Bayraminiz mübarek olsun apache ailesi (:
Bayraminiz mübarek olsun apache ailesi (:
Motosiklete gönül vermiş tüm kardeşlerimin,arkadaşlarımın,dostlarının kurban bayramını kutlar,sağlıkla, mutlulukla, huzurla dolu,kazasız, belasız,cezasız, arızasız motosiklet kullanmanızı dilerim.
Tekeriniz düz bassın.
kurban bayramınızı en içten dileklerimle kutlar sevdiklerinizle mutlu huzurlu sağlıklı nice bayramlar dilerim =) tekerinize taş deymesin tekeriniz düz bassın iyi bayramlar
Arkadaşlar cümleten hayırlı bayramlar.. Yaklaşık 1 hafta kadar önce motorumla memlekete geldim, toplamda yaklaşık 300 km yol yaptım (molasız). Yakıt ölçümü için yola çıkmadan depoyu fulledim, yol sonunda tekrar fulledim yaklaşık 9 litre benzin aldı, fazlası var eksigi yok yani. Bu da 100km de yaklaşık 3 lt yapıyo.
Yolu genelde 8-9 bin devir 110-120 km hız aralığında geldim. (Yokuş, kötü yol hariç tabi) Yola çıkmadan da ufak bakımları ve hava ayarı-subap ayarı-egzantirik ayarı (ses geliyordu çünkü) baktırdım.
Bu yakıt durumuna yorumlarınız nelerdir? Devire ve hıza göre normal mi yoksa fazla mı? Şimdiden teşekkürler..
Hocam hayırlı bayramlar ses şöyle miydi?
Bayramdan sonra baktiracagimda eger benzer sorunsa neresine müdahale gerektiğini öğrenebilir miyim?
https://youtu.be/INPLSlVrCOM
Hocam o ara motor ısınmıştı yoldan gelmiştim motoru sabah yeni açtığımda ve 4 bin deviri geçmedikçe o ses gelmiyor motor 5dk sonra ısınınca ses 4 te de hafiften geliyor. Osmanico abimiz zaten dediklerinizi söyledi bayramdan sonra baktiracagim motorum garantide değil servise mi baktirsam yoksa tamirciye mi baktirsam son bıraktığım tamirciden sonra böyle oldu ama belki adamın gözünden kaçmıştır.
Hava filtresi var hocam hava basarak temizlendi hatta , hava , sübap ayarıda yapıldı motor bir ara rölantide duruyordu surekli stop ediyordu hareket halinde bile sonra tamirciye götürüp sübap ayarı yaptirdim motor düzeldi hatta tekte marş almayan motor tekte alıyordu ama bu ses vardı ve titreme çok fazla olmuştu , tamirci kulak vidalarini tam çıkamamış heralde onları ben sıktım bir nebze düzeldi artık fiyatı ne cekerlerse götürüp kendi servisine hallettiricem.
Yardımlarınız için teşekkürler. Bir de aynaları değiştirdim motorun şekli daha güzel oldu ama aynalar küçük olduğu için alisamadim eski aynalarimi takayim derken ön fren kolunun kütüğü yanı aynanın bağlantı yerinin dişlerini yemişim sadece o kütüğü bulamadım ön fren kutusuyla birlikte 60tl fazla geldi her hangi bir parça sitesinden ne diye aratmaliyim.Hayırlı bayramlar herkese.
Merhaba,
Bayram dolayısı ile cevap yazamandım kusara bakmayın. Tüm formdaşların bayramını da bu vesile kutlar hayırlara vesile olmasını dilerim.
Overload yazmışın , anladığım kadarı ile bu işe hakimsin. Teknik olarak açıklama sordum?
1) Bizim motor saat de kaç watt üretiyor? Kaç volt, kaç amper?
2) Üzerindeki standart ampler kaç watt? Kaç volt kaç amper?
3) Xenon kaç watt? Kaç volt kaç ampler?
Şöyle bir cevap lazım mesela atıyorum , Bizim motor 100 watt saatde üretir. Bizim standart ampüller 35 watt tır, 100 ün 35 burda kulanılır 65 geri kalan yerlerde, Xenon da esasen 35 wattır ama yanlış bağladıkları için gücü aküden çeker , Bizim motorun akü besleme volt'u düşük oldugu için aküyü doluymuş gibi algılanır bu sebepden ötürü akü boşalır gibi gibi....
Rakamları attım ama böyle sayısal bir şeyler söylebilirmisiniz..
Selam arkadaşlar.. Bayram ve yaz tatilinin bitmesinin ardından yola hangi gün çıkıp istanbula dönsem diye düşünürken cumartesi hariç yağmur ihtimali olduğunu gördüm ve bugün yola çıkmaya karar verdim.. Depoyu geceden silme fulledim..
Sabah 6da hazırlanmaya başlayıp motoru yükledim ufak ufak..
Artçı koltuğundaki muhabbet kuşum ve kafesi.. Bırakamadım onuda getirdim yanımda azcık susuz kaldı ama maşallahı var ..
Ailemle vedalaşıp tripmetreyi sıfırlayıp yola çıkıyorm.. en az 750kmlik bir yol..
Amasya-merzifon Suluovayı tek başıma geçip otobana bağlandığımda önümde samsundan gelen bi grup görüyorum 3 motor 4 kişilik.. 1 Apache, 1 Pulsar Ve 1 Cbr250.. Selam verip peşlerine takılıyorum ve biraz sonra mola verince bi çay içip tanışıyoruz ve onlarında istanbula gittiğini ögreniyorum..
Sonra yiyip içip hep beraber yola çıkıyoruz ve 4 mola ile yolumuzu tamamlıyoruz.. köprü girişine kadar beraber sürdük güzel insanlar tanıdım yeni yeni..
Trafik çok yoğundu .. zaman zaman emniyet şeridinden bile devam edemedik..
Günün sonunda Resimdeki kadar Km yapıp okuluma ulaşıyorum ve yerleşiyorum..
Ortalama 3 LT yakıt yaktı 100km de.. genel manada 7 ıle 9 bın devir arası gittim.. fazla zorlamadım.. yeri geldi redline girdim ama çok çok az..
İçindeki yağ 2100km fln oldu değişcem yarın inş.. Beni yine üzmedi sağolsun apachem yorgunmuyum.. evet ama birazcık
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
Enes kardeşim seviyorum attığın yolculuk fotoğraflarını. senin motorun rengi çok canlı duruyor diğer eski kasa gördüğüm apaçilere göre. İyi bakıyorsun motora.
eyw kardeşim gezdikçe paylaşmayı seviyorum.. Bakıyorum tabi.. evdekiler dalga geçiyor arada kendine bu kadar bakım yapmıyosun diye.. motorum 21bın km ye geldi ama kondisyonu ilk günki gibi..bakarsan özenirsen üzmüyor
Millet nasıl kullanıyorsa 10bınde zincir, 15bınde baskı balata , 10bınde gaz debriyaj telleri , fren balataları değişiyor.. ben servise değişin içim rahat olsun diyorum boşa masraf etme deyip değişmiyolar ^^ kullanıcıyla alakalı bence makinanın ömrü..
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
Dün de bahsettiğim titreşim azaltma operasyonum için bugün civata pulu aldım. İleri ki zamanlar da motoru tekrar toplatırken hepsini ustaya yaptıracağım. Şimdilik malzeme fotoğraflarını paylaşıyorum.
http://i57.tinypic.com/111utcn.jpg
http://i57.tinypic.com/288m3pk.jpg
http://i58.tinypic.com/im57kk.jpg
http://i60.tinypic.com/2hegj78.jpg
http://i62.tinypic.com/339svau.jpg
bakarsan bağ bakmazsan dağ olur diye boşuna dememişler motorun ömrü tamamen kullanıcıyla alakalı mısal mıllet çin malı dıyo ozen gostermıyo en adı yagı en adı parcaları hatta cıkma parcaları kullanıyolar ya motor kıtlıyolar ya da dagıtıyolar ben 4 yıl evlere su servısınde 3 yılda tamamen kendıme aıt kullandım 64 bın km de krank mılinin ömrü bitti o da krank mılı degısırken ıcım rahat olsun ve satarsamsam alan kısı memnun kalsın dıye pıstonla sılındırı degıstırdım motorcu sılındırde daha cızık dahı yok cok ıyı bakıyon demıstı
Arkadaşlar merhaba. Motorum 2011 model. 16500 km'de. Motorundan gayet memnunum fakat bir hafta Muğla'ya gidip geldim bu sürede motorumu İstanbul'da abim kullanmış. Ehliyeti yok ve vitesli motor kullanmayı bilmiyordu bende anahtarı kalabalık olmasın diye bırakmıştım nerden bileyim ki böyle olacağını. Ee bişey de diyemiyorsun Canın sağolsundan başka. Geldiğimde motorda debriyaj diye birşey kalmamış, 8 bin deviri geçmiyor, motor adeta gitmiyor vites 1'de 47 gören motor şuan 30 zor görüyor. Yokuşlarda asla 2 kişi kalkmıyor ve yokuşlarda 2'ye bi türlü çıkamıyorum. Motor boşta giderken sanki ön teker sürekli bi çukurdan atlıyormuş gibi direksiyona açtır çıtır vuruyor!!! Sinirim çok bozuldu benim gözümden sakındığım motorum!!!! Sözlümle bugün dışarı çıktık ve o bile dedi ki ne oldu bu motora. Rezillik çektim. O kadar motosiklet tecrübem var ve şu duruma kafam basmıyor bu motora ne oldu????? Herkesin sorununa atlayıp belki yardımcı olurum diyorum sizde bana yardımcı olun lütfen?
MERHABA arkadaşlar , tvs apache motorsıkletıme 180 silindir taktırıcagım 150 cc pistonum yağ yakmaya başladı bende 180 lık taktırcam hız artışı nekadar olur subab kesermı
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)