TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
20 Haziran 2015, 09:13
#32141
http://i.hizliresim.com/g50JWN.jpg
http://i.hizliresim.com/941PD8.jpg
CHOSENWAR BUSEFER OLDU GALİBA.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:44 ----------
APACHE GÜNDÜZ LEDİ VE ÇAKAR STOP UYGULAMASI.
Selamlar Hafta sonu yaptığım gündüz farı ve çakar stop uygulamami paylaşmak istedim.Malum ülke şartlarında trafikte fark edilmek önemli herkese tavsiye ederim.
Bir elektirikçi olarak sisleri kendim tasarladım. Alt alüminyum yuvaları cnc de işlettim 3 çipli led kullandım toplamda 60 cm. Zifiri karanlikta farı açmadan aydınlatma sağlıyor. Aküyüde fazla yormadan güzel bir uygulama oldu.Çakarın flaşını fren lambasından aldım sabit yanan stop ışığınıda ta km saatinin altından kablo çekerek yaptım çünkü arka park lambasına bağladıgımda saglıklı calışmadı malum apacheler bazı aydınlatma kısımlarını statörden almışlar. rolanti devrinde 1,5 \ 2 v alabiliyosun. kafanın oraya 2 amperlik sigorta birde anahtar koyup ledleri ve arka çakarın park lambasını (sabit yanan) burdan besledim.fren lambasında sıkıntı olmadı 12 stabil geliyor ordan. Montaj yapacak olanlar bunu göz önünde bulundursun.
Gecenlerde yaptığım paylaşımda link sorunu vardı düzelttim ve yeniden paylaşımda.
http://i.hizliresim.com/n763QR.jpg
http://i.hizliresim.com/VVn19P.jpg
http://i.hizliresim.com/ogWRX7.jpg
http://i.hizliresim.com/vE2v6p.jpg
http://i.hizliresim.com/1yWl6G.jpg
Reklamlar
-
20 Haziran 2015, 18:23
#32142
SaRii adlı üyeden alıntı
Forum Cıvıl cıvıl yazda geldi :D Enes çok güzel paylaşımlar Kuşadasında oturmaktayım gelebilen olursa bu taraflara görüşmek isterim.
ayrıca bir problemim var teknik servis başlığına da yazdım birebir copy paste yapıyorum yardımcı olanlara şimdiden sonsuz şükran
Arkadaşlar merhaba Motorumu 2. bakımı için servise götürdüm bulunduğum yerden 80 km uzaklıkta bulunuyor servis sanayi olduğuna heralde fark edemedim eve geldiğimde 1. ve 2. viteste deponun altından gıcır gıcır ses geliyor yan kapakları söküp depoyu çıkartmaya çalıştım benzin hortumu ve tahliye borusunu yanlış sökmiyim diye çok fazla kurcalamadım ses bir nebze azaldı ama motorun doğal sesini bildiğimden beynimi cırmalıyor bu gıcırtı tahminimce ya bir kablo sürtüyor ya bir boru sürtüyor deponun altında ama ben son derece rahatsız oluyorum şu durumdan konu ile daha önceden başına gelen var mıdır yada deponun sökülüp takılması konusunda yardımcı olabilecek olan var mıdır ? yetkililer bize bi çare :D herkese çok teşekkür ederim.
Sorununu çözmene sevındım.. inş agustos sonu ege akdeniz turu planımız var gelmek nasıp olur uğrarım kardeşim
TURAN.RTR adlı üyeden alıntı
Selam arkasaşlar gecen hafta 6000 km deki apachemin yağını değiştirdim castrol 10/40 koydum vites geçişleri vs zorlanmaya basladi boş vitesi zor ayarlar oldum. ne yapmalıyım degistirsem mi ne alsam yerine tavsiyelerinizi bekliyorum.
Bişey olmaz castrol dandik bi yağ.. Bu seferlık kullan ama sonrasında motul ıpone tarzı bişey koyarsn ^^
arizona adlı üyeden alıntı
HELAL SANA ENES KARDESIM MOTORUN HAKKINI VERIYOSUN VALLA.AMAN DİKKATLİ OL DÖNÜŞTE TEK BASINA OKADAR YOL NE OLUR NE OLMAZ.MOTOR KAÇ KM YE GELDI ??
