TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
18 Kasım 2014, 18:23
#30621
MeliksahMELO adlı üyeden alıntı
Ben orijinal dişli ile 141 km/h gördüm. Depo full, ve arkada fileyle sabitlenmiş çanta yığını + sırt çantam vardı.
Yeri gelmişken sorayım, siz dişli değiştirirken iki dişliyi birden mi değiştiriyorsunuz? Benim servis, gel senin dişliyi değiştirelim diyor bana. Hem arka hem önü değiştirecekmiş. Benim de aklıma yatmaya başladı çünkü genellikle uzun yol gidiyorum. Bir yandan da orijinalini bozmaktan korkuyorum, sıkıntı çıkarır diye.
Ayrıca zincirin de değişmesi lazım mı?
Motorun kaç kmde. Belki, servis baktısa dişli takımına değişme zamanı gelmiş olabilir. Yani sen söylemedikten sonra orjinalinle oynamaz. Ama değişme zamanı gelmişse zincirinde değişmesi hem senin için hem motor için iyi olur.
Reklamlar
-
18 Kasım 2014, 19:08
#30622
EneS_Turker adlı üyeden alıntı
Hoşgeldın o zaman.. Geçen hafta yazsan gemlıkten 4 kez geçtim uğrardım yanına denerdin motoru .. Yİnede seyhandan sonra gozun kapalı guvenebılırsın apachye..
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:42 ----------
Hacı bu en sert dedıgımız sımdı basamak olarak gıdıyorya amörtisör üstünde.. en alta alınca yay daha uzun oluyor.. en üste alınca yay gergin ve kısa oluyor.. hangısı sert bunlardan ? yayın uzun oldugu mu yoksa kısa olduğumu benım ıcın daha ıyı ? mantıken kıçı havada olması için yayın uzun olması lazım.. yani basamakların en altına alcam şimdi ? doğrumudur.
kısa olan en sert uzun olan en yumuşak ayar
-
18 Kasım 2014, 20:24
#30623
M.balibey adlı üyeden alıntı
kısa olan en sert uzun olan en yumuşak ayar
tamam hacı ondanda olabılır.. benımkı en yumuşaktaydı bayadır.. bı ayarlıcam sınavlar biterde motorumu görebilirsem.. kendime yasak koydum yaklasmıyorum otoparka :D görürsem dayanamam..
MeliksahMELO adlı üyeden alıntı
Ben orijinal dişli ile 141 km/h gördüm. Depo full, ve arkada fileyle sabitlenmiş çanta yığını + sırt çantam vardı.
Yeri gelmişken sorayım, siz dişli değiştirirken iki dişliyi birden mi değiştiriyorsunuz? Benim servis, gel senin dişliyi değiştirelim diyor bana. Hem arka hem önü değiştirecekmiş. Benim de aklıma yatmaya başladı çünkü genellikle uzun yol gidiyorum. Bir yandan da orijinalini bozmaktan korkuyorum, sıkıntı çıkarır diye.
Ayrıca zincirin de değişmesi lazım mı?
ön değişir sadece.. arkayı değiştirende olduda eskilerden hatırlıyorum çokta bişeye benzemedi..
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
-
18 Kasım 2014, 22:10
#30624
EneS_Turker adlı üyeden alıntı
Hacı haftasonların musaıtse goruselım bı ara .. Bide moral bozmak gıbı olmasnda gıtmez o paralara .. kafanda ne var bılmıyorum tabı ama
topcaseyı bıle vermıyosun :D bide orjinal haliyle 145km nasıl çıktın acaba
benım 14 dişlyle görebilirmiyim acaba dedıgım hızlar..
kuşadası'ndan servis bakımından didim e dönerken tertemiz filtrelerle motorun üstüne kapanarak gördüm ve de biraz yokuş iniyordum bence her apache de düzgün rodaj,bakım ve uygun şartlarda da görür o hızı ki 145 gördükten sonra zaten viraja giriyordum eğer ki daha uzun bir yokuş olaydı eminim biraz daha giderdi
h.sonları da ancak saat 3 ten sonra müsait olabiliyorum o da net değil izin günüm salı normalde ama 3 ten sonra kaçamak olabiliyor topcasei de yeni aldım kappa k35 bundan sonra ki motora takıcam onu o yüzden vermiyorum ;)
ne imzası beaaa
-
18 Kasım 2014, 22:26
#30625
BROICER adlı üyeden alıntı
kuþadasý'ndan servis bakýmýndan didim e dönerken tertemiz filtrelerle motorun üstüne kapanarak gördüm ve de biraz yokuþ iniyordum bence her apache de düzgün rodaj,bakým ve uygun þartlarda da görür o hýzý ki 145 gördükten sonra zaten viraja giriyordum eðer ki daha uzun bir yokuþ olaydý eminim biraz daha giderdi
h.sonlarý da ancak saat 3 ten sonra müsait olabiliyorum o da net deðil izin günüm salý normalde ama 3 ten sonra kaçamak olabiliyor topcasei de yeni aldým kappa k35 bundan sonra ki motora takýcam onu o yüzden vermiyorum ;)
Ben bu 150cc gibi ufak siniflardaki son hiz muhabbetine deli oluyorum yok cantasiz 150 yqpti.. yok ruZgarda 130 gidiyo.. yok ustune yattim 140 yapti..uçurumdan attim 220 yapti.. depo ceyrekti canta yoktu ruzgarsiz yattim ustune bide roket etkisi olarak osurdum 200 yqpti gibi laflar cidden komik geliyo.. 2 sn icin omrumuz boyunca 2 3 kez anca gorcegimiz hizlarin sidik yarisini yqpioz ^^ apache duzde 120 ile ruzgarsizsa stabil anca gider.. ortalama 110 115 rahat gidersin.. gerisi hava civa.. bende 1 kez 139 gormustum sanirim ama gayet gereksiz şartlar altinda..
Lafim sana degil bu arada alinma :D haftasonlari geziyoruz surekli haber veriyorum zaten.. uygn olrsan buyur..
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
-
19 Kasım 2014, 00:01
#30626
Forumda gezinirken bi ybr topiğine bakiyim dedim. Yav arkadaş herkesin bi sorunu var. Özelliklede debriyaj ve şanzuman sorununla karşılaşanlar. Kimisininde krankı kırılmış. Hayret ettim bukadar sorunla karşılaşıcaklarını. Benim arkadaşımdada vae ybr 1,5 sene oldu alalı. Oda arada bir debriyajdan sıkıntı yaşıyor. Benimde elim anahtar tutar küçüklükten beri. Benim seyhanın karbüratör ayarından tut sübap ayarına kadar kendim yaparım. Arkadaşımında ybr yi arada bi kullanırım bakarım. Kaç kere ayarladım debriyaj ayarını. Yüz km sonra yine geliyo bi bakıyorum debriyaj teli yine boşalmış. Hatta eniştemin yanında çalışan bir abi var ondada ybr var sıfır almıştı. 13 bin kmye gelene kadar iki kere debriyaj balatası değişmiş hayret ettim. Demekki ybr nin kronik sorunları var ufakta olsa. Ya benim çinli seyhan 36bin kmde vallahi makineye anahtar değmedi. Valla herks elindekinin kıymetini bilsin bakımını yapsın. Ne zaman ne olucağı belli olmuyo. Kalın sağlıcakla.
-
19 Kasım 2014, 00:08
#30627
Ben de max hız peşinde değilim zaten, lafı gelince, bir de arkadaş sorunca yazayım dedim.
Dediğin hızlar tam bizim motoru anlatıyor. Demek ki benim motor normalmiş. Hatta bazen 100'e kadar da düştüğü oluyor.
@üst;
Benim motor 6500 km.'de şuan. Servis, uzun yol gittiğimi öğrenince, ve lastiklerimi değiştirdiğimi görünce değişelim dedi.
Ön ve arka dişli seti var, ikisini de değiştirecekmiş.
Tabii benim isteğime göre. Yoksa böyle de kalabilir.
-
19 Kasım 2014, 00:24
#30628
MeliksahMELO adlı üyeden alıntı
Ben orijinal dişli ile 141 km/h gördüm. Depo full, ve arkada fileyle sabitlenmiş çanta yığını + sırt çantam vardı.
Yeri gelmişken sorayım, siz dişli değiştirirken iki dişliyi birden mi değiştiriyorsunuz? Benim servis, gel senin dişliyi değiştirelim diyor bana. Hem arka hem önü değiştirecekmiş. Benim de aklıma yatmaya başladı çünkü genellikle uzun yol gidiyorum. Bir yandan da orijinalini bozmaktan korkuyorum, sıkıntı çıkarır diye.
Ayrıca zincirin de değişmesi lazım mı?
MeliksahMELO adlı üyeden alıntı
Ben de max hız peşinde değilim zaten, lafı gelince, bir de arkadaş sorunca yazayım dedim.
Dediğin hızlar tam bizim motoru anlatıyor. Demek ki benim motor normalmiş. Hatta bazen 100'e kadar da düştüğü oluyor.
@üst;
Benim motor 6500 km.'de şuan. Servis, uzun yol gittiğimi öğrenince, ve lastiklerimi değiştirdiğimi görünce değişelim dedi.
Ön ve arka dişli seti var, ikisini de değiştirecekmiş.
Tabii benim isteğime göre. Yoksa böyle de kalabilir.
6.500 km erken gibi ama dişli ve zincirlerin durumuna göre değişir. Ama uzun yol yapıyosan hem hazır lastikler sökülcekse değiştir derim bi daha uğraşmassın. Hadi kolay gelsin
-
19 Kasım 2014, 03:03
#30629
Lastikler değişti önceden.
Ama periyodik bakımlarda tekerleri söküp göbekleri gresliyorlar. Bir sonraki serviste değiştiririm belki, yaklaşık 3000 km. sonra.
Hem o zamana kadar da araştırırım.
Dişli büyültünce, aynı hızlarda kullanmaya devam edersek yakıt tüketimi düşüyor mu acaba?
Ayrıca tek dişli değiştirmek ile iki dişiyi değiştirmenin farkı ne olur?
-
19 Kasım 2014, 11:49
#30630
MeliksahMELO adlı üyeden alıntı
Lastikler değişti önceden.
Ama periyodik bakımlarda tekerleri söküp göbekleri gresliyorlar. Bir sonraki serviste değiştiririm belki, yaklaşık 3000 km. sonra.
Hem o zamana kadar da araştırırım.
Dişli büyültünce, aynı hızlarda kullanmaya devam edersek yakıt tüketimi düşüyor mu acaba?
Ayrıca tek dişli değiştirmek ile iki dişiyi değiştirmenin farkı ne olur?
Mesela ön dişliyi bi tık büyütürsen vites araları uzar. Uzun yolda yakıt tükemi düşer. Ama çoğunlukla tek kişi kullanıyosan faydasını görürsün. İkisini değştirmek çok mantıklı değil aslında yani gerek yok. Çoğu kişi sadece ya önü 14 yapar yada arkayı 42 sen yinede bir servise danış veya forumda bu uygulamayı yapanlar sana yardımcı olurlar.
-
19 Kasım 2014, 12:13
#30631
sa arkadaslar 100 -110 gibi hızlarda tam gaz gıderken gazı bıraktıgımda motor one dogru atlıyor gibi bı anlık bu boyle bı durum oluyor.hanı gazı bıraktıgımda motora bı anlık guc gelıyor basına boyle bıseyle karsılasan oldumu aranızda arkadaslar?????
-
19 Kasım 2014, 16:18
#30632
EneS_Turker adlı üyeden alıntı
Ben bu 150cc gibi ufak siniflardaki son hiz muhabbetine deli oluyorum
yok cantasiz 150 yqpti.. yok ruZgarda 130 gidiyo.. yok ustune yattim 140 yapti..uçurumdan attim 220 yapti.. depo ceyrekti canta yoktu ruzgarsiz yattim ustune bide roket etkisi olarak osurdum 200 yqpti gibi laflar cidden komik geliyo.. 2 sn icin omrumuz boyunca 2 3 kez anca gorcegimiz hizlarin sidik yarisini yqpioz ^^ apache duzde 120 ile ruzgarsizsa stabil anca gider.. ortalama 110 115 rahat gidersin.. gerisi hava civa..
bende 1 kez 139 gormustum sanirim ama gayet gereksiz şartlar altinda..
Lafim sana degil bu arada alinma :D haftasonlari geziyoruz surekli haber veriyorum zaten.. uygn olrsan buyur..
yoğğ canım niye alınayım haklısın zaten 145km ile gidebildiği süre sadece birkaç dk idi ki o da yokuş aşağıydı fakat o hıza ulaşıncaya kadar ki performansı çok keyifliydi açıkçası 145 ile giderken kısa süreli de olsa rüzgarı bi başka oluyor ;) ve de apache'nin senin de bahsettiğin gibi sabit seyir hızı max 120 ve gayette güzel gidebiliyor tabii devir redline hudutuna yakın oluyor orası da ayrı ); ancak şu da var ki hala en az yakıt tüketen 150cc motor bizde pulsar mulsar dediler yook tırt çıktı o 1 litre ile 50km giderler yok efem egsozunda ki teknolojiyle az yaktırıyoruz falan fişman hep hikaye çıktı hee motorla 50-60 ile giderse pulsar belki daha az yakabilir ki bu da sadece bir kerelik denemeden ibaret kalır o da kendini kandırmak olur ;) ben 2. motor olarak yine hintliden devam edicektim pulsara niyetim vardı 200cc ama hiçte bana göre tabii bi albenisi kalmadı yani pulsar/sym wolf arasındaydım seçimim wolf olucaktı ama martta ki fuara herade nice modeller görücez kawa bile 250 sl ninja getirdi mesela seçenekler artıyor ;)
ne imzası beaaa
-
19 Kasım 2014, 16:28
#30633
BROICER adlı üyeden alıntı
yoğğ canım niye alınayım haklısın zaten 145km ile gidebildiği süre sadece birkaç dk idi ki o da yokuş aşağıydı fakat o hıza ulaşıncaya kadar ki performansı çok keyifliydi açıkçası 145 ile giderken kısa süreli de olsa rüzgarı bi başka oluyor ;) ve de apache'nin senin de bahsettiğin gibi sabit seyir hızı max 120 ve gayette güzel gidebiliyor tabii devir redline hudutuna yakın oluyor orası da ayrı ); ancak şu da var ki hala en az yakıt tüketen 150cc motor bizde pulsar mulsar dediler yook tırt çıktı o 1 litre ile 50km giderler yok efem egsozunda ki teknolojiyle az yaktırıyoruz falan fişman hep hikaye çıktı hee motorla 50-60 ile giderse pulsar belki daha az yakabilir ki bu da sadece bir kerelik denemeden ibaret kalır o da kendini kandırmak olur ;) ben 2. motor olarak yine hintliden devam edicektim pulsara niyetim vardı 200cc ama hiçte bana göre tabii bi albenisi kalmadı yani pulsar/sym wolf arasındaydım seçimim wolf olucaktı ama martta ki fuara herade nice modeller görücez kawa bile 250 sl ninja getirdi mesela seçenekler artıyor ;)
Pulsarin minimum yakiti, apacinin tapagaz yakitina esit nerdeyse.
-
19 Kasım 2014, 18:59
#30634
BROICER adlı üyeden alıntı
yoğğ canım niye alınayım haklısın zaten 145km ile gidebildiği süre sadece birkaç dk idi ki o da yokuş aşağıydı fakat o hıza ulaşıncaya kadar ki performansı çok keyifliydi açıkçası 145 ile giderken kısa süreli de olsa rüzgarı bi başka oluyor ;) ve de apache'nin senin de bahsettiğin gibi sabit seyir hızı max 120 ve gayette güzel gidebiliyor tabii devir redline hudutuna yakın oluyor orası da ayrı ); ancak şu da var ki hala en az yakıt tüketen 150cc motor bizde pulsar mulsar dediler yook tırt çıktı o 1 litre ile 50km giderler yok efem egsozunda ki teknolojiyle az yaktırıyoruz falan fişman hep hikaye çıktı hee motorla 50-60 ile giderse pulsar belki daha az yakabilir ki bu da sadece bir kerelik denemeden ibaret kalır o da kendini kandırmak olur ;) ben 2. motor olarak yine hintliden devam edicektim pulsara niyetim vardı 200cc ama hiçte bana göre tabii bi albenisi kalmadı yani pulsar/sym wolf arasındaydım seçimim wolf olucaktı ama martta ki fuara herade nice modeller görücez kawa bile 250 sl ninja getirdi mesela seçenekler artıyor ;)
redlinede gitmemek için önü 14 yaptım işte daha iyi oldu şimdi.. 120 ideal zaten fazlasını aramıyorum .. Evet bu sene seçenek çok .. dahada geliyo yeni modeller.. pulsar o paralara alıncak en güzel motor.. yakıt dışında ben çok beğendim..
sbr adlı üyeden alıntı
Pulsarin minimum yakiti, apacinin tapagaz yakitina esit nerdeyse.
Apache öğrenci dostu ya o konuda haklısn (:
mtgemlik adlı üyeden alıntı
Mesela ön dişliyi bi tık büyütürsen vites araları uzar. Uzun yolda yakıt tükemi düşer. Ama çoğunlukla tek kişi kullanıyosan faydasını görürsün. İkisini değştirmek çok mantıklı değil aslında yani gerek yok. Çoğu kişi sadece ya önü 14 yapar yada arkayı 42 sen yinede bir servise danış veya forumda bu uygulamayı yapanlar sana yardımcı olurlar.
yapıcaksan önü 14 yap gerisine elleme..
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
-
19 Kasım 2014, 22:04
#30635
EneS_Turker adlı üyeden alıntı
redlinede gitmemek için önü 14 yaptım işte daha iyi oldu şimdi.. 120 ideal zaten fazlasını aramıyorum .. Evet bu sene seçenek çok .. dahada geliyo yeni modeller.. pulsar o paralara alıncak en güzel motor.. yakıt dışında ben çok beğendim..
Apache öğrenci dostu ya o konuda haklısn (:
yapıcaksan önü 14 yap gerisine elleme..
kardeşim haıtlıolsun kaça aldım dişiliy cg 14 dişlisi dimi birde orjinal kilidiyle oluyor mu yoksa onun kilidi ayrı mı
-
19 Kasım 2014, 22:23
#30636
M.balibey adlı üyeden alıntı
kardeşim haıtlıolsun kaça aldım dişiliy cg 14 dişlisi dimi birde orjinal kilidiyle oluyor mu yoksa onun kilidi ayrı mı
Sürat motordan aldım ne dişlisi bilmiyorum ama 14t puluyla beraber satılıyor..
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
-
20 Kasım 2014, 10:29
#30637
BROICER adlı üyeden alıntı
kuşadası'ndan servis bakımından didim e dönerken tertemiz filtrelerle motorun üstüne kapanarak gördüm ve de biraz yokuş iniyordum bence her apache de düzgün rodaj,bakım ve uygun şartlarda da görür o hızı ki 145 gördükten sonra zaten viraja giriyordum eğer ki daha uzun bir yokuş olaydı eminim biraz daha giderdi
h.sonları da ancak saat 3 ten sonra müsait olabiliyorum o da net değil izin günüm salı normalde ama 3 ten sonra kaçamak olabiliyor topcasei de yeni aldım kappa k35 bundan sonra ki motora takıcam onu o yüzden vermiyorum ;)
benim motorun en az 3000 kmsini kuşadası söke arası yaptım... çıkarken ayrı keyifli inerken ayrı keyifli... bizim motorların ivmelenmesi zaten iyi bir de hafif yokuş aşağı olunca inanılmaz keyif veriyor...
-
20 Kasım 2014, 17:25
#30638
Motorun 100 km'de 2,7 litre yakması normal mi arkadaşlar? Benim servis 2,5'in üstüne çıkmaması gerekir diyor, fakat ben hiç 2,5'in altına indiremedim.
Genellikle uzun yolda 6000 devir üstü sürüyorum. Bazen 90 civarı bazen 110 civarı hızda gidiyorum.
-
20 Kasım 2014, 17:39
#30639
MeliksahMELO adlı üyeden alıntı
Motorun 100 km'de 2,7 litre yakması normal mi arkadaşlar? Benim servis 2,5'in üstüne çıkmaması gerekir diyor, fakat ben hiç 2,5'in altına indiremedim.
Genellikle uzun yolda 6000 devir üstü sürüyorum. Bazen 90 civarı bazen 110 civarı hızda gidiyorum.
Servisini degistir.
-
20 Kasım 2014, 18:18
#30640
sbr adlı üyeden alıntı
Servisini degistir.
Ahahauhah Koptum +1 Katılıyorum
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)
Bu Konudaki Etiketler