Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #34401
    rumelian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı berkay19070 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bir sorum var 2015 0 apachelerin hala durması.Tvs 200 çıkmaması,Apache 2017 modellerin bulunmaması bunların hepsi Tvs Türkiye'yle ilgili yani getiren firmayla ilgili bir sorunun olduğunu düşünüyorum siz ne düşünüyorsunuz ?
    Bajaj'a hazırlıksız yakalandı. kuryeler bile Pulsar'a kaydı.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #34402
    coskun913 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2012
    Şehir
    iskenderun
    Motosikleti
    pulsar 200 ns (siyah)
    İsotlar grup bence biraz geç kaldı. Rtr 200 u getirmekte gecikti. Lakin bende daha önce pulsar 200 ns kullanicisiydim satmak zorunda kaldım. Şu anki fiyatından dolayıda alamadım onun yerine sıfır rtr 180 lik aldım. Gerçi motor hala bayide yurt dışında olduğum için teslim alamadım. Gün sayıyorum 1 aya kadar gelip teslim alıcam. İsotlar grup birazdaha piyasaya bastırmasi lazım.

  3. #34403
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    Alıntı Ghost-Mode adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugun Hem Motoru Aldıgım Bayii Hem Motorun Servısını Yapan Arkadasla Hemde Bulundugum Bolgedekı Aksesuarcı Arkadaslarla Gorustum Bır Kac Degısım Uzerıne Konustuk

    Oncelıkle 4 Mevsım Gıyebılecegımız 2 Takım Elbıse Aldık Yagmurluk Ic Kıyafet Ve Koruma Kısımları Ayrılabılen ( Yaz Olması Sebebıyle Pantolon Yerıne Dızlık Koruması Tavsıye Ettı )

    Kask Konusunda Bıraz Tereddut Yasadım Motoru Aldıgım Yerde NCR Marka Kasklar Var Ama Aksesuarcı Arkadaslar LS2 Tavsıye Edıyorlar Kaskda Sıkıntılarımdan Bırı Full Face Olması Yada Ceneden Acılır Tarzda Olanlar Var Kımı Cene Acılanlar Kaza Anında Korumuyor Dıyor Kımı Kask Cıkar Tak Ugrasmaktansa Ceneden Acılır Daha Iyı Dıyor

    Canta Olarak Baslangıc Sevıyesı 45 Lıtre 2 Kask Ve Basıt Olarak Elbıselerımı Alacak Bır Canta Istedım Kargo Modelı Dedıgımız CAnta Dolsada Ustune Esya Koyabılecegım Canta Onerısınde Bulundular Burada Dıkkat Ceken KAPPA Marka Almak Istedıgım Zaman 600 Lıra Gıbı Bır Rakam Cıkıyor Ama Bunu MAXEM Yapmak Isteyınce 250 Lıra Gıbı Bır Rakam Dolanıyor

    Lastıkler Konusunda Fabrıkasyon Lastıklerın Bıraz Sert Olması Sebebıyle Yol Tutusu Ve Anı Hareketlerde Tam Verım Vermedıgı Asıkar Ama 6000 Lıralık Bır Motora 1000 Lıralık Lastık Almak Bence Abes Dıyor Servısdekı Arkadaslar


    Performans Kısmına Gelınce Performans Hava Fıltresı Ve Performans Eksozda Sıkıntı Yok Ama Servısdekı Arkadasın Soyledıgı Bır Cumle Dıkkat Cekıyor >> 150 cc TVS Apache Ile 180 cc TVS Apache arasında Sase Motor Vsde Degısıklık Yok Hersey Aynı Sadece Pıston Ve Sılındırde 3 mm Bır Fark Var Dıyor <<

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:22 ----------

    Son Olarak Bazı Arkadasların Yazmıs Oldugu Dıslı Buyutme Islemı Konusunda Burada Arkadaslar Duz Yolda Dıslı Buyutur Hızı Artırabılırsın Ama Tork Duser Dıyorlar Dıslı Kucultup Tork Artırıp Hız Dusurebılırsın Karar Senın Dıyorlar Ama Standart Su Andakı Durumda 36 Derecelık Egımde Sorunsuz Olarak Cıkarsın Inersın Dedıler
    bende gdr marka kask var full face. bir önceki kaskım çene açılırdı ve baktım ki düşsem bir işe yaramayacak ve gittim full face kask aldım. ucuz bir kask yani ama korur mu korur az çok.

