Daha önce farklı motosikletlere bindim en son az yaktığı için cbr aldım...şuan 2014 cbr 125 var ve çok güçsüz resmen gitmiyor...
AHahaha kim diyorsa gözlerine baktırsın hocam bence, ibrede adam akıllı görüp görebilceği en fazla 140...
140 sanki az bişey gibi küçümsüyorsunuz 125cc motorun o kadar yapması bile mucize
Bikaç videosunu izlemiştim yırtınarak 144 yapıyordu cbr
Tvs de hemen hemen o civarlarda yani orjinal haliyle 140 ları gören çok. Benim çok deneme fırsatım olmadı ama apache ile geçenlerde E-5 de 128 yapabildim en fazla 135 yapar gibi benim motor
Arkadaşlar bayiler 5.600 e satiyor ehliyete yeni yazıldım. Sizce hala tvs 150 almak mantıklımı? Tvs nin global sitesinden 150 ligi kaldırmışlar sanırım. Günde 50km yol yapcam okula gelip giderken. Beyaz renk düşünüyorum hayırlısıyla. Ama servis ve parça olarak artık sanırım üretilmiycek ne diyorsunuz ? Burdaki başlık bile sakin artık
5.600 e verdikleri 2014 modeldir. Hatta 2013 modelleride 5000 e veriyorlardı uzun zamandır böyle bu. Ama bi magza kampanya yapmış sanırım 2014 sıfırını 4.750 veriyomuş diye duydum
Fiyat performans açısından piyasadki en iyi motorlar pulsar ve apache .Biri 150 biri 200cc de rakipsiz
Eğer az daha koyup pulsar alamıyorsan ve sağlam, şık görünümlü, seri, az yakan bir motor arıyorsan ve bunlara karşılık titreşimi göz ardı ederim diyorsan tek seçeneğin tvs
Ama yok benim totom kıymetli konfor önemli dersen cbf seni bekliyor..
hah onu dicektim bende.. bisikletten bozma bi alet cbr bende kullanma hatasına düştüm bi kaç ay.. sonra sattım son hızı iyidir ama o hıza çıkması ıcın en az 3 5 km yol lazım adsafasd .. az yakıyo olayınıda seni keklemişler.. 2.8lt 3tl arası apache yakar .. cbryi 3.5tan aşağı zor düşürürsün..
bide diğer arkadaş acemi ve biraz heyecanlı(!) diye dalga geçmen hoş değil.. burda kimseyi makinesiyle övüp yermiyoruz.. 2 teker sevdalısı herkes aynı bizim için.. ybr cbf cbr nasıl kötü motorlar degılse apachede değil ve hepsine karşı dezavantaj ve avantajları var.. bunları gözönün de bulundurursan sevinirim
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
Arka lastik patladı yoksa kaldım. Hava bastım yanaktan kaçırıyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:06 ----------
Bu Arada Apache'm ile 140 km hız yaptım. GPS ile ölçümde 126 km'ye tekabül ediyor.
Yanlış anladınız galiba, 140 km hızı küçümsemedim orda maksimum yapıp yapabilceği hız dedim zaten cbr hiç gitmiyor ondan muzdaribim...
Neden hemen apache ile kıyasladınız onu anlamadım? Kıyaslayacaksanız da ikisi kıyaslancak motorlar değil yani apache de kullandım...
Arkadaş aracımı sormuş o yüzden cbr dedim yoksa cbr ile apacheyi karşılaştırmak için demedim...
Enes_Türker
Yakıt konusunda da cbr ile 2,7 litrenin üzerine çıkamadım, kuruş hesabıyla da 10-11 kuruş yakıyor. (yakmasın vs diye zorlamadan) Sizin 3,5 litre yakar dediğiniz eski kasadır karbüratörlüdür belki çünkü bu motosikletin 3,5 litre yakmasına ihtimal yok bir yanlışınız var...
Apache ile kıyaslamamın sebebi apachi kullanıcısı olmam daha doğrusu burası apache başlığı yani tartışma çıkarmak için demedim , ki cbr ı kıyaslayacak çok fazla motor yok görünüm olsun hız olsun ona en yakın motor apache
Siz neden kıyaslanacak motorlar değil dediniz bende ona takıldım şimdi apache ile kıyaslamıyalımda boxerlamı kıyas yapalım yani :D
Küçük cc de ss olarak bide yzf125 var o apayrı birşey..
