Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #34481
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı erman_koc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aslında arada 30cc fark var demek bana göre yanlış. 30 cc evet ama 14 beygirden 17 beygire çıkan daha güçlü bir motor var. %20 bir kazanım var.

    ustamla görüştüm olabilecek her türlü olumsuzluğu konuşup karara bağladık bu motor 180 cc olacak o kadar.

    yalnız şuan maddi imkanlar dolayısıyla hemen yapamam ama kısmetse 2-3 aya toparlanıp el değmişken ön arka lastik te yaparız.
    sadece piston seti mi takacaksınız yoksa piston blok üst kapak karbüratör mü değişecek.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #34482

    Üyelik
    03 Ağustos 2017
    yakın zamanda sübap ayarlarını yaptım. sübaplar, sübap yayları, sübap keçeleri,piyano takımı, üst kapak gayet temiz ve sağlıklı. karbüratörü temizleyip diyaframını değiştirdim.

    motora gayet iyi bakarım herşey çok sağlıklı ve sorunsuz.

    sadece piston,silindir,egzantirik gergisini değiştirmeyi düşünüyorum ve bunlar zaten set şeklinde satılıyor.

    belki motoru açmışken egzantirik zincirinide değiştiririm az bişey ses geliyor arada.

    karbüratör konusuna takılmayın karbüratör 250 cc olsa yinede motoru sorunsuz besler kaliteli ve verimli bir parça.

    tek kafama takılan hangi silindir ve piston setini alacağıma karar veremedim piyasada çok ürün var. fikri olan arkadaşımın yardımını rica ederim.

  3. #34483
    Süvarİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2008
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    TvS_ApAChE
    selam arkadaşlar. 2012 den beri yazmıyordum galiba. :D

    ne durumda buralar diye bir yoklayayım dedim. 2008 model apachem 94 000 km lerde 1 yıl da km halatı kopuk iken bindim. tahminim 105 bin km de olduğu yönünde. mekanik aksamı hala saat gibi. ben kurcalamak istediğimden pistonu büyültmüştüm. performansı süper oluyor fakat biraz zorlayınca sıkışıp silindir ve piston çiziliyor. bir kaç kez yaptırdıktan sonra orjinal silindir alıp taktım sorunsuz devam ediyorum. sadece sök tak olayları yüzünden ara sıra yag damlatıyor.


    şasesi hiç değişmedi. plastik aksamları inanılmaz sağlam. boyası bile mükemmel. 2008 model ama 2010lu modellerden itibaren daha konforlu. yeni modelleri sürünce çin malı motorlara binmiş gibi hissediyorum resmen.

    1 yıl veya 2 yılda bir lastik değiştiriyorum. 2 ayda bir yagını değiştiriyorum. bazen sinyalleri kapıya çarpıp kırıyorum. onun haricinde hiç ilgilenmeseniz bile onyıllarca sapasağlam binebilirsiniz. girdiğim çukurların haddi hesabı yok. neredeyse 10 ışıktna 4 ünde ön tekeri hafifce havalandırarak kalkarım. her vitesde max rpm sınırına getiririm. ya karburatörden yada subaplardandır bilemiyorum benim motor 100 ü zor geçiyor. ama hep aynı performansı.

    2008 ayarlarında motoru olan var ise durumunı özetleyebilir mi. merak ediyorum :D

    iyi akşamlar herkese

  4. #34484
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı Süvarİ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam arkadaşlar. 2012 den beri yazmıyordum galiba. :D

    ne durumda buralar diye bir yoklayayım dedim. 2008 model apachem 94 000 km lerde 1 yıl da km halatı kopuk iken bindim. tahminim 105 bin km de olduğu yönünde. mekanik aksamı hala saat gibi. ben kurcalamak istediğimden pistonu büyültmüştüm. performansı süper oluyor fakat biraz zorlayınca sıkışıp silindir ve piston çiziliyor. bir kaç kez yaptırdıktan sonra orjinal silindir alıp taktım sorunsuz devam ediyorum. sadece sök tak olayları yüzünden ara sıra yag damlatıyor.


    şasesi hiç değişmedi. plastik aksamları inanılmaz sağlam. boyası bile mükemmel. 2008 model ama 2010lu modellerden itibaren daha konforlu. yeni modelleri sürünce çin malı motorlara binmiş gibi hissediyorum resmen.

    1 yıl veya 2 yılda bir lastik değiştiriyorum. 2 ayda bir yagını değiştiriyorum. bazen sinyalleri kapıya çarpıp kırıyorum. onun haricinde hiç ilgilenmeseniz bile onyıllarca sapasağlam binebilirsiniz. girdiğim çukurların haddi hesabı yok. neredeyse 10 ışıktna 4 ünde ön tekeri hafifce havalandırarak kalkarım. her vitesde max rpm sınırına getiririm. ya karburatörden yada subaplardandır bilemiyorum benim motor 100 ü zor geçiyor. ama hep aynı performansı.