    servistekiler boş konuşuyor, yaa abi zaten elini sallasan gereksiz insana çarpacak. 6 bin liralık motorada 1000 liralık lastik alırsın 16 bin liralık motorada 1000 liralık lastik alırsın. sonuç itibari ile o lastik 6 bin liralık motorda da yol tutar 16 bin liralık motorda da yol tutar. fark şu ki sen 17 bin lira bütçeye sahip değilsindir fakat 7 bin lira bütçe ile 6 bin liralık motora biner ve 1000 liralık lastik alabilirsin.

    ama bu senin kullanım şekline bağlı, bende ön irc(orjinal lastiği) ve arka ise duro marka takılı ve gayet güzel kayıyorlar fakat motosikleti yatırırken sınırları zorlamadığımdan ve lastiğin kayabileceği durumları tahmin edebildiğim için sorun yaşamadım bu güne kadar. bir kez buzda ön teker kaydı oda buzu farketmediğim içindi vede hızım az olduğundan sadece orta koruma demirini kırarak kurtuldum masrafsız. bu arada hızım 70 lerde falandı ve önüme atlayan araca çapmamak için baya uzun mesafede frenleme yaptım ve yetmeyince yolun sol kenarına yanaşınca buzlanmadan dolayı sert frenle beraber kaydı ön teker ve motor düştü ama ben düşmedim bir iki depar attım kotardım kendimi. yola yeni bağlanan bir beyaz transporter bilerek direk önüme atladı ben çarpıp düşeyim diye ve olaydan sonra bastı kaçtı. iyiki tabancam yok bir şarjör boşaltırdım o anda çünkü.

    benim motor 150cc fakat şu anda motorda 180cc silindir piston takılı ve egzantrik zincir sorunu yaşıyorum. 150cc blokta zincir bolluğu normal ama 180cc blok taktıktan sonra egzantrik gergisinin boyu kısa geliyor ve zinciri germiyor yeterince.

    şöyle bir gergi düşünüyorum, apacheye uyan bir tane bulmam lazım acil
    Ghost-Mode bunu beğendi.

  4. #34404

    Üyelik
    20 Şubat 2013
    Beyler istanbulda su tvs lerin uzerinde uzmanlasmis adam gibi adam bi usta varmi motoru eline aldinmi bunun derdi bu deyip cozume ulasabilen bi usta.lutfen yardim edin.umraniyede oturuyorum ama istanbulun neresinde olursa olsun giderim sorun degil.

  5. #34405
    rumelian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı ozan_84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyler istanbulda su tvs lerin uzerinde uzmanlasmis adam gibi adam bi usta varmi motoru eline aldinmi bunun derdi bu deyip cozume ulasabilen bi usta.lutfen yardim edin.umraniyede oturuyorum ama istanbulun neresinde olursa olsun giderim sorun degil.
    kağıthane sürat motor. işçilikleri pahalıdır ama en iyi tvs servisidir. her modelin yedek parçası stoklarındadır.

  6. #34406

    Üyelik
    14 Mart 2017
    Beyler silindir ust kapaginin oralarda yag tortulari olusmus oldugunu gordum bugun herhangi bi sikinti var midir

  7. #34407

    Üyelik
    07 Temmuz 2017
    Arkadaşlar merhaba 2 ay önce rtr 180 aldım vede aranıza katıldım 150-180 arasında ki farkları almadan bende araştırmıştı m öğrendim kadarıyla sadece 3 mm 'lik silindir piston farkından ibaret değil. egzantrik üst kapak siboplar ve karbüratör farklı onun dışında görünüşte arka fren disk başka da bir fark yok ama yapılan bu değişiklikler motorsiklet e ayrı bir hava katıyor motorun şu an 1600 km de siboplar ses yapmaya başladı 2500 bakımını beklemeden ayar için servise gitmeyi düşünüyorum bandırma servisi hakkında bilgisi olan varmı orasının iyi olduğu na dair birkaç duyum aldım yardımcı olursanız sevinirim. Herkese kazasız sürüşler.

