selamlar iyi geceler arkadaşlar...
uzun zamandır aşamadığım sebebini ustalarında bulamadığı bir sorunum vardı çözdüm sizle paylaşmak istedim.
sorunum gaz yemememesi alt gazlarda kesik kesik gaz alması...
önce depodaki benzini tamamen boşalttım temizledim.
filtreleri ve bujiyi değiştirdim.
karbüratör diyaframı deşiştirildi, temizlendi hava ayarı ve rolanti ayarı yapıldı.
problemim %50 azalmıştı ama motorum ilk bindiğim günkü gibi değildi.
hava ayarıyla oynarken karbüratörün üzerindeki tüm girişleri kontrol etmek geldi aklıma kurcalarken jikle kablosunun lastiği çürümüş ve yerinden cıkmış taktım bastırdım rolanti ve gidiş düzeldi cikardım denedim dalgalanma ve gaz yememe devam etti taktım ve biraz sıvı conta çözdüm olayı sizede yardımcı olur işallah
Selamun aleyküm.
Arkadaşlar 2000 km'dir kullandığım metzeler me22 lastiğimle ilgili yaşadığım sorundan bahsetmek istiyorum. 2 gün önce sabah işe gitmek için motora baktığımda ön lastiği tamamen inmiş gördüm. Hava bastım lastiğe yola çıktım. Motor acayip yalpalıyordu. Ön tekere inip baktım. Ön lastik yılan gibi olmuştu. Sağlı sollu şekilde yamulmuş. Sağdan soldan balon yapmış lastik. Neyse dedim yola çıktım işe gittim. Aklıma takıldığı için lastiği aldığım Motolastik.com ile iletişime geçtim. Sağolsunlar ilgilendi gibiler biraz. Lastiği geri gönder aynı lastiği sana 120 liraya ücretsiz kargo ile verelim dediler. Bende tamam dedim fakat aklıma yatmadı. Aynı lastiği almadım. Gittim Sürat Motor'dan duro marka 100/80/17 lastik aldım. Gerçekten harika bir lastik. Herkese tavsiye ederim. Bu arada metzeler me22 iç lastikli kullanım için uyumluymuş. Tubeless olarak kullanılmaz dedi. Oysa ilk aldığımda tubeless kullanabilirsin demişlerdi. Neyse arkadaşlar, velhasıl kelam bu motora bu lastiği alıp kullanmanızı tavsiye etmiyorum.
Öncelikle geçmiş olsun.. Metzeler iç lastikle kullanım için üretilmiş bi lastik.. dubleks kullanımda doğan sorunlar için metzeler kötü denilemez.. Bende 15bin kmdir dubleks kullanıyorum metzeleri.. Kimi zaman bakıyordum havası ınmıs basıp devam ediyordum senin gibi.. sonra lastikçiden jant kenarlarına sıvı kauçuk sürdürdüm ve inme gibi bi problemim kalmadı.. Özellikle kış şartlarında metzeller istisnasız 1 numaradır.. Yaz aylarında eleştirmiştim metzeleri kışın olduğu kadar sağlam basmıyor diye.. az aylarında daha yumuşak hamur kullanılabilir..
Ve ayrıca bu lastik 20bın km 30bın km gidiyor en az.. Diablo rosso dan 2 kat uzun ömürlü.. Metzeller me22 parasını sonuna kadar hakeden bi lastik..
Alanlar iç lastikle kullansın.. dubleks kullancaksada önlemlerini alsın benim gibi.. yoksa bu tarz sorunların çıkması muhtemeldir her lastikle..
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
Hocam haklısın. Bende metzeler kötü demiyorum. Arka lastikte me22 kullanıyorum. Hiç sorun yaşamadım. Aslında iç lastiksiz kullanmayı tavsiye etmiyorum diyecektim. Kış şartları için gerçekten harika lastik. Yağmurlu havada debriyajı tokatlıyorum patinaj çekmiyor tekere geliyor. Ama ön fren için duro daha iyi ve daha güvenli bi his verdi bana. Gerçekten iyi bir lastik.
emre pulsar alacaksan alma bence
bende senin gibi düsünüyordum ama vazgeçtim nedeni ise fuara gelecek olan yeni nesil tvs özellikleri kesin olan su soğutma,abs,enjektörlü,lastikler %50 MİCHELİN %50 pirelli ve kesin olmayan alemim yum şase ve 200cc ile 250cc arası olması
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:56 ----------
Keşke tvs yeni model getirsede yine tercih etsem ama artık biraz daha güçlü bir motor istiyorum :/
2014 model tvs 150 rtr workshop manuel e sahip olan var mı ?
Yan çanta demiri ve çanta kullanan var mı ?
Evet bu memnunların çoğunu da daha ilk 5000 km içerisinde, motoru olmayanlar ve satıcılar oluşturuyor. Sürekli yaptıkları viral reklamlar da cabası. Soruna dönersek bir soruyla karşılık vereyim sana. (:
+15-20 km/h dışında(ki o da rahat çıktığı bir hız değil) ne gibi bir artısı var Pulsar'ın TVS'ye karşı?
Bu sorunun cevabından sonra ben de eksileri saymaya başlayacağım sana (:
Cellat uyandı yatağında bir gece || "Tanrım" dedi "Bu ne zor bilmece :
Öldürdükçe çoğalıyor adamlar || Ben tükenmekteyim öldürdükçe..."
Ataol Behramoğlu
Çoğu kişi 125-150 cc motor kullandıktan bir süre sonra hızı yetmediğinden(özellikle uzun yolda ve otobanda)daha büyük hacimli bir motor almayı düşünüyor. Fazla parası olmayan ve de çok büyük hızlarda gözü olmayanlar için + 15-20 km hızlar gayet yeterli oluyor. Bunu da günümüzde en ekonomik olarak sağlayan motor şu an da pulsar.
Bu yaz beş motor (birisi de pulsar)ile akdeniz ege turu yaptık. Buradan da ilgili linki paylaşmıştım. Toplam 1850 km yolda çok şükür hiç bir sorun yaşamadık. Motor komple yüklü haliyle redline girmeden son sürat gittiğim yerlerde pulsar beni rahatlıkla geçip arayı açıyordu. Yani bizim motorların bittiği yerde pulsarda halen ilave bir güç daha var. Bu kimisi için yeterli, kimisi için az gelebilir. Yakıt olarak ta ben 200 tl, pulsar 230 tl yaktı.
Tvs'mi severek kullanıyorum. Kesinlikle pulsar övücülerden de değilim. Diğer ilgimi çeken motosiklet sayfalarını takip ettiğim kadar ara ara da pulsar sayfalarını takip ederim. Gönül ister ki güzel ve kaliteli bir 250 cc alıp kullanabilelim. Maalesef maddi durumlardan dolayı şimdilik olmuyor.
Şimdi de sizden dinleyelim pulsarın bilmediğimiz eksi yönlerini. Bilgi paylaştıkça güzeldir.
Başınızı dik tutmak, okumak için eğmenize bağlıdır...
2012 apache kullanıyoum.bende diyordum + 15/20 km/h fark ıcın pulsar alınırmı dıye....pulsarı kullandıktan sonra fikrim degıstı.imkanım olsa hemen bi pulsar alırım ama ımkanlar elvermıyor.fark sadece hız degıl yuksek tork ve tvs ıle aradakısındakı 10 beygırlık güç cok farkedıyor.birşeyi denemeden karar vermeyın
Pulsar ve apache kelimelerini yanyana gorunce direkt damladim. İki motorlada 20000 km ustu yol yaptim.. Beni taniyanlar bilir objektifimdir. Sorulari alayim
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)