    2008 ayarlarında motoru olan var ise durumunı özetleyebilir mi. merak ediyorum :D

    iyi akşamlar herkese
    oo kardeşim nasılsın eskilerden ikimiz kaldık galiba 2008lerin boyası gerçekten daha kaliteli benim 2011 modelin depo cilası bazı yerlerinden attı boya koruma yaptığım halde

  5. #34485
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    @suvari hoş geldin

    benim motor 2012 model sarı renkli orta kasa, 62.500 kilometrede ve gerçekten sağlamlık konusunda çok iyi.

    senin motor 100 km hızı zor geçiyorsa belkide hava filtresi artık beni değiştir diyordur. benim motorda 120 km hızı geçmeyi bırak görmüyordu bile ve performans hava filtresi taktım şimdi düz yolda 128 km hızı görüyor.

    geçenlerde yine kaptırdım ibrede 135 km hız kalmış öyle.

    peki 0-60 km hızlanman ne durumda? bende bazen 4 saniye bazen 4.1 falan oluyor. bu arada debriyaj balataları bittibitiyor.com debriyaj balatası olarak varmı öneriniz?
    Süvarİ bunu beğendi.

  6. #34486
    Süvarİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2008
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    TvS_ApAChE
    Alıntı M.balibey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    oo kardeşim nasılsın eskilerden ikimiz kaldık galiba 2008lerin boyası gerçekten daha kaliteli benim 2011 modelin depo cilası bazı yerlerinden attı boya koruma yaptığım halde
    merhabalar :D benim motorda boya atması yok bazı yerlerini ben kazara çizdim. ve kaskı koyduğum yerin verniği inceldi boyaya değiyor artık. ama hiç kabaran yerler yok.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:55 ----------

    Alıntı fatih.met adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @suvari hoş geldin

    benim motor 2012 model sarı renkli orta kasa, 62.500 kilometrede ve gerçekten sağlamlık konusunda çok iyi.

    senin motor 100 km hızı zor geçiyorsa belkide hava filtresi artık beni değiştir diyordur. benim motorda 120 km hızı geçmeyi bırak görmüyordu bile ve performans hava filtresi taktım şimdi düz yolda 128 km hızı görüyor.

    geçenlerde yine kaptırdım ibrede 135 km hız kalmış öyle.

    peki 0-60 km hızlanman ne durumda? bende bazen 4 saniye bazen 4.1 falan oluyor. bu arada debriyaj balataları bittibitiyor.com debriyaj balatası olarak varmı öneriniz?
    ben daha cok karbüratorden şüphleniyorum. hava filtresi yokken bile aynı performans. cıkarıp sık sık temizlerim filtreyi
    ..::Gülmek bir mükafattır, ağlayan gözlerin gördüğü::..

    ..::Mağlubiyet; kimine göre galibiyetden bir adım öte::..

  7. #34487
    rumelian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    aynen 2 defa kazam bile var. bir tanesinde motor benim üstüme düştü. ayağa kalktım. ağrılarım azalınca motoru çalıştırdım ve gitmeye devam ettim.

    2008 model. km sini allah bilir. o da 100 bini geçti. 1 kere piston seti yapıldı. yaz kış biniliyor. şanzımanda 4 . viteste ötme var ama sorun yok. selesi kediler parçaladı yeniden diktirdim. çiziği çarığı boyadım. haftada 500 km kullanıyorum. daha ölmez. titriyor ama... ayrıca ben iki kişi ağırlığındayım. hala max 110 gps hızı yapıyor. 90 la sakin sabit hızda gidiyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:56 ----------

    bu arada kaza sonrası kırılan parçaları polyester ve fiber keçe ile tekrar birleştirdim. macunlayıp boyadım. 1 yan kapak değişti sadece. aynalarım kırılmıştı, değiştim ki pişmanım. çünkü yeni kasanın aynalarını verdiler, rüzgarda ayarı bozuluyor.

  8. #34488
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    karbüratörün diaframına bakın kolay yırtılan bir parça

  9. #34489

    Üyelik
    09 Ağustos 2017
    Arkadaşlar merhaba, ben de geçtiğimiz haftalarda bu motoru alarak aranıza katıldım.

    Sormak istediğim bir şey var, görünürlük açısından farları değiştirmek gibi bir düşüncem oluştu. Çok fazla bilgim olmadığından sormak istedim, ne tavsiye edersiniz?

