TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
28 Ekim 2015, 10:24
#33121
mozgur adlı üyeden alıntı
Dostum orjinal maneti dışında pek sağlıklı çalışanına denk gelmedim ben. Debriyaj sorun değil de fren maneti paso sorun çıkartıyor. Arka fren lambasının anahtarını milimetirk ayarlamış herifler.
Bu arada bebeğim geldi dünyaya. Evrim hanım bu akşam dünyaya gözlerini açtı (:
Hayırlı olsun.
Allah analı babalı büyütsün inşallah.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:21 ----------
osmanico adlı üyeden alıntı
Bi abimiz 14 ve 15 dişliyi denemişti.
Üzerindeki 13 dişli ile vites 5'te 6000 devirde 80 km/h yapıyor. 14 dişli ile vites 5'te 6000 devirde 86 yapıyor. 15 dişli ile vites 5'te 6000 devirde 91km/h yapıyor.
Yaklaşık 8000 km'dir 14 dişli ile kullanıyorum. Şu ana kadar çok memnunum.13 dişli ile 5.vites 8000 devirde 100 km hız yaparken, şimdi 7000 devirde 100 km hız yapıyorum. Hem yakıt, hem titreşim, hem de motor sesi azaldı.
Başınızı dik tutmak, okumak için eğmenize bağlıdır...
Reklamlar
-
28 Ekim 2015, 10:28
#33122
karadenizz adlı üyeden alıntı
Gözün aydın abi,Allah analı,babalı büyütsün
Amin . İnşallah dostum (:
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:26 ----------
Apices adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun.
Allah analı babalı büyütsün inşallah.
İnşallah dostum.
-
28 Ekim 2015, 13:39
#33123
arkadaşlar devir ibresi 5500 6000 arası titreye titreye gosteriyo. 8000 i gecince normal stabil bi sekilde gostermeye devam ediyo. bu herkesde varmı?
-
28 Ekim 2015, 14:06
#33124
mozgur adlı üyeden alıntı
Dostum orjinal maneti dışında pek sağlıklı çalışanına denk gelmedim ben. Debriyaj sorun değil de fren maneti paso sorun çıkartıyor. Arka fren lambasının anahtarını milimetirk ayarlamış herifler.
Bu arada bebeğim geldi dünyaya. Evrim hanım bu akşam dünyaya gözlerini açtı (:
Allah güzel günlerini görmeyi nasip etsin abi, gözün aydın.. Yakınlarda olsan bi tatlısını yerdik ama, nasip artık
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:04 ----------
Ali Özgün adlı üyeden alıntı
arkadaşlar devir ibresi 5500 6000 arası titreye titreye gosteriyo. 8000 i gecince normal stabil bi sekilde gostermeye devam ediyo. bu herkesde varmı?
Evet, bende de var ama abartılacak kadar değil tabi..
-
28 Ekim 2015, 16:49
#33125
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...2824914/detay/
Geçen günlerde sormuştum, 4500 eder mi diye. Siz biraz fazla demiştiniz.
Şimdi, ciddi bir alıcı 4000 veriyor, sizce 4000'e satsam düşük mü satmış olurum yoksa iyi mi?
-
28 Ekim 2015, 17:56
#33126
MeliksahMELO adlı üyeden alıntı
4000 bence uygun eski kasa sonuçta ama çok iyi bakmışsınız.Bende Şubat gibi motor alacağım sizin gibi birisinden motor almak isterdim.Hayırlısı olsun diyelim.
-
28 Ekim 2015, 23:04
#33127
Hayırlı akşamlar
sizlerle başıma ilk defa gelen bir şey paylaşmak istiyorum.
Motorumun bakımlarını hep kendim yaparım,iki gün önce tvs motordan sipariş ettiğim tanesini 5 tl den aldığım 4 adet yağ filtrem geldi koliyi actım filtreye baktım metal kısımları küflü müşteri hizmetlerini aradım yedek parcayı bağladılar durumu izah ettim sorun deyil gonderin değiştirelim dediler.
kargoyu beklemek istemedim yolum alanya ya düşmüştü doğan motordan 15 tl ye aldım malum servislerde bu fiyat
Çalıştığım iş yerine geldim motorun yağını ve filtresi değiştireceğim şimdiye kadar motor eğer soğuksa biraz çalıştırıp yağ ısınsın diye bekler sonrasında yağ tıpasını söküp yağı boşaltırdım ve yine öyle yaptım 15 dakika kadar bekledim ara ara yağ damlatıyordu şeytan dürttü 31 nolu parcayı da sök diye
söktüm 31 nolu parcayı üstünde biraz yağ var aldım elime balata spreyini güzelce tertemiz ettim.o ara yine yağ damladı bura da gülmeyin lütfen soktum kafamı motorun altına 34 nolu parcayla göz göze geldim şeytan yine dürttü "sık lan şuraya spreyi"aga sen misin sıkan abartısız 100 gr yağ boşaldı aşağıya tel filtreyi de soktüm temizledikten sonra yeniden topladım.
