TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
18 Aralık 2015, 03:37
#33381
kerimt adlı üyeden alıntı
Peki motorun memnun olmadığınız yanlarını belirtirmisiniz ve 60-100km aralığında rahat hızlanıyor mu motor yoksa bayılıyor mu düzde
Hocam motorda memnun kalmadığım tek bir nokta bile yok. 0-60 iyi hızlanıyor. 60-100 ise 150 cc bi motora göre gayet iyi. Hocam 150 cc ne bekliyorsun? Bayılma falan asla olmaz. Kullanıcı yorumlarını 10 sayfa okusan herkesin memnun olduğunu göreceksin zaten. Önemli olan senin motordan ne istediğin. 60-100 arası çok iyi ivmelenen motor arıyorsan büyük motorlara bakmanı öneririm.
Reklamlar
-
18 Aralık 2015, 14:52
#33382
Şu motor da memnun olmayacağın hiç bi' şey yok. Ben Mayıs ayın da aldım, ilk acemiliği bu motor ile atarken insan yanlış şekilde kullanabiliyor, buna rağmen şu ana kadar gık bile demedi.
Tabi motora iyi bakmak kaydı ile.
-
18 Aralık 2015, 20:55
#33383
kerimt adlı üyeden alıntı
Herkese merhaba bu motorun yokuştaki performansı hakkında yorum yapabilirmi kullanıcıları
Adana-Niğde arasındaki Tekir rampasını;
80 kg. civarı bir artçı + dolu dolu yan çantalar + sırt çantası + ben (70 kg),
-toplam 170 kg. civarı yük + motosiklet ağırlığı + tam dolu depo ağırlığı-
15 ön dişli ile 70 km/h'nin altına düşmedik. 3. vitese kadar düştüm yalnız, orijinal dişli olsa 4. viteste kalabilirdim sanırım.
-
19 Aralık 2015, 23:28
#33384
S.a arkadaşlar motosikletim km si 30.000dayandı daha önce hiç debriyaj balatasını degiştirmedim orjinali üzerinde balatanın ne durumda oldugunu nasıl anlarım ve degiştirmek istesem ne kadara mal olur bana. Ve degiştirecegim zaman orjinal debriyaj balatası nerden alabilirim link varsa buralarda hep çin malı var.
-
20 Aralık 2015, 21:16
#33385
Beyler karbüratör ayarı kaçtı bizim.
Birkaç ustayla da helalşeşemedik. Kendim kurcaladım biraz. Oldu gibi oldu ama, pek beceremedim galiba içime sinmedi.
Sizlerden şöyle bi rica da bulunsam, motorunun çekişi ve yakıtı optimum olan arkadaşlar, karbüratör hava ayar vidasının tam hizasını, turunu söyleyebilirler mi? Yani mevcut hizasından kendileri tur sayarak sonuna kadar sıksa, ve tur sayısını bize söyleseler.
Yaparmısın böyle bi iyilik?
-
20 Aralık 2015, 22:32
#33386
arkadaşlar motor bloğunun üst kapağının sol tarafında bulunan yuvarlak kapak ne kapağı bilen var mı benim oradan yağ kaçırmaya başladı değiştireyim diorum yada içinde o ring varsa oringi yenilicem
-
21 Aralık 2015, 02:35
#33387
ıyı geceler arkadaslar ne zamandır yorgunluktan gıremıyodum foruma apache sahıbı olan bı arkadasımızın sızlere bı sorusu var motoru her vıteste 12d/d ya cıkıyormus ama 5,vıteste 8d/d kalıyomus bunun sebebı ne olabılır (not dıslısı 14 mus)
https://www.facebook.com/talha.qaratas facebook hesabı yardımlarınızı beklıyor
-
21 Aralık 2015, 11:08
#33388
APALA adlı üyeden alıntı
Beyler karbüratör ayarı kaçtı bizim.
Birkaç ustayla da helalşeşemedik. Kendim kurcaladım biraz. Oldu gibi oldu ama, pek beceremedim galiba içime sinmedi.
Sizlerden şöyle bi rica da bulunsam, motorunun çekişi ve yakıtı optimum olan arkadaşlar, karbüratör hava ayar vidasının tam hizasını, turunu söyleyebilirler mi? Yani mevcut hizasından kendileri tur sayarak sonuna kadar sıksa, ve tur sayısını bize söyleseler.
