Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #33001
    beko12345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2012
    Şehir
    Bursa / Nilüfer
    Motosikleti
    Suzuki Dl 650 V-Strom K8 , Kuba blackcat
    İyi dilekleriniz için teşekkürler. Galiba çok sevdim ve herkese iyi bahsettimki nazar değdirdim Apacheme . Bugün Atöyle kısmına konu açtım ama aynı yazıyı burayada kopyalıyım. Belki yaşayan olmuştur. Tavsiyelerini bekliyorum.


    ''Merhabalar.

    Dün 2013 model 7500 km de Tvs apache rtr 150 aldım Bursadan.

    Kütahyaya gitmem gerekiyordu. Aldıktan sonra yola çıktım.

    Başlarda çok güzeldi. 110 la giderken bile 5. viteste gazı azıcık daha çevirmemle 125 li hızlara rahatça çıkıyordu.115 km gibi bir hızla yoluma devam ettim ortalama.118-120civarı bir hızdada redline bölgesine giriyordu.Yani istediğim zaman redline bölgesine rahatça giriyordu devir 5. viteste bile. Hatta 133 km hıza ulaştım.

    Fakat bir süre sonra yokuşlu bölgeye geldim. Arka arkaya uzun ve dik yokuşlar vardı. Bende eski motorlarım 250 ve üstü cc olduğu için hiç vites düşürmem . Apachede de aynı yanlış alışkanlıkla nasılsa toparlar vs diye yokuşlarda hiç vites küçültmedim. 5. vites dipgaz çıktım. Fakat tabiki devir düşmeye başladı 6.000 devir civarına ama ben gazı hep sonda tuttum 5. viteste.

    Yaklaşık 30 dk böyle gittikten sonra motor garipleşti. Artık 4. viteste bile redline kısmına zor girer oldu. Heleki 5. viteste 105 i geçemez oldum. 30 dk önce 110 la giderken bile gazı çevirince tepki veren 5. vites artık 100 de bile tepki vermemeye başladı. Hatta kimi zaman 100 e zor çıkıyordu. Devir artmıyor bir türlü. 8.000 i geçmiyor 5. viteste artık. yokuş aşağı bulunca ozaman devir arttığı için tekrar 120 lere çıkabiliyor ama dediğim gibi düzde 4 ve özellikle 5. viteste gazı sonuna kadar çevirsem bile belli bir deviri geçmiyor.

    Daha önce karbüratörlü motorum olmadı. Hiç anlamam bu yüzden.


    Ne yapmalıyım böyle bir durumda ?

    Genelde karbüratör hava ayarı dendi.

    Lastik basıncım iyi, dediğim gibi yokuşlarda yaptığım o hatalardan sonra motor 30 dk sonra bu hale geldi.

    Tavsiyelerinizi dinlemek isterim.

    İyi sürüşler dilerim. Teşekkür ediyorum.''


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #33002
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    17 Ağustos 2015
    Şehir
    tekirdağ
    Motosikleti
    TVS 150>Pulsar NS200 ve CBR500R
    Alıntı beko12345 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyi dilekleriniz için teşekkürler. Galiba çok sevdim ve herkese iyi bahsettimki nazar değdirdim Apacheme . Bugün Atöyle kısmına konu açtım ama aynı yazıyı burayada kopyalıyım. Belki yaşayan olmuştur. Tavsiyelerini bekliyorum.


    ''Merhabalar.

    Dün 2013 model 7500 km de Tvs apache rtr 150 aldım Bursadan.

    Kütahyaya gitmem gerekiyordu. Aldıktan sonra yola çıktım.

    Başlarda çok güzeldi. 110 la giderken bile 5. viteste gazı azıcık daha çevirmemle 125 li hızlara rahatça çıkıyordu.115 km gibi bir hızla yoluma devam ettim ortalama.118-120civarı bir hızdada redline bölgesine giriyordu.Yani istediğim zaman redline bölgesine rahatça giriyordu devir 5. viteste bile. Hatta 133 km hıza ulaştım.

    Fakat bir süre sonra yokuşlu bölgeye geldim. Arka arkaya uzun ve dik yokuşlar vardı. Bende eski motorlarım 250 ve üstü cc olduğu için hiç vites düşürmem . Apachede de aynı yanlış alışkanlıkla nasılsa toparlar vs diye yokuşlarda hiç vites küçültmedim. 5. vites dipgaz çıktım. Fakat tabiki devir düşmeye başladı 6.000 devir civarına ama ben gazı hep sonda tuttum 5. viteste.

    Yaklaşık 30 dk böyle gittikten sonra motor garipleşti. Artık 4. viteste bile redline kısmına zor girer oldu. Heleki 5. viteste 105 i geçemez oldum. 30 dk önce 110 la giderken bile gazı çevirince tepki veren 5. vites artık 100 de bile tepki vermemeye başladı. Hatta kimi zaman 100 e zor çıkıyordu. Devir artmıyor bir türlü. 8.000 i geçmiyor 5. viteste artık. yokuş aşağı bulunca ozaman devir arttığı için tekrar 120 lere çıkabiliyor ama dediğim gibi düzde 4 ve özellikle 5. viteste gazı sonuna kadar çevirsem bile belli bir deviri geçmiyor.

    Daha önce karbüratörlü motorum olmadı. Hiç anlamam bu yüzden.


    Ne yapmalıyım böyle bir durumda ?

    Genelde karbüratör hava ayarı dendi.

    Lastik basıncım iyi, dediğim gibi yokuşlarda yaptığım o hatalardan sonra motor 30 dk sonra bu hale geldi.

    Tavsiyelerinizi dinlemek isterim.

    İyi sürüşler dilerim. Teşekkür ediyorum.''
    %60 karbüratör %34 subab %1 ikisi birlikte %5 buji ateşleme sisteminden olabilir.
    beko12345 bunu beğendi.

  3. #33003

    Üyelik
    10 Ağustos 2013
    Şehir
    Aliağa
    Motosikleti
    <<yeni sahibine hayırlı olsun>>TVS Apache RTR 150
    Alıntı beko12345 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyi dilekleriniz için teşekkürler. Galiba çok sevdim ve herkese iyi bahsettimki nazar değdirdim Apacheme . Bugün Atöyle kısmına konu açtım ama aynı yazıyı burayada kopyalıyım. Belki yaşayan olmuştur. Tavsiyelerini bekliyorum.


    ''Merhabalar.

    Dün 2013 model 7500 km de Tvs apache rtr 150 aldım Bursadan.

    Kütahyaya gitmem gerekiyordu. Aldıktan sonra yola çıktım.

    Başlarda çok güzeldi. 110 la giderken bile 5. viteste gazı azıcık daha çevirmemle 125 li hızlara rahatça çıkıyordu.115 km gibi bir hızla yoluma devam ettim ortalama.118-120civarı bir hızdada redline bölgesine giriyordu.Yani istediğim zaman redline bölgesine rahatça giriyordu devir 5. viteste bile. Hatta 133 km hıza ulaştım.

    Fakat bir süre sonra yokuşlu bölgeye geldim. Arka arkaya uzun ve dik yokuşlar vardı. Bende eski motorlarım 250 ve üstü cc olduğu için hiç vites düşürmem . Apachede de aynı yanlış alışkanlıkla nasılsa toparlar vs diye yokuşlarda hiç vites küçültmedim. 5. vites dipgaz çıktım. Fakat tabiki devir düşmeye başladı 6.000 devir civarına ama ben gazı hep sonda tuttum 5. viteste.

    Yaklaşık 30 dk böyle gittikten sonra motor garipleşti. Artık 4. viteste bile redline kısmına zor girer oldu. Heleki 5. viteste 105 i geçemez oldum. 30 dk önce 110 la giderken bile gazı çevirince tepki veren 5. vites artık 100 de bile tepki vermemeye başladı. Hatta kimi zaman 100 e zor çıkıyordu. Devir artmıyor bir türlü. 8.000 i geçmiyor 5. viteste artık. yokuş aşağı bulunca ozaman devir arttığı için tekrar 120 lere çıkabiliyor ama dediğim gibi düzde 4 ve özellikle 5. viteste gazı sonuna kadar çevirsem bile belli bir deviri geçmiyor.

    Daha önce karbüratörlü motorum olmadı. Hiç anlamam bu yüzden.


    Ne yapmalıyım böyle bir durumda ?

    Genelde karbüratör hava ayarı dendi.

    Lastik basıncım iyi, dediğim gibi yokuşlarda yaptığım o hatalardan sonra motor 30 dk sonra bu hale geldi.

    Tavsiyelerinizi dinlemek isterim.

    İyi sürüşler dilerim. Teşekkür ediyorum.''
    ustam söylediğin belirtiler hava soğutmalı motorlarda aşırı ısınma sonrası ortaya çıkan şeyler... hava soğutmalı motorlarda "motor şişti" denir ya işte o yani... bizim motorları şişirebilen hiç de duymadım bu arada ama sonuçta hava soğutmalı olduğu için bu olabilir ve anlatmana göre de bi zorlama söz konusu... umarım kalıcı bir hasar yoktur ve motosiklet soğuduktan sonra aynı performansla ya da en kötü ihtimalle küçük bi subap ayarı ile devam edersin sürüşe....

  4. #33004
    beko12345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2012
    Şehir
    Bursa / Nilüfer
    Motosikleti
    Suzuki Dl 650 V-Strom K8 , Kuba blackcat
    Alıntı quattromeb adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ustam söylediğin belirtiler hava soğutmalı motorlarda aşırı ısınma sonrası ortaya çıkan şeyler... hava soğutmalı motorlarda "motor şişti" denir ya işte o yani... bizim motorları şişirebilen hiç de duymadım bu arada ama sonuçta hava soğutmalı olduğu için bu olabilir ve anlatmana göre de bi zorlama söz konusu... umarım kalıcı bir hasar yoktur ve motosiklet soğuduktan sonra aynı performansla ya da en kötü ihtimalle küçük bi subap ayarı ile devam edersin sürüşe....
    Dün ve bugünde sürdüm hala aynı.

    Birde brn onu belirtmeyi unutmuşum yolda yağmura yakalandım , belki motor sıcakken yağmur yağınca böyle bir durumda çıkmış olabilir.

    Galiba bir ustaya gidip hem hava ayarına hemde sübap ayarına baktırmak gerekecek.


    Cevaplar için teşekkürler.

  5. #33005
    arizona - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2011
    Şehir
    kütahya/tavşanlı
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    Alıntı beko12345 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dün ve bugünde sürdüm hala aynı.

    Birde brn onu belirtmeyi unutmuşum yolda yağmura yakalandım , belki motor sıcakken yağmur yağınca böyle bir durumda çıkmış olabilir.

    Galiba bir ustaya gidip hem hava ayarına hemde sübap ayarına baktırmak gerekecek.


    Cevaplar için teşekkürler.
    PROBLEM YÜKSEK İHTİMAL DİYAFRAMDA OLABILIR ÇOĞU KİŞİNİN BAŞINA GELDİ HAVA AYARININ BOZULACAGINI SANMAM.SUBAPA AYARIDA ÖYLE HEMEN BOZULMAZ DIYE BILIYORUM (O SUBAPLARDAN ÇOK ÇEKTİM)YAVAS YAVAS BOZULUYOR.DİYAFRAM DELİNDİ İSE HEMEN KENDINI BELLI EDIYOR SEN ILK DIYAFRAMA BAKTIR DUZELMEZSE SUBAPLARA BAKTIR AMA DUZELIR.BENDE KÜTAHYA TAVŞANLIDAYIM SEN MERKEZEMI GITTIN??
    beko12345 bunu beğendi.

  6. #33006

    Üyelik
    10 Ağustos 2013
    Şehir
    Aliağa
    Motosikleti
    <<yeni sahibine hayırlı olsun>>TVS Apache RTR 150
    Alıntı beko12345 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dün ve bugünde sürdüm hala aynı.

    Birde brn onu belirtmeyi unutmuşum yolda yağmura yakalandım , belki motor sıcakken yağmur yağınca böyle bir durumda çıkmış olabilir.

    Galiba bir ustaya gidip hem hava ayarına hemde sübap ayarına baktırmak gerekecek.


