gazı fazla verince ve ilk çalıştırma anlarında duman atıyorsa siboplar ve sibop lastiklerini değiştirdiğin zaman problem kalmaz.be da digerleri gibi TVS ye özgür genel bir problem ama halletmesi gayet kolay.
dün kaonuştum yatkili bayi ile yüz yüze ne oldu yine gelmedi Yeni kasa TVS ler diye Eylül sonun'da geleceğini dağıtıma başlayacağını söyledi.bir'de kötü haber eski kasa TVS kullanan arkadaşlara Yeni kasa'dan uyan parçalar dijital km saati,arka tutamaç,arka stop,sinyaller.diğer depo grenajı ve peğler uymuyormuş malesef.sonuç eski kasayı yeni kasaya benzetmek yok ( dogan görünümlü şahin hesabı ) yeni görünüm istiyorsanız yeni kasa alıcaksınız politikası gerisi zaten bilinen bir şey 150 cc enjeksiyonlu.
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
Hayırlısı Çok güzel oldu. Peh
Sarp Ögütlü Ab_Rh(+) TVS Apache 150 RTR '2010' / Your selection of Ride Or Die ? Feel Me ! #35 S 0430 BMW e30 3.20i This is Life,Life is Bmw e30
selam TVS ciler arazi de gidiş nasıl gidiyor
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
slm dişli mesele değilde hız kesici kafamı karıştırdı.böle küçük hacimli motorlarda damı var devir kesici varsada sökülürmü.misal öle bir yapmıştırki motorunu devir kesici söktünmü olmaz mesele bu.yoksa söküldüğünde bişeyi değiştirmesse sök gitsin...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:22 ----------
yazılanlara göre bomba bir model olsa gerek
Kol çıkarma ihtimali var. Bilemiyorum tabi ki. Denemek lazım. Arkadaşlar Beyinde diyorlar. Beyinde deilse ben Sökebilirim.
Sarp Ögütlü Ab_Rh(+) TVS Apache 150 RTR '2010' / Your selection of Ride Or Die ? Feel Me ! #35 S 0430 BMW e30 3.20i This is Life,Life is Bmw e30
ben 500km yol yaptım bikeresinde gezmek için birde motosikleti deneme amaçlı motoru yenilenmişti cross umun.bas bas 80-90 ı geçmiyor kerata otobanda,ulen dedim er geç tarz değişikliği yapmanın zamanı geldi dedim kendi kendime.naked e geçmek istiyorum fakat çeşit çok cbf mi dersin ybr mi,250 likleri bile düşündüm ama amaca uygun deil birçok model aradığım hızlı olması,özellikle en nefret ettiğim şeydir ayak marşının olmaması,depo hacminin büyük olması ki yolumdan ayrılıp benzinciye uğramaya üşenirim her benzin koydurduğumda fullettiririm,parçaların ucuz olması,çin olmaması,az benzin yakması gibi gibi gibi...sanırım okuyunca aklımdaki bazı modellerin elendiğini anlayacaksın.günlük hayatta işlerimi halletmek için daha çok ta gezmek için motosiklet kullandığım için ekonomiye dikkat etmek lazım diye düşünüyorum.gelelim asıl meseleye ben arkadaşlarla gezmeyi severim bulunduğum yerden bir çok yere gittim motosikletimle mersin,adana,antakya fakat cross yorucu oluyor be abi 80km yi geçmeyen hızla da vakit kaybediyorum özellikle günün yorgunluğundan sonra eve dönüş zulüm gibi geliyor.otobanda hızlı olmam önemli çünkü gün bana kalsın istiyorum gezilerimde öyle bütün günümü yolda geçirmeyi istemiyorum...baktım ki bi tvs apache şart gibi
Aynen Öyle. Apache Ayrı bir Olay ya. Başka motora binemiyorum
Sarp Ögütlü Ab_Rh(+) TVS Apache 150 RTR '2010' / Your selection of Ride Or Die ? Feel Me ! #35 S 0430 BMW e30 3.20i This is Life,Life is Bmw e30
Arkadaşlar Tvs apache nin kronik sorunları varmı varsa nelerdir acil olarak almayı düşünüyorum 2 elde özellikle dikkat etmem gereken bir yeri varmı?
dörtyolu bende dörtyoldanım al bi apache güç dersen var hız serilik hepsi bunda ben çok memnunum
Sarp Ögütlü Ab_Rh(+) TVS Apache 150 RTR '2010' / Your selection of Ride Or Die ? Feel Me ! #35 S 0430 BMW e30 3.20i This is Life,Life is Bmw e30
Merhaba gecen gun motoru temizlerken farkettim. bir hortum baya deforme olmuş. aşağıdaki resim bana ait deil internetten bulup işaretledim ne işe yaradığını bilmediğim için. bağlantı kelepçesinin üzerinden yırtılmaya başlamış.
ne işe yarıyor acaba bu. çok sorun açarmı. mutlaka değiştirmem lazım ama şimdilik servise gitmeye vaktim yok bana çok ters yerde olduğu için. başka tamircide çözülebilirmi?
2008 model alıcam 2009 arasında çok titreşim farkı varmı arkadaşlar
o ortum hava filitresine buharlaşan yagı veriyor sanırım çünkü oradaki singeri nemlendirip toz tutmasını saglıyo acil bişeyi yok ama degiştirirsen iyi olur
isim nedir haa bide unutmadan benim avatardaki resim benim resim...özeldende msj yolladım haberin ola.bu platform da bol bol paylaşım yaparız.benimde kırmızılı bi cross um var olmadı 2 motor gezeriz
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:20 ----------
bildiğim kadarıyla o deforme olan hortum yağ tahliye hortumu.fazla yağ,köpükleşen yağ ve fazla konulan yağ burdan dışarı atılır...benim bi tamircim vardı o öle demişti
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:22 ----------
hepsi aynı nane fakat 2010 mu 2011 modellerimi ne makyajlanmış..önceki modellerden farkı bu..
dün 500 km yol yaptım bana mısın demedi. bugün de 200 yaptım . dönüşte yağ değiştiricem . alet sağlam .
aynen öyle fazla yağı hava filtresinin altına toplamaya yarıyor.oto parçası satan yere gidiyorsun 25 cm aynı ebatta hortum alıp takıyorsun gayet basit bir değişim.
Apache'de titreşim vardır normaldir.bmw de bile titreşim var tek silindirli motorlar genelde titreşim yaparlar.bu titreşim krank üzerindeki balansör vasıtasıyla asgariye indirilir.titreşim var diye kötü diyemezsiniz bir ürüne.
2009 model bile ikinci elken 2008 model alınmaz bence.ama yeni kasalar eylül ayında piyasaya çıkıcakmış ondan da alabilirsin mesela ilk sende olur
yoksa ne derler eskiler ucuz etin yahnisi bol olur.alırsınız ucuz bir motor ondan sonra ver parayı motora dur,zaten parçalar el yakıyor
benim gözlemlediğim ve duyduğum Apache sorunları şöyle sizlerde ekleyebilirsiniz
Sorunlar ve Çözümler
1-motor üzerindeki ampül kesmeleri-led yapınca sorun kalmıyor
2-lastik yol tutmaması-yenisi ile hemen deişim
3-gidon titremesi-gidon takozlarını iyisi ile değiştirmek çözüm
4-km göstergelerinin arızalanması-yenisi ile değişim
5-debriyaj teli kopması-900 km de koptu benimkisi
6-arka fren balataları çok dandik-uygun iyisiyle değiştirmek
7-artçı oturmasına fazla yer kalmaması-yapılacak bir şey yok malesef
8-arkaya top case takıca gidon sallanması-gidon amörtisörü işi hallediyor
9-lastiklerin şamyelli olması-iç lastiği atıp tubless sibop takınca tubless oluyor
10-1.ve 2. viteste fazla gaz açınca tekere gelmesi-ön dişliyi büyütmek,arka'yı küçültmek
11-zenon far takamamak-200 tl verince halledilebiliyor
bence en fazla 2 sene kullanım yenisini almak bu motorun
iyi yönleri
1-tatminkar hp
2-yakışıklı ve kaslı kasa
3-az yakıt sarfiyatı
4-kaliteli parçalar
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
yenıkasa apaçiler cıkmışmı yolda bır tır üzerınde gıderken gördüm bir sürü
merhaba tvs severler
ben motor işine geç merak saranlardanım. ybr veya cbf tavsiye edildi ama c.tesi günü küçükyalı sahilde bir apache görünce fikrim tamamen değişti. boyum 1,89, kilom 103. tek korkum motorun üstünde biraz iri kalmak. tvs kullanan arkadaşların yazdıklarını okuyorum sürekli. alanların %90 ı çok memnun..tavsiye eder misiniz? ve sizce iri kalır mıyım? yoksa uğraşmayıp bi cbf alıp kurtulayım mı..acil yardımlarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum. saygılar.
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)