Şuan motor 19bine gelmek üzere.. sürekli uzn yolda kullanmanın faydaları, zinricim dişlilerim fren balatalarım gaz debriyaj tellerim hepsi çok iyi durumda.. motorun kondisyonuda iyi.. Bakarsan ilgilenirsen motorda seni üzmüyor maşallah
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
-
20 Haziran 2015, 20:34
#32143
arkadaşlar merhaba bir sorunum var umarım yardımcı olursunuz..
yaklaşık 3 aydır tvs apache rtr 150 2014 model kullanıyorum 3 aydır hiçbir sıkıntı yoktu ama başıma şöyle bi olay geldi motor kaldırımın tam sıfırında park halindeyken araba çarptı ve kaçtı.
nasıl çarptığını kimse görmemiş çarptıktan sonra hemen uzaklaşmış
motorun ön çamurluğunun üstü, egzoz, koruma demiri , sağ grenaj ,sağ sakal çizilmişti.
kazadan sonra kullandığımda fark etmedim ama parçalarını değiştirdikten sonra motor hafif sekiyor ve bi anda gaz verince cızzt diye bir ses gelmeye başladı neden olabilir?
yardımcı olursanız sevinirim.
-
21 Haziran 2015, 03:36
#32144
EneS_Turker adlı üyeden alıntı
Bişey olmaz castrol dandik bi yağ.. Bu seferlık kullan ama sonrasında motul ıpone tarzı bişey koyarsn ^^
Dostum servisin koyduğu yağı boşalttım. Repsol 10-40 sentetik yağ koydum. Motor durmadan boşa alamıyorum artık. Buyur buradan yak (: Çok ilginç bir alet bu makina (:
Cellat uyandı yatağında bir gece || "Tanrım" dedi "Bu ne zor bilmece :
Öldürdükçe çoğalıyor adamlar || Ben tükenmekteyim öldürdükçe..."
Ataol Behramoğlu
-
21 Haziran 2015, 08:44
#32145
mozgur adlı üyeden alıntı
Dostum servisin koyduğu yağı boşalttım. Repsol 10-40 sentetik yağ koydum. Motor durmadan boşa alamıyorum artık. Buyur buradan yak (: Çok ilginç bir alet bu makina (:
motoru aldıgımdan beri motul kullanıyordum castrol bende denedim motor ısınınca vitesler çok sertlesiyor vitesi boşa bıle alamıyosun.hem izmir sıcak bı yer 15/50 yağ kulansan iyi edersin.MOTULDAN BAŞKA YAĞ KULLANMA DERİM PAHALI AMA HAKKINI VERİYOR.
-
21 Haziran 2015, 12:58
#32146
Motul ile iki kez görüştük, yazın agresif kullanım veya uzun yol için bana 5100 serisi 15w50 önerdiler. Şuan 100 km.'dir bunu kullanıyorum.
------------
Motorumda bir sorun var. Birkaç saniye tam gaz açık gittikten sonra gazı azıcık bile kıssam aniden motor yığılıyor, tıpkı sağdaki kırmızı elektrik tuşunu kapatıp açmışım gibi oluyor sonra yine gitmeye devam ediyor.
Ama bunu tam gazın bir milim bile altında yaparsam birşey olmuyor, sadece tam gazdan gazı çekince böyle oluyor.
Biryerlerde kesinlikle bir sorun var.
Ayrıca motorun düşük hızlarda performansı süper, birinci viteste debrayaja dokunmadan gazı bırakıp tekrar açtığımda neredeyse tekere gelecek gibi oluyor, hafiften hissediyorum. Ama son hızım çok düştü, sanki birşey motoru engelliyor gibi. Ne biliyim, çok rüzgar varmış gibi, ya da disk sürtüyor gibi. 105'e zor gelir oldu. :/
-
21 Haziran 2015, 13:03
#32147
MeliksahMELO adlı üyeden alıntı
Motul ile iki kez görüştük, yazın agresif kullanım veya uzun yol için bana 5100 serisi 15w50 önerdiler. Şuan 100 km.'dir bunu kullanıyorum.