Cbr ın fiyatı şimdi çok uzun bi konu iki parça grenajı var diye 11.000 lira istiyor adamlar alanda oluyor çünkü alternatif yok yeni başlayıp parası bol olan adam alıyor. Apachede 6.200 etmez ama onlar 10.750 ye satınca bu adamda 6.200 ister tabi ne yapsın
Bende apacheyi satıp üstüne biraz koyup 6,5-7 liraya cbr alsammı diye çok düşündüm sonra 7.000 veriyosam haşat olmuş üstelik 125cc motora bineceğime temiz pulsar alırım dedim
Hız çok önemli değilse kesinlikle ss istiyosan 2.el cbr alınır ama sıfırına kesinlikle o para verilmez
öncelikle shell v-power kullanıyorum ve çoğu zaman red line yakınında ve seri kullanıyorum. bazende 2 kişi biniyoruz ve bazende boşta çalışırken bağırtıyorum motoru, bunları göz önünde tutalım.
şimde ne yakmış ona bakalım:
depoyu fullediğimde trip metre 98 kilometredeydi ve trip metre 573 km olduğunda tekrar fulledim ve 12.8 litre benzin aldı ve 56,5 tl para tuttu.
şimdi hesap yapalım;
573 - 98 = 475 (12.8 litre ile 475 km yol yapmışım yani 57 tl bile tutmadı ama biz 57 tl diyelim 475 km yol için)
12.8 / 475 = 0,0269473684210526 (kilometre başına yaktığı benzin)
57 / 475 = 0,12 (kilometre başına 12 kuruş yakmış)
bu hesaplara göre şöyle yapalım;
100 * 0,12 = 12 (100 kilometrede 12 tl yakmış)
100 * 0,0269473684210526 = 2,69473684210526 (100 kilometrede 2.7 litre yakmamış bile)
not: eğer sakin kullanıp + olarak tasarruf yakıtı kullansaydım ne olurdu siz düşünün. trip metre en son 573 iken fullediğim günden beri 1070 küsür oldu ve yarın tekrar fulleyeceğim. 100 kilometrede bir ölçmeye gerek bile yokmuş
resimleride atayım daha iyi olur
Bende sizin dediğiniz gibi düşünüyordum ama cbf ten inip bu motoru kullanınca bu fiyat farkını anlayabildim.Yeni kasa bir cbr ile 100 km yol yaparsanız o aradaki 3-5 milyarlık farkın sadece granajlara verilmediğini anlarsınız, denge olsun fren olsun viraj olsun titreşim olsun en çokta motosikleti yolda sürerken verdiği güvenli sürüş hissi çok ciddi anlamda fark ediyor hani 5.000 liralık motordaki gibi bastım mı bu mesafede duramayacağım demiyorsun bi ağarlık-denge olayı var, tekerleklerin geniş olmasının yol tutuşu vs 50 tane artısı çıkar bir 100 km kullansan farkedersin.
Aynı hissiyat cbr dan inip r25 e bindiğimde de oluyor, aralarında 6.000 TL civarı fark var ama sürerken o farkı anlayınca adamlar yapmış diyorsun.Açıkcası segment yükseldikçe motorun gidişatının, durma mesafesinin ve dengesinin verdiği tepki kalitesi arttıkça ulan bu alet aslında bu parayı hak ediyor diyorsun. Birde zaten 3-5 milyarlık farkı satarken geri cebine koyacaksın yani parası olan daha iyisini alır satarken de fazlasına satar.
Burda şu mantıkla gidersek mobilette 140 basıyor ve 1.000 TL ye güzel bir mobilet elde edebilirsin.Apache alacağıma mobilet alayim o zaman fazladan 4.000 TL lik fark vermeye değmez der misiniz?
yağıda eksik ve bugün çok zorladım. bir ara tamamlarım dedim dünden beri ama üşeniyorum ve bugünde baya zorladım. zorluyorum ama redline yapmıyorum ve yaklaşık 6 bin devirden sonra dip gaz yapıyorum. ilk 6 bin deviri alana kadar gazı tam açmıyorum.
yarın bahçelievler motobest servisine gideceğim bakım için.
en üzüldüğüm konu ise devir gaz olmaması :(
Şu an bu konu içerisinde 18 kullanıcı var. (0 üye ve 18 misafir)