  10. #34490
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı neodammerung adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba, ben de geçtiğimiz haftalarda bu motoru alarak aranıza katıldım.

    Sormak istediğim bir şey var, görünürlük açısından farları değiştirmek gibi bir düşüncem oluştu. Çok fazla bilgim olmadığından sormak istedim, ne tavsiye edersiniz?
    xenon takabilirsin ama aküyü öldürüyor muayenede sorun tabi ben çözümü philipsin %30 fazla aydınlatan ampulünde buldum araba aydınlatması gibi değil ama orjinal mum ışığından daha iyi

  11. #34491

    Üyelik
    09 Ağustos 2017
    Alıntı M.balibey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    xenon takabilirsin ama aküyü öldürüyor muayenede sorun tabi ben çözümü philipsin %30 fazla aydınlatan ampulünde buldum araba aydınlatması gibi değil ama orjinal mum ışığından daha iyi
    Yok xenon hem akü açısından sıkıntı hem yasak, o sebepten yanaşmam ama dediğinizi bir bakınayım, teşekkürler.

  12. #34492

    Üyelik
    27 Ekim 2017
    Selam arkadaşlar 2 senedir izmirde tvsapache kullanıyorum, buraya yeni kaydoldum. zincirimi değiştirmek istiyorum. Fabrikadan orjinali 225 tl ye geliyor zincir dişli seti. önereceğiniz iyi bir öringli zincir var mı orjinal dışında. Did markasının bizim motorlara uygunu var mı mesela. Bir de whatsapp grubu varsa eklenmek isterim. Tekeriniz düz bassın.

  13. #34493
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    mercekli xenon sorun olmaz bence çünkü sonuçta verdiği ışık belli bir noktaya gidiyor yani diğer araçların gözünü almıyor. para olsa bende mercekli zenon taktıracağım yada takacağım fakat biraz pahalı.

    Alıntı gngrfatih adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam arkadaşlar 2 senedir izmirde tvsapache kullanıyorum, buraya yeni kaydoldum. zincirimi değiştirmek istiyorum. Fabrikadan orjinali 225 tl ye geliyor zincir dişli seti. önereceğiniz iyi bir öringli zincir var mı orjinal dışında. Did markasının bizim motorlara uygunu var mı mesela. Bir de whatsapp grubu varsa eklenmek isterim. Tekeriniz düz bassın.
    valla reis ben o-ring olmayan dandik bir zincir aldım onu taktım.

    n11'den bakabilirsin:

    aasdfasdfasdfasdf 155 lira.

    asdasdasdsdfgsdffasd 160 lira, did marka orjinal mi yoksa çakma mı bilmiyorum.

    ben olsam 155 lira olanını alırım çünkü benim orjinal arka dişli sarı renkli demir ve 155 lira olan ile aynı renkte ve did marka zincirinin koptuğunu söylemişti birisi o yüzden.

    did kalitelidir bilmem onu fakat kaliteli bir marka bile patlayabiliryor ise böyle ufak çaplı motorda markaya pek dikkat etmem.

  14. #34494

    Üyelik
    27 Ocak 2017
    5. viteste istediğim süratlarde motor aşırı bağırıyor.6. vites olsa da 100 km/h bandında düşük devirde gidebilsek. Taktıran var mı öyle bir şey mümkün mü?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:23 ----------

    motosikletin şanzımanını değiştirip 6 vitesli yapmak mümkün müdür

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:27 ----------

    bunu ben de isterdim...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:29 ----------

    Arka fren performansı kayda değer disk malum.
    arkadaşımın 2 yıllık rtr150'sinden daha az titriyor tabi sıfır aldım 500 km'de henüz benimki.
    gösterge daha şık duruyor beyaz olduğundan.
    güç olarak tek kişi farkedilmiyor ama 2 kişi iken gazı daha iyi yiyor bariz.

  15. #34495
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Alıntı birisileri adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    5. viteste istediğim süratlarde motor aşırı bağırıyor.6. vites olsa da 100 km/h bandında düşük devirde gidebilsek. Taktıran var mı öyle bir şey mümkün mü?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:23 ----------

    motosikletin şanzımanını değiştirip 6 vitesli yapmak mümkün müdür

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:27 ----------

    bunu ben de isterdim...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:29 ----------

    Arka fren performansı kayda değer disk malum.
    arkadaşımın 2 yıllık rtr150'sinden daha az titriyor tabi sıfır aldım 500 km'de henüz benimki.
    gösterge daha şık duruyor beyaz olduğundan.
    güç olarak tek kişi farkedilmiyor ama 2 kişi iken gazı daha iyi yiyor bariz.
    Rodajdan sonra ön dişliyi bir tık büyükle değiştirebilirsin.
    birisileri bunu beğendi.

