kardeşim dün yazacaktım unutmuşum kusura bakma orjinal ayarı vida kafasıyla etrafının sıfır olduğu noktadır yani vdanın kafasınıa işaret parmağını koyunca ne içeride nede dışarıda kalacak şekilde olması gerek ben sıfır karb. aldım bu şekilde geldi
dün ben diğer linki görememişim bu iyi oldu aldım hemen suriyelilere özellikle kırmızı ışıktakilere dikkat edin ocuk diyorsunuz sağda solda aileleri bekliyor depo üstü çantalar içinde bu durum var bir abinin gs 1200ünde aşırmışlar çantayı gideona dolamadan sakın kullanma diyor
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-tvs-tvs-apache-rtr-150-11.500-km-2012-model-203841967/detay/
Arkadaşlar, benim motorumun sol tarafta ayaklıkların bağlı olduğu büyük metal parçanın, arka ayaklığın tam bağlandığı yerdeki çatal gibi iki adet çıkıntıdan birisi kırık.
Bu yüzden komple o metal parça, sanırım 80 TL idi, değişmesi gerekiyormuş.
Başka bir çözümü var mı bu işin yoksa temiz olsun, parçayı değiştireyim mi?
Merhaba arkadaşlar. Nasipse pazartesi yeni kasa 2300km de apache alıyorum. Motorla alakalı önerileriniz varmı?
Ayrıca motoru dışarıda tutacağım için branda alacağım. Egzoza ve motora değdiğinde yanmaz-yapışmaz, su geçirmez apacheye uygun branda tavsiye edermisiniz.
Yeni aramıza katılan arkadaşlara hoş geldiniz. Birde ustalarıma bir sorum olacak. Benim apachemin ön sol amortisörden yağ damlıyor sıkıntısı keçe olabilir diye düşündüm sizce ne olabilir.
hayırlı olsun hoşgeldin.. Herhangı bi branda işini görür.. egsoza değdirmezsin koyarken.. zaten 5 dk içinde soğuyan bişey egsoz.. yakacağını sanmam brandayı..
Nasıl bi artçın vardıkı onu kırdı hacı ^^ başıma gelmedi bilmiyorum ama elbet çözülür.. koca parçayı degıstırmek mantklı gelmedı..
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
Sola düştü motor. Ayaklıklar kapalı duramadığı için ağırlık orayı zorlamış, kırmış.
arkadaşlar bu motordan alacağım ve ilk motorum olacak bazı sorularım var.
1 sele yüksekliği kaç cm ?
2 1.70 boyum var motorun üstüne bindiğimde ayaklarım yere tam basarmı ?
3.100km hızdan sonra motorda çok fazla titreme oluyor mu aşırı rahatsızlık verecek kadar ?
Benimki sürücü ayakliginin bağlı olduğu parca catlakti söktüm tornacida arkasından kaynak yaptım baktığında hic belli bile olmuyor sanırım aluminyum kaynaktır
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:58 ----------
Kör nokta aynasını bence yanlış yere takmişsin bende de var aynanın iç tarafına takmalisin çünkü aynanın iç tarafı zaten omuzunu gösteriyor yani aynanın en işe yarayan yerine takmissin
İNSTAGRAM = sakalliesnaf - MAİlL = mehmetmerickekec@gmail.com
MOTOSİKLET = CBF 600 ABS 2007 102K +
TECRUBE = 250K +
selam beyler,birazdan makinayı formatlayacam. zamanında karbüratör modifiyesi için yaptığım araştırmanın kaynaklarına rastladım. linkleri burada paylaşıyorum. çok yararlı bilgiler var. karburatorun yapısını,dogru ve verimli hava yakıt karışımını kısaca herşeyi anlatıyor. azbucuk ingilizce biliyorsanız karbüratör ustası olursunuz..bilmiyorsanız bile fotograflardan olayı cozersınız
http://www.dansmc.com/carbs2.htm
http://www3.telus.net/MyScoot/CVcarb.html
http://www.3cyl.com/mraxl/manuals/carbtune/carbtune.htm
http://bikeadvice.in/fit-kn-filter-rejet-carburetor/
http://www.yamahat135.com/threads/fo...rb.641/page-11
http://www.xbhp.com/talkies/general-...e-fz18-31.html
http://www.pjmotorsports.com/mikuni-jets.html
http://www.dudeworld.com.au/ARTICVCARB.HTML
http://www.scooterfocus.com/scooter_...rejetting.html
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:04 ----------
Kör nokta aynası bence böyle takılmalı
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:06 ----------
Oo sabri kardeş bajaj pulsar almana rağmen bizi yanlız birakmiyorsun tesekkurler, bu paylaşımın hakkında da birşeyler yaparsan bize türkçe paylaş çünkü birşey anlamadim :-)
Aslinda yalniz biraktim sayilir. Eskisi gibi aktif olamiyorum kusura bakmayin. O kadar dokumani burada tercume etmek cok zor olur. Karburatorle ilgili sikintisi olan varsa, yada modifiye etmek isteyen olursa burdan yardmci olurum..
Estagfurullah bilgi paylastikca cogalir. Karburator uzerindeki ana jet ve pilot jet degistrilebilir. Ama bununla beraber iyi bir hava ayari ve subap ayari gerekir. Yakiti zengin yaptigimizda hava yetistirmesi icin acik filtreyle desteklemek gerekir. Ama motorun 150cc oldugu dusunuldugunde bu kadar yapilan emek ve masrafa gore cok fazla performans vermeyecegi goZ onunde bulundurulmalidir. Bu islemlerle ancak stock haldeki bakimli bir apacheden daha iyi yuruyebiliriz..kimse 250 likleri kovalamayi beklemesin..
TRANSALP XL700
Benim motor sabit gazda tekliyor benzin bitiyor gibi. Bu karbüratörden midir acaba?
Kesin olarak sert bir sekilde kesip tekrar devam ediyorsa ateslemedir. Ama oksurme seklinde daha bir yumusak ise karburatordur..
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:41 ----------
Enes navigasyonu tutturdugun zimbirtiyi hazir mi aldin yoksa el yapimi mi?
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)