    Cevaplar için teşekkürler.
    Alıntı arizona adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    PROBLEM YÜKSEK İHTİMAL DİYAFRAMDA OLABILIR ÇOĞU KİŞİNİN BAŞINA GELDİ HAVA AYARININ BOZULACAGINI SANMAM.SUBAPA AYARIDA ÖYLE HEMEN BOZULMAZ DIYE BILIYORUM (O SUBAPLARDAN ÇOK ÇEKTİM)YAVAS YAVAS BOZULUYOR.DİYAFRAM DELİNDİ İSE HEMEN KENDINI BELLI EDIYOR SEN ILK DIYAFRAMA BAKTIR DUZELMEZSE SUBAPLARA BAKTIR AMA DUZELIR.BENDE KÜTAHYA TAVŞANLIDAYIM SEN MERKEZEMI GITTIN??
    yağmurun sıkıntı yaratacağını sanmam... yani hava filtresinden motora gidecek kadar suyun içinde kaldıysan bilemem de onun dışında problem yaratmaz bence... aşırı sıcak kullanım subap ayarını bozmuş olabilir... mümkünse motor soğukken bi subap ayarı yaptır... ya da arkadaşın da dediği gibi diyafram problemli olabilir ama bizim motorların diyaframıyla alakalı bir durum olunca ustalar hemen değiştirmeye çalışıyor... bir iki kişiye göster diyaframdan kesin emin olduktan sonra değişimine gir... subap ayarı 5 10 TL ama diyafram 70 TL...

  7. #33007
    omerfari - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2013
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150
    diyafram delindiginde motor hiç gaz yemiyor 3-4bin devirde gidiyorsun birde motor güçlü tamamda sonuçta 150 lik fazla zorlamamak lazım

  8. #33008
    emrb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    XJ6
    yeni kasalarda 4500-5000 devirde önden gelen cızırtı sizde de var mı?

  9. #33009
    karadenizz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul-Zonguldak
    Motosikleti
    RTR 150-14'-Ninja 300
    İyi akşamlar arkadaşlar, bildiğiniz üzeri bi kaç hafta önce aranıza katıldım.Motosikletimden memnunum benim sorum rodajla ilgili.
    Kitapçıkta neyse o diyoruz fakat 1000 km boyunca 50 km/h yazıyor,yani hep şehir içi olsa sorun yok,maalesef uzun düzlüklerde bile 50 çok yavaş kalıyor tehlikeli durumlar oluşuyor, arkama yapışma gibi,yeni kasa rodajımı ben böyle yaptım gayet iyi oldu diyen var mı ? (max 55 ve 5-6 bin devir arası vites yapıyorum, 200 km oldu.)

  10. #33010
    EneS_Turker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2012
    Şehir
    İZMİR/Tokat
    Motosikleti
    Bajaj Dominar D400
    arkadaşlar havanın güzel bi günü istanbuldakilerle toplanıp bişeyler yiyip içelim diyorum.. Hatta haftasonu kamp yapmayı planlıyoruz riva ormanlarında onada katılmak isteyen olursa bilgisi olsn.. sezon iyice kapanmadan tanışalım hem dolaşmış olalım bu aralar uzak kaldım motora ..
    TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
    Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!

  11. #33011
    Scarty - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2014
    Şehir
    Bursa
    Alıntı beko12345 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Galiba bir ustaya gidip hem hava ayarına hemde sübap ayarına baktırmak gerekecek.
    Hocam bursada yaptıracaksan subap ayarını tutturan bilgilendirirsen sevinirim kime gittiysem bir yerini yapıp bir yerini bozdu , motorun yetkili servisi bile düzgün yapamadı.

  12. #33012
    t.madde - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2008
    Şehir
    izmir-buca
    Motosikleti
    mondial 151 rs gitti tvs apache rtr 150 geldi =)
    Alıntı beko12345 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyi dilekleriniz için teşekkürler. Galiba çok sevdim ve herkese iyi bahsettimki nazar değdirdim Apacheme . Bugün Atöyle kısmına konu açtım ama aynı yazıyı burayada kopyalıyım. Belki yaşayan olmuştur. Tavsiyelerini bekliyorum.


    ''Merhabalar.

    Dün 2013 model 7500 km de Tvs apache rtr 150 aldım Bursadan.

    Kütahyaya gitmem gerekiyordu. Aldıktan sonra yola çıktım.

