TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
17 Haziran 2018, 13:11
#34701
arkadaşlar başkalarını bilmem ama ben motorumu satarken belli bir süre kendim garanti veriyordum yani motorun ciddi bir hasarı oluştuğunda yarı fiyatını karşılama sözü veriyordum.
bu şartlarda benim motorumu kim almaz ki
dostum motorun gerçekten 15 bin kilometrede mi?
inanmıyorum çünkü benim motorun aynısından ve benim motor 67 bin kilometreyi geçti.
Reklamlar
-
17 Haziran 2018, 15:46
#34702
herkese selam arkadaşlar yeni kasa apache sahibiyim
29 30 bin km ye geldim
katalizörü iptal mi ettireyim yoksa bu şekilde devam mı edeyim çünki tahminlerime göre bu km lerde tıkanmış olması lazım
2. bir olay herkesin memnun oldugu bir dişli ölçüsü var mıdır.
yeni kasada orjinal dişli ölçüleri nedir modifiye olarak daha iyi olduguğunu söylediğiniz dişli ölçüsü var mıdır ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:43 ----------
fatih.met adlı üyeden alıntı
arkadaşlar başkalarını bilmem ama ben motorumu satarken belli bir süre kendim garanti veriyordum yani motorun ciddi bir hasarı oluştuğunda yarı fiyatını karşılama sözü veriyordum.
bu şartlarda benim motorumu kim almaz ki
dostum motorun gerçekten 15 bin kilometrede mi?
inanmıyorum çünkü benim motorun aynısından ve benim motor 67 bin kilometreyi geçti.
doğru olabilir neden diyeceksin eski kasa vardı bende geçen sene 24binde sattım
2.motor olduğundan dolayı bu km lerdeki eski kasayla karşılaşmanız mümkün
-
17 Haziran 2018, 18:43
#34703
reis katalizör ömrü yaklaşık 80 bin kilometre olarak tahmin edilmekte imiş ve işin özetini söylemek gerekirse egzoz'dan yanmadan çıkan benzini yakıyormuş ve böylece doğaya zararlı bir madde atılmamış oluyormuş.
bu parçayı temizlemek için egzozu söküp ter yönde tazyikli hava vermek suretiyle temizlenebiliyormuş.
bu parçayı söker isen motorun üst devirlere kolay çıktığını göreceksin, hatta açık hava filtresi ve katalizör iptali ile motorun rahat 11 bin deviri görür diye düşünüyorum fakat ilk devirlerde torq düşer imiş.
doğayı katlederim sıkıntı yok yeterki bir kaç beygir artsın diyor isen katalizörü devre dışı bırakabilirsin yani orjinal egzozu hiç bozma ve yeni bir egzoz al motora.
katalizör, katalitik konvertor
-
17 Haziran 2018, 18:46
#34704
fatih.met adlı üyeden alıntı
arkadaşlar başkalarını bilmem ama ben motorumu satarken belli bir süre kendim garanti veriyordum yani motorun ciddi bir hasarı oluştuğunda yarı fiyatını karşılama sözü veriyordum.
bu şartlarda benim motorumu kim almaz ki
dostum motorun gerçekten 15 bin kilometrede mi?
inanmıyorum çünkü benim motorun aynısından ve benim motor 67 bin kilometreyi geçti.
Fatih kardeş gerçekten 15 bin km de ben aldığımda 6900 km deydi. Motosikletli Trafik polisinden aldım. Muğla'da evden işe işten eve kullanmış ben de 3 yilda 4-5 ay hafta sonları kullandım onun dışında garajda kaldı. Birinci aracım araba olunca ve yaş da 40 uzeri olunca km düşük motosiklette gayet diri
-
17 Haziran 2018, 19:07
#34705
cevap için teşekkür ederim bursa merkezde değilim yenişehir ilçesindeyim.burada yağ seçeneği az petrolde castrol bulduğum için bu yağı koydum.vites geçişleri kemikliydi yağı değiştirdikten sonra yumuşadı.umarım sorun çıkarmaz.bu arada bursada birkaç arkadaş varsa gezi yapmayı düşünüyorum.ortak bir tarih ayarlayıp.
