Yeni apache yi bekleyen arkadaşlara iyi beklemeler.. Bende sabır tükendi ve kendime başka bir makine aldım. TVS nin motor satmaya gönlü yok...
Yeni apache yi bekleyen arkadaşlara iyi beklemeler.. Bende sabır tükendi ve kendime başka bir makine aldım. TVS nin motor satmaya gönlü yok...
Tvs Apache '09 , Piaggio X9 250 '05 , Yamaha XT600 '94 , Honda CBF150 '11
motor şovrumlarda satışa başlamış habriniz olsun
yok öyle bir durum her gün göztepe showrom'un önünden geçerim. göremedim bir türlü yeni kasayı yeniyi geçtik 2010 kasa dahi yok sıfır.
yeni kasalar 2011 model olarak 2011 motosiklet fuarın'da görücüye çıkıcakmış.fuar ne zaman'dı şubat sanırsam bekleyin arkadaşlar 150 cc alıcaksanız değer nede olsa enjeksiyonlu 150 cc ,artık innova kadar yakıt tüketir
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
granaj ayrı olarak satılır 200 tl dir el yapımıdır
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-tvs-apache-rtr-bundan-temizi-yok-sayida-2009-31260476/detay
ben dün otobüsteyken siyah bir apache gördüm sanki kaslıydı yeni model gibiydi.ama emin değilim.
sitesinde geldi diyor valla gelmese geldi derlermiyaza kadar yolu var bu işin ancak oturur raylar yerine beklemek lazım
arkadaşlar sizler birşey sormak istiyorum :hani belli motorları kullananların siteleri var;fazer türkiye-cbf türkiye-ybr türkiye gibi.tvs veya apache cilerinde bir sitesi var mı ?
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
malesef yok abicim nedeni geçmiş mazisi daha yeni
piyasa'da fazla yok,Türkiye distribitörü gevşek hayla yeni kasayı getiremedi.örnek model geleli neredeyse 1 sene oldu.hayla yeni kasa gelicek.hem'de 160 cc olması gerekirken 150 cc enjeksiyonlu
yedek parça sıkıntısı diz boyu idi Allah'tan motorlar bittide yedek parça sıkıntısı bir nebze azalmış gibi görünüyor.
ürün tanıtımı yok tv,ve medya'da millet nerden bilsin nasıl bir motor oldugunu.
daha sonuçlar saymakla bitmez,örnekler hep - yönde sadece motosikletin sağlamlığı var iyi yönde.
bu sonuçlara göre TVS Türkiye web sayfasını kim kurar babasının hayrına fırça yiyeceğini göze ala ala.hayalet motor diyorum ben Apache'ye
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
bakalım inş..bende bekliyorum..diyorum ocağa ne kaldıki.
2020 'Tracer 900 İcon Blue
sizler yeni kasaları beklerken ben'de birkaç tane foto atayım iştahınız tavan yapsın
[IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
[IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
[IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
[IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
[IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
kaliteli duruşu var resimlerdeki renklerdenmi gelecek acaba fiyatıda 5 ten aşağı olmaz bu kadar naz yaptıklarına göre ama harbiden kaliteli duruyor kocaelinde izmitte bayisideyok bu meretin servis yedek parça gibi sıkıntıları çok uyuz ediyor beni kaliteli ama sıkıntılı motor
Bugün İsotlar'a 'böyle pazarlama stratejisi olmaz, Ağustos-Eylül-Kasım-Aralık derken erteleyip durdunuz hâlâ ortada motosiklet yok, sadece itibar zedelediniz' tarzında bi mail yazdım, yaklaşık 2 saat sonra aradılar ve 15 dk'lık bir telefon görüşmesi yaptım.
Yaklaşık 6 aydır kendime uygun bir motosiklet arayışındaydım, commuter 150cc klasmanında bence alınabilecek tek makina TVS'ydi. Rakipleriyle kıyaslarsak nedeni CBF'in zayıf kalması ve devir saati olmaması (ukalalık edip motorun sesinden vites atman gerektiğini anlarsın diyen bilmişleri bi kenara itersek motorun devrini izlemek bir mühendis olarak en doğal beklentim, üstüne rödaj süresince ilk 1000 km'de motorun ortalama 25 saat çalışacağını düşünürsek çok önemli bir konuyu atlamamak gerekir) YBR'ninse hala 125cc'de ısrarcı olmasının üstüne Türkiye'deki pazarlama stratejilerini uygun bulmadığımdan (müşteri beklentisine göre değil günü kurtarma politikasıyla makismum kâr'a göre motosiklet getirdiklerinden) TVS bu klasmandaki tek alternatifti. Karbüratör-Enjeksiyon teknolojileri farkına ise hiç değinmiyorum, sokaktan biri bile 'Enjektörlü, bu alınır' yorumu yapabiliyorsa... Açıkçası yukarda yazdıklarımı karşılayacak motosiklet bir çinli dahi olsa alırım, mühendis olarak marka takıntısının yavaş yavaş bir kenara itilmesi gerektiğini bunun yerine teknik olarak ürün değerlendirilmesinin gerektiğini düşünüyorum.
Sorduğum soruların cevaplarını aşağıda bulabilirsiniz:
Ne zaman gelir? Motosiklet ne zaman gelir net bilgi verilemiyor, benim için tarih önemli değil, Mart ayına kadar geleceği ise kesin olduğundan sezonu beklemek en mantıklısı
Fiyat? Maksimum 4300 TL - Minimum 4050 TL
Teknik Özellikleri? Enjeksiyonlu, 150cc 14hp, Dengeleme Mili (balancer shaft) yok fakat titreşim için önlem alınmış, çift yaprak disk frenli, maksimum sürati standart 120 kmh. Dijital gösterge, makyajlı kasa vs zaten bilinen şeyler.
(Balancer shaft CBF'te var ve motosikletin titreşimsiz olmasının sağlayıcısıdır fakat krankla birlikte dönen ekstra bir atalet olduğundan motora ekstra yük olarak yansır, torku düşürür. Binek araçlarda lüks klasmanda 5 ve üzeri sınıf lüks araçlarda bulunur, bu sınıfta yakıt önemli değil konfor önemlidir. Şahsi fikrim bu şaft 150cc bir motosiklet için kolaya kaçan bir çözümdür, tek silindir 4 zaman'dan kaynaklanan dengesizlik şasede ekstra tedbirle giderilebilir veya makul seviyeye düşürülebilir)
Türkiye Temsilcisi Konusunda Genel İntiba ve Görüşlerim: Her ne kadar beğenmesek de Hyundai otomotivde Türkiye bazında pazar liderliğine uynuyor, sebep? Satış sonrası ve müşteri odaklılık. TVS'de de aynı havayı sezdim, benim güvenimi kazandılar. Özellikle Avrupa Birliği'ne gönderilen bir TVS ile Türkiye'ye gönderilenin tamamen aynı Tip Onay Belgesi'ne sahip olduğunu belirtmeleri, yani Almanya'daki motorla aynı motoru Türkiye'de satışa sunacaklarını garanti etmeleri etkileyici.
Ben Otomotiv Sektörü çalışanıyım ve çok iyi bilirim ki aynı fabrika hattından ülkeye, pazara göre ürün üretilir her ne kadar aynı marka/model olsa da. Bu konuda gayet iddialıyım, örnek 5.20 BMW olsun, biri Türkiye'de satılan diğeri Almanya'da, fabrika çıkışında ikisini yan yana koyun, teknik özellik ve donanımı geçtim sadece dışına bakarak hangisi Almanya pazarı hangisi Türk direk söylerim sıfır hatayla. TVS'nin bu stratejiyi izlemesi sadece bu açıdan bile bakılsa gözümde firma itibarını kazandırdı. Bunu Honda ve Yamaha taahhüt etmedikleri için Türkiye temsilcilerine tek kuruş kaptırmaya niyetim yok, TVS'yi bekleyeceğim.
Bu Apachenin Yeni Gelicek Modeli Çin Diyor Motosiklet Tamircileri Eski Kasaları Japonmuş Doğrumudur Acaba ?
[COLOR="Red"][B]Motosiklet bir özgürlük ve keyif aracıdır. Bu özgürlük ve keyfin en önemli ve öncelikli koşuluysa kask kullanımıdır.
Kask, motosiklet sürüş güvenliğinin en önemli ve olmazsa olmaz koşuludur.[/B][/COLOR]
hintlidir kendileri,hindistanda üretiliyorlar.japon kalitesinde bir firma tvs suzuki ile uzun yıllar ortak calısmıslar.
ortak calıstıkları yıllardan bi model...
[IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
İZMİT:cat:
Tamirciler işkembeden sallama efsane yaymayı çok severler.
Benim için motorda balancer olması önemlidir. Şaside alınan tedbirler ki bunlar büyük ihtimalle lastik takozlar, zamanla eskidikçe etkinliklerini yitirebilirler. Diğer yandan evet balancer ataletinden dolayı torku bir miktar düşürür. Ama bence motorun pürüzsüz çalışması için buna değer.
Şu an bu konu içerisinde 16 kullanıcı var. (0 üye ve 16 misafir)