merhabalar, 180 lik yapabildiniz mi motoru
tadı damağımda kaldı, müsait bir zamanda ben tekrardan 180cc silindiri takacağım,kompressyon azalacak ama araya fazladan baya conta koyacağım, yani silindirin üstüne ve altına birer tane değilde iki tane üste ve üç tane alta conta koyacağım..
şu anda 150cc yan sanayi blok var ve normal çalışıyor, ön 15 ve arkada 46 numara dişli takılı (orjinalede ön 13 arka ise 44 numara)... 0-60 hızlanmasını deneyeceğim, sonrasında 180cc blok takıp sesini videoya alıp yine 0-60 km hızlanmasını deneyeceğim aynı yolda... hazır sökmüş iken silindirlerin ve pistonların boyuna bakacağım, yani eminim ki piston çarptığı için ses yapıyor, yani piston üst kapağa çarpmasa ses yapmaz..
yarın yapacağım bu işi tabi...
-----------------------------------
bugün ne yaptım? bugün;
ön amortisöre "castrol dot 3 fren hidroliği" koydum, sorun olur mu bilmiyorum. yumuşaklık derecesi çok güzel oldu böyle... aslında 5w fork oil koyacaktım ama dolapları karıştırırken fren hidroliği bulunca koyayım dedim çünkü iş güç yüzünden pek etrafa gidesim gelmiyor..
birde benim motorun egzoz zırıldıyor, içerisinde bir şeyler dağılmış ama ney bilmiyorum, katalitik konvertör dağılmış olabilir mi? kesip bakacağız artık..
ve telefon tutacağı, internettekileri beğenmedim(kendim yaptım ama kendi yaptığımı da pek beğenmedim, telefonu tutuyor en azından), zamanımda vardı ve bir kaç saat uğraşarak bir tane yaptım kendime, sadece GM 8 için ama, başka telefonlar olmuyor.. yükseklik ve genişliği ayarlayabilirim, ileride telefon değiştirir isem su geçirmez bir şey alacağım..
https://i.hizliresim.com/p0E5Bk.jpg
motorum harita gibi oldu, estetik diye bir şey kalmadı motorda, bir dünya kaza yaptım, rüzgarda kendi kendine devrildi falan, 150cc ucuz olur diye düşünüyordum ama hiçte öyle değil, her şeyi pahalı.
ibre camı kırılmıştı ve yeni ibre 370 lira... bende bir yerden cam buldum ve evdeki elmas ile camı yuvarlak kestim, sıcak silikon ile yapıştırdım, bir ara tekrar söküp şeffaf silikon ile yapsam daha güzel durabilir..