-
18 Haziran 2018, 00:18
#34706
Memcoş48 adlı üyeden alıntı
Fatih kardeş gerçekten 15 bin km de ben aldığımda 6900 km deydi. Motosikletli Trafik polisinden aldım. Muğla'da evden işe işten eve kullanmış ben de 3 yilda 4-5 ay hafta sonları kullandım onun dışında garajda kaldı. Birinci aracım araba olunca ve yaş da 40 uzeri olunca km düşük motosiklette gayet diri
kocaman adama nasıl hitab ediyorum ne dengesiz insanım ben, affedin mehmet hocam
forumun "satılık motosiklet ilanları" bölümüne de konu açın bence çünkü herkes buraya gelip bakmaz.
satılık motosiklet ilanları bölümü
-
18 Haziran 2018, 10:09
#34707
-
18 Haziran 2018, 10:41
#34708
bu parçayı nereden bulabilirim? sol ayak için.
-
18 Haziran 2018, 14:53
#34709
ulkerhan adlı üyeden alıntı
Eline sağlık reis, bende debriyaj balatası ve kapak contası var, sac ve debriyaj teli simdilik değişmesede olur,
iki aydan fazla oldu takamıyorum debriyaj balatalarını cunku debriyajı sökme aparatım yok,
Bende 30 liraya en dandiğinden aldım debriyaj balatasını ve biraz endişeliyim, acaba debriyaj kaçırma yapar mı?
-
18 Haziran 2018, 14:59
#34710
fatih.met adlı üyeden alıntı
kocaman adama nasıl hitab ediyorum ne dengesiz insanım ben, affedin mehmet hocam
forumun "satılık motosiklet ilanları" bölümüne de konu açın bence çünkü herkes buraya gelip bakmaz.
satılık motosiklet ilanları bölümü
Estağfurullah Fatih kardeşim ne kusuru olur mu öyle şey. Teşekkür ederim önerin için zaten sattım gibi bakalım bugun gelip bakacaklar, tekerin düz bassın.
-
18 Haziran 2018, 17:13
#34711
fatih.met adlı üyeden alıntı
Eline sağlık reis, bende debriyaj balatası ve kapak contası var, sac ve debriyaj teli simdilik değişmesede olur,
iki aydan fazla oldu takamıyorum debriyaj balatalarını cunku debriyajı sökme aparatım yok,
Bende 30 liraya en dandiğinden aldım debriyaj balatasını ve biraz endişeliyim, acaba debriyaj kaçırma yapar mı?
Eyvallah dostum. debriyaj sökme aparatına gerek yok. Çünkü o aparat ile sökemedim. Klasik, düz tornavida çekiç ile söktüm.
Balata konusuna gelince ASK marka balataları 20 TL ye aldım. Bilinen talep gören bir marka. Şimdilik sorun yaşamadım.
-
18 Haziran 2018, 22:07
#34712
Ben de motosikletimi satmaktan vazgeçtim. Alem üçkağıtçı ve yalancı dolmuş arkadaş, gelecegim deyip gelmeyeni mi ararsın, hasarsiz deyip kazali motoru itelemeye çalışanı mı ararsin. Ne zaman sıfır 250 cc alabilecek bütçeyi ayarladım gidip sıfır alacağım.
-
18 Haziran 2018, 22:08
#34713
ulkerhan adlı üyeden alıntı
Eyvallah dostum. debriyaj sökme aparatına gerek yok. Çünkü o aparat ile sökemedim. Klasik, düz tornavida çekiç ile söktüm.
