TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
26 Ocak 2018, 19:55
#34601
emrks34 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar sağ ayna sipariş edicem internetten eski kasa yeni kask diye bi fark varmi aynada acaba. Önereceğiniz bi site varmi
aynan kırıldı mı yoksa yalama mı oldu? yalama oldu diyor isen o kolay iş. aynanın dibindeki contayı geri kaydır ve oradaki iki vidayı birazcık daha sık ve aynanın taş gibi olduğunu göreceksin. bende ayna sipariş edecektim ama o vidaları fark ettim ve sıkınca aynayı elimle bile zor oynatır oldum şimdi gerek kalmadı.
ozan1991 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bu motorun rodajı ne zaman biter 300km ye geldim dün ilk defa 89km hıza ulaştım o da e5 te mecbur kaldım bir nevi millet altına alıcaktı yoksa sorun çıkarırmı başım ağrırmı bu yüzden
rodaj için ilk bin kilometre uyman gerken bazı kurallar vardır ve sonrasında rodaj devam eder 2 bine 3 bine kadar ama yani ilk bin kilometre hassas olmakta fayda var.
1. vites 6 bin deviri geçme ve gaza ani yüklenmeler yapma.
2. vites 6 bin deviri geçme ve 3 bin devirin altına inme.
3. vites 6 bin deviri geçme ve 4 bin devirin altına düşme.
4. vites 6 bin deviri geçme ve 5 bin devirin altına inme.
5. vites 6 bin deviri fazla geçme ve 5 bin devirin altına inme.
burada uyman gereken kilit nokta şudur aslında. gaza asıldığın anda seni geriye çeken en iyi devir 6 bin devirdir ve hangi viteste olursan ol o devirde sürmen gerekir.
yani apache max torq değeri 6 bin devirde elde eder ve 2. vitesten sonrasında seyir halinde isen 6 bin devire yakın sürmen gerekir.
5500 devirde gaza sert yüklenmen silindir ve piston gömleğindeki basınca pek etki etmez ve krank + piston kolları v.s. pek zorlanmaz bu yüzden max torq değerine yakın devirde kullanmak her daim motor ömrünü uzatır fakat şunu da unutma; motor daha yeni, max torq değeri motorun gücünü tekere tam anlamıyla ilettiği devirdir ve gaza ani yüklenmen demek şanzımandan tut zincire ve zincir dişlilerine kadar güç aktarma organlarında zorlanma meydana getirecektir.
uzun lafın kısası. motorun gücünü sakın görmek isteme, gaza hızlı yüklenmelerden kaçın. her ne kadar sert gazlama desemde belki dayanamayıp gazlayacaksın. o zaman bari bunu 5500 devirde yap ki bari çekiş gücünü gör hemde motor rodajı kötü yapılmış olmasın.
ilk 500 kilometre tamamlandıktan sonra yağ ve yağ filtresi değişecek unutma. galiba servise gidip değiştirteceksin.
hayırlı olsun motorun, güle güle kullan.
Reklamlar
-
26 Ocak 2018, 20:04
#34602
fatih.met adlı üyeden alıntı
aynan kırıldı mı yoksa yalama mı oldu? yalama oldu diyor isen o kolay iş. aynanın dibindeki contayı geri kaydır ve oradaki iki vidayı birazcık daha sık ve aynanın taş gibi olduğunu göreceksin. bende ayna sipariş edecektim ama o vidaları fark ettim ve sıkınca aynayı elimle bile zor oynatır oldum şimdi gerek kalmadı.
rodaj için ilk bin kilometre uyman gerken bazı kurallar vardır ve sonrasında rodaj devam eder 2 bine 3 bine kadar ama yani ilk bin kilometre hassas olmakta fayda var.
1. vites 6 bin deviri geçme ve gaza ani yüklenmeler yapma.
2. vites 6 bin deviri geçme ve 3 bin devirin altına inme.
3. vites 6 bin deviri geçme ve 4 bin devirin altına düşme.
4. vites 6 bin deviri geçme ve 5 bin devirin altına inme.
