TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
28 Ağustos 2010, 02:50
#3901
merhaba arkadaslar benim apaçi nin önce benzin gösterge ısıgı,daha sonrada komple göstergenin tum aydınlatması gitti ampül kesti sanırım...kafa granajını söksem göstergeyi basit bi şekilde acabilirmiyim?bu ampulu degıstıren arkadaslar yardımcı olurlarsa sevinirim..tesekkurlerr
Reklamlar
-
28 Ağustos 2010, 06:17
#3902
-
28 Ağustos 2010, 11:38
#3903
-
28 Ağustos 2010, 20:03
#3904
ben hala orj kullanıyorum farı osram 55w yaptım parklarıda led öyle gidiyo uzun süredir
-
28 Ağustos 2010, 21:37
#3905
-
29 Ağustos 2010, 13:01
#3906
Bu motorun bu yanınını sevmiyorum devir ve benzin göstergesi lambaları patladı yaptırdım ardından park lambaları gitti. Çok cabuk patlıyor daha orjinal led ler varmı ?
-
29 Ağustos 2010, 15:25
#3907
gösterge panelin komple sökmek geekiyormus motorcunun dediğine göre..
baktım hiç te kolay durmuyor söktükten sonra içine acacaz geri toplayamabiliriz acaba?
-
30 Ağustos 2010, 04:21
#3908
didonatos adlı üyeden alıntı
gösterge panelin komple sökmek geekiyormus motorcunun dediğine göre..
baktım hiç te kolay durmuyor söktükten sonra içine acacaz geri toplayamabiliriz acaba?
nihayet işten fırsat bulduk, göstergeyi 5dk dan kısa bir sürede actım,2 adet iç aydınlatma ampulu patlamış,2 adet kesik park ampulu ile kesin çözüm
-
30 Ağustos 2010, 05:08
#3909
bygamsiz adlı üyeden alıntı
Bu motorun bu yanınını sevmiyorum devir ve benzin göstergesi lambaları patladı yaptırdım ardından park lambaları gitti. Çok cabuk patlıyor daha orjinal led ler varmı ?
var arkadaşım m-tech markası var ledde çifti 10 tl gibi bi rakam olması lazım 1 seneden beri motorumda 2.5 seneden beri arabada kunlanıyorum patlama çatlama yok
-
30 Ağustos 2010, 05:47
#3910
4 ledli park lambası gördüm,nette gezinirken ısıgı fena duruyor
http://urun.gittigidiyor.com/4-High-...QQidZZ29523416
-
30 Ağustos 2010, 10:50
#3911
Merhaba arkadaşlar.
Ben de bir çok kişi gibi başlangıç motoru olarak TVS ile CBF 150 arasında kalmıştım.Tam Tvs alayım derken bir de TVS nin didon yüksekliğini düşürdüler.(resimlerden öyle anlaşılıyor) Boyum uzun olduğu(1,84) ve daha rahat olmasından dolayı didonu yüksek motorsiklet almayı düşünüyordum.Yeni gelen modeller enjeksiyonlu olacak sanırım, kalkışta bu dezavantaj olur mu? Bir de ortalama bir TVS nin ortalama bir CBF ye hızlanma mevzusunda üstünlüğü kalkış ve son hızda ne kadar farklıdır.Verilecek cevaplar için şimdiden teşekkür ederim.
Not:lütfen polemik oluşturabilecek cevaplar olmasın.Derdimiz bilgi paylaşımı
Diş Fırçam Bile Motorlu :cherry:
-
30 Ağustos 2010, 12:32
#3912
Sanırım şu andaki kasanın aynısı sadece motor ve gösterge tablosu farklı olarak gelecek. Enjeksiyonlunun normalde kalkışta dezavantajı olmamalı. Olsa bile enjeksiyonlusu varken karbüratörlüsü tercih edilmemelidir.
-
30 Ağustos 2010, 15:34
#3913
-
30 Ağustos 2010, 15:47
#3914
-
30 Ağustos 2010, 17:10
#3915
arkadaslar kullananlar cevap yazsın ben 2 senedır apache kullanıyorum motor on numara gıdısı yakıtı tek kusuru tıtresım var bıraz ama bence motoru cok guclu belkı herkez anlamaz ama bosta tam gaz yapınca torkun sesını rahat duyarsın bence sınıfının en ıyısı ybr cbf falan fılan benım motorum 2 kere kaza yaptı ılkı cok saglamdı arkadan dolmus vurdu ben 60 falan gıdıyodum sadece camurluk stop veeksoz dustu yerde o kadar suruklenmesıne ragmen kaporta aksamında cızık yok daha sonra 3 4 defa yan yattı kaportada halen cızık yok hatasız 4.vıtes rahat 120 diyor dedıgım gıbı cok ıddalı bır motor dusunenlere sıddetle tavsıye ederım
-
30 Ağustos 2010, 17:48
#3916
erkanayan adlı üyeden alıntı
arkadaslar kullananlar cevap yazsın ben 2 senedır apache kullanıyorum motor on numara gıdısı yakıtı tek kusuru tıtresım var bıraz ama bence motoru cok guclu belkı herkez anlamaz ama bosta tam gaz yapınca torkun sesını rahat duyarsın bence sınıfının en ıyısı ybr cbf falan fılan benım motorum 2 kere kaza yaptı ılkı cok saglamdı arkadan dolmus vurdu ben 60 falan gıdıyodum sadece camurluk stop veeksoz dustu yerde o kadar suruklenmesıne ragmen kaporta aksamında cızık yok daha sonra 3 4 defa yan yattı kaportada halen cızık yok hatasız 4.vıtes rahat 120 diyor dedıgım gıbı cok ıddalı bır motor dusunenlere sıddetle tavsıye ederım
cevaplar için teşekkürler
Şu gidon olayı için beklemek gerekecek sanırım..Gönlüm TVS den yana ama 1.84 boy işi bozuyor.Boyun mu var derdin var ( aslında başlık açmaya yetecek hikayler çıkar şu boy mevzusundan ) CBF nin rahat çıktığı hızı bilen varmı acaba ?
Yani atı alıp üsküdarı geçecek kadar mı yoksa çok daha az bir fark mı TVS nin üstünlüğü İllaki başından geçen vardır
Diş Fırçam Bile Motorlu :cherry:
-
30 Ağustos 2010, 18:09
#3917
KAARİA adlı üyeden alıntı
cevaplar için teşekkürler
Şu gidon olayı için beklemek gerekecek sanırım..Gönlüm TVS den yana ama 1.84 boy işi bozuyor.Boyun mu var derdin var
( aslında başlık açmaya yetecek hikayler çıkar şu boy mevzusundan ) CBF nin rahat çıktığı hızı bilen varmı acaba ?
Yani atı alıp üsküdarı geçecek kadar mı yoksa çok daha az bir fark mı TVS nin üstünlüğü İllaki başından geçen vardır
Kardeşim kafana taktıgın şeye bak Benim boyum 1.90 kadar var. Ben Çok rahat ediyorum bu 1.si. 2.si ise CBF Rahat 110 KM çıkar. Biz CBF çi bir arkadaş ile yarıştık. 2mizde motoru aynı almıştık 5-6 bin civarıydı. Ben Kalktım yapıştırdım öndeydim. Virajda fazla yavaşladım geçti beni. Yani TVS sadece Kalkış Avantajını degil Beygirini ve Torkunuda kullanıyor. Birde 14 dişli olsa benim motorda. Birde adam akıllı bir egzoz iddia ediyorum 140-145 Görür. Hava filitresi ile daha fazla. Ama o kadar Hıza gerekte yok.
Sarp Ögütlü Ab_Rh(+) TVS Apache 150 RTR '2010' / Your selection of Ride Or Die ? Feel Me ! #35 S 0430 BMW e30 3.20i This is Life,Life is Bmw e30
-
30 Ağustos 2010, 18:26
#3918
MrSharp adlı üyeden alıntı
Kardeşim kafana taktıgın şeye bak Benim boyum 1.90 kadar var. Ben Çok rahat ediyorum bu 1.si. 2.si ise CBF Rahat 110 KM çıkar. Biz CBF çi bir arkadaş ile yarıştık. 2mizde motoru aynı almıştık 5-6 bin civarıydı. Ben Kalktım yapıştırdım öndeydim. Virajda fazla yavaşladım geçti beni. Yani TVS sadece Kalkış Avantajını degil Beygirini ve Torkunuda kullanıyor. Birde 14 dişli olsa benim motorda. Birde adam akıllı bir egzoz iddia ediyorum 140-145 Görür. Hava filitresi ile daha fazla. Ama o kadar Hıza gerekte yok.
Paylaşımlar için sağolun.Seneye Honda eğitimlerine gitmeyi planlıyorum orda zaten CBF ile eğitim veriyorlarmış.Bir de TVS kullanırsam sanırım tam kararımı vereceğim.
Diş Fırçam Bile Motorlu :cherry:
-
30 Ağustos 2010, 18:34
#3919
-
30 Ağustos 2010, 23:52
#3920
arkadşım bu motoru cbf yle ybrle bir tutmak akılsızlık olur benim motora binen cbf ci satı motorunu ybrci de ben bu apacheden alacagım diyor bayisine gitmiş eylül ayında yeni model gelecek demiş onu bekliyor adam alacagım diyor apache
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 18 kullanıcı var. (0 üye ve 18 misafir)
Bu Konudaki Etiketler