  8. #34408
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    Alıntı okancaytasi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyler silindir ust kapaginin oralarda yag tortulari olusmus oldugunu gordum bugun herhangi bi sikinti var midir
    motor çok sıcakladığında aralardan yağ sızdırıyordur. gevşeyen civata falan yoksa böyle yağ kaçaklarını ben pek umursamam çünkü bu şekilde eksilen yağ tespit edilemeyecek kadar az olur.

    ben bir keresinde artık blok vidalarını nasıl sıktıysam gevşemişlerdi ve gaza yüklenince resmen blok yağ püskürtüyordu sağ taraftan. eh işte ne yapalım bizde "torh" anahtarı olmadığı için civatayı çok sıkıp yalama yapmaktan korkuyoruz sonrada tam sıkılmadığından gevşeyebiliyor.

    Alıntı hasan_yilmaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba 2 ay önce rtr 180 aldım vede aranıza katıldım 150-180 arasında ki farkları almadan bende araştırmıştı m öğrendim kadarıyla sadece 3 mm 'lik silindir piston farkından ibaret değil. egzantrik üst kapak siboplar ve karbüratör farklı onun dışında görünüşte arka fren disk başka da bir fark yok ama yapılan bu değişiklikler motorsiklet e ayrı bir hava katıyor motorun şu an 1600 km de siboplar ses yapmaya başladı 2500 bakımını beklemeden ayar için servise gitmeyi düşünüyorum bandırma servisi hakkında bilgisi olan varmı orasının iyi olduğu na dair birkaç duyum aldım yardımcı olursanız sevinirim. Herkese kazasız sürüşler.
    bencede 2500 km beklemek doğru değil sonuçta rutin bakımlar için konulmuş bir kural bu fakat sizin motorda bir ayarsızlık söz konusu ise bakım zamanı tamda şu anda.

  9. #34409

    Üyelik
    29 Haziran 2017
    Motosikleti
    Apache RTR 150 - 2015
    Selam Arkadaslar
    Motorda Dıkkatımı Ceken Bır Durum Oldu Bılmıyorum Sızde De Aynı Sey Oldu mu Motor Bostayken Arkadas Gaz Vererek Devırı 9000 Cıvarına Cıkardı Sonrasında Motor Calıstıgı Halde Devır Saati 0 Rpmde Kaldı Motoru Tekrar Calıstırdıgım Zaman Duzeldı Ama Dunde Motor Kendı Kendıne Devırını Yuksek Gostermeye Basladı Ve Motor Calısmadıgı Halde Devir Saati 100-200 Rpm Arasında Kaldı Ne Kadar Kontak Acıp Kapatsamda Gezıp Dolassamda Duzelmedı Gıttı
    Motor Calısmazken 100 Rpm Calısırken 1900 Rpmde Kalıyor
    Sıfır Motor Bugun Daha 522 Km Oldu Alalı 13 Gun Oluyor Bu Sekılde Bır Sorun Yasaması Servısın Sorun Degıl Isterız Parcasını Getırırler Dıyorda Acıkcası Ben Buna Anlam Veremıyorum

  10. #34410
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    Alıntı Ghost-Mode adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam Arkadaslar
    Motorda Dıkkatımı Ceken Bır Durum Oldu Bılmıyorum Sızde De Aynı Sey Oldu mu Motor Bostayken Arkadas Gaz Vererek Devırı 9000 Cıvarına Cıkardı Sonrasında Motor Calıstıgı Halde Devır Saati 0 Rpmde Kaldı Motoru Tekrar Calıstırdıgım Zaman Duzeldı Ama Dunde Motor Kendı Kendıne Devırını Yuksek Gostermeye Basladı Ve Motor Calısmadıgı Halde Devir Saati 100-200 Rpm Arasında Kaldı Ne Kadar Kontak Acıp Kapatsamda Gezıp Dolassamda Duzelmedı Gıttı
    Motor Calısmazken 100 Rpm Calısırken 1900 Rpmde Kalıyor
    Sıfır Motor Bugun Daha 522 Km Oldu Alalı 13 Gun Oluyor Bu Sekılde Bır Sorun Yasaması Servısın Sorun Degıl Isterız Parcasını Getırırler Dıyorda Acıkcası Ben Buna Anlam Veremıyorum
    bilindik kaliteli markalarda da sorunlar çıkabiliyor o yüzden bunu büyük bir sorun olarak görmemek lazım. her marka en uygun fiyata maliyet edip satmaya çalıştığı için böyle sorunlar bazen kaçınılmaz olabilir.