Yaparmısın böyle bi iyilik?
normalde 3,3,5 turda olması gerektıgı soylenıyor bnm orj ayarı 6,5 turda baktıgım dıger apachelerde 5 ile 6,5 tur arsında ama bnmkı 6,5 turda
-
21 Aralık 2015, 18:55
#33389
Arkadaşlar Merhaba,
Ben yaklaşık 4 ay önce bir kazaya karıştım ve ön boruda ve jantta yamukluk oluştu. Ancak servise 3 ay kadar sonra gidebildim.
100% haklıyım ve sadece tek kusurum geç götürmüş olmam ve bu süreçte motoru kullanmam. Şimdide sorunum ekper ile.
Eksper diyor ki "ön borular tamam değişsin ama servisin tutturmuş kovanında değişsin diye". Yani takım olarakda satılıyormuş tek başınada sanırım. Borunun eğilmesiyle illada kovanın değiştirilmesi gerekir mi? Yani eksper gerek yok diyor servis iki kovandan 100 TL kar etmek için ısrar ediyor diyor. Eğer kovan durup sadece boru değişirse düzgün olur mu ?
Diğer bir sorunda jant. Jantın press'e gitmesini istiyor eksper. Düzelir mi ? Randuvmanlı olur mu?
Teşekkürler.
-
21 Aralık 2015, 19:42
#33390
TVS Apache bujisi istiyorum, bana hep tek tırnak veriyorlar, çift tırnak yok. Aldığım buji TVS kutusunda, BOSCH marka tek tırnak. Modeli: M1180030
Çift tırnak mı almalıyım?
-
21 Aralık 2015, 19:54
#33391
t.madde adlı üyeden alıntı
ıyı geceler arkadaslar ne zamandır yorgunluktan gıremıyodum foruma apache sahıbı olan bı arkadasımızın sızlere bı sorusu var motoru her vıteste 12d/d ya cıkıyormus ama 5,vıteste 8d/d kalıyomus bunun sebebı ne olabılır (not dıslısı 14 mus)
https://www.facebook.com/talha.qaratas facebook hesabı yardımlarınızı beklıyor
motor yemiyor o devri 13 yapsın ön dişliyi çıkar. benimkide 9 bin devri geçmiyor ön dişli 15 iyi mi
-
21 Aralık 2015, 23:08
#33392
M.balibey adlı üyeden alıntı
arkadaşlar motor bloğunun üst kapağının sol tarafında bulunan yuvarlak kapak ne kapağı bilen var mı benim oradan yağ kaçırmaya başladı değiştireyim diorum yada içinde o ring varsa oringi yenilicem
umarım şemanın faydası olur
-
21 Aralık 2015, 23:10
#33393
07DFB18 adlı üyeden alıntı
41 numara olması gerek ondan o ring var mı yoksa bir şekilde söküp sıvı conta yapıcam
-
21 Aralık 2015, 23:27
#33394
MeliksahMELO adlı üyeden alıntı
TVS Apache bujisi istiyorum, bana hep tek tırnak veriyorlar, çift tırnak yok. Aldığım buji TVS kutusunda, BOSCH marka tek tırnak. Modeli: M1180030
Çift tırnak mı almalıyım?
site güvenli bir sitedir rahatlıkla sipariş verebilirsin
http://www.suratmotor.com/tvs-apache-rtr-buji
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:24 ----------
M.balibey adlı üyeden alıntı
41 numara olması gerek ondan o ring var mı yoksa bir şekilde söküp sıvı conta yapıcam
41 M7010910 PLUG CYLINDER HEAD parca acıklaması bu şekilde usta orada oring yok o parcayı cıkarabilmen için üst kapağı sökmen gerecek gibi bilgin olsun bu resim daha detaylı
http://www.tvsmotor.co.id/parts-onli...277&modelid=53
-
21 Aralık 2015, 23:28
#33395
Cevap verenlere teşekkürler neden bilmiyorum ama bu motora bi sempati duyuyorum yakın zamanda alıcam ikinci el. Kuba cr1,bajaj boxer falanda güzel ama ısınamadım o motorlara
-
21 Aralık 2015, 23:37
#33396
Uzun süre Apache kullandım dostlar. Sınıfına göre eleştirilebilecek tek sıkıntısı takım olarak lastik bulunamayışıdır. Sanırım hala takım olarak aynı desenli lastik yok piyasada. Ön arka farklı takmak zorunda kalıyorsunuz. Eğer titiz bir sürücüyseniz bu durum tat kaçırabiliyor. Bunun dışında çok yüksek ağırlıklara bile (200kg falan) sorunsuzca dayanan, hiçbir problem çıkarmayan, bence kendi sınıfının en iyi makinasıdır.
-
21 Aralık 2015, 23:52
#33397
Moostapha adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar Merhaba,
Ben yaklaşık 4 ay önce bir kazaya karıştım ve ön boruda ve jantta yamukluk oluştu. Ancak servise 3 ay kadar sonra gidebildim.
100% haklıyım ve sadece tek kusurum geç götürmüş olmam ve bu süreçte motoru kullanmam. Şimdide sorunum ekper ile.
Eksper diyor ki "ön borular tamam değişsin ama servisin tutturmuş kovanında değişsin diye". Yani takım olarakda satılıyormuş tek başınada sanırım. Borunun eğilmesiyle illada kovanın değiştirilmesi gerekir mi? Yani eksper gerek yok diyor servis iki kovandan 100 TL kar etmek için ısrar ediyor diyor. Eğer kovan durup sadece boru değişirse düzgün olur mu ?
Diğer bir sorunda jant. Jantın press'e gitmesini istiyor eksper. Düzelir mi ? Randuvmanlı olur mu?
Teşekkürler.
size sadece tecrübeli olduğum konuda fikir verebirim
her ne olursa olsun jantın düzeltilmesi için onay verme Türkiye deki kullandığımız makinalar tamamen otomotiv gruplarına göre dizayn edilmiştir bu tür makinalar motorsiklet jantını düzeltmeniz imkansızdır ve sizin jantınız ısıtılarak (düzeltme işleminde kırılmaması için) kaba kuvvet ile düzeltilmeye calışılacaktır.
bu da demektir ki tamamen düzelmiyecektir.
yenisi ise 400 lira gibi pahalı bir parca birde jant üreticilerinin bu konu hakkında yazısını alıntı yapayım.
ALINTI
ERTRO (Uluslararası Lastik ve Jant Teknik Kurumu) Standardı tavsiyesine göre hasar görmüş jant onarılmaz ve kullanılmaz. Jant üzerinde kaynak, doğrultma, talaş kaldırma, boyama, bijon veya göbek deliğini büyütme ve eksen kaydırma işlemleri yapmayınız.
-
22 Aralık 2015, 00:28
#33398
arizona adlı üyeden alıntı
normalde 3,3,5 turda olması gerektıgı soylenıyor bnm orj ayarı 6,5 turda baktıgım dıger apachelerde 5 ile 6,5 tur arsında ama bnmkı 6,5 turda
Cevabınız için çok teşekkür ederim. Umursayan bir siz olmuşsunuz. bende ayarlayayım yarın o halde.
Tam sıkıp, sonra 5,5 -6,5 tur kadar geri açacağım. Optimum noktayı buluncayı da rölanti ayarı yapacağım.
-
22 Aralık 2015, 00:40
#33399
07DFB18 adlı üyeden alıntı
yandık desene yine iş çıktı bana
APALA adlı üyeden alıntı
Cevabınız için çok teşekkür ederim. Umursayan bir siz olmuşsunuz.
bende ayarlayayım yarın o halde.
Tam sıkıp, sonra 5,5 -6,5 tur kadar geri açacağım. Optimum noktayı buluncayı da rölanti ayarı yapacağım.
kardeşim benim karbüratör yeni yedek parça olarak almıştım kutusunu ilk ben açtım ve hava ayar vidası karbüratör gövdesine sıfır olacak şekilde geldi hiç ellemedim bir tek bu kış rölanti ayarı yaptım
-
22 Aralık 2015, 00:47
#33400
beyler bu yeni kasaların arka amortisörleri nasıl ? sertlik yumuşaklık ve yol hissi gibi konularda ? motorumun arka amortisörü patladı da apache amortisörü ya da drift amortisörü almayı düşünüyorum
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler