Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #31741

    Üyelik
    19 Nisan 2015
    S.a arkadaşlar. Motor satın almak istiyorum, model araştırması yapıyorum. Ancak kafam çok karışık. Apache'yi kullananlar önerebilirler mi? Titreşim sorunundan bahsediliyor sürekli. 2013 veya 2014 model sıfır alma düşüncem var. Ayrıca ilk motorum olacak. Teşekkürler şimdiden.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #31742
    emrb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    XJ6
    Alıntı Byzas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    S.a arkadaşlar. Motor satın almak istiyorum, model araştırması yapıyorum. Ancak kafam çok karışık. Apache'yi kullananlar önerebilirler mi? Titreşim sorunundan bahsediliyor sürekli. 2013 veya 2014 model sıfır alma düşüncem var. Ayrıca ilk motorum olacak. Teşekkürler şimdiden.
    yeni kasa tvs benimde ilk motorum.en son dert edeceğin şey titreşimi olsun.kafayı takacak bir olay yok.titriyor ama en ufak bir rahatsızlık vermiyor.Bu cc'de en performanslı ve en gösterişli motor tvsdir.Diğer (ybr,cbf) kullanıcılarda bunu inkar etmiyor.Kaliteside kullanıcı kitlesinden belli pişmanlık vermez

  3. #31743

    Üyelik
    19 Nisan 2015
    Alıntı emrb adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yeni kasa tvs benimde ilk motorum.en son dert edeceğin şey titreşimi olsun.kafayı takacak bir olay yok.titriyor ama en ufak bir rahatsızlık vermiyor.Bu cc'de en performanslı ve en gösterişli motor tvsdir.Diğer (ybr,cbf) kullanıcılarda bunu inkar etmiyor.Kaliteside kullanıcı kitlesinden belli pişmanlık vermez
    2013 modelini mi 2014 modelini mi düşünmeliyim sence hocam?

  4. #31744
    emrb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    XJ6
    2013-2014 yeni kasa ise herhangi birini tercih edebilirsiniz.arada az fark var ise 2014ü tercih edin tabi.Sonuçta motor aynı motor.satarken daha rahat edersiniz.

  5. #31745

    Üyelik
    19 Nisan 2015
    500 TL oynuyor 13-14 modeli arasında. Yeni kasa herhalde pek anlamıyorum açıkçası. http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...10069589/detay

  6. #31746
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı Byzas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    500 TL oynuyor 13-14 modeli arasında. Yeni kasa herhalde pek anlamıyorum açıkçası. http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...10069589/detay
    3 sene önce motorumu 4300 tlye aldığımda pazarlık yaptırmadılar bir anahtarlık dahi vermediler yeni alacaklar çok şanslı

  7. #31747

    Üyelik
    07 Şubat 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Apache RTR 150
    Merhaba,2012 model 12 bin kilometrede apache sahibiyim. Kış aylarında pek ilgilenemediğimden dolayı 10 bin bakımını şu aralar yaptırmak istiyorum. İzmirde oturuyorum. Karşıyakada yetkili servisi varmış. Sizce orayı tercih etmeli miyim ? Sizler tahminen de olsa ne kadar ödediniz bakımlar için ? Ona göre bir karşılaştırma yapıcam da

  8. #31748
    Apices - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2012
    Şehir
    BURSA/ESKİŞEHİR
    Motosikleti
    Sym Wolf 250/Tvs Apache
    Alıntı sawtrinity adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba,2012 model 12 bin kilometrede apache sahibiyim. Kış aylarında pek ilgilenemediğimden dolayı 10 bin bakımını şu aralar yaptırmak istiyorum. İzmirde oturuyorum. Karşıyakada yetkili servisi varmış. Sizce orayı tercih etmeli miyim ? Sizler tahminen de olsa ne kadar ödediniz bakımlar için ? Ona göre bir karşılaştırma yapıcam da
    5000 Km. bakımını yeni yaptırdım. Yağ,yağ filtresi,hava filtresi değişti.Bunların haricinde gerekli kontroller yapıldı, üst kapağın orada terleme sorunu vardı, o da giderildi.
    Tüm bunlar için 125 tl istenmişti.Birde ön dişliyi değiştirince bana toplam maliyeti 150 tl. oldu.
    Başınızı dik tutmak, okumak için eğmenize bağlıdır...