    Başlarda çok güzeldi. 110 la giderken bile 5. viteste gazı azıcık daha çevirmemle 125 li hızlara rahatça çıkıyordu.115 km gibi bir hızla yoluma devam ettim ortalama.118-120civarı bir hızdada redline bölgesine giriyordu.Yani istediğim zaman redline bölgesine rahatça giriyordu devir 5. viteste bile. Hatta 133 km hıza ulaştım.

    Fakat bir süre sonra yokuşlu bölgeye geldim. Arka arkaya uzun ve dik yokuşlar vardı. Bende eski motorlarım 250 ve üstü cc olduğu için hiç vites düşürmem . Apachede de aynı yanlış alışkanlıkla nasılsa toparlar vs diye yokuşlarda hiç vites küçültmedim. 5. vites dipgaz çıktım. Fakat tabiki devir düşmeye başladı 6.000 devir civarına ama ben gazı hep sonda tuttum 5. viteste.

    Yaklaşık 30 dk böyle gittikten sonra motor garipleşti. Artık 4. viteste bile redline kısmına zor girer oldu. Heleki 5. viteste 105 i geçemez oldum. 30 dk önce 110 la giderken bile gazı çevirince tepki veren 5. vites artık 100 de bile tepki vermemeye başladı. Hatta kimi zaman 100 e zor çıkıyordu. Devir artmıyor bir türlü. 8.000 i geçmiyor 5. viteste artık. yokuş aşağı bulunca ozaman devir arttığı için tekrar 120 lere çıkabiliyor ama dediğim gibi düzde 4 ve özellikle 5. viteste gazı sonuna kadar çevirsem bile belli bir deviri geçmiyor.

    Daha önce karbüratörlü motorum olmadı. Hiç anlamam bu yüzden.


    Ne yapmalıyım böyle bir durumda ?

    Genelde karbüratör hava ayarı dendi.

    Lastik basıncım iyi, dediğim gibi yokuşlarda yaptığım o hatalardan sonra motor 30 dk sonra bu hale geldi.

    Tavsiyelerinizi dinlemek isterim.

    İyi sürüşler dilerim. Teşekkür ediyorum.''
    hocam bilmediğim için soruyorum montoru aldıktan sonra yola çıkmadan önce yağını filan değiştirdinmi ya da eski sahibine sorudun mu ne zaman yağını değiştirdin hangi marka yağ koydun bujiyi ne zaman değiştirdin gibi anlattığın olay motor şişmesine benziyor


    bu arada bursaya gidemedik bi arkadaşın sağlık sorunu oldu o gelmezse gitmeyilim dedik gitmedik geziye ayırdığım parayla prosev 4 mevsim mont aldım şuanda memnunum rüzgar geçirmiyo korumalıklarıda sağlam l.c pizzada kullandığımız motorcu montundan daha kaliteli =))

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:54 ----------

    h4 led far kullanan varmı ? montu aldıgım yerde vardı adam cok kalıtelı ısık verıyo ampulu sokup bunu takıyosun sadece dedı

    http://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-h4-led-H4-CREE-Fog-Lamp-led-headlight-bulb-h4-white-color-1000pcs-in/700702894.html

    linktekinin aynısıydı

  13. #33013
    Apices - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2012
    Şehir
    BURSA/ESKİŞEHİR
    Motosikleti
    Sym Wolf 250/Tvs Apache
    Alıntı beko12345 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dün ve bugünde sürdüm hala aynı.

    Birde brn onu belirtmeyi unutmuşum yolda yağmura yakalandım , belki motor sıcakken yağmur yağınca böyle bir durumda çıkmış olabilir.

    Galiba bir ustaya gidip hem hava ayarına hemde sübap ayarına baktırmak gerekecek.


    Cevaplar için teşekkürler.
    Berkut motorun tekrar hayırlı uğurlu olsun.

    Yukarıda başından geçenleri detaylı bir şekilde yazmışsın. Yalnız sadece bir konuyu atlamışsın. Buradaki arkadaşlar senin boy ve kilonu bir duysa, eminim ki o motor normalinden bile fazla sürat yapmış diyeceklerdir.

