi bi kullanıcı lazımdı.. sonuç olarak bu motor parça fiyatlarını göz önünde bulundurmazsak alınır mı alınmaz mı.. ve ayrıca neden iki defa motor açıldı.. bu konuda bilgi verirseniz çok iyi olur.. bende almak istiyorum bu motoru ama bi yanımda yber 125 esd ye gidiyor