TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
Arka amortisör yumuşak olabilir biraz sert ayarlarına getir belki düzelir. Ben topcase yokken iki kişi ellerimi bırakarak 300-400 metre gittiğim oldu hic sallanmazdi simdi topcase var motorda tek basıma bile olsam ellerimi birakamiyorum hatta topcaseyi söküyorum sadece mekanizması bağlı yine bazen sallanıyor,
Abi öncelikle yardımlarınız için teşekkür ederim. Cuma günü Allah ın izniyle lastiklerimi taktırdım. 310 tl tuttu sadece lastik fiyatı. Arka söylediğim gibi 3.50 yerine 3.25 geldi. Üzerindeki oklara göre taktık arasına pudrayı attırdım. İç lastikleri değiştirdim. Yalnız lastikçi dedi ki arka teker için 41 yazıyor dedi. Lastikçi hatalı mı gördü yoksa lastik üzerine hatalı mı yazdılar bilemiyorum. Ben lastiğin üstünde göremedim bu rakamı. arkaya 32 öne 29 bastı. Daha 80 km oldu fakat yol tutuşunda orjinaline göre dağlar fark var. Bu motorun boyle tekere geldıgını gormek benı sevındırdı. Bişey dikkatimi cekti cumartesi gönü panik fren yaptım on arka orantılı sıkmama ragmen arka kilitleyip biraz kayma yaptı. Lastiğin rodajından diye düşünüyorum. Şimdi bu lastiğin rodajı kac km de tamamlanır ve ömrü kac km olur ? bilgi verebilirseniz cok sevınırım. Allah a emanet kazasız sürüşler..
Yurt ve şeref uğrunda sen serilde toprağa, Varsın dudaklarda anılmasın er adın,Kan süzülerek göğsünden huzura varınca,IZDIRABI DİNECEK BELKİ O GÜN KÜRŞAD' ın..
S.a arkadaşlar 2013 model yeni kasa apache aldım. Yağını değiştirdikten sonra arıza lambası yakmaya başladı. bakımlarını kendim yapıyorum. Servise götürmüyorum kendim yapıyorum. Arıza lambasını nasıl söndürüyoruz.
Arkadaş hava güzel şöyle sağlam bi yıkama olayına girişiyim dedim su tabancasının basıncı sağolsun zincir muhafazamı kırdı. Hayatımın en buruk motor yıkaması oldu valla
Bana şöyle kalitesi iyi bi akü linki atarmısınız ? Pek anlamam bu amper mamper olaylarından.. 12v 9ah sanırım bizimki ama boyutları fln filan nedir ? hepsi o yuvaya otururmu ? Aküyü şarj ettkten sonra sıkıntı cıkarmadı ama yinede alıyım bitane kuru akü kafam rhat olsun diyorum..
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
hacı ok sıcak değilse ve tapaz gaz gitmiyorsan bizim motor eksiltmez çünkü yağı pistonda yakarak eksiltmiyor bizim keçelerden ve saç cotadan eksiltme yapar genleşmeyi yanlış hesaplamaktan dolayı oluyor örneğin tapa gaz uzun süre gidince üst kapaktan ve alt karter tapasının filtersi terleme yapar birde ön düşlinin oradaki müşürdende yağ kaçırır
hacı bosch yada yuasa bak bende takipteyim yuva işini merak ediyorum
Bu arada Bizim bi arkadaş apache için Gidon Yükseltme yapmayı düşünüyor.. Daha dik ve konforlu bi oturuş için.. kendisinin ve 30 40 pulsarın gidonu yükselttiler.. Fiyat olarak tam belli değil ama böyle bişeyi düşünen varmı aranızda? ben taktırcam şahsen.. Uzun yolda yüklü gidiyorum ve dirseklerime çok yük biniyor..
