selam dostlar, 5000 - 6000 devir civarı devir ibresi kafasına göre 7000 e çıkıyor 4000 e düşüyor. ama gösterge öyle gösteriyor. motorun devirinde bir sorun yok. arızayı tci ünitesinde mi aramalıyım? yoksa göstergeye mi bakayım?
selam dostlar, 5000 - 6000 devir civarı devir ibresi kafasına göre 7000 e çıkıyor 4000 e düşüyor. ama gösterge öyle gösteriyor. motorun devirinde bir sorun yok. arızayı tci ünitesinde mi aramalıyım? yoksa göstergeye mi bakayım?
Motorun saat ayarını yaparken km sıfırladım nasıl geri döndürebilirim tabii döndürülüyorsa yardım rica edicemm
"Set" yazan butondan ana ekrana geliyorsunuz. Ana ekranda hız,benzin göstergesi,km sayacı olur.
Bu ekrana geldikten sonra bi alttaki tuşa basılı tutun.
Saat ibaresi yanıp sönmeye başlar. Yanıp sönerken yine "set"tuşuyla ayarlama yapabilirsiniz.
Tuşlar tam dersi de olabilir,tam hatırlayamadım ama metod bu.
Sıfırlanan km sayacı tripmetredir. 2 adet tripmetre bulunur apachede bir de toplam km.yi gösteren ana km sayacı. Tripmetreler ölçüm yapmak içindir. Mesela Ben birini benzin alınca sıfırlarım diğerini de yağ değişimi yapınca. Ana ekrana dönmek için ve ekranlar arası geçiş yapmak için mode tuşuna basın.
Arkadaşlar selamlar. Sonunda paramı biriktirdim, çocuklum hayalim olan motosikleti 25 yaşından sonra da olsa almaya niyetlendim. Apache' i yıllardır gözüme kestiriyordum da kısmet bugünlereymiş. Ama forumda ve sitelerde gördüğüm kadarıyla artık popülerliği kalmamış pek. Millet tutturmuş bi pulsar türküsü gidiyor ama pulsar uçmuş. yahu motorun sıfırı olmuş 15000 lira. apache 7500TL. tam iki kat fark.
Size sormak istediğim sahibindende 2015 model 0km motosikletler var. 2. eline 6000lira isteyenler varken 1-2 ilan var 6500 liraya 0km bırakmışlar. bu adamlar 3 sene nasıl satamamışlar bir motoru hayret.işkillenmedim değil açıkçası. forumuda okudum ama ben ortalarda yokken başka şeyler mi oldu?
pulsar uçarken bu apache neden bu kadar uygun kaldı? ben 3 yaşında motoru alırsam muayeneye sokacağım lastikler zaten Allah' lıkmış 3 yılın ardından iyice kabak olmuştur herhalde. akü makü derken bize pahalıyamı patlar bu iş? yetkili bi abi beni aydınlatırsa mesut bahtiyar olacağım. Hepinize kazasız sürüşler..
Valla neden geri kaldı bilmiyorum ama satış stretejisi vede motosikletteki titreşim etken diye düşünüyorum yaklaşık 6 yıldır tvs apache kullanıcısıyım
4-5 yıl rtr150 gerisi de rtr180 zaten rtr180i satmam daha torunlarıma kalır güzel motor daha önce de bahsettim ankaraya gidip geldik istanbuldan eşimle
beraber. İlginçtir ki hindistanda okadar yeni modeli çıktı fakat türkiyeye gelmiyor maalesef pulsardan asla aşağı kalır yanı yok F/P olarak
ben rtr180 i 700 km deikinci el aldım 6000 tl verdim adamlar canı çıkmış motora 5000-7000 arasında fiyat çekti sıfırı zaten 7000 di
@yulis
anlamadımki bende. hele rodaj diye bir gerçek varken. adam alıyor 0 motoru dip gaz geziyor hevesini alıyor koltuğuna veriyor gazı, arkasınada uyduruk bi çanta sonra ilan açıp sıfır fiyatına satmaya çalışıyor. rodaj derdinden kurtarıyorlarmış bizi
peki hocam 1000 lira için kesinde değerde, 2015 0 ile arasında 2000 Lira değermi 150 yerine 180 almaya. madem ikisinide kullanmışsın hazır bulmuşken sıkıştırayım biraz seni
@ozan1991
mesaj attım hocam sana.
Arkadaşlar direksiyondaki hidrolik yağ göstergesi dün en üst sınırda idi. Yaklaşık 30-35 km yol yaptım. Park ederken yarı yarıya düşmüştü. Normal olduğunu düşünmüyorum neden kaynaklıdır sizce?
Meraba arkadaşlar yağ değişimi yapicam aklıma bi soru takıldı yağ filtresiyle beraber değiştirirken yine 1lt yağ yeterlimidir acaba biri aydınlatırsa sevinirim
Merhaba arkadaşlar.
2015 Model henüz 100km'de Apache 150 motorum ile bugun başka bir motorsikletlinin yolun kenarında dururken kontrolsüz bir şekilde bakmadan etmeden dönmek için yolun ortasına çıkmasıyla kaza yaptım hızım 40 45 km/h falandı.Motor yattı üstünden düştüm hafif sıyrıkla atlattık.Fakat devam ettiğimde motorumdan tekerlegın her dönüşünü tamamladığında tak tak tak ses gelmeye başladı ve ön fren biraz sürtme yapmaya başladı.Sesin nedeni ne olabilir bilgilendirirseniz sevinirim.Bu sıkıntı için yapabileceğim bişe var mı yoksa servise mi götürmeliyim servise o şekilde gitsem(10-15km uzaklıkta) başka problemler çıkarır mı.
hocam jantın gidonla bağlantı noktası yamuldu büyük ihtimal. aradaki bağlantı zarar görmüş olabilir bi ustaya göstermeden kesinlikle binme motora, binsen bile çok çok yavaş ve dikkatli kullanman lazım. eğer zarar büyükse çukura falan denk geldiğinde ön teker kopabilir. büyük geçmiş olsun.
Değişmiyor yani dimi hocam yine aynı yağ miktarı yeterli
ustalar resim yükleyemedim muayene yaklaştı lastikte çatlaklar var sizce geçer mi yoksa değiştirmeli miyim ?
Filtre değiştiğinde biraz daha fazla alacaktır, kitapçıkta da 1.1L olarak belirtilmiş.
Sayfa 5 teknik özellikler'de kapasiteler alt başlığına bakabilirsin.
http://www.tvsturkiye.com/assets/ima...he_RTR_150.pdf
yağ değişiminde yağı iyice boşaltıyorsunuz ve ardından 1 litre yağ eklediğinizde yağ seviyesi 1 tane "x" kadar düşük oluyor. yaklaşık 100 ml kadar ekleme yapın yani 1 çay bardağına yakın ekleme yapın tamamdır.
ben bir keresinde yağ olmadığı için ekleme yapmamıştım ama sonrada yağ alınca ekleme yaptım. zaten yağ seviyesi "x"lerin en üstünü geçmeyecek ve en altına da inmeyecek seviyede olması gerekiyor ve 1 litre bunun için yeterli bir rakam. ben hep biraz daha ekleyip en üst seviyede tutuyorum.
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)