------------
Motorumda bir sorun var. Birkaç saniye tam gaz açık gittikten sonra gazı azıcık bile kıssam aniden motor yığılıyor, tıpkı sağdaki kırmızı elektrik tuşunu kapatıp açmışım gibi oluyor sonra yine gitmeye devam ediyor.
Ama bunu tam gazın bir milim bile altında yaparsam birşey olmuyor, sadece tam gazdan gazı çekince böyle oluyor.
Biryerlerde kesinlikle bir sorun var.
Ayrıca motorun düşük hızlarda performansı süper, birinci viteste debrayaja dokunmadan gazı bırakıp tekrar açtığımda neredeyse tekere gelecek gibi oluyor, hafiften hissediyorum. Ama son hızım çok düştü, sanki birşey motoru engelliyor gibi. Ne biliyim, çok rüzgar varmış gibi, ya da disk sürtüyor gibi. 105'e zor gelir oldu. :/
diyaframa bak olmadı %100 subaplarda 2 kez tecrubem oldu
-
21 Haziran 2015, 16:33
#32148
arizona adlı üyeden alıntı
diyaframa bak olmadı %100 subaplarda 2 kez tecrubem oldu
Bakımdan yeni çıktım zaten, subapların ayarı çok iyi dediler.
Bujiye baktılar, yanma da çok iyiymiş.
Zincir bol gibiydi onu gerdiler. Belki ondan olmuş olabilir mi? Ya da 15w50 yağ bu kadar etkiler mi acaba?
-
21 Haziran 2015, 17:18
#32149
MeliksahMELO adlı üyeden alıntı
Bakımdan yeni çıktım zaten, subapların ayarı çok iyi dediler.
Bujiye baktılar, yanma da çok iyiymiş.
Zincir bol gibiydi onu gerdiler. Belki ondan olmuş olabilir mi? Ya da 15w50 yağ bu kadar etkiler mi acaba?
YAĞ OKADAR ETKI ETMEZ 15/50 TAMAM BIRAZ KALIN YAĞ AMA ISININCA BI SIKINTI YAPMAZ
-
22 Haziran 2015, 00:15
#32150
Iyi aksamlar herkese, lastik konusu ile ilgili yardimci olursaniz sevinirim.
Internette okumadigim konu kalmadi. Genel de en iyisi Michelin gibi gozukuyor. Pirelli'den fazla bahseden yok. Cogu kisi ya Metzeller yada Michelin takiyor sanirim. Acikcasi gonlum Pirelli'den yana. Yelpaze zaten dar ama ben yinede bir kac markayi eledim.Ya Pirelli MT65 yada Michelin Sporty veya Street en iyileri sanirim. Sport ve Street'i kullanan herkes Sporty diyor. Sizce ne tercih etmeliyim? Butce sorun degil.
Motor 2014 model. On 90/90/17 Arka 110/80/17
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:56 ----------
Biraz daha baktim da en iyisi Michelin Pilot Sporty gibi.
-
22 Haziran 2015, 04:34
#32151
arizona adlı üyeden alıntı
diyaframa bak olmadı %100 subaplarda 2 kez tecrubem oldu
Aynı sorun bende de var, 110 u zor görüyorum. Son bakımda ustaya dedim diyaframa da bi bakalım diye, diyaframı açtırma toparlayamazsın sorun yaşarsın falan dedi. Tecrübelerinize göre ne yapmalı?
Traveler adlı üyeden alıntı
Iyi aksamlar herkese, lastik konusu ile ilgili yardimci olursaniz sevinirim.
Internette okumadigim konu kalmadi. Genel de en iyisi Michelin gibi gozukuyor. Pirelli'den fazla bahseden yok. Cogu kisi ya Metzeller yada Michelin takiyor sanirim. Acikcasi gonlum Pirelli'den yana. Yelpaze zaten dar ama ben yinede bir kac markayi eledim.Ya Pirelli MT65 yada Michelin Sporty veya Street en iyileri sanirim. Sport ve Street'i kullanan herkes Sporty diyor. Sizce ne tercih etmeliyim? Butce sorun degil.
Motor 2014 model. On 90/90/17 Arka 110/80/17
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:56 ----------
Biraz daha baktim da en iyisi Michelin Pilot Sporty gibi.