  9. #31749
    antilop_skul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul sarıyer / tarabya
    Motosikleti
    cbf600sa 2007 +100k km
    Alıntı Apices adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    5000 Km. bakımını yeni yaptırdım. Yağ,yağ filtresi,hava filtresi değişti.Bunların haricinde gerekli kontroller yapıldı, üst kapağın orada terleme sorunu vardı, o da giderildi.
    Tüm bunlar için 125 tl istenmişti.Birde ön dişliyi değiştirince bana toplam maliyeti 150 tl. oldu.
    servise cok para vermissiniz yahu 1 lt yag en ıyısı 30 tl yag filtresi 10 tl hava filtresi 10 15 tl ön dişli 15 tl üst kapak terlemis demissiniz bi conta var fazladan oda 10 kurus normal maliyeti =) 70- 75 tl işçilik vermissiniz .
    İNSTAGRAM = sakalliesnaf - MAİlL = mehmetmerickekec@gmail.com
    MOTOSİKLET = CBF 600 ABS 2007 102K +
    TECRUBE = 250K +

  10. #31750
    Apices - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2012
    Şehir
    BURSA/ESKİŞEHİR
    Motosikleti
    Sym Wolf 250/Tvs Apache
    Alıntı antilop_skul adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    servise cok para vermissiniz yahu 1 lt yag en ıyısı 30 tl yag filtresi 10 tl hava filtresi 10 15 tl ön dişli 15 tl üst kapak terlemis demissiniz bi conta var fazladan oda 10 kurus normal maliyeti =) 70- 75 tl işçilik vermissiniz .
    Yapacak bir şey yok. Silindirin üzerindeki terleme başıma büyük maliyetler açmasın diye,garanti dışı kalmaması için mecburen katlanmak zorunda kaldım.
    Bundan sonraki bakımları kendim yaparım artık.
    EneS_Turker bunu beğendi.
    Başınızı dik tutmak, okumak için eğmenize bağlıdır...

  11. #31751
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı Apices adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yapacak bir şey yok. Silindirin üzerindeki terleme başıma büyük maliyetler açmasın diye,garanti dışı kalmaması için mecburen katlanmak zorunda kaldım.
    Bundan sonraki bakımları kendim yaparım artık.
    üst kapağa ne yaptılar cıvatayı skıp gönderdilerse tekrardan yapıyor benim cıvataları sıkmışlardı 3-4 ay sonra durum aynı oldu bey motoya mı gittiniz

  12. #31752

    Üyelik
    27 Ekim 2014
    Şehir
    arşuala istanbul
    Motosikleti
    apachi rtr 150
    Bugun gaz teli takilmaya basladi gazi birakinca takiliyor yağlamam mı gerek düzelmesi icin gaz telini nasil cozerim gazi nasil cevirerek veriyorsam tersine cevirerek de gazi kesiyorum takiliyor yoksa.

  13. #31753
    Apices - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2012
    Şehir
    BURSA/ESKİŞEHİR
    Motosikleti
    Sym Wolf 250/Tvs Apache
    Alıntı M.balibey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    üst kapağa ne yaptılar cıvatayı skıp gönderdilerse tekrardan yapıyor benim cıvataları sıkmışlardı 3-4 ay sonra durum aynı oldu bey motoya mı gittiniz
    Motoru servise başkası götürdüğü için tam olarak ne yapıldığını bilmiyorum açıkçası. Ama tahminim civatanın sıkılmış olması yönünde.
    Evet Bey moto da bakımı yapıldı.
    Başınızı dik tutmak, okumak için eğmenize bağlıdır...

  14. #31754
    EneS_Turker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2012
    Şehir
    İZMİR/Tokat
    Motosikleti
    Bajaj Dominar D400
    Alıntı 53atmaca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugun gaz teli takilmaya basladi gazi birakinca takiliyor yağlamam mı gerek düzelmesi icin gaz telini nasil cozerim gazi nasil cevirerek veriyorsam tersine cevirerek de gazi kesiyorum takiliyor yoksa.
    gaz telinin yağlanmasıda gerekir ama takıldığı anormal bi nokta vardır.. orayı bulup çözmen lazım.. yada ayarı kaçmıştır..

    Alıntı Apices adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    5000 Km. bakımını yeni yaptırdım. Yağ,yağ filtresi,hava filtresi değişti.Bunların haricinde gerekli kontroller yapıldı, üst kapağın orada terleme sorunu vardı, o da giderildi.
    Tüm bunlar için 125 tl istenmişti.Birde ön dişliyi değiştirince bana toplam maliyeti 150 tl. oldu.
    nasıl ön 14ten memnunmusun bari Hava filtresi neden değişirki.. sanki köy yollarında sürdün 5bin km.. sırf para tuzağı.. 14binde değiştirdim , değiştirmesemde olurdu..
    TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
    Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!

  15. #31755
    Apices - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2012
    Şehir
    BURSA/ESKİŞEHİR
    Motosikleti
    Sym Wolf 250/Tvs Apache
    Alıntı EneS_Turker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gaz telinin yağlanmasıda gerekir ama takıldığı anormal bi nokta vardır.. orayı bulup çözmen lazım.. yada ayarı kaçmıştır..



    nasıl ön 14ten memnunmusun bari Hava filtresi neden değişirki.. sanki köy yollarında sürdün 5bin km.. sırf para tuzağı.. 14binde değiştirdim , değiştirmesemde olurdu..
    14 Dişli ile bir akşam deneme amaçlı biraz kullanabildim. İlk başta biraz tepkileri garip geldi doğrusu. Sanırım zamanla alışacağım. Ama uzun yolda çok fazla faydasını göreceğime hiç kuşkum yok.

    Hava filtresini de tedbir amaçlı değiştirttim. Bu şekilde epey bir idare eder beni. Sonrasında eksik olan takım anahtarlarımı tamamlayıp, bakımını kendim yaparım artık diye düşünüyorum.
    Başınızı dik tutmak, okumak için eğmenize bağlıdır...

  16. #31756
    EneS_Turker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2012
    Şehir
    İZMİR/Tokat
    Motosikleti
    Bajaj Dominar D400
    Alıntı Apices adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    14 Dişli ile bir akşam deneme amaçlı biraz kullanabildim. İlk başta biraz tepkileri garip geldi doğrusu. Sanırım zamanla alışacağım. Ama uzun yolda çok fazla faydasını göreceğime hiç kuşkum yok.

    Hava filtresini de tedbir amaçlı değiştirttim. Bu şekilde epey bir idare eder beni. Sonrasında eksik olan takım anahtarlarımı tamamlayıp, bakımını kendim yaparım artık diye düşünüyorum.
    Motor biraz hantallaşmış gibi gelir helede 2 kişi binince zor kalkar.. rüzgar varken 5.viteste çekişten düşr.. ama totalde uzun yolda faydası çok oluyor.. 2 kişiyle 140kmh kadar çıkıyorum..

    Benim gibi al bi lokma takımı düzgün.. bide pense tonavida seti... her işine yeter.. ben uzun zamandır kendim ilginiyorum.. yağını filtresini aldım duruyor hatta değiştircem üşenmezsem.. kör nokta aynalarınıda taktım yenisiyle değiştim.. güzel oldu bu kez..
    Apices bunu beğendi.
    TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
    Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!

  17. #31757

    Üyelik
    27 Ekim 2014
    Şehir
    arşuala istanbul
    Motosikleti
    apachi rtr 150
    Bugun iyice takildi gaz bu motorda ariza verdimi tam veriyor kople soktum gaz kolunu hersey normal gozukuyor ama rolanti surekli 5 bine cikiyor 8 bine

  18. #31758

    Üyelik
    11 Nisan 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    TVS Apache Rrt 150
    Alıntı EneS_Turker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arka fren kampana , diskler gibi aşırı sağlam değil.. bunu bile kaydıracak kadar basabılıyosan hata biraz sende.. Lastıklerde kötü tabiki bunun etkisi var ama kontrollu basman lazım.. basarkende kayacağını anladıysan debriyajı sık daha kötü olmasın.. arka fren motoru durdurmaz.. ön ile kombine sıkman lazım ayrıca..

    Şamandıranın tam olarak nasıl olduğunu bilmiyorum ama başka ustaya elletme serviste orjinali ile değiştirsinler..

    Sıcaklık normal, sen ısınan motor görmemişsin :D o kadar olur.. altında yüzlerce derecelik patlamalar oluyor..

    Max hız az gibi ama bu bir çok etkene göre değişir.. Rüzgar durumu, yolun eğimi, Vitesleri kaç bin devirde değiştirdiğin, yüklü olup olmadığı , lastik havaların gibi.. daha detaylı bilgi verirsen sorunu daha iyi çözeriz..

    Bende gaz kesme olmuyor o yüzden bişey diyemem, genelde 8 bın devrin altına inmez motorum ayrıca..

    Arka fren konusunda dediğin gibi temkinliyim zaten ama ani gerçekleşen bi durumdu ve iki frene de asılınca 2 saniye içinde oldu herşey
    Hatta mümkün olduğunca az kullanmaya çalışıyorum arka freni ama dediğim gibi 50-60 km yaklaşık hızda önümdeki aniden durunca basmış bulunduk Ama benim asıl kafamı kurcalayan yavaş hızda dahi denedim arka fren kilitleyince arka teker net bi şekilde sola kaymaya başlıyo, düşme sebebim de buydu. Motorda gönye bozukluğu (aklıma ilk gelen ifade buydu) gibi bişey falan olabilir mi acaba?

    Max hıza da gelince az çok almadan araştırmıştım ve kendimce ortalama 120 yapması lazım diye düşünüyorum. Vites değiştirmelerim yaklaşık 6-7 bin devirde atmaya çalışıyorum ama 7 bine yaklaştımı motor vites atmadan durulmayacak gibi oluyo ses ve vibrasyon olarak Valla bi türlü çözemedim motorumu, Ankara da bi apache daha bulsam da bi test sürüşü yapıp kıyaslasam en iyisi bu olcak gibi [COLOR="Silver"]

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:24 ----------

    Alıntı emrb adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yeni kasa tvs benimde ilk motorum.en son dert edeceğin şey titreşimi olsun.kafayı takacak bir olay yok.titriyor ama en ufak bir rahatsızlık vermiyor.Bu cc'de en performanslı ve en gösterişli motor tvsdir.Diğer (ybr,cbf) kullanıcılarda bunu inkar etmiyor.Kaliteside kullanıcı kitlesinden belli pişmanlık vermez
    Acaba Ankara da tavsiye edebileceğin bi yer var mıdır? Servis ve bakım açısından..

  19. #31759
    EneS_Turker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2012
    Şehir
    İZMİR/Tokat
    Motosikleti
    Bajaj Dominar D400
    vitesi 9-10 bin devir aralığında değiştirmeden son hıza ulaşman çok çok zor.. Denge problemı olup olmadığını düşünüyosan ellerini bırak çekme varsa ordan anlarsın.. 6-7bınde değilde 8-9bın bandında değiştirirm ben vitesleri sürekli
    TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
    Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!

  20. #31760
    emrb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    XJ6
    Alıntı ömerky adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arka fren konusunda dediğin gibi temkinliyim zaten ama ani gerçekleşen bi durumdu ve iki frene de asılınca 2 saniye içinde oldu herşey
    Hatta mümkün olduğunca az kullanmaya çalışıyorum arka freni ama dediğim gibi 50-60 km yaklaşık hızda önümdeki aniden durunca basmış bulunduk Ama benim asıl kafamı kurcalayan yavaş hızda dahi denedim arka fren kilitleyince arka teker net bi şekilde sola kaymaya başlıyo, düşme sebebim de buydu. Motorda gönye bozukluğu (aklıma ilk gelen ifade buydu) gibi bişey falan olabilir mi acaba?

    Max hıza da gelince az çok almadan araştırmıştım ve kendimce ortalama 120 yapması lazım diye düşünüyorum. Vites değiştirmelerim yaklaşık 6-7 bin devirde atmaya çalışıyorum ama 7 bine yaklaştımı motor vites atmadan durulmayacak gibi oluyo ses ve vibrasyon olarak Valla bi türlü çözemedim motorumu, Ankara da bi apache daha bulsam da bi test sürüşü yapıp kıyaslasam en iyisi bu olcak gibi [COLOR="Silver"]

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:24 ----------



    Acaba Ankara da tavsiye edebileceğin bi yer var mıdır? Servis ve bakım açısından..
    Duran motora götürebilirsin murat abiden aldım bende motoru.ama yeri uzak olduğu için bakıma bana yakın olan diğer bayi servisi tayfun motora götürdüm o kadar ilgisiz birini görmedim 2 tane 17 yaşlarında çocuk bakım yapıyor.fiyatlarda baya yüksek 110 istemişti 100 verdim birdaha gitmemeye tövbe ettim.Kendisi işten anlamıyor galiba arkada oturuyor. Şimdi yeni bir yer keşfettim Bilgiç motor diye oraya götürüyorum kaya başı tarafında. Zaten garantide doldu


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 30 kullanıcı var. (0 üye ve 30 misafir)

Bu Konudaki Etiketler