Balata konusuna gelince ASK marka balataları 20 TL ye aldım. Bilinen talep gören bir marka. Şimdilik sorun yaşamadım.
bunu öğrendiğim iyi oldu, o zaman bende sökebilirim aparat olmadan. son zamanlarda boş vakit bulamıyorum ve boş zaman olsana yorgunluktan motorla ilgilenesim gelmiyor.
motorun sele kaplaması dev yarıklarla doldu, şu anda acil olarak sele kaplama işi var, sonra debriyaj balatası ve sonra da egzoz borusu paslanmış ve zımpara + boya atılacak.
zaten ibre içine su almış ve işten yorgun argın geldiğim gibi ibreyi söktü, motorun kafayıda monte etmeye üşendim ve bir kaç gün motoru kafasız kullanacağım.
ekonomik şartlar özel hayatımızı fazlasıyla zorlamaya başladı hepimizin.
Memcoş48 adlı üyeden alıntı
Ben de motosikletimi satmaktan vazgeçtim. Alem üçkağıtçı ve yalancı dolmuş arkadaş, gelecegim deyip gelmeyeni mi ararsın, hasarsiz deyip kazali motoru itelemeye çalışanı mı ararsin. Ne zaman sıfır 250 cc alabilecek bütçeyi ayarladım gidip sıfır alacağım.
mehmet hocam dediğiniz gibi dürüst insanlara o kadar aç durumdayız ki artık illallah ettik her şeyden. bende sizin motorun 15 binde olmasına o yüzden dikkat ettim.
ben şahsen 250cc motor alacağım zaman elimdekini satmayacağım. bu benim ilk göz ağrım ve bundan ayrılamam
-
25 Haziran 2018, 17:30
#34714
merhaba arkadaşlar bizde 2012 model var arka jantı eğdik yeni jant alalım dedik ama çok pahalı jant düzeltme yapılmıyor sanırım acaba başka motorların cbf gibi onların jantını kullanabilirmiyiz
-
25 Haziran 2018, 17:55
#34715
Merhaba gençler (Gençler diyorum çoğunuzun yaşında oğlum var )
Şubat 2014 yılında sıfır olarak aldığım 2012 model rtr 150 motosikletimi, 4 sene ve 35.000 km kullanım sonucu 250 cc almak için satışa çıkarmış bulunmaktayım. Motor çok temiz ve bakımlıdır. Çoğunlukla uzun yol ve turlara çıktığım için şehir içinde kullanıma göre daha az yıpranmıştır.
Yaklaşık 3.000 km önce genel bakımı yapılmış ve lastikleri yenilenmiştir. Üzerinde bulunan 46 litre Gaff marka topcase ile birlikte satılıktır.
Bursa Mt grubunda herkes tanır beni.
İlgilenenler için malum sitede ilan numarası : 582059657
Tekeriniz düz bassın.
-
10 Temmuz 2018, 14:50
#34716
Arkadaşlar merhaba. 2012 model rtr 150 kulanıcısıyım. (Dijital gösterge)
Hız göstergesi çoğu zaman farkı devirlerde şaşırıyor. Bazen 40-45km/h aralığında bazen 74-85km/h aralığında 95 120 160 gibi değerlere titriyor
Sebebi nedir?
-
10 Temmuz 2018, 17:09
#34717
Apices adlı üyeden alıntı
Merhaba gençler (Gençler diyorum çoğunuzun yaşında oğlum var
)
Şubat 2014 yılında sıfır olarak aldığım 2012 model rtr 150 motosikletimi, 4 sene ve 35.000 km kullanım sonucu 250 cc almak için satışa çıkarmış bulunmaktayım. Motor çok temiz ve bakımlıdır. Çoğunlukla uzun yol ve turlara çıktığım için şehir içinde kullanıma göre daha az yıpranmıştır.
Yaklaşık 3.000 km önce genel bakımı yapılmış ve lastikleri yenilenmiştir. Üzerinde bulunan 46 litre Gaff marka topcase ile birlikte satılıktır.
Bursa Mt grubunda herkes tanır beni.
İlgilenenler için malum sitede ilan numarası : 582059657
Tekeriniz düz bassın.
Motorumu geçen hafta genç bir kardeşime satmış bulunmaktayım. Yılların verdiği alışkanlık ile ara ara burayı yine takip ediyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:08 ----------
niketnac adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba. 2012 model rtr 150 kulanıcısıyım. (Dijital gösterge)
Hız göstergesi çoğu zaman farkı devirlerde şaşırıyor. Bazen 40-45km/h aralığında bazen 74-85km/h aralığında 95 120 160 gibi değerlere titriyor
Sebebi nedir?
Tazyikli su ile yakından yıkıyorsanız bir yerlere su kaçmış olabilir.
Başınızı dik tutmak, okumak için eğmenize bağlıdır...
-
11 Temmuz 2018, 02:13
#34718
Cevap için teşekkürler umarım aradığınız motorsikleti bulursunuz.
Motosikleti tazyikli su ile yıkadım ve evet yıkama sonrası biraz daha arttı. Öncesinde de vardı. Hatta, 2014 yılında aynı model başka bir RTR kullanıyordum ve nadiren de olsa onda da dijital gösterge karışık sayılar gösteriyordu.
Daha farklı bir sorun olmalı. Ön jant göbeğindeki hız okuma sensörü ile ilgili olabilir mi acaba?
-
11 Temmuz 2018, 09:03
#34719
niketnac adlı üyeden alıntı
Cevap için teşekkürler
umarım aradığınız motorsikleti bulursunuz.
Motosikleti tazyikli su ile yıkadım ve evet yıkama sonrası biraz daha arttı. Öncesinde de vardı. Hatta, 2014 yılında aynı model başka bir RTR kullanıyordum ve nadiren de olsa onda da dijital gösterge karışık sayılar gösteriyordu.
Daha farklı bir sorun olmalı. Ön jant göbeğindeki hız okuma sensörü ile ilgili olabilir mi acaba?
Evet, o sensörde olabilir.
Başınızı dik tutmak, okumak için eğmenize bağlıdır...
-
17 Temmuz 2018, 10:44
#34720
20000'de yaptığım bakımlar;
ön disk ve balata değişti,
disk civataları değişti, locktitelendi,
Buji orijinali ile değişti,
Debriyaj teli orijinali ile değişti (orijinal ile yan sanayi arasında uçurum kalite farkı var)
Karbüratör temizlendi, diyafram değişti,
debriyaj ve baskı sacı değişti,
debriyaj rulmanı değişti,
debriyaj contası değişti,
yağ tapası kepi değişti, oringi değişti,
akü kutup başları değişti,
tüm elektrik jackları kontak spreyi ile temizlendi,
sağ ve sol kumandaların içi açıldı, kontaklar zımparalandı temizlendi,
sübap ayarı yapıldı,,
egzoz boyandı, koruma demiri, ön fren üst merkezi, gidon mat siyaha boyandı,
ön çamurluktan ses geliyordu, civataları yenilendi, locktite ile sabitlendi,
bu arada tüm bunlar için ustaya 5 kuruş para vermedim. hepsini kendim yaptım. ustaya vereceğim parayı hep takıma yatırdım.
elde ettiğim faydalar.
-ön frenden ses geliyordu düzeldi,
-düşük devirde tekleme vardı düzeldi,
-egzoz patlaması vardı, düzeldi,
-motor ısınınca debriyaj ayarı kaçıyordu, düzeldi,
-motor ısınınca devir kendi kendine artıyordu düzeldi,
-kill switch kapatınca motor çalışmaya devam ediyordu düzeldi,
-debriyaj sertti, düzeldi,
-yakıt düştü,
-rölantide dalgalanma vardı, düzeldi.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 16 kullanıcı var. (0 üye ve 16 misafir)
Bu Konudaki Etiketler