-
28 Ekim 2015, 23:56
#33128
07DFB18 adlı üyeden alıntı
Hayırlı akşamlar
sizlerle başıma ilk defa gelen bir şey paylaşmak istiyorum.
Motorumun bakımlarını hep kendim yaparım,iki gün önce tvs motordan sipariş ettiğim tanesini 5 tl den aldığım 4 adet yağ filtrem geldi koliyi actım filtreye baktım metal kısımları küflü müşteri hizmetlerini aradım yedek parcayı bağladılar durumu izah ettim sorun deyil gonderin değiştirelim dediler.
kargoyu beklemek istemedim yolum alanya ya düşmüştü doğan motordan 15 tl ye aldım malum servislerde bu fiyat
Çalıştığım iş yerine geldim motorun yağını ve filtresi değiştireceğim şimdiye kadar motor eğer soğuksa biraz çalıştırıp yağ ısınsın diye bekler sonrasında yağ tıpasını söküp yağı boşaltırdım ve yine öyle yaptım 15 dakika kadar bekledim ara ara yağ damlatıyordu şeytan dürttü 31 nolu parcayı da sök diye
http://i.hizliresim.com/vR640p.png
söktüm 31 nolu parcayı üstünde biraz yağ var aldım elime balata spreyini güzelce tertemiz ettim.o ara yine yağ damladı bura da gülmeyin lütfen soktum kafamı motorun altına 34 nolu parcayla göz göze geldim şeytan yine dürttü "sık lan şuraya spreyi"aga sen misin sıkan abartısız 100 gr yağ boşaldı aşağıya tel filtreyi de soktüm temizledikten sonra yeniden topladım.
hocam o parçalar yağ tapasının yuvası değil mi? balata spreyini oradan içeri sıkmasaydınız keşke, sprey yeni koyduğunuz yağı bozmaz inşallah arada bi kontrol edin yağı bence.
-
30 Ekim 2015, 10:08
#33129
sagat adlı üyeden alıntı
hocam o parçalar yağ tapasının yuvası değil mi? balata spreyini oradan içeri sıkmasaydınız keşke, sprey yeni koyduğunuz yağı bozmaz inşallah arada bi kontrol edin yağı bence.
_Sagat spreyi tel filtreyi bir kere sıktık dan sonra yağ boşalmıştı akabinde o kısmı söküp bez ile temizledim.
-
30 Ekim 2015, 18:58
#33130
dostlar iki gündür motoru ilk çalıştırmada hafif gaz verince egzozdan bir iki defa patlama sesi çıkıyor, sonra kesiliyor bu neden olabilir bilgisi olan var mı? rolanti ilk çalışmada yani motor soğukken sabit 1200 de çok ısınınca 2000 devri görüyor.
-
30 Ekim 2015, 20:18
#33131
Motorumu satmaya karar verdim.Kütahyanın soğuğu, motorun 150 cc olması olması beni bu karara itti.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...40211752/detay
-
30 Ekim 2015, 20:34
#33132
İyi akşamlar herkese.
Bir kaç gündür fark ettim 2. vitese geçtikten sonra yolun akışı sebebi ile 7-8 bin devire geldiğim de tekrar yavaşlamam gerekiyor, gazı azalttığım da vites kendi kendine boşa geçiyor. Diğer vitesler de sorun yok.
Bu benim ilk motorum, hali ile acemiliği bununla attım/atıyorum. Öğrenme aşamasın da yanlış kullanmış olabileceğimi düşünüyorum. Vitesi yüksekte unutup hızlanmaya çalışmak gibi. Hali ile motor istop ediyor. Hatta bi' keresin de 4. vites de hızım 20 civarı iken gaz verdiğim de motor dan yükses sesli gıcırdama sesi gelmişti. Yırtılma sesi gibi.
Sizce sorun nedir? Motor 5600 de. 6000 bakımına gittiğim de neye baktırmalıyım?
Teşekkürler.
-
30 Ekim 2015, 21:43
#33133
İyi akşamlar herkese.
Bir kaç gündür fark ettim 2. vitese geçtikten sonra yolun akışı sebebi ile 7-8 bin devire geldiğim de tekrar yavaşlamam gerekiyor, gazı azalttığım da vites kendi kendine boşa geçiyor. Diğer vitesler de sorun yok.