    Bence motoru çok zorlamışsın, soğuyunca normale dönmesi gerekirdi diye düşünüyorum ama dönmediğine göre motorun şalterleri atmış.

    Umarım en kısa sürede, en az maliyetle eski haline döner. Sonucu bende merakla bekliyorum.
    Başınızı dik tutmak, okumak için eğmenize bağlıdır...

  14. #33014
    drej73 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2008
    Şehir
    gaziantep
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150 2011 (Raş)
    Alıntı beko12345 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyi dilekleriniz için teşekkürler. Galiba çok sevdim ve herkese iyi bahsettimki nazar değdirdim Apacheme . Bugün Atöyle kısmına konu açtım ama aynı yazıyı burayada kopyalıyım. Belki yaşayan olmuştur. Tavsiyelerini bekliyorum.


    ''Merhabalar.

    Dün 2013 model 7500 km de Tvs apache rtr 150 aldım Bursadan.

    Kütahyaya gitmem gerekiyordu. Aldıktan sonra yola çıktım.

    Başlarda çok güzeldi. 110 la giderken bile 5. viteste gazı azıcık daha çevirmemle 125 li hızlara rahatça çıkıyordu.115 km gibi bir hızla yoluma devam ettim ortalama.118-120civarı bir hızdada redline bölgesine giriyordu.Yani istediğim zaman redline bölgesine rahatça giriyordu devir 5. viteste bile. Hatta 133 km hıza ulaştım.

    Fakat bir süre sonra yokuşlu bölgeye geldim. Arka arkaya uzun ve dik yokuşlar vardı. Bende eski motorlarım 250 ve üstü cc olduğu için hiç vites düşürmem . Apachede de aynı yanlış alışkanlıkla nasılsa toparlar vs diye yokuşlarda hiç vites küçültmedim. 5. vites dipgaz çıktım. Fakat tabiki devir düşmeye başladı 6.000 devir civarına ama ben gazı hep sonda tuttum 5. viteste.

    Yaklaşık 30 dk böyle gittikten sonra motor garipleşti. Artık 4. viteste bile redline kısmına zor girer oldu. Heleki 5. viteste 105 i geçemez oldum. 30 dk önce 110 la giderken bile gazı çevirince tepki veren 5. vites artık 100 de bile tepki vermemeye başladı. Hatta kimi zaman 100 e zor çıkıyordu. Devir artmıyor bir türlü. 8.000 i geçmiyor 5. viteste artık. yokuş aşağı bulunca ozaman devir arttığı için tekrar 120 lere çıkabiliyor ama dediğim gibi düzde 4 ve özellikle 5. viteste gazı sonuna kadar çevirsem bile belli bir deviri geçmiyor.

    Daha önce karbüratörlü motorum olmadı. Hiç anlamam bu yüzden.


    Ne yapmalıyım böyle bir durumda ?

    Genelde karbüratör hava ayarı dendi.

    Lastik basıncım iyi, dediğim gibi yokuşlarda yaptığım o hatalardan sonra motor 30 dk sonra bu hale geldi.

    Tavsiyelerinizi dinlemek isterim.

    İyi sürüşler dilerim. Teşekkür ediyorum.''
    Bence kesin karburatorun icindeki samandira denilen siyah plastik parcadandir sorun, cunku benimde basima geldi bir yil binmek zorunda kaldim o sekilde servise sormustum karburator kample degismesi lazim vs. Diyordu sonra bi motorcu binmisti ve fark etti 30 tl ye degistirdi şamandirayi ve duzeldi not: diafram delinmemisti sertleşmişti.

  15. #33015
    beko12345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2012
    Şehir
    Bursa / Nilüfer
    Motosikleti
    Suzuki Dl 650 V-Strom K8 , Kuba blackcat
    Alıntı quattromeb adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yağmurun sıkıntı yaratacağını sanmam... yani hava filtresinden motora gidecek kadar suyun içinde kaldıysan bilemem de onun dışında problem yaratmaz bence... aşırı sıcak kullanım subap ayarını bozmuş olabilir... mümkünse motor soğukken bi subap ayarı yaptır... ya da arkadaşın da dediği gibi diyafram problemli olabilir ama bizim motorların diyaframıyla alakalı bir durum olunca ustalar hemen değiştirmeye çalışıyor... bir iki kişiye göster diyaframdan kesin emin olduktan sonra değişimine gir... subap ayarı 5 10 TL ama diyafram 70 TL...
    Anladım teşekkür ediyorum.

