Beyler anlaş wintergrip kullanan var mı ıslakta ve yazın sıcak havada nasıl
Herkeze selam arkadaşlar
Benim 2014 model Apache de gösterge tamamen bozuldu. Yurtdisindan alabileceğim bir adres varmi. Burda malum fiyatlar baya yüksek
Bozulan kısım neresi?
Kafayi sök
Soket baglanti yerine,özellikle kirmizi sokete wd40 kontakt sprey sık(dikkat,kontakt sprey alacaksin)
Gostergeye giden kablo demetinde,iç ice geçen şeffaf parça var(devre tamamlayan)orayada sık.
Akuden gelen sigortayi 15A ile değiştir
Sağ koltuk alti kapagini sök
Akunun hemen onunde,sigorta kutusu var.
Oraya 10A olani cikar,15A olani tak.
Bende bayadır yoktum!!
Yanlış mesaja cvp verdim neyse sağlık olsun))
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:53 ----------
Geçen ön sinyal lambam kırıldı orjinalini hiç sormadım bile, led li olanların tanesi 15₺ tl den 2 adet aldım gayet güzel de oldu bizim orjinal birtane sinyalin fiyatına 4 tane alınır herhalde, buraya foto atacam Nasıl atılacağını unuttum.
Levend bey durumu şöyle izah edeyim.
Önce devir saati arıza yaptı. Bir dönem git gel yaptı düzeldi kullanmaya devam ettim. Kış aylarında binmedigim için ara ara motoru calistiyordum. Derken stop etti hiç çalışmadı. Cdi arızası çıktı değiştirdim motor çalıştı.
Bundan 1 gun sonra devir saati bozuldu. Kontağı açtığımda testlerde sorun yoktu calistirinca devir ibresi oynamıyordu. Ve bunların hepsini çözüm aramak için forumdan yazmıştım
Şimdi ise ekran dahil devir saati ve ışıklar yanmıyor. Boş vites sinyal far vs.. Hiçbirinde ışık yok. Kontak kapalı gibi çalıştırıp gidiyorum. Ve motor park halinde akuyu boşaltıyor. Göstergedeki soketi çıkardım akude boşalma olmadı
Çok fazla tebrubem yok bu konuda. Yardıma ihtiyacım var
Hafta sonu İstanbul - Bursa yaptım. Ortalama 100-110 km hızla gittim. Maşallah canavar gibi motor üzerine yatınca 120 km gördüm,
usta tekrardan merhaba wintergrip kullanma bu tamamen kış lastiğidir.yazın kullanman tamamen riskdir(40 yıllık bir lastik sektörünün uzmanı olarak söylüyorum)
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:06 ----------
"- Yaz mevsiminde kış lastiği ile devam edildiğinde lastikler aşırı aşınma nedeni ile çabuk yıpranır. Yaz lastiklerinin dönme direncinin kış lastiklerine oranla daha düşük olması, daha az yakıt ve daha az aşınma anlamına gelir.
- Güç ve yakıt tüketimi artar. Seçilen Lastikler binek otomobillerde yakıt tüketimine büyük oranda etki eder.
- Aracın performansının da önüne geçilerek fren mesafesi uzar ve gürültü seviyesi artar. Kış lastikleri deseni ve kullanılan sırt karışımının özelliğinden dolayı yaz lastiklerine oranla daha fazla ses çıkartır.
- Kuru zeminde hızlı alınan virajlarda savrulma hatta takla atma riski ortaya çıkar. Kış lastiğinin üretimi sırasında kullanılan doğal kauçuk yüzdesinin fazlalığı kış lastiğini yaz lastiğine oranla daha yumuşak kılmaktadır. Aynı zamanda kış lastiğinden beklenen akselerasyon ve frenleme tepkimeleri kış mevsimi ve kış dönemi yol koşullarına göre daha farklı bir gövde yapısını gerektirmektedir. Dolayısıyla limitlere yakın bir performans ile yaz aylarında kış lastikleri ile yol alan sürücüyü çok tehlikeli deneyimler bekleyecektir".
Apache 150 avadanlık setini nereden bulabilirim
Selamunaleyküm. Arkadaşlar apache rtr modelinin far camını arıyoruz. Elinde olan var mı?
Selamlar arkadaşlar!
2016 model sıfır Apache 150 ile 1200 km'yi devirdim. Fakat bu motor hakkında ve genel olarak motosikletler hakkında birkaç sorum olacak sizlere. Öncelikle motorun rodaj döneminde güzel başlayıp sonrasında yenik düşüp baya agresif kullandım motoru. Bu benim ileride ne gibi başımı ağrıtacak? Performans açısından nasıl bir değişiklik olur?
İkinci sorumda motor aldığımdan beri 4500-5000 devir arasında motor bölümünden ince bir cızırtı geliyor. 1. Vites hariç diğer viteslerde farkedilebiliyor bu ses. Ciddi bir şey midir? Gebzedeki servis birşey olmaz dedi fakat kafama takılmadı değil. Kocaeli çevresinde başka güzel bir servis tavsiye edebilir misiniz?
Başka bir sorum ise lastik konusunda, mutlaka değiştirilmeli midir? Motor tahminimce 2016dan beridir yatıyor. Lastikler ne duruma gelmiştir? Virajlarda yatırmaya korkuyorum motoru. Lastiğe güvenmeli miyim bilmiyorum gerçekten.
Moturun zincir bakımı vs ne kadar sıklıkla yapmalıyım. Nasıl bir uygulama yapmalıyım. Bu ilk motorum ve açıkçası pek bilgim yok. Bu konuda ve diğer genel bakım konularında beni biraz aydınlatırsanız çok baya fazla mutlu olurum yani.