    mesela bilindik başka markalarda daha ciddi olan hayati parçalar sorunlu üretilmiş fakat marka sahibi motosiklet sahibine tazminat ödedi mi?

    bence gösterge saatini değiştirtin sonra yola devam.
    Ghost-Mode bunu beğendi.

  11. #34411

    Üyelik
    20 Şubat 2013
    Slm beyler dun gece biraz motoru zorlayayim dedim.9bin devire kadar hersey normaldi taki 5.vitesde ve 9000 deviri azcik gecince ve hizim 105 bulunca benim farlar ve gostergenin isiklari felen sonmeye basladi hizimi 90 dusurdugunde gene normale dondu bu neden olur acaba bilgisi olan varmi acaba.farlar kendi orjinal farlari herhangi bir oynama yapilnadi.

  12. #34412

    Üyelik
    20 Şubat 2013
    Slm fatih kardes gene ben.sana bir sorum olacakdi.şu on dişli milinin kecesiyle vites vites kolunun kecesi disdanmi degisiyor yoksa motorumu aciyorlar bunun icin benim oralardan bayagi bir kacak varda.

  13. #34413
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    Alıntı ozan_84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Slm fatih kardes gene ben.sana bir sorum olacakdi.şu on dişli milinin kecesiyle vites vites kolunun kecesi disdanmi degisiyor yoksa motorumu aciyorlar bunun icin benim oralardan bayagi bir kacak varda.
    dışarıdan 10 dakikada değiştiriyor usta, maliyeti düşük kolay bir iş.

    allahı mdelirecem, ne zaman gelicek ulen bu manuel gergi? çinden malzeme almak ayrı bir zulüm.

  14. #34414

    Üyelik
    14 Mart 2017
    Beyler bursadayim. Yeni kasadaki buyuk RTR yazisini nerden bulabilirim

  15. #34415
    omerfari - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2013
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150
    yazi yazabilen oto aksesuarciya yazdirin orjinal aramayin bosuna

  16. #34416

    Üyelik
    20 Şubat 2013
    Eyvallah kardes.ustaya sordum 50 tl istedi bende 20 liraya aldim kendim takdim.

  17. #34417
    Scarty - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2014
    Şehir
    Bursa
    Selamlar , 2015 ten beri motoru yaptırmayı planlıyorum ( yağ eksiktir ) ama hala yaptırabilmiş değilim 20 binde aldım motoru 40 küsür binlerde.
    Bu aralar motoru yaptırmak istiyorum hem çekişi düştü hemde arka amortisörleri patlatmışım.
    Size sormak istediğim orijinal amortisörleri değiştirsem 500 lira tutacak. + Motor rektefe işlemleri onlarda 1000 lira civarında tutar işçilikle birlikte.
    Sizce 1500 masraf edip 12 apache ye mi bineyim yoksa 2500 civarında satip başka motora mi geçeyim?

  18. #34418
    rumelian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    amortisörleri niye değiştiriyorsun ki? borusu yamuk olsa borusu değişir keçesi patlaksa keçesi değişir. tüm amortisör çok paradır.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:43 ----------

    bu arada sıhbet bölümüne başlık açmıştım. motordan ses gelmeye başladı kuş sesi gibi civicivci diye seyir halinde başladı motor çalışırken hep var. 6000 devire geldiğimde sesi kesiyor. sibop değil, egzamrrik zincir sesi değil. ne olabilir? tedbiren yağı da değiştim.. buradaki usta bile bulamadı. istanbul'da baktıracağım.

  19. #34419
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    Alıntı Scarty adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar , 2015 ten beri motoru yaptırmayı planlıyorum ( yağ eksiktir ) ama hala yaptırabilmiş değilim 20 binde aldım motoru 40 küsür binlerde.
    Bu aralar motoru yaptırmak istiyorum hem çekişi düştü hemde arka amortisörleri patlatmışım.
    Size sormak istediğim orijinal amortisörleri değiştirsem 500 lira tutacak. + Motor rektefe işlemleri onlarda 1000 lira civarında tutar işçilikle birlikte.
    Sizce 1500 masraf edip 12 apache ye mi bineyim yoksa 2500 civarında satip başka motora mi geçeyim?
    çekişi düştü derken 60 km hıza kaç saniyede çıkıyor? deneme yapın eğer 5 saniyenin üzerinde bir rakam çıkarsa gerçekten çekiş düşük demektir. amortisör olayındada evet yeni amortisör almadan halledin o işi ve motor yaptırmak 1000 lira değil. zaten orjinal silindir piston 303 lira tutup buna 700 lira işçilik alacak halleri yok.

    40 binde motor yaptırmak neden? motor yağ mı eksiltiyor? yağ eksiltmenin bir çok sebebi vardır. vites pedalının dibindeki keçeden kaçırır, subap keçelerinden kaçırabilir yada debriyaj telinin bağlı olduğu yerden kaçar yani yağ kaçağı olan yerlere bakılmalı önce.

    yağ değişimine önem verin. mümkün olduğunca 2000 kilometreyi geçirmeyin yağ değişiminde.

    Alıntı rumelian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    amortisörleri niye değiştiriyorsun ki? borusu yamuk olsa borusu değişir keçesi patlaksa keçesi değişir. tüm amortisör çok paradır.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:43 ----------

    bu arada sıhbet bölümüne başlık açmıştım. motordan ses gelmeye başladı kuş sesi gibi civicivci diye seyir halinde başladı motor çalışırken hep var. 6000 devire geldiğimde sesi kesiyor. sibop değil, egzamrrik zincir sesi değil. ne olabilir? tedbiren yağı da değiştim.. buradaki usta bile bulamadı. istanbul'da baktıracağım.
    ah şu sesler yok mu şu sesler benim motordan da bir ses geliyor, subap değil, egzantrik zinciri değil, piston değil anlayamadım. aliexpress ten manuel gergi aldım 27 dolara ve bu gün taktım fakat ses başka yerdenmiş onu öğrendim.

    rtr 150 motoruma 180cc blok taktığımız günden beri bu ses var ve hep aynı. bu arada başkan sesi duymamız için imkanın var ise videoya koymanı öneririm belki sesten anlayan olur.
    rumelian bunu beğendi.

  20. #34420
    Scarty - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2014
    Şehir
    Bursa
    [QUOTE=fatih.met;4185405]çekişi düştü derken 60 km hıza kaç saniyede çıkıyor? deneme yapın eğer 5 saniyenin üzerinde bir rakam çıkarsa gerçekten çekiş düşük demektir. amortisör olayındada evet yeni amortisör almadan halledin o işi ve motor yaptırmak 1000 lira değil. zaten orjinal silindir piston 303 lira tutup buna 700 lira işçilik alacak halleri yok.

    40 binde motor yaptırmak neden? motor yağ mı eksiltiyor? yağ eksiltmenin bir çok sebebi vardır. vites pedalının dibindeki keçeden kaçırır, subap keçelerinden kaçırabilir yada debriyaj telinin bağlı olduğu yerden kaçar yani yağ kaçağı olan yerlere bakılmalı önce.

    yağ değişimine önem verin. mümkün olduğunca 2000 kilometreyi geçirmeyin yağ değişiminde.


    1000 lira civarı dememdeki sebep debriyaj balatası, subaylar, egzantrik zinciri,tahrik zinciri, konjektör , karbüratör temizlenecek yada değişecek bunların hepsini sorduğunda bana böyle bir masraf çıkarttılar


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)

Bu Konudaki Etiketler