5. vites 6 bin deviri fazla geçme ve 5 bin devirin altına inme.
burada uyman gereken kilit nokta şudur aslında. gaza asıldığın anda seni geriye çeken en iyi devir 6 bin devirdir ve hangi viteste olursan ol o devirde sürmen gerekir.
yani apache max torq değeri 6 bin devirde elde eder ve 2. vitesten sonrasında seyir halinde isen 6 bin devire yakın sürmen gerekir.
5500 devirde gaza sert yüklenmen silindir ve piston gömleğindeki basınca pek etki etmez ve krank + piston kolları v.s. pek zorlanmaz bu yüzden max torq değerine yakın devirde kullanmak her daim motor ömrünü uzatır fakat şunu da unutma; motor daha yeni, max torq değeri motorun gücünü tekere tam anlamıyla ilettiği devirdir ve gaza ani yüklenmen demek şanzımandan tut zincire ve zincir dişlilerine kadar güç aktarma organlarında zorlanma meydana getirecektir.
uzun lafın kısası. motorun gücünü sakın görmek isteme, gaza hızlı yüklenmelerden kaçın. her ne kadar sert gazlama desemde belki dayanamayıp gazlayacaksın. o zaman bari bunu 5500 devirde yap ki bari çekiş gücünü gör hemde motor rodajı kötü yapılmış olmasın.
ilk 500 kilometre tamamlandıktan sonra yağ ve yağ filtresi değişecek unutma. galiba servise gidip değiştirteceksin.
hayırlı olsun motorun, güle güle kullan.
sağol hocam serviste yaptırıcam hepsini pek anlamıyorum şuanlık ani gaz vermesemde zorlamadan 70km nin üstüne çıktığım oluyor sık olmasada yavaş yavaş hızlanıyorum yani
-
26 Ocak 2018, 20:35
#34603
fatih.met adlı üyeden alıntı
aynan kırıldı mı yoksa yalama mı oldu? yalama oldu diyor isen o kolay iş. aynanın dibindeki contayı geri kaydır ve oradaki iki vidayı birazcık daha sık ve aynanın taş gibi olduğunu göreceksin. bende ayna sipariş edecektim ama o vidaları fark ettim ve sıkınca aynayı elimle bile zor oynatır oldum şimdi gerek kalmadı.
rodaj için ilk bin kilometre uyman gerken bazı kurallar vardır ve sonrasında rodaj devam eder 2 bine 3 bine kadar ama yani ilk bin kilometre hassas olmakta fayda var.
1. vites 6 bin deviri geçme ve gaza ani yüklenmeler yapma.
2. vites 6 bin deviri geçme ve 3 bin devirin altına inme.
3. vites 6 bin deviri geçme ve 4 bin devirin altına düşme.
4. vites 6 bin deviri geçme ve 5 bin devirin altına inme.
5. vites 6 bin deviri fazla geçme ve 5 bin devirin altına inme.
burada uyman gereken kilit nokta şudur aslında. gaza asıldığın anda seni geriye çeken en iyi devir 6 bin devirdir ve hangi viteste olursan ol o devirde sürmen gerekir.
yani apache max torq değeri 6 bin devirde elde eder ve 2. vitesten sonrasında seyir halinde isen 6 bin devire yakın sürmen gerekir.
5500 devirde gaza sert yüklenmen silindir ve piston gömleğindeki basınca pek etki etmez ve krank + piston kolları v.s. pek zorlanmaz bu yüzden max torq değerine yakın devirde kullanmak her daim motor ömrünü uzatır fakat şunu da unutma; motor daha yeni, max torq değeri motorun gücünü tekere tam anlamıyla ilettiği devirdir ve gaza ani yüklenmen demek şanzımandan tut zincire ve zincir dişlilerine kadar güç aktarma organlarında zorlanma meydana getirecektir.
uzun lafın kısası. motorun gücünü sakın görmek isteme, gaza hızlı yüklenmelerden kaçın. her ne kadar sert gazlama desemde belki dayanamayıp gazlayacaksın. o zaman bari bunu 5500 devirde yap ki bari çekiş gücünü gör hemde motor rodajı kötü yapılmış olmasın.
ilk 500 kilometre tamamlandıktan sonra yağ ve yağ filtresi değişecek unutma. galiba servise gidip değiştirteceksin.
hayırlı olsun motorun, güle güle kullan.