    Alıntı omerfari adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    diyafram delindiginde motor hiç gaz yemiyor 3-4bin devirde gidiyorsun birde motor güçlü tamamda sonuçta 150 lik fazla zorlamamak lazım
    Benim alt viteslerde çok etkilemedide işte 4-5 viteste kırmızı kısıma girmiyor artık 8.000 den sonraya çıkamıyor kolay kolay. 4-5 vitesler aktif değil yani. Aslında zorlamadım yol boyunca 1 kere 133 gördüm geri kalanında kırmızı kısma bile sokmamaya gayret ettim.
    Alıntı Scarty adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam bursada yaptıracaksan subap ayarını tutturan bilgilendirirsen sevinirim kime gittiysem bir yerini yapıp bir yerini bozdu , motorun yetkili servisi bile düzgün yapamadı.
    Bakalım ya Bursa olur yada Kütahya . yazarım buraya.
    Alıntı t.madde adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam bilmediğim için soruyorum montoru aldıktan sonra yola çıkmadan önce yağını filan değiştirdinmi ya da eski sahibine sorudun mu ne zaman yağını değiştirdin hangi marka yağ koydun bujiyi ne zaman değiştirdin gibi anlattığın olay motor şişmesine benziyor


    bu arada bursaya gidemedik bi arkadaşın sağlık sorunu oldu o gelmezse gitmeyilim dedik gitmedik geziye ayırdığım parayla prosev 4 mevsim mont aldım şuanda memnunum rüzgar geçirmiyo korumalıklarıda sağlam l.c pizzada kullandığımız motorcu montundan daha kaliteli =))

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:54 ----------

    h4 led far kullanan varmı ? montu aldıgım yerde vardı adam cok kalıtelı ısık verıyo ampulu sokup bunu takıyosun sadece dedı

    http://www.aliexpress.com/item/Free-...700702894.html

    linktekinin aynısıydı
    Motosiklet 5.500 de girmiş bakıma. Sıradaki 8.500 de. Hazır servise girmişken bakımada sokacağım. Şuan 8.000 de.

    Alıntı Apices adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Berkut motorun tekrar hayırlı uğurlu olsun.

    Yukarıda başından geçenleri detaylı bir şekilde yazmışsın. Yalnız sadece bir konuyu atlamışsın. Buradaki arkadaşlar senin boy ve kilonu bir duysa, eminim ki o motor normalinden bile fazla sürat yapmış diyeceklerdir.

    Bence motoru çok zorlamışsın, soğuyunca normale dönmesi gerekirdi diye düşünüyorum ama dönmediğine göre motorun şalterleri atmış.

    Umarım en kısa sürede, en az maliyetle eski haline döner. Sonucu bende merakla bekliyorum.
    Osman abi azıcık iriyim kabul. Aslında ben apacheden bukadar performans beklemiyordum. İlk 50 km süperdi. 120 yle bile gidiyordum. Ortalama 110 la gittim. İşte şanssızlık artık 100-105 arası anca gidebiliyorum devir artmıyor , yokuş aşağı bulunca yine hızlanabiliyorum devir arttığı için ama sanki biri arkadan biri tutuyormuşta devir zorla artmıyormuş gibi yokuş aşağı bile.Bakalım İnşallah sorunu bulabiliriz servisle. Şuanki hali bile tatmin edici fakat ilk performansını bildiğim için canım sıkıldı .
    Alıntı drej73 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence kesin karburatorun icindeki samandira denilen siyah plastik parcadandir sorun, cunku benimde basima geldi bir yil binmek zorunda kaldim o sekilde servise sormustum karburator kample degismesi lazim vs. Diyordu sonra bi motorcu binmisti ve fark etti 30 tl ye degistirdi şamandirayi ve duzeldi not: diafram delinmemisti sertleşmişti.
    Teşekkür ediyorum. Sizin şikayetiniz neydi peki şamandıra sorununuzda.
    Apices bunu beğendi.

  16. #33016
    Apices - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2012
    Şehir
    BURSA/ESKİŞEHİR
    Motosikleti
    Sym Wolf 250/Tvs Apache
    Alıntı beko12345 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Anladım teşekkür ediyorum.



    Benim alt viteslerde çok etkilemedide işte 4-5 viteste kırmızı kısıma girmiyor artık 8.000 den sonraya çıkamıyor kolay kolay. 4-5 vitesler aktif değil yani. Aslında zorlamadım yol boyunca 1 kere 133 gördüm geri kalanında kırmızı kısma bile sokmamaya gayret ettim.

    Bakalım ya Bursa olur yada Kütahya . yazarım buraya.


    Motosiklet 5.500 de girmiş bakıma. Sıradaki 8.500 de. Hazır servise girmişken bakımada sokacağım. Şuan 8.000 de.


    Osman abi azıcık iriyim kabul. Aslında ben apacheden bukadar performans beklemiyordum. İlk 50 km süperdi. 120 yle bile gidiyordum. Ortalama 110 la gittim. İşte şanssızlık artık 100-105 arası anca gidebiliyorum devir artmıyor , yokuş aşağı bulunca yine hızlanabiliyorum devir arttığı için ama sanki biri arkadan biri tutuyormuşta devir zorla artmıyormuş gibi yokuş aşağı bile.Bakalım İnşallah sorunu bulabiliriz servisle. Şuanki hali bile tatmin edici fakat ilk performansını bildiğim için canım sıkıldı .


    Teşekkür ediyorum. Sizin şikayetiniz neydi peki şamandıra sorununuzda.
    Apachenin performansı çoğu kişiyi şaşırtıyor zaten.
    beko12345 ve t.madde bunu beğendiler.
    Başınızı dik tutmak, okumak için eğmenize bağlıdır...

  17. #33017
    beko12345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2012
    Şehir
    Bursa / Nilüfer
    Motosikleti
    Suzuki Dl 650 V-Strom K8 , Kuba blackcat
    Yarın Bursaya dönüyorum Apacheyle. Bakalım yetkili servise bırakacağım motoru. Birde bakım yaptıracağım yağ, filtre vs.

  18. #33018

    Üyelik
    18 Ekim 2012
    Motosikleti
    TVS Apache 150 RTR 2013
    Ben 22.000km deyim hala dipgaz yaptığım vakit 130 u buluyorum ve ort. 110km hızla gayet sağlıklı seyahat ediyorum.

    Bence parca kalitesi en iyi motor bu.(muadillerine göre)
    beko12345 ve t.madde bunu beğendiler.

  19. #33019
    drej73 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2008
    Şehir
    gaziantep
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150 2011 (Raş)
    Alıntı beko12345 adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    Teşekkür ediyorum. Sizin şikayetiniz neydi peki şamandıra sorununuzda.
    Benim sikayetim motor cok gec isiniyorduu ve isindigi zamanda bile hizli gitmiyordu redline girmiyordu catlatiyordum motoru gene zorla giriyordu redline hatta soyle bir maceram var hic unutmam bikeresinde cevre yolunda giderken biraz hiz yapim dedim bitane honda activa (sucuter motor) beni solladi naptiyasam yetisemedim onu bir yakalarsam varyaa,
    Onu hic unutmicammm :-) :-) ama dedigim gibi şamandira sertlesmisti delinmemisti
    beko12345 bunu beğendi.

  20. #33020
    beko12345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2012
    Şehir
    Bursa / Nilüfer
    Motosikleti
    Suzuki Dl 650 V-Strom K8 , Kuba blackcat
    Bugün Bursaya servise getirdim. Kütahyadan çıkarken motor 105 civarı anca yapıyordu.

    Sonra Bursaya yaklaştım 115 lere çıkmaya başladı. Sanırım motorum memleket ayırt ediyor .

    Hatta bugün 135 km hızı kaydetti motor, tabiki yokuş aşşağı.

    Neyse bakalım Bursa yetkilisi servisi olan Beymotoya teslim ettim. Not düştü motor çekmiyor diye. Birde periyodik bakımınında yapılmasını istedim. Bakalım hayırlısı .
    Apices ve t.madde bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler