Yalan o. Bana araba Çarptı. 5 Gün sonra geldi. O da Kargo şirketi yüzünden. Kargo kayboldu.
Yalan o. Bana araba Çarptı. 5 Gün sonra geldi. O da Kargo şirketi yüzünden. Kargo kayboldu.
Sarp Ögütlü Ab_Rh(+) TVS Apache 150 RTR '2010' / Your selection of Ride Or Die ? Feel Me ! #35 S 0430 BMW e30 3.20i This is Life,Life is Bmw e30
Sevgili TVS Apache kullanıcıları, sizlere bir sorum olacak.
Yakın zamanda bir Apache almayı düşünüyorum, evime yakın bir yerde buldum bir tane. Yalnız motor yağ kaçırdığından dolayı rektefiye olmuş. Yapılan işlemler bunlarmış:
Değişenler
-Piston
-Sekman
-Silindir
-Krank kolu
-Krank rulmanları
-Egzantrik mili
-Egzantrik zinciri
-Ön arka zincir dişli takımı
Ek olarak
+Egzoz
-Fren balataları
+Buji
+Karbüratöre bakım yapılmış ve birkaç parçası değişmiş
+Arka teker dobleks olarak yenilenmiş
Bu işlemler yapılmadan önce motor 70bin km'deymiş, şu an sıfır gibi diyor. Modeli de 2008.
Sizce bu motor alınır mı, daha ilk motorum olacak. Çok uzun vadeli kullanmayı düşünmüyorum. 2-3 sene beni idare etsin ve kolayca satılsın yeter. Fiyatı da yaklaşık 2bin lira...
Bir motorcuya Götürün Baksınlar. Onlar karar versinler. Orjinalse Tabi kullanılır ama Yapılışı önemli bir gösterin bence.
Sarp Ögütlü Ab_Rh(+) TVS Apache 150 RTR '2010' / Your selection of Ride Or Die ? Feel Me ! #35 S 0430 BMW e30 3.20i This is Life,Life is Bmw e30
Tanıdığım bir motorcu da yok, dediğim gibi yeniyim ben.
Herhangi bir motorcuya götürsek ilgilenirler mi bizimle bilmiyorum. Adamın yaptırdığı motorcu garanti veriyormuş dediğine göre. Tabii sonuçta satıcı malını iyi anlatmaya çalışır.
Siz onun gittigi motorcuyu ögrenin onun dışında başka bir motorcuya gidin. Gösterin Ben Bu motoru alıcam diyin. Bir bakıver diyin. Birde eline 10 TL sıkıştırın. Olur bu iş. 2-3 Motorcuya Göstermenizde fayda var. Madem motorcunuz yok. Birde Piston Segmanın Faturaları varsa onları isteyin. Orjinal mi degilmi diye.
Sarp Ögütlü Ab_Rh(+) TVS Apache 150 RTR '2010' / Your selection of Ride Or Die ? Feel Me ! #35 S 0430 BMW e30 3.20i This is Life,Life is Bmw e30
sarp nasıl gidiyor.nedir TVS de son durumlar,getirmedilermi daha yeni kasaları.bazen Aydın ustanın ordan geçerken bakıyorum hiç görmedim yeni kasa geldiğini.
İnzell arkadaşım 70.000 km de canına okumuş o vatandaş Apache'nin.zaten km de kesin orjinal değildir...kendi adıma o badireleri atlatmış motora 2000 tl vermem.ama yinede sen bilirsin.
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
Cevaplarınız için teşekkürler.
Bir de aşağı yukarı aynı paraya (zar zor pazarlık yaptığım) başka bir Apache var. 2009 model ve 22binde. Motor şu an sağlam görünüyor, bir iki ufak yatması var. (Dururken düşmüş, depoda ufak bi göçük var.)
Yalnız adam motoru bana göstermeye gelirken sanki çok sert kullanıyordu motoru; ani frenler, ani kalkışlar falan. İçimden kim bilir neler yapmıştır bu motorla diye bir geçirdim ilk görünce. Motoru tanıdığı yaşlı bir adamdan 17binde ikinci el olarak almış. Bir de bu alternatif var, ne yapsam karar veremedim.
Sarp Ögütlü Ab_Rh(+) TVS Apache 150 RTR '2010' / Your selection of Ride Or Die ? Feel Me ! #35 S 0430 BMW e30 3.20i This is Life,Life is Bmw e30
Ϝίάт dѳϐLѳ Ί.Ҙ мυLтίjέт || üstü kapalı hayabusa ||
Ϝίάт dѳϐLѳ Ί.Ҙ мυLтίjέт || üstü kapalı hayabusa ||
Murat bırak bu işleri
http://www.motordelisi.com/forum/mot...miresimli.html
Şu işe bakmanızı Öneririm. Gerçekten Performans Olmasa Bile Güzel bir Çalışma Olmuş.
Sarp Ögütlü Ab_Rh(+) TVS Apache 150 RTR '2010' / Your selection of Ride Or Die ? Feel Me ! #35 S 0430 BMW e30 3.20i This is Life,Life is Bmw e30
Selamlar...
ilk olarak yıllardan beri motor kullanıyorum..şu anda 2006 r1 im ve 2009 ilk sahibi oldugum tvs var...
Honda cbf de kullandımm...başlıyorum anlatmaya
Honda çok rahat bir motor..Tvs kadar agresif değil,tvs kadar çekişi iyi değil,tvs kadar aydınlatması iyi değil..tvs den daha dengeli ve 2.eli tvs ye 10 basar...anında satılıyor..yakıt olarak tvs den 30-40 bin fazla yakıyor kmde..titreşim olayı sıfır kadar az..Daha kalıplı duruyor
Tvs aydınlatması çok güzel..çekişi harika 110 la giderken gaz veriyorsun süratleniyor...titreşim oldukça fazla....2 eli zaayıf...az yakıyor 20 tl ile 225 km gidiyor şehir içi ben 110 kiloyum
Dizayn olark çok güzel...ağırlık dengesi kötü..Dik rampada önü kalkıyor...Tvs yi çok seviyorum ama Cbf malesef ikici el ve rahatlık olarak tvs mi eziyor :(:(
Ama genededüz yolda cbf iiii ezerim olmadı r1 çıkarırım meydana..isateyen olursa sahibindede bakabilir..2006 siyah r1...saygılarımla
Bu apache jawa 350 cc yi geçebiliyormu ?
HONDA
benim motorum sana göre bana ulaş...ve al istediğin yere götür......2009 10.000 de garanti kapsamında.52 lt alman malı çanta var...son 3.000 tl ye vericam
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:22 ----------
Jawa 350 yi ne gecerse gecsin,,benim gönlümde her zaman zamanının kralı olarka kalıcak ve ona saygı duyacağım...Bence sen süratten ziyade ne kadar asil bir motor sahibi oldugunun farkında ol....Bir dost tavsiiyesi.....Tabi böle bir motora sahip isen .....2005 den beri burya üyeyim en sonunda benide konuşturmayı başardınız
Xenon için Ne Yapmamız gerekiyor arkadaşlar. 12 V 12 AH Bir Akü Alsak. Birde regulatör(Konjektör) Degişimi yapsak. Başka ne gerekir Acaba Bilgisi olan varsa Yazsın Lütfen. Teşekkürler. Birde CG 125 in Konjektörü Uyarmı acaba bizimkine ?
Sarp Ögütlü Ab_Rh(+) TVS Apache 150 RTR '2010' / Your selection of Ride Or Die ? Feel Me ! #35 S 0430 BMW e30 3.20i This is Life,Life is Bmw e30
daha önceki sayfalarda vardı xenon için gerekli olanlar,Aydın usta sağolsun.
Alıntıdır arkadaşlar ;
TVS Apache ve Honda CBF 150 gibi motorlarda farlar aküden çalışmaz. Yani kontağı açtığınızda farları yakamazsınız, illaki motorun çalışması gereklidir. Çünkü far sistemi aküye bağlı değildir, elektiriği bobinden alır. Dolayısı ile bu tip motorlara Xenon taksanız çalışmaz, çalışırsa da ya Xenon'un balastı yanar ya da aküye bağlarsanız akü dayanmaz.
Senelerdir motorlarımla ilgili tüm problemlerime çözüm üreten sevgili ustam Aydın, bu işi de çözdü benim için
Sorunun kaynağına inelim öncelikle. Neden bizim motorlarımızda bu far problemi var.
Bobin. Bildiğiniz gibi motorumuza elektrik üreten sistem motor bloğunun sol tarafındaki kapağın altında yer alan bobin. Tüm örnekleri kendi motorum üzerinden vereceğim, bu sorun olan motorların hepsinde hemen hemen aynıdır bu.
Benim motorumun bobininde 7 sargı kafası var. Ve bu 7 sargı kafasının 2 tanesinin ürettiği elektrik direk farlara, 5 tanesi ise aküye gidiyor. Dolayısı ile motor çalışmadığı sürece farlara giden bir akım olmadığı için farlar yanmıyor. Aküye giden elektrik ise sadece sinyal, stop ve marş motorunu çalıştıracak şekilde ayarlandığından farlar da aküden akım çekerse şarj yetmezliğinden akü bitiyor.
Çözüm ise bobinde yatıyor. Bobindeki sargıları söktük, yeniden sardık ve 7 sargının da aküye elektrik göndermesini sağladık, böylece aküye giden akımı kuvvetlendirdik. Normal şartlarda 7500-8000 devir civarında elde ettiğimiz 14 voltluk şarj değerini 3000 devirden itibaren almaya başladık. Konjektörümüzü de bu akıma uygun bir konjektörle değiştirdik ve şarj sıkıntısı yaşamayan bir akümüz oldu.
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
Şu an bu konu içerisinde 20 kullanıcı var. (0 üye ve 20 misafir)