Verdiğim cevap icin teşekkürler aynı kırılmış aldiğimda öyleydi sağ ayna kaynak yapmış ama göremiyorum sadece sus niyetine duruyor mecbur değiştircem. Bugün sipariş verdim umarım memnun kalirim
-
06 Şubat 2018, 00:20
#34604
ARKadaşlar apachım zıncırı bıraz kuflenmıs geldı 2014 model 17 bınde dahada hıc degısmedı degıstırmek ıstıyorum zıncır dıslı setınle beraber degıstır dedıler daha ıyı olurmus ama fıyatlarıda bıraz tuzlu geldı orjınalı 150 lıra falan zıncır dıslı setı pekı ben orjınal almayıp yan sanayı alsam ne dersınız bı sıkıntı olurmu dıger turlu maxımum gıdıcegı 80 lıra falan
-
06 Şubat 2018, 10:37
#34605
spawn_ adlı üyeden alıntı
ARKadaşlar apachım zıncırı bıraz kuflenmıs geldı 2014 model 17 bınde dahada hıc degısmedı degıstırmek ıstıyorum zıncır dıslı setınle beraber degıstır dedıler daha ıyı olurmus ama fıyatlarıda bıraz tuzlu geldı orjınalı 150 lıra falan zıncır dıslı setı pekı ben orjınal almayıp yan sanayı alsam ne dersınız bı sıkıntı olurmu dıger turlu maxımum gıdıcegı 80 lıra falan
Herkes takım değişmesinin daha sağlıklı olduğunu söylüyor. Parasal olarak imkanın azsa, dişlilerin fazla aşınmamış sa, sadece zinciri değiştirebilirsin.
Orijinal oringli zincir alamıyorsan, Çekoslavakya malı bir zincir almanı tavsiye ederim.
Başınızı dik tutmak, okumak için eğmenize bağlıdır...
-
11 Şubat 2018, 09:59
#34606
arkadaslar zıncırı degıstırdık dıslılerıyle baskı balata degıstı motul 15 50w yag aldım valla motor rahatladı yemn ederım sık sık degısıyor sımdı fıtesler motorcu arkadas abı senn motorda performans dusuklugu var ama dedı neden yapar dedım soyle bır apachı gıbı gıtmıyor dedı motor 17 bınde sepeb ne dedım karburutor diyaframında sorun var hem degıstırelım hem temızlıyelım dedı olur dedım bakalım onu aldım orjınal n11 den gayet uygundu 30 lıraya buldum hemen aldım gelsın taktırıcam bı ara karburatorude temısletcem baska bı eksıgı orjınal bujısını alıcam champıon marka var cok cacık orjınal cıft tırnaklı bujısını alcam degıstırıcem bıde almısken gaz telınle debraj telını degıstırtsem gusel olucak.
-
23 Şubat 2018, 11:52
#34607
Arkadaşlar 2 sinyal ve ön far camında belirgin çizikler oluştu motoru yatırmam sonucu bu camlar değiştirmek istesem ilerde pahalımıdır fiyat biliyormusunuz
-
26 Şubat 2018, 01:01
#34608
ozan1991 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar 2 sinyal ve ön far camında belirgin çizikler oluştu motoru yatırmam sonucu bu camlar değiştirmek istesem ilerde pahalımıdır fiyat biliyormusunuz
komple değişiyor diye biliyorum
-
26 Şubat 2018, 14:20
#34609
M.balibey adlı üyeden alıntı
komple değişiyor diye biliyorum
servise sordum hocam yan sinyalin birine 45tl dedi ön far komple değişiyormuş 200tl dedi adam parçaları pahalı yan sanayisi yok diyor
-
27 Şubat 2018, 22:33
#34610
herkese selam arkadaşlar,
yeni bir tvs 150 rtr alarak bu ay başında bende aranıza katılmış bulunmaktayım. geçen yıl da bitane babama almıştık gri, ama ben tercihimi sarıdan yana kullandım. 7yıllık motor tecrübem var, ekipmanım tam. ayrıca tüm forumu da okudum baştan sona, sorunuz varsa alabilirim :p.
