TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
16 Kasım 2014, 00:35
#30601
Benhür adlı üyeden alıntı
2. ellere güvenmiyorum zaten 0 parasi istiyorlar genelde rodajini kendim yapayımda ileride sorun yaratmasın
benım motoru 7bın kusur kmde aldım .. extralıydı ve uygun fıyatada aldım .. 11bın km oldu bakımı yaptırdım yenı ve sıkıntısız saat gıbı kullanıyorm.. yag bakım masrafı harıc en ufak masraf acmadı .. bırazda denk getırmek lazım temızını .. ılla 0 ıstıyosanda var yanı 2012 kasalar onlara bakabılırsın .. onlar fıyat olarak apache ıcın uygun..
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:32 ----------
Extra olarak lastık masrafı , kullanıcaksan çanta demırı ve çanta masrafı gibi masraflara da extra para ayırman lazım..
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
Reklamlar
-
16 Kasım 2014, 00:42
#30602
EneS_Turker adlı üyeden alıntı
benım motoru 7bın kusur kmde aldım .. extralıydı ve uygun fıyatada aldım .. 11bın km oldu bakımı yaptırdım yenı ve sıkıntısız saat gıbı kullanıyorm.. yag bakım masrafı harıc en ufak masraf acmadı .. bırazda denk getırmek lazım temızını .. ılla 0 ıstıyosanda var yanı 2012 kasalar onlara bakabılırsın .. onlar fıyat olarak apache ıcın uygun..
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:32 ----------
Extra olarak lastık masrafı , kullanıcaksan çanta demırı ve çanta masrafı gibi masraflara da extra para ayırman lazım..
cevremdekiler ki bizim burda insandan cok motorsiklet vardir gencler hep tek teker yapıo daha rodajda hepside mondi ramzey kullanıyor acıyorum içimden bu konuyu 1. sayfadan beri takip ediom su an 383. sayfadayi :D apache hakkında bilgim var bayagi aydınlatıcı şeyler yazılmış yararlı fakat 2. el cok zor alırsam eski kasa 0 yada hiç ama bulurum bi tane yakın çevreden belli olmaz
-
16 Kasım 2014, 03:18
#30603
Benhür adlı üyeden alıntı
cevremdekiler ki bizim burda insandan cok motorsiklet vardir gencler hep tek teker yapıo daha rodajda hepside mondi ramzey kullanıyor acıyorum içimden bu konuyu 1. sayfadan beri takip ediom su an 383. sayfadayi :D apache hakkında bilgim var bayagi aydınlatıcı şeyler yazılmış yararlı fakat 2. el cok zor alırsam eski kasa 0 yada hiç ama bulurum bi tane yakın çevreden belli olmaz
0 yenı kasa al o zmn .. kafan rahat olsn
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
-
16 Kasım 2014, 13:09
#30604
EneS_Turker adlı üyeden alıntı
yukardada yazdımya .. ben genelde artçılı ve agresıf kullanırım ama 14 taktım .. 13 ile motora işkence edıyodum..14 dişli ile motor hiçbişey kaybetmez.. şahsen en ufak zararını gormedım ama yararı cok .. Bu arada Dişli değiştikten sonra Tak tak diye bi zincir sesi başladı bendede .. Öncekı sefer 14 takınca böyle bi sorun olmamıştı .. bu motorumda bu tarz gereksız sorunlarla karşılaşıyorm maalesef ^^
enes o bendede var zncir dişli orjinal ama tak tak yapıyor elle çevirince gerginliği benimde iyi çnata içinse ön yükleme ayarını en sona getirip denedin mi
-
16 Kasım 2014, 14:58
#30605
MeliksahMELO adlı üyeden alıntı
En fazla 20 km/h ile düşmüştür motor. Sonra da sürüklendim zaten. Ne olduysa sürüklenirken oldu zaten. Parçalar hep o zaman zarar gördü.
Ama yolcu ayaklığının bağlı olduğu metal parça pahalı mı acaba, kafama o takıldı. İsmini de bilmiyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:42 ----------
Kuyruktaki şasinin uç kısımları eğilmiş, arka teker ile çamurluk arkadan bakınca yan duruyordu. Usta şasiyi eğerek çamurluğu düzeltti ama sanki bu sefer şasinin iki ucu eşit durmuyor gibi görünüyordu. Parçaları takınca belli olmuyor.
Öncelikle geçmiş olsun.Bahsettiğiniz parçaya ayaklık braketi derler ve 80-100 TL arası fiyatı vardır.Genellikle düşüncede kırılan bir parçadır.
Başınızı dik tutmak, okumak için eğmenize bağlıdır...