Şimdiden Teşekkürler!
Hocam ben motoru aldığımda hiç öyle bir şeyden bahsetmediler. Sonrasında şubeye gidip istediğim biraz ıh mık yaptılar, sonrasında çıkarıp verdiler.
Arkadaslar öncelikle selamın aleyküm, yaklaşık 1 ay önce 2011 model apache 150 aldım. ama bazı eksikleri var grenajları falan biraz çizik, bu motorun çıkma veya sıfır parçalarını nerden bulabilirim. ön camını falan uzatmak istiyorum bu mümkün müdür ? tecrübelerinize güveniyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:53 ----------
[/COLOR]Geçen ön sinyal lambam kırıldı orjinalini hiç sormadım bile, led li olanların tanesi 15₺ tl den 2 adet aldım gayet güzel de oldu bizim orjinal birtane sinyalin fiyatına 4 tane alınır herhalde, buraya foto atacam Nasıl atılacağını unuttum. [/QUOTE]
eski sinyaller:!!!
yeniler!!
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:09 ----------
yeniler led, ve ışığı gayet iyi ve orjinal bir tane fiyatına 4 adet aldım!!!
Geçen temmuz Konya'da 14 model rtr 150 ile aranıza katılmıştım. Hem işlerimin yoğunluğu hem de telefonumun tarayıcıyı her kapatışımda oturumu da kapatması sebebiyle sadece yorumları okumakla yetindim. Kısaca son bir seneyi özet geçmek istiyorum. Maalesef ki fotoğraf çekme ve çekilme huyum hiç yok. Kuru kuruya yazı olacak.
Motor öncelikle sınıfna göre çok torklu ve kıvrak. Dişliler orijinal 44 hala. Konya'da Nisan sonlarına doğru bile hafif de olsa kar yağışı oldu. Ama birkaç gün hariç her gün bindim motora. Hiç üzmedi, hiç yolda bırakmadı. Konya'yı bilen bilir yolları geniş ve düz. Hemen her gün 20 - 30 km (her gün değişiyor) işe git gel için kullandım. Motor kendinden oldukça memnun bıraktı.
Artçılı 55km mesafedeki çatalhöyüğe gittik. Artçlılı yakıt tüketiminin fazlalığı kendini hissettirdi. Artçı dahi rahatsızlık hissetmedi yoldan veya titreşimden yana (titreşimden belki biraz). Ki ara ara 100 110a dahi çıktım.
İşim gereği her cumartesi Karaman'a gidip geliyorum. Gidiş geliş 240km. Kar ve sağanak yağış hariç beni hep götürdü. 95-110 km/sa hızlarla seyretmesi güzel. Titreşim var ama alıştım iyice. Gece sürüşlerinde kısa far yeterli olabilecek minimum düzeyde gibi. En kısa zamanda far bakıcam. Far önerilerinizi açığım.
Geçen hafta yolda bi ilçeye giriyordum. Vites düşecekken vitesi yerinde bulamadım. Hiç dikkat etmemiştim. Vites pegi gevşeyip çıkmış sallanıyordu aksi gibi avadanlık yanımda değildi o gün. 5.vites düşük devirde gezerek bisikletçi aradım. Yerine taktım. Bugün de acelem yok yakıt ölçümü yapayım dedim. 5 kez ışıklarda durdum. Genel olarak 80-90 km/sa hızlar ile 100 km de 2,16 lt yakmışım.
1,5 ay önce sabah saatlerinde yola düştüm. İstikamet Mersin. Ah burada fotoğraflar olacaktı ki... Neyse bir dahaki sefere inşallah. Gitmesi gezmesi gelmesi 800 km tuttu. İlk uzun yol deneyimim olacağı için temiz, düzgün yol olsun dedim otobandan gittim. Bi daha gitmem. Yol çok sıkıcı ve manzarası da kötüydü. Aynı akşam yola düşüp gece 02.30da eve girdim ) Hem şehir içi hem uzun yolda gayet güzel gidilebilecek bir motor. Yaz için de biriki uzun yol planım var. Bu sefer fotoğraf çekip paylaşıcam.
Vites araları çok kısa ve son hız düşük geliyor bana. Son hız meraklısı değilim. Yaklaşık olarak 6500 devirde 85 km/sa 9000 devirde 117 yapıyor. Biraz hızlı gideyim dediğim zaman motor bağırmasın isterim. Dişliyi biriki güne değiştirme niyetim var. 42ye düşürdüğüm zaman artçılı yokuş performansı nasıl olur. 6500 7500 devirlerde hız yaklaşık ne olur.
İçimde baya birikmiş bunlar. Sabır gösterip okuyan ve cevap yazacak herkese teşekkür ederim.
Alayını okudum
14 dişli ile aradığın konforu bulacaksın, önü 14 yap ama 13 dişlinin o kuvvetini özleyeceksin. Bu yüzden 13 numarayı sakla. Konfora doyup serilik istediğinde tekrar 13 dişliyi takarsın.
Ön dişli civatalarını dikkatli sık, gevşek olmasın, çok sıkıp yalama da yapma.
Arkayı 42 yapmak yetmez, önü 14 yap.
Arkadaşlar bizim motorun orjinal arka dişlisi kaç oluyor.
Arka dişli küçülürse ne olur hız konusunda
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:33 ----------
Arka dişli 44 iken 110 rahat görüyordu şimdi 42 ama 5 vites 8 bin devirde kalıyor 110 a çıkamıyorum
Ön 14 yapıp arkayı 44 mu 43 mu yapmam lazım?
Şu an bu konu içerisinde 17 kullanıcı var. (0 üye ve 17 misafir)