-
05 Mart 2018, 00:12
#34611
ozan1991 adlı üyeden alıntı
servise sordum hocam yan sinyalin birine 45tl dedi ön far komple değişiyormuş 200tl dedi adam parçaları pahalı yan sanayisi yok diyor
http://www.tvsparca.com/default.aspx bu site merkez deponun daha ucuza bulabilirsiniz belki
-
06 Mart 2018, 17:45
#34612
M.balibey adlı üyeden alıntı
lazım olan şeylere baktım ama sadece kodları yazıyor, fiyatlar yok.
N91410606RB yakıt deposu sarı
N92202396R far çevresi sarı
N92218306RC yakıt deposu muhafaza sol taraf sarı
N92218406RC yakıt deposu muhafaza sağ taraf sarı
N9221150BR ibre
R1060110 volant
M7321890 debriyaj balatası
K6320590 arka fren balatası
N9323620 silindir piston
.................
şu resimdeki şeyi sökerken fırladı ve duvara çarptı. içerisindeki ufak silindirlerden bir tanesi kayboldu. şu anda sorun çıkartmıyor gerçi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:36 ----------
ozan1991 adlı üyeden alıntı
servise sordum hocam yan sinyalin birine 45tl dedi ön far komple değişiyormuş 200tl dedi adam parçaları pahalı yan sanayisi yok diyor
ben 30 liraya yan sanayi takım aldım kendim taktım ön tarafa.
-
06 Mart 2018, 18:30
#34613
Servis bana yan sanayi yok diyor tvslerin nereden aldın hocam aklımda bulunsun
-
06 Mart 2018, 20:06
#34614
ozan1991 adlı üyeden alıntı
Servis bana yan sanayi yok diyor tvslerin nereden aldın hocam aklımda bulunsun
bazı parçalarda yan sanayi var. mesela far ampulü, sinyaller, fren balataları, aynalar, silindir piston, akü v.s.
herhangi bir motosiklet parçacısında bulabilirsin. takım olarak 30 liraya falan satarlar.
-
09 Mart 2018, 22:11
#34615
Arkadaşlar 2015 MODEL 0 KM 5500 TL Fiyat veriyorlar Alınırmı 2015 Model Sizce Acil Yardım edin karar verme aşamasındayım sıkıntıları olurmu eski modelin beklemesinin
-
09 Mart 2018, 23:26
#34616
wrestling adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar 2015 MODEL 0 KM 5500 TL Fiyat veriyorlar Alınırmı 2015 Model Sizce Acil Yardım edin karar verme aşamasındayım sıkıntıları olurmu eski modelin beklemesinin
Hiç düşünme hemen al, 6ya elini öpene satarsın
-
10 Mart 2018, 19:31
#34617
wrestling adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar 2015 MODEL 0 KM 5500 TL Fiyat veriyorlar Alınırmı 2015 Model Sizce Acil Yardım edin karar verme aşamasındayım sıkıntıları olurmu eski modelin beklemesinin
Lasiklere güvenme yalnız başına iş açarsın kuru zeminde idare eder belkide yağmur gördünmü işin zor hele acemiysen değiş mutlaka
-
10 Mart 2018, 23:36
#34618
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
wrestling adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar 2015 MODEL 0 KM 5500 TL Fiyat veriyorlar Alınırmı 2015 Model Sizce Acil Yardım edin karar verme aşamasındayım sıkıntıları olurmu eski modelin beklemesinin
Hiçbirşey olmaz,en fazla lastik değişimi ister.
-
11 Mart 2018, 22:38
#34619
Selamlar,tvsnin orjinal ayna takim fiyati ne kadar ? 30tl civarinda da var 60tlye de var.30tl civarinda olanlar sanirim orjinal degil.Orjinallere gore kalite farki nasildir acaba.
-
19 Mart 2018, 15:03
#34620
bende almayı düşünüyyorum bu fiyata nereden buldunuz acaba
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)
Bu Konudaki Etiketler