  16. #34496
    musakka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Tvs apache 2014 & zn zenci
    Arkadaşlar benim motorun kafa içerisinden bir cızırtı geliyor. Titeşimle alakalı 5 bin devir ve üzerinde başlayıp çoğalıyor. Aynı şeyi yaşayan var mı?Psikolojimi bozdu ona odaklanıyorum zevkini çıkaramıyorum

  17. #34497

    Üyelik
    09 Ağustos 2017
    Alıntı musakka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar benim motorun kafa içerisinden bir cızırtı geliyor. Titeşimle alakalı 5 bin devir ve üzerinde başlayıp çoğalıyor. Aynı şeyi yaşayan var mı?Psikolojimi bozdu ona odaklanıyorum zevkini çıkaramıyorum
    Benim motor da henüz 1000km olmadı ama kullanımda bazen o cızırtı bana da geliyor, biraz sinirimi bozuyor. Göstergenin üzerine hele anahtar falan değerse baya ses yapıyor.

  18. #34498

    Üyelik
    27 Ocak 2017
    Alıntı neodammerung adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim motor da henüz 1000km olmadı ama kullanımda bazen o cızırtı bana da geliyor, biraz sinirimi bozuyor. Göstergenin üzerine hele anahtar falan değerse baya ses yapıyor.
    harbi çözümü bulamadım ben de.
    motosiklette 500km'den hemen sonra sibop sesinde artış oldu.Bir sıkıntı var mıdır bilemedim.
    Motorun 0-60 hızlanmasını 5.5 altına çekemedim ve performansı düştü gibi geliyor yağ değişiminden sonra da.

    hava ayarı orjinalde 2 tur idi, 2,5 yaptım burdaki arkadaşları dinleyip.

    0-60 hızlanma sizlerde kaç?

  19. #34499

    Üyelik
    03 Ağustos 2017
    kafadaki zırıltı için bende rahatsızım. gelecek hafta bir ara söküp sıkıntı neyse giderecem inşallah. apache = sibop sesi buna takılmayın.

    benim motor epey zırıltılı çalışıyor hem sibop, hem hafif bir egzatirik sesi bunlar bu motorda normal ve kafaya takılmayacak şeyler.

    hava ayarını eskiden beri hep full kapatıp 2,5 açardım geçenlerde 3 tur açtım ve en son 4 tur açıp bıraktım.

    ivmelenme şahane kesiklik yok. şuan 10 tl ile 1.83 litre gibi bir benzin alıyorsunuz ve 80-85 km gdiyor bu şekilde ki ben motoru yüksek devirde süren ve vites bitmeden vites atmayan biriyim.

    mahalle arasında bile hafif gazla 80 km, önüm açık olunca kısa sürede 110 görüyor nefis.

  20. #34500
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    Alıntı birisileri adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    harbi çözümü bulamadım ben de.
    motosiklette 500km'den hemen sonra sibop sesinde artış oldu.Bir sıkıntı var mıdır bilemedim.
    Motorun 0-60 hızlanmasını 5.5 altına çekemedim ve performansı düştü gibi geliyor yağ değişiminden sonra da.

    hava ayarı orjinalde 2 tur idi, 2,5 yaptım burdaki arkadaşları dinleyip.

    0-60 hızlanma sizlerde kaç?
    ben iki sefer 4 saniye ve bir sefer 4.1 saniyeyi tutturmayı başardım fakat şu sıralar hiç deneme yapmadım. subap ayarım benimde ayarsız ve şimdi denesem ne çıkar bilmiyorum çünkü motoru son topladığımda subap ayarı yapmadım ve performans düşük yani motorum kötü durumda.

    ama yinede 5 saniyenin altında çıkar, tahminimce 4.5 falan çıkar ama zorlamıyorum çünkü debriyaj balataları zaten bitik ve fakirlikten değiştiremiyorum. 25 lira verip sinyal takımı alamadım sinyal gırık geziyom ya la :D

    kaza yaptım ben, sol tarafa yatırdı beni arabanın bir tanesi ve depodaki sol grenaj çatladı ve ön sol sinyal kırıldı. zaten sağ tarafta kırıktı. ikisi 25 lira ve depo grenajı 80 lira falan.

    motorum ağır bakım istiyor, amortisör keçeleri- debriyaj balataları-sinyaller subap ayarı falan galiba egzantrik milide değişmesi gerek. egzantrik zincirinden ses geliyor sanıyorum ama mildende gelebilir yani nasıl gelecek bilmiyorum ama bir ihtimal.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 27 kullanıcı var. (0 üye ve 27 misafir)

Bu Konudaki Etiketler