Bence markalara o kadar takılma, hepsi kaliteli lastikler. Genelde lastik seçiminde fiyat belirleyici, eğer fiyat sorun değilse genelde metzelder takılmış gördüğüm kadarıyla. Ama mesela benim açımdan fiyat önemli bi kriter olduğu için ön arka mitas (sava) aldım ve gayet memnunum. Zira bizim motora orijinal lastiğinden sonra ne takılsa memnun kalınıyor Kısacası benim şahsi görüşüm lastik markalarını bu kadar kafaya takma, bütçene göre güzel bi tanesini motora tak geç
-
22 Haziran 2015, 09:49
#32152
https://youtu.be/fffJu1qXMwE
Adamlar 180 cc absli modelini çıkarmışlar bizede sadece abs siz 180 cc modeli geliyor hayret ediyorum.
-
22 Haziran 2015, 13:12
#32153
ömerky adlı üyeden alıntı
Aynı sorun bende de var, 110 u zor görüyorum. Son bakımda ustaya dedim diyaframa da bi bakalım diye, diyaframı açtırma toparlayamazsın sorun yaşarsın falan dedi. Tecrübelerinize göre ne yapmalı?
Bence markalara o kadar takılma, hepsi kaliteli lastikler. Genelde lastik seçiminde fiyat belirleyici, eğer fiyat sorun değilse genelde metzelder takılmış gördüğüm kadarıyla. Ama mesela benim açımdan fiyat önemli bi kriter olduğu için ön arka mitas (sava) aldım ve gayet memnunum. Zira bizim motora orijinal lastiğinden sonra ne takılsa memnun kalınıyor
Kısacası benim şahsi görüşüm lastik markalarını bu kadar kafaya takma, bütçene göre güzel bi tanesini motora tak geç
valla dostum subaplar ıyıse dıyaframa baktırma dırek degıstır.diyaframda bişe yokmus gıbı gorunuyor ama problem yapıyor zaten sökünce gerı cok zor takılır degiştir kafan rahat olsun
-
22 Haziran 2015, 16:29
#32154
Arkadaşlar merhaba.
Geçmiş notlarıma baktım ama bir türlü bulamadım. Zaman zaman burada istenen bir bilgiyi sizlerden tekrar rica etmek durumunda kaldım, kusuruma bakmayın.
2012 model apache'de servis lambasını nasıl söndürüyorduk.
Yardımlarınız için şimdiden çok teşekkür ederim.
-
22 Haziran 2015, 19:31
#32155
byjrsln adlı üyeden alıntı
arkadaşlar merhaba bir sorunum var umarım yardımcı olursunuz..
yaklaşık 3 aydır tvs apache rtr 150 2014 model kullanıyorum 3 aydır hiçbir sıkıntı yoktu ama başıma şöyle bi olay geldi motor kaldırımın tam sıfırında park halindeyken araba çarptı ve kaçtı.
nasıl çarptığını kimse görmemiş çarptıktan sonra hemen uzaklaşmış
motorun ön çamurluğunun üstü, egzoz, koruma demiri , sağ grenaj ,sağ sakal çizilmişti.
kazadan sonra kullandığımda fark etmedim ama parçalarını değiştirdikten sonra motor hafif sekiyor ve bi anda gaz verince cızzt diye bir ses gelmeye başladı neden olabilir?
yardımcı olursanız sevinirim.
5-6. devirde oluyor boşta veya viteste oluyor bu sorun servisi aradım egzozdan dedi öylemidir*
-
22 Haziran 2015, 22:13
#32156
ömerky adlı üyeden alıntı
Aynı sorun bende de var, 110 u zor görüyorum. Son bakımda ustaya dedim diyaframa da bi bakalım diye, diyaframı açtırma toparlayamazsın sorun yaşarsın falan dedi. Tecrübelerinize göre ne yapmalı?
Kim demis diafram takinca toparlamasi zor olur adam beimkini hic bir yerini sokmeden sadece karburatoru gevsetti 5dk. Da takti
-
22 Haziran 2015, 22:26
#32157
Arkadaşlar merhaba lastiklerimi değiştirmek istiyorum orjinal lastiklerim ön:90 90 17 arka 110 80 17 almak istetiğim lastik metzeller me22 ön 3.00 17 arka 3.50 18 sıkıntı olur mu ? özellikle bu arka lastiğin 17 den 18 e çıkması?
-
22 Haziran 2015, 23:16
#32158
Arkadaşlar bir sorum var.Bu Motorun altında şeffaf bir hortum iniyor aşağı doğru.Bu nedir herhangi bir şeye bi zararı dokunmadı.Geçende rastgele zinciri yağlarken elimi altına soktuğumda farkettim.
Araba olduğu için ve ucundaki siyah zımbırtıları saymazsak şuna benziyor.
http://www.baslaroto.com/Images/urun...kimi%20(1).JPG
-
22 Haziran 2015, 23:42
#32159
omerfari adlı üyeden alıntı
söndürmek için kontağı aç paneldeki 2 düğmeye birden basılı tut lamba en son uzun yanacak sonra bitti diğer standart bakıma kadar yanmaz
-
23 Haziran 2015, 01:40
#32160
chosenwar adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bir sorum var.Bu Motorun altında şeffaf bir hortum iniyor aşağı doğru.Bu nedir herhangi bir şeye bi zararı dokunmadı.Geçende rastgele zinciri yağlarken elimi altına soktuğumda farkettim.
Araba olduğu için ve ucundaki siyah zımbırtıları saymazsak şuna benziyor.
http://www.baslaroto.com/Images/urun...kimi%20(1).JPG
Aküde ki fazla suyu tahliye etmek için boşta kalsın sağa sola değmesn o ..
Idikut adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba lastiklerimi değiştirmek istiyorum orjinal lastiklerim ön:90 90 17 arka 110 80 17 almak istetiğim lastik metzeller me22 ön 3.00 17 arka 3.50 18 sıkıntı olur mu ? özellikle bu arka lastiğin 17 den 18 e çıkması?
Yeni kasanın 17 jantnda sorun olur sanırım.. orjınal ebatlı bı markaya bakın derım.. eskı kasada bile tam anlamıyla uymuyor bana kalırsa kullanıyorum metzeler ama..
byjrsln adlı üyeden alıntı
5-6. devirde oluyor boşta veya viteste oluyor bu sorun servisi aradım egzozdan dedi öylemidir*
Hocam görmeden bişey dememiz zor.. aklıma o kadar çok sebep geliyorki..
Apices adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba.
Geçmiş notlarıma baktım ama bir türlü bulamadım. Zaman zaman burada istenen bir bilgiyi sizlerden tekrar rica etmek durumunda kaldım, kusuruma bakmayın.
2012 model apache'de servis lambasını nasıl söndürüyorduk.
Yardımlarınız için şimdiden çok teşekkür ederim.
Hocam öncelikle forumda hala senin gibi nazik insanların kaldığını gördükçe seviniyorum..
Sorunun cevabına gelcek olursak .. Kontağı aç aynı anda 2 tuşa basılı tut 10 sn kadar uzun bi süre.. Kırmızı servis ışığı yanıcak böyle 2 sn kadar sürekli.. sonra hemen kapat kontağı.. tekrar aç sönmüş olur ışık..
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:34 ----------
Bu arada çinden sipariş etmiş olduğum 35w35 hs1 Beyaz ampülüm , Gaz sabitleyicim gelmişti.. onları taktım motora.. güzel yıkadm pakladım felan.. Amppül beyaza yakın bi renk oldu yandığı zaman.. yanmadığı zamanlarda mavi renkli olduğu için far tasınıda mavi yapıyor hoş bir görüntü oluşuyor.. bembeyaz yaptım sonunda tüm aydınlatmayı ^^
Gaz sabitleyicide bileği yormadan yol yapmaya yarıyor.. baya sevdim.. uzun yolda çok işime yarıyacak gibi duruyor..
Anneme branda tarzı bişey alıcam dedim, oda bana bu dantelli çarşafı verdi sağolsun ev zaten bahçeli korumalı kilitli kapı fln.. hem buralarda hırsızlıkta olmaz öyle istanbul gibi ^^ işimi görür dedim örttüm :D
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 16 kullanıcı var. (0 üye ve 16 misafir)
Bu Konudaki Etiketler