-
16 Kasım 2014, 15:38
#30606
M.balibey adlı üyeden alıntı
enes o bendede var zncir dişli orjinal ama tak tak yapıyor elle çevirince gerginliği benimde iyi çnata içinse ön yükleme ayarını en sona getirip denedin mi
ön yükleme ayarı derken hacı ? anlamadım tam olarak
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
-
16 Kasım 2014, 19:13
#30607
EneS_Turker adlı üyeden alıntı
ön yükleme ayarı derken hacı ? anlamadım tam olarak
arka amortisörleri yaylarında sıkıştırma yeri varya onu 5. kadeeye alsan kafa sallar mı acaba ön yükleme olması gerek onun adı
-
16 Kasım 2014, 19:55
#30608
M.balibey adlı üyeden alıntı
arka amortisörleri yaylarında sıkıştırma yeri varya onu 5. kadeeye alsan kafa sallar mı acaba ön yükleme olması gerek onun adı
en sert kademeye diyosun .. denıcem ıste.. en sertın 2 altında kullanıyodum..
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
-
17 Kasım 2014, 00:57
#30609
Apache ile çamura girmeyin sakın geçen gün biraz işim vardı berbat bir trafiğe girmektense çamurlu bir yoldan geçmeyi tercih ettim 100-150 metre gittim ki motor saplandı kaldı... indim ite-kaka çıkardım çamurdan ama yine gitmiyor... ön teker ile çamurluk arası öyle bir çamur olmuş ki tekerlek hareket etmiyor bir dal parçasıyla sağını solunu kurcaladım tekerlek hareket etmeye başladı bastım gittim işlerimi hallettim... ardından eve gelirken oto yıkamada motoru yıkattım... sabah kalktım motor yine aynı durumda nasıl bir çamursa kemik gibi yapışmış çıkmıyor bir türlü özellikle ön çamurluğun arka tarafından... neyse tekrar gittim ve basınçlı su ile sadece tekerlere su tutturdum çamurluklardan bir pislik bir çamur çıktı hayret ettim... ama tekerlekler de haşat olmuş bu arada sağda solda ciddi yaralanmalar var... sabırlı olun çamura vs. girmeyin bu motorlarla
-
17 Kasım 2014, 15:41
#30610
S.a arkadaşlarım abilerim.20 yaşındayım nickimdede olduğu gibi gemlikliyim. Şu anki motorum kanuni seyhan 125 ama önümüzdeki yaz bende bir apache almak istiyorum. Size sorum bazıları apachedeki titreşimi çok abartmış. Kanuni seyhan kadar titrermi. Motorum 36.000 kmde kanuninin bu kadar sağlam olucağını hiç düşünmemiştim. Daha makinesine anahtar değmedi o kadar hor kullanmama rağmen. Kusura bakmayın biraz uzattım ve mobilden yazıyorum. Cevaplarınız için teşekkürler
-
17 Kasım 2014, 20:10
#30611
EneS_Turker adlı üyeden alıntı
en sert kademeye diyosun .. denıcem ıste.. en sertın 2 altında kullanıyodum..
aynen kardeşim istersen 4e bak olmadı 5 yaparsın
mtgemlik adlı üyeden alıntı
S.a arkadaşlarım abilerim.20 yaşındayım nickimdede olduğu gibi gemlikliyim. Şu anki motorum kanuni seyhan 125 ama önümüzdeki yaz bende bir apache almak istiyorum. Size sorum bazıları apachedeki titreşimi çok abartmış. Kanuni seyhan kadar titrermi. Motorum 36.000 kmde kanuninin bu kadar sağlam olucağını hiç düşünmemiştim. Daha makinesine anahtar değmedi o kadar hor kullanmama rağmen. Kusura bakmayın biraz uzattım ve mobilden yazıyorum. Cevaplarınız için teşekkürler
balasör var mı seyhanda yoksa apachede titreşimi fark etmezsin apache çok dayanıklıdır yağını değiştirdiğin sürece yolda bırakmaz
-
17 Kasım 2014, 21:05
#30612
Seyhanda balansör yok ohv motor yani itecekli motor o yüzden titreşim biraz fazla. Bence çoğu kişi apachedeki titreşimi abartıyo ki zaten biraz titremesi normal çünkü apachenin sıkıştırma oranı yüksek. Sonuçta altında motor çalışıyo biraz hissettircek tabi kendini. Soru yanır verdiğiniz için teşekkür ederim. Artık bende aranızdayım. Forumun nerdeyse tamamını okydum. Sonunda üye olabildim. Foruma sık uğrarım yazılanlara bakarım. Neyse herkese kazasız belasız sürüşler.
-
17 Kasım 2014, 23:44
#30613
mtgemlik adlı üyeden alıntı
Seyhanda balansör yok ohv motor yani itecekli motor o yüzden titreşim biraz fazla. Bence çoğu kişi apachedeki titreşimi abartıyo ki zaten biraz titremesi normal çünkü apachenin sıkıştırma oranı yüksek. Sonuçta altında motor çalışıyo biraz hissettircek tabi kendini. Soru yanır verdiğiniz için teşekkür ederim. Artık bende aranızdayım. Forumun nerdeyse tamamını okydum. Sonunda üye olabildim. Foruma sık uğrarım yazılanlara bakarım. Neyse herkese kazasız belasız sürüşler.
Hoşgeldın o zaman.. Geçen hafta yazsan gemlıkten 4 kez geçtim uğrardım yanına denerdin motoru .. Yİnede seyhandan sonra gozun kapalı guvenebılırsın apachye..
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:42 ----------
M.balibey adlı üyeden alıntı
aynen kardeşim istersen 4e bak olmadı 5 yaparsın
Hacı bu en sert dedıgımız sımdı basamak olarak gıdıyorya amörtisör üstünde.. en alta alınca yay daha uzun oluyor.. en üste alınca yay gergin ve kısa oluyor.. hangısı sert bunlardan ? yayın uzun oldugu mu yoksa kısa olduğumu benım ıcın daha ıyı ? mantıken kıçı havada olması için yayın uzun olması lazım.. yani basamakların en altına alcam şimdi ? doğrumudur.
-
18 Kasım 2014, 00:13
#30614
Hoşbulduk. Çok güzel dedin ama gemliğin içinden değilim. Narlı köyü var bilirsin belki orda oturuyorum. Zaten şuan okuldayım. Bursa büyükorhandayım. Arada bir kaçıyorum narlıya. Geçen görükle kampüsüne gitmiştik geziye. Orda bir tane sarı apache gördüm inceledim. Şahane motor. İşçilik parça kalitesi v.s güzel. Zaten seçimimde apache olucak. Sınıfının en güzel motoru. Bu yaz başı alıcam inş. Neyse çok uzattım kusura bakma.Tekeriniz düz bassın herkese kazasız keyifli sürüşler.
-
18 Kasım 2014, 00:31
#30615
mtgemlik adlı üyeden alıntı
Hoşbulduk. Çok güzel dedin ama gemliğin içinden değilim. Narlı köyü var bilirsin belki orda oturuyorum. Zaten şuan okuldayım. Bursa büyükorhandayım. Arada bir kaçıyorum narlıya. Geçen görükle kampüsüne gitmiştik geziye. Orda bir tane sarı apache gördüm inceledim. Şahane motor. İşçilik parça kalitesi v.s güzel. Zaten seçimimde apache olucak. Sınıfının en güzel motoru. Bu yaz başı alıcam inş. Neyse çok uzattım kusura bakma.Tekeriniz düz bassın herkese kazasız keyifli sürüşler.
farketmez oralarda olman yeter .. bende görükleye gelıp gıdıyorum zaten .. bı dahakı gelısıme haber vereıyım tanısırız ıns ..
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
-
18 Kasım 2014, 01:01
#30616
Uludağ üniversitesinin kampüsü var büyükorhanda ormancılık okulu ordayım ben. Ama elbet birgün tanışırız inş. Olmadı bende apacheye alırsam inş yazında toplanır gezriz. Zaten forumda bikaç arkadaş dha var heralde bursadan. Onlarlada tanışırız.
-
18 Kasım 2014, 01:21
#30617
valla ben cok ozledım motor surmeyı sehır dısına cıkmayı dukkandan hala kurtulamadım dukkandan kurtulayım ılk ısım mondıalı yaptırıp satmak ve apache almak buyuk ıhtımal apache de yalavodan bı arkadastan alcam bızım forumdan burdan tabı o zamana kadar onun motoru satılmazsa hayırlısı olur ınş. herkeze ıyı aksamlar tekerınız dus bassın
-
18 Kasım 2014, 13:33
#30618
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...7050737/detay/
dostlar merhaba daha evvel de yazmıştım ama buraya link bırakmamıştım benim motor da satılık 0537 312 1036 nolu telefondan bana ulaşabilirsiniz ilanda ki telefon babamın o da ilgilenmiyor msj yoluyla yada direkt beni arayarak görüşebilirsiniz ;)
-
18 Kasım 2014, 15:36
#30619
BROICER adlı üyeden alıntı
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...7050737/detay/
dostlar merhaba daha evvel de yazmıştım ama buraya link bırakmamıştım benim motor da satılık 0537 312 1036 nolu telefondan bana ulaşabilirsiniz ilanda ki telefon babamın o da ilgilenmiyor msj yoluyla yada direkt beni arayarak görüşebilirsiniz ;)
Hacı haftasonların musaıtse goruselım bı ara .. Bide moral bozmak gıbı olmasnda gıtmez o paralara .. kafanda ne var bılmıyorum tabı ama topcaseyı bıle vermıyosun :D bide orjinal haliyle 145km nasıl çıktın acaba benım 14 dişlyle görebilirmiyim acaba dedıgım hızlar..
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
-
18 Kasım 2014, 17:09
#30620
Ben orijinal dişli ile 141 km/h gördüm. Depo full, ve arkada fileyle sabitlenmiş çanta yığını + sırt çantam vardı.
Yeri gelmişken sorayım, siz dişli değiştirirken iki dişliyi birden mi değiştiriyorsunuz? Benim servis, gel senin dişliyi değiştirelim diyor bana. Hem arka hem önü değiştirecekmiş. Benim de aklıma yatmaya başladı çünkü genellikle uzun yol gidiyorum. Bir yandan da orijinalini bozmaktan korkuyorum, sıkıntı çıkarır diye.
Ayrıca zincirin de değişmesi lazım mı?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)
Bu Konudaki Etiketler