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
Bir foto ile detaylandırabilirsen daha aydınlatıcı olur Enes. Şahsen ben düşünürüm
Bana bi soruştur isteyen çok olursa seri üreteyim dedi.. Ben istemiştim ondan.. Eski kasa eski tip gidon takmaktansa daha şık ve dik bi oturuş olur diye düşünüyorum.. Prototip yapıyor diye biliyorum.. Bitince kendi motoruma takar resimleri atarım.. pulsardan örnek verecek olursak şöyle bişey.. ama tek parça olcak böyle 3 parça değil.. daha şık ve sağlam..
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
Umarım yeni kasa Tvs içinde uygun olur. En kısa zamanda bitmiş halini görerek karar vermek istiyorum. Takipteyim
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
Sürüş güvenliğine etki edermi bu gidon yükseltme .
Arkadaşlar merhaba. Motora bi 150-200 km falan bindim dayılır yani az çok motora alıştım ve tanıdım. Kafama takılan bi iki durum var görüşlerinizi almak istiyorum.
1- Arka frene sert asılınca kitliyo ve motorun arkası sağa veya sola (ama %90 sola kaymaya başlıyo. Hatta geçen trafikte önümdeki araç aniden durdu ben de iki frene de aniden asılınca arka yine sola kaydı ve asfalta yapıştım Nedeni sadece lastik midir? Para bulamadık hala orijinal lastikleri var.
2- Düşmeden dolayı bende ve motorda çok şükür bişey yok ama deponun içindeki şamandıra yerinden çıkmış veya kırılmış galiba çünkü deponun içinde başıboş siyah bişey var ve gösterge benzini tek dişte gösteriyor sürekli. Bunun için servise mi gitmeliyim?
3- Bi süre sonra sanki motor çok ısınıyo gibigeliyo, ayaklarımda hissdebiliyorum sıcaklığı. Normal midir?
4- Motorun max hızı 110 civarı (tek kişi). Bana az geldi sebebi ne olabilir?
5- 2. veya 3. viteste yüksek devirde (5-6 bin veya yukarısı) sabit giderken düz yolda sanki çok minik gaz kesmeler oluyo gibi. Yani elimle gazı ileri geri yapıyo muşum gibi oluyor. Normal mi?
Kusura bakmayın biraz çok şey sordum sanki ama Ankara dayım ve doğru düzgün gidip de soracağım bi usta yok. Yakınlarımda olan bi servise gittim adamlar at hırsızı gibi doğru düzgün konuşmadılar bile benle, öyle çıktım geldim. Ankara da servis veya usta tavsiyesi olan varsa ona da açığım
Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
Arka fren kampana , diskler gibi aşırı sağlam değil.. bunu bile kaydıracak kadar basabılıyosan hata biraz sende.. Lastıklerde kötü tabiki bunun etkisi var ama kontrollu basman lazım.. basarkende kayacağını anladıysan debriyajı sık daha kötü olmasın.. arka fren motoru durdurmaz.. ön ile kombine sıkman lazım ayrıca..
Şamandıranın tam olarak nasıl olduğunu bilmiyorum ama başka ustaya elletme serviste orjinali ile değiştirsinler..
Sıcaklık normal, sen ısınan motor görmemişsin :D o kadar olur.. altında yüzlerce derecelik patlamalar oluyor..
Max hız az gibi ama bu bir çok etkene göre değişir.. Rüzgar durumu, yolun eğimi, Vitesleri kaç bin devirde değiştirdiğin, yüklü olup olmadığı , lastik havaların gibi.. daha detaylı bilgi verirsen sorunu daha iyi çözeriz..
Bende gaz kesme olmuyor o yüzden bişey diyemem, genelde 8 bın devrin altına inmez motorum ayrıca..
Pulsarda kullananlar öve öve bitiremiyor.. bizim gibi öne eğik motorlarda konforu artırması lazım ayrıca sürüşede olumlu etkisi olması gerek.. bakalım deneyince görücez..
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)