Bu benim ilk motorum, hali ile acemiliği bununla attım/atıyorum. Öğrenme aşamasın da yanlış kullanmış olabileceğimi düşünüyorum. Vitesi yüksekte unutup hızlanmaya çalışmak gibi. Hali ile motor istop ediyor. Hatta bi' keresin de 4. vites de hızım 20 civarı iken gaz verdiğim de motor dan yükses sesli gıcırdama sesi gelmişti. Yırtılma sesi gibi.
Sizce sorun nedir? Motor 5600 de. 6000 bakımına gittiğim de neye baktırmalıyım?
ttp://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/37017-vites-2-den-bosa-dusuyor-neden.html
-
30 Ekim 2015, 22:43
#33134
hocam önceki sprey mevzusuyla alakalı söylediğimi düşüneceksin ama vites geçişleri yağla alakalı. yağını kontrol et derim ve 400 km daha doldurmayı bekleme servise giderek durumu anlat.
-
30 Ekim 2015, 22:45
#33135
Anladım. Peki masrafı ne olur?
-
30 Ekim 2015, 22:53
#33136
Traveler adlı üyeden alıntı
Anladım. Peki masrafı ne olur?
hocam kesin bir şey diyemem fiyat konusunda çünkü baskı balatan da bitmiş olabilir ya da başka bir sorun ama sorun her neyse erken gidersen daha az masraf çıkacağı garanti ;) bir de mutlaka güvendiğin bir servise git.
-
30 Ekim 2015, 22:55
#33137
s.a sizlerle çektiğim motorumun fotolarını paylaşmak istiyorum ama resim yükliyemiyorum bi türlü
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=937507519655959&set=pcb.93750772965 5938&type=3&theater
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=937507562989288&set=pcb.93750772965 5938&type=3&theater
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=937507606322617&set=pcb.93750772965 5938&type=3&theater
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=937507642989280&set=pcb.93750772965 5938&type=3&theater
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=937507689655942&set=pcb.93750772965 5938&type=3&theater
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=937621229644588&set=a.1021520765248 45.3450.100001901588410&type=3&theater
resimlerim herkeze açık bakabilirsiniz
-
31 Ekim 2015, 12:23
#33138
slm arkadaşlar geçen burada bir soru sormuştum sizlere benim ön freni tuttuğumda fren kolu tutuk tutuk geliyordu yani tutmuyordu sonra biranda tık diye tutuyordu, onu çözdüm sorun şuydu birkaç kez fren kolunun dibine motor yağı yerine sprey yağ sıkmıştım o yağdanmış fren kolunu söküp yağı iyice sildim ve motoryağı ile yağladım çozüldü NOT: yağ WD40 benzeri farklı bir marka idi.
-
31 Ekim 2015, 21:52
#33139
drej73 adlı üyeden alıntı
slm arkadaşlar geçen burada bir soru sormuştum sizlere benim ön freni tuttuğumda fren kolu tutuk tutuk geliyordu yani tutmuyordu sonra biranda tık diye tutuyordu, onu çözdüm sorun şuydu birkaç kez fren kolunun dibine motor yağı yerine sprey yağ sıkmıştım o yağdanmış fren kolunu söküp yağı iyice sildim ve motoryağı ile yağladım çozüldü NOT: yağ WD40 benzeri farklı bir marka idi.
İyi bari kendin halletmişsin sorunu. Geçmiş olsun.
Cellat uyandı yatağında bir gece || "Tanrım" dedi "Bu ne zor bilmece :
Öldürdükçe çoğalıyor adamlar || Ben tükenmekteyim öldürdükçe..."
Ataol Behramoğlu
-
31 Ekim 2015, 23:24
#33140
karadenizz adlı üyeden alıntı
Arkadaş kocaman resim koydum,bi Allah'ın kulu da kardeş senin sol amortisör ters takılmış,tüp içe bakıyor demedi
Bayi montajda ters takmış, 2 hafta sonra fark ettim fotolara bakarken,aradım söylendim,bi sıkıntı olmayacağını söylediler.
Geçen gün bakıma götürdüm bizimkini,usta canavar dedi Orada düzelttirdim.
İlk bakım (500-750)/(1 ay)-Yağ değişimi,bakım-kontrol - 50 tl
Bir sonraki bakım 2500-3000 de veya 3 ay sonra
Paşa 800 kmye dayandı,ilk bakım sonrası, bi rahatladı ohh, bırak beni 130 görcem diyo, ama ben 60 geçirtmiyom,200 km daha sakiniz
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler