Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #30861
    EneS_Turker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2012
    Şehir
    İZMİR/Tokat
    Motosikleti
    Bajaj Dominar D400
    Alıntı burakofly adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar kontağı açıyorum marşa basmadan önce motor ışığı yanıp sönüyor.. marşa bastıktan sonra sönüyor ışık.. bu normal mi yeni aldım motoru..
    Servis ışıgı o .. Bakım zamanlarında yanar servis söndürür.. Kendınde kapatabilirsin yöntemini istersen paylaşırım..
    TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
    Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #30862
    t.madde - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2008
    Şehir
    izmir-buca
    Motosikleti
    mondial 151 rs gitti tvs apache rtr 150 geldi =)
    http://www.bicaps.net/why-we-ride-izle-720p-turkc-altyazili-hd/8/ çok güzel film tadında belgesel olmuş zaman kaybı değil motor sürmenin tutku oludğunu anlatıyo iyi geceler =))
    indirect bunu beğendi.

  3. #30863

    Üyelik
    18 Temmuz 2014
    Alıntı indirect adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar yeni kasa apacheye ne lastik önerirsiniz. ön 90/90/17 arka 110/80/17. Diablo rosso 2 taksam ön 100/80/17 arka 130/7017. sorun olur mu? Ebatları daha uygun olan memnun kaldığınız lastik var mı? Continental contigo deneyen var mı?
    Bende daha dün taktırdım. Sava MC32 ön 100/80 x 17 , arka 130 / 70 x 17.

    Çarşamba akşama doğru verdiğim lastik siparişim perşembe öğlen servisime vardı ve öğlenden sonrada gidip takdırdım.

    Servisimdeki usta ilk defa 130 / 70 takıyordu sanırım zorlayabilir belki motoru dedi ve birazcık 1-2 kr fazla yakar dedi.

    Ben de çok fazla kullanmadım ama ilk izlenimlerim şöyle:

    Olumlu yönleri:
    - 130/70 x 17 lastik janta tam oturdu. Sorun olmadı yani. Öne de 100/80x17 de tam oturdu.
    - Yağışlı havada viraj alırken lastik yanakları yağmur için olduğundan gayet güvenli bir şekilde motor düz lastik üstünde gider gibi viraj alıyor.

    -Olumsuz yönleri:
    - Motor düz gitmekten çok yan gitmek istiyor. Az bir yatırsam hemen yatıyor. Sorun lastikleri çok şişirdiğimden midir bilmiyorum. Ama düz gitmek biraz zorlaştı neden böyle oldu anlamadım.
    - D100 maltepe-ataşehir arasında sabah yağmurda geldim ve beyaz çizgilerde beni sağa sola yönlendiriyor motoru. Belki bu da fazla havadandır diye düşünüyorum.
    - Lastikler sert. Yani tümseklerden geçerken paldır kültür geçiyorsun bir çukur tak diye gidiyorsun. Amarsörler orta seviye 3/5'de. Yumuşatmam gerekecek sanırım
    Hava kaç vurmam gerekiyor bu ebatlara fark eden birşey olur mu ?

  4. #30864
    Bune - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Fazer 8
    Arkadaşlar motorumu şubattaki fuardan sonra değiştirmek istiyorum sizce fiyat olarak ne yazayım?


    Artıları

    Michelin pilot lastik taktırdım ön arka, arka yeni 360 tl ön taraf çıkma aldım sıfırı 240 lira.
    Arka çanta demiri koruması ve orta sehpası var.
    Zinciri için sprey gres yağı ve disk fren için temizleme spreyi kullanıyorum sürekli.
    4000 km civarında, sürekli castrol yağ kullanıldı bakımları servisinde aksatılmadan yapıldı. Kısacası yağına kılına tüyüne her bakıma gittiğimde baktırıyorum zorla ustalara sürdürüp sorun var mı diye test ettiriyorum.
    Ve bence en önemlisi apaçilik yapılmadı varsa yoksa evden işe işten eve keyif amaçlı kullanıldı, kendimden başka kimseye sürdürmedim ve bir kez bile ön kaldırıp sürmedim
    15 litre ile 440 km gittiği için karbüratör değiştirildi garantiden sıfır takıldı daha uzun mesafe gitmesini bekliyorum şuan için.

    Eksileri

    Motoru alalı iki ay olmuştu ön taraftaki rüzgarlığa telefonumu koyduğum bir gün arnavut kaldırımı bi yokuşa geldim ve telefon fırladı yerinden, refleksle havada telefonu kapmaya çalışırken direksiyon hakimiyetini kaybettim ve yol kenarındaki araçları kaldırıma çıkmasın diye çakılan kazıklardan birine yandan sürttüm ama bu sürtme sonucu depo tam alt köşeden 1 milimetre genişliğinde 1 santim uzunluğunda delindi. Serviste sunfix denilen bir malzeme sürüldü ve üstü siyah spreyle kapatıldı o günden beri hiç bir sorun yok ne gözle gözüküyor ne de sızdırma yapıyor taş gibi oldu. Sıfır depo 500 lira.


    Ben bunları düşünüp ve birazda kolay satmak için 4500 düşünüyorum motorum için sizce çok mu istiyorum az mı istiyorum sizin gözünüzde ederi nedir? Yardım ederseniz sevinirim.


    Not yeni kasa siyah yeşil 2013 model 2014 temmuz trafiğe çıkışlı.

  5. #30865

    Üyelik
    18 Temmuz 2014
    130/70 x 17 lastiklerde benim yaşadığım sıkıntıları yaşadın mı ? bir üst mesajda yazdım

  6. #30866

    Üyelik
    06 Temmuz 2013
    Şehir
    İstanbul / Kozyatağı
    Motosikleti
    Honda Cbr 250 R
    Sahibinden.com : http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-tvs-tvs-apache-rtr-150-2012-model-9.000-kmde-bakimli-191035094/detay/

    Tvs Apache satılıktır.

  7. #30867
    Capitao_3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2010
    Şehir
    Bandırma-Trabzon
    Motosikleti
    YBR 125(Sell)- RTR 150(Sell)- CBF 150- TNT 250
    çalışınca sönüyor ama.. ehliyeti alınca servise gideceğim ilk işim...

  8. #30868

    Üyelik
    08 Aralık 2014
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha YBR 125 ESD 2014
    Alıntı Moostapha adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende daha dün taktırdım. Sava MC32 ön 100/80 x 17 , arka 130 / 70 x 17.

    Çarşamba akşama doğru verdiğim lastik siparişim perşembe öğlen servisime vardı ve öğlenden sonrada gidip takdırdım.

    Servisimdeki usta ilk defa 130 / 70 takıyordu sanırım zorlayabilir belki motoru dedi ve birazcık 1-2 kr fazla yakar dedi.

    Ben de çok fazla kullanmadım ama ilk izlenimlerim şöyle:

    Olumlu yönleri:
    - 130/70 x 17 lastik janta tam oturdu. Sorun olmadı yani. Öne de 100/80x17 de tam oturdu.
    - Yağışlı havada viraj alırken lastik yanakları yağmur için olduğundan gayet güvenli bir şekilde motor düz lastik üstünde gider gibi viraj alıyor.

    -Olumsuz yönleri:
    - Motor düz gitmekten çok yan gitmek istiyor. Az bir yatırsam hemen yatıyor. Sorun lastikleri çok şişirdiğimden midir bilmiyorum. Ama düz gitmek biraz zorlaştı neden böyle oldu anlamadım.
    - D100 maltepe-ataşehir arasında sabah yağmurda geldim ve beyaz çizgilerde beni sağa sola yönlendiriyor motoru. Belki bu da fazla havadandır diye düşünüyorum.
    - Lastikler sert. Yani tümseklerden geçerken paldır kültür geçiyorsun bir çukur tak diye gidiyorsun. Amarsörler orta seviye 3/5'de. Yumuşatmam gerekecek sanırım
    Hava kaç vurmam gerekiyor bu ebatlara fark eden birşey olur mu ?
    Hava yine kitapçıktaki hava basılması gerekiyor. Ebat değişse de hava basıncı değişmiyor.

  9. #30869
    Capitao_3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2010
    Şehir
    Bandırma-Trabzon
    Motosikleti
    YBR 125(Sell)- RTR 150(Sell)- CBF 150- TNT 250
    arkadaşlar 2012 kasanın lastik ebatları nedir?

  10. #30870
    MeliksahMELO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2013
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2010 Hyosung GT250 Comet (Naked)
    Eğer normalden daha kalın bir lastik takarsanız, jantın kalınlığı aynı kaldığı için, lastik bombe yapar. Bu nedenle düz gitmek zor olur.

    Sizde olmamış fakat, bir ihtimal tam tersi de olabilirdi. Fazla kalınlık lastiğin ortasına değil kenarlara bombe yapabilirdi, o zaman da taban dümdüz olurdu ve motor hep düz gitmek ister, zor yatardı.

    Altın Elbiseli Adam'ın lastik videosundan bu bilgilere ve daha fazlasına ulaşabilirsin.

    ---------------

    Arkadaşlar, ben de mi karbüratörümü garantiden değiştirsem acaba.

    Garanti değişimi için ne olması gerekir, ne yapılması gerekir acaba?

    Bendeki sorun şu idi;



    Alıntı MeliksahMELO adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şimdi buralar 10 derecenin altına düştüğü zaman ben motoru ilk çalıştırdıktan 2-3, 4 dk. ya jikleyi açık bırakmam gerekiyor ya da birkaç saniye jikleyi açtıktan sonra yavaş yavaş yola çıkıp gaz kesmeden ve gaza çok basmadan gitmem gerekiyor.
    Bu normal değil mi?

    Asıl sorun;
    Sabit gazla giderken sanki ara ara buji ateşlemiyor veya benzin gelmiyor gibi (benzin bitiyor gibi) tekleyerek gidiyor. Aniden hızlanıp tekrar yavaşlarken tekrar hızlanıyor mesela.
    (Buji yeni değişti, sonuç değişmedi.)
    Fakat bu sorun, motorun veya ortamın sıcak/soğuk olmasından etkilenmiyor. Belki soğukta daha keskin oluyor ama hiçbir zaman tamamen düzelmiyor.


    Benim şimdi karbüratör mü değiştirmem lazım?


    Düzenleme:

    Benim servis diyor ki, bunun buji kablosunu değişelim.
    Ama ona para isteyecek sanırım? İstenir mi para? Olmaması gereken bir sorun olduğu için garanti mi devreye girer acaba? Ben tam bilmiyorum.

  11. #30871

    Üyelik
    18 Temmuz 2014
    Alıntı MeliksahMELO adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eğer normalden daha kalın bir lastik takarsanız, jantın kalınlığı aynı kaldığı için, lastik bombe yapar. Bu nedenle düz gitmek zor olur.

    Sizde olmamış fakat, bir ihtimal tam tersi de olabilirdi. Fazla kalınlık lastiğin ortasına değil kenarlara bombe yapabilirdi, o zaman da taban dümdüz olurdu ve motor hep düz gitmek ister, zor yatardı.

    Altın Elbiseli Adam'ın lastik videosundan bu bilgilere ve daha fazlasına ulaşabilirsin.

    ---------------

    Arkadaşlar, ben de mi karbüratörümü garantiden değiştirsem acaba.

    Garanti değişimi için ne olması gerekir, ne yapılması gerekir acaba?

    Bendeki sorun şu idi;







    Düzenleme:

    Benim servis diyor ki, bunun buji kablosunu değişelim.
    Ama ona para isteyecek sanırım? İstenir mi para? Olmaması gereken bir sorun olduğu için garanti mi devreye girer acaba? Ben tam bilmiyorum.
    Lastik havalarını kontrol ettim ve arka 40 öne 30 basılmış. Sanırım lastikleri ilk takarken ki verilen hava kalmış tekrar kontrol etmeyi unutmuş servisçi abimiz.

    Öne 26 arkaya 32 bastım ve çok güzel oldu. Eski gibi oldu yine. Beyaz çizgilerde kıç atıyordu. Bu da gitti. Tamamen lastiğin havalarındanmış arkadaşlar.

    Çok kararsızdım 130 / 70 x 17 nin aerodinamikte sıkıntı çıkaracağını düşünüyordum ama çok şükür bu sorunda kalkmış oldu aradan

    2012 kasa jant ebatlarını soran arkadaşım. ön 17' , arka 18',

    2013 yeni kasaların ön 17', arka 17'

  12. #30872
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı burakofly adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çalışınca sönüyor ama.. ehliyeti alınca servise gideceğim ilk işim...
    normaldir bakım periyodu ışığı

  13. #30873

    Üyelik
    06 Temmuz 2013
    Şehir
    İstanbul / Kozyatağı
    Motosikleti
    Honda Cbr 250 R
    Alıntı TurkishPower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sahibinden.com : http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-tvs-tvs-apache-rtr-150-2012-model-9.000-kmde-bakimli-191035094/detay/

    Tvs Apache
    SATILIKTIR !

  14. #30874
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı MeliksahMELO adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eğer normalden daha kalın bir lastik takarsanız, jantın kalınlığı aynı kaldığı için, lastik bombe yapar. Bu nedenle düz gitmek zor olur.

    Sizde olmamış fakat, bir ihtimal tam tersi de olabilirdi. Fazla kalınlık lastiğin ortasına değil kenarlara bombe yapabilirdi, o zaman da taban dümdüz olurdu ve motor hep düz gitmek ister, zor yatardı.

    Altın Elbiseli Adam'ın lastik videosundan bu bilgilere ve daha fazlasına ulaşabilirsin.

    ---------------

    Arkadaşlar, ben de mi karbüratörümü garantiden değiştirsem acaba.

    Garanti değişimi için ne olması gerekir, ne yapılması gerekir acaba?

    Bendeki sorun şu idi;







    Düzenleme:

    Benim servis diyor ki, bunun buji kablosunu değişelim.
    Ama ona para isteyecek sanırım? İstenir mi para? Olmaması gereken bir sorun olduğu için garanti mi devreye girer acaba? Ben tam bilmiyorum.
    buji kablosuyla alakalı değil benim buji kablosu silikon ipek olduğu halde yapardı sorun tamamen karbratör ayarıyla alakalı benim karböratörün hem şamandırası sorunluydıu hemde diafram değişecekti çok sertleşmişti bu ikisi nerden bakrsan 130 tl gibi bir fiyat ediyor onu yerine tümden karbüratörü değiştirdim ayar sorunum ortadan kalktı

  15. #30875

    Üyelik
    11 Aralık 2014
    Şehir
    bodrum
    Motosikleti
    tvs apache
    Alıntı burakofly adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar 2012 kasanın lastik ebatları nedir?
    ön 90-90 17 arka 100-80 18 dir

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:20 ----------

    Alıntı Bune adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar motorumu şubattaki fuardan sonra değiştirmek istiyorum sizce fiyat olarak ne yazayım?


    Artıları

    Michelin pilot lastik taktırdım ön arka, arka yeni 360 tl ön taraf çıkma aldım sıfırı 240 lira.
    Arka çanta demiri koruması ve orta sehpası var.
    Zinciri için sprey gres yağı ve disk fren için temizleme spreyi kullanıyorum sürekli.
    4000 km civarında, sürekli castrol yağ kullanıldı bakımları servisinde aksatılmadan yapıldı. Kısacası yağına kılına tüyüne her bakıma gittiğimde baktırıyorum zorla ustalara sürdürüp sorun var mı diye test ettiriyorum.
    Ve bence en önemlisi apaçilik yapılmadı varsa yoksa evden işe işten eve keyif amaçlı kullanıldı, kendimden başka kimseye sürdürmedim ve bir kez bile ön kaldırıp sürmedim
    15 litre ile 440 km gittiği için karbüratör değiştirildi garantiden sıfır takıldı daha uzun mesafe gitmesini bekliyorum şuan için.

    Eksileri

    Motoru alalı iki ay olmuştu ön taraftaki rüzgarlığa telefonumu koyduğum bir gün arnavut kaldırımı bi yokuşa geldim ve telefon fırladı yerinden, refleksle havada telefonu kapmaya çalışırken direksiyon hakimiyetini kaybettim ve yol kenarındaki araçları kaldırıma çıkmasın diye çakılan kazıklardan birine yandan sürttüm ama bu sürtme sonucu depo tam alt köşeden 1 milimetre genişliğinde 1 santim uzunluğunda delindi. Serviste sunfix denilen bir malzeme sürüldü ve üstü siyah spreyle kapatıldı o günden beri hiç bir sorun yok ne gözle gözüküyor ne de sızdırma yapıyor taş gibi oldu. Sıfır depo 500 lira.


    Ben bunları düşünüp ve birazda kolay satmak için 4500 düşünüyorum motorum için sizce çok mu istiyorum az mı istiyorum sizin gözünüzde ederi nedir? Yardım ederseniz sevinirim.


    Not yeni kasa siyah yeşil 2013 model 2014 temmuz trafiğe çıkışlı.
    fiyatı iyi bence ama deponun boyalı olduğunu gören almak istemez ayrıca yağını çok uzun aralıklarla değiştirmişsin kardeş ben her 1000 km de kendim değiştiririm

  16. #30876
    azizsele - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2012
    Şehir
    istanbul-esenyurt
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    ben bakımları sürekli Sürat motorda Kenan'a yaptırıyorum bazen de kardeşi Serkan ilgileniyor Kenan öyle bir gaz ayarı yapıyor ki motor yaz kış gazı kokluyor ve zor çalışıyor öldür allah 110'u geçmiyor motor ama 1 depo benzinle de 750 km gidiyor ne yaparsan yap... ama Serkan motorun gaz ayarını yapınca kışın da yazın da tek tıkta hemen çalışıyor ne jikleye gerek var ne gaz vermeye stop etme falan yok ama bu sefer de gazı emiyor namussuz... şu anda ortalama 700 km nin bayağı altında....
    Aşkta kanun imiş aşıklara cevr eylemek aşık odur ki cefa-ı yare sabretmek gerek..

  17. #30877
    Serkan S - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Nisan 2013
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yamaha XJ6
    Hocam o bakim gostergesini sondurmenun yontemini paylasirsan cok sevinirim

  18. #30878

    Üyelik
    18 Temmuz 2014
    Alıntı Serkan S adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam o bakim gostergesini sondurmenun yontemini paylasirsan cok sevinirim
    Motorun toplam yaptığı kilometreyi gösteren ekrana gel. Orda iken 2. butona 10 saniyeye yakın basık tut. Işık bir kez yanıp sönecektir. Sonra sıfırlanır.

  19. #30879
    arizona - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2011
    Şehir
    kütahya/tavşanlı
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    Alıntı azizsele adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben bakımları sürekli Sürat motorda Kenan'a yaptırıyorum bazen de kardeşi Serkan ilgileniyor Kenan öyle bir gaz ayarı yapıyor ki motor yaz kış gazı kokluyor ve zor çalışıyor öldür allah 110'u geçmiyor motor ama 1 depo benzinle de 750 km gidiyor ne yaparsan yap... ama Serkan motorun gaz ayarını yapınca kışın da yazın da tek tıkta hemen çalışıyor ne jikleye gerek var ne gaz vermeye stop etme falan yok ama bu sefer de gazı emiyor namussuz... şu anda ortalama 700 km nin bayağı altında....
    BEN ŞU YENİ KARBURATORU BI TAKAYIMDA BIDAHA HAVA AYARINA ELIMI DEĞİRMEM.BİŞEYİ ÇOK KURCALARSAN ELİNE ALIYOSUN

  20. #30880
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı arizona adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    BEN ŞU YENİ KARBURATORU BI TAKAYIMDA BIDAHA HAVA AYARINA ELIMI DEĞİRMEM.BİŞEYİ ÇOK KURCALARSAN ELİNE ALIYOSUN
    hocam millete kurcalatma benimde ondan ondu


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler