Tunahan hayirli olsun
Yeni motorunuz hayırlı olsun.
Zamanla, kullandıkça apache'ye göre artı ve eksilerini yazarsanız herkes için çok faydalı olacağını düşünüyorum.
Tekeriniz düz bassın.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:11 ----------
Maşallah çeşitli bahaneler ile iyi geziyorsunuz.
Daha önce ön dişli 14 olarak kullandınız mı? Kimileri tavsiye ediyor, kimileri ise 'hiç orjinalini bozmayın' diyor.
Her ne kadar kullanımın sert veya yumuşak olması ile ilgili olsa da aheste kullananlardan da 'değiştirmeyin' tavsiyesini duydum.Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?
Başınızı dik tutmak, okumak için eğmenize bağlıdır...
Bugün Motoru sürat motorda bakıma götürdüm .. Motun yağı değişti motul ile.. yağ filtresi değişti.. hava filtresi ve bujiyi kendim değiştirdim..Sis farlarımı sağlamlaştırdım..Ön Dişli 14 Taktırdım.. Ön jant balansı yüzünden kafa sallama yapıyodu ona balans yaptırdım.. Tüm civatalar elden geçti.. Baya aklıma gelen herşeye baktırdım çok şükür kafama takılan bişey kalmadı ..
Ön dişli 14 ile 5.viteste Bin devir kazanıyosun.. 120Kmh giderken 9 binde olan devir saati 14 dişli ile 8 bin devirde oluyor. motor rahatlıyo son hız artıyo.. genelde 2 kişi ve agresıf kullanan bırı olarak 14 dişli benım ıcın çok çok iyi ..
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
Bugün kavşakta sola doğru dönerken sağ taraftan araba atlayıverdi ***, ben yavaştım ama tam gaz veriyordum ki (sola doğru dönerek) o sırada araba çıkınca refleks fren ile sol tarafa düştüm ve sürüklendim.
Sol arka sinyal kırıldı. Lamba duruyor. Sol yolcu ayaklığı aşağı doğru eğilmiş. Fakat sonradan farkettim ki, sadece ayaklık değil, ayaklığın bağlı olduğu o grimsi uzun demir var ya, gösterişli bir parça. Tam ayaklığın oradan çatlamış. Fotoyu sonra atarım.
Ayrıca koruma demirinde, arka sol boynuzda ve ön sinyalde çizik var.
Bi de motoru kaldırdıktan sonra biraz zor çalıştı nedense? Sonra normalleşti ama.
Ha ayrıca, sol debriyaj kolu aşağı dönmüş biraz, ben elimle düzelttim ama ustaya baktırırım iyice. Ayrıca sol gidon ile sağ gidonun simetrisi bozuldu sanırım. Görünürde bişey yok da, kullanırken fark ediyorum.
Tabii, benim moralim düştü, üzüldüm. Sonra gittim yemek yedim dışarda, bi arkadaşta eşyam kalmıştı onu almaya gittim. Artık eve dönüyordum ki, tam gaz verirken bi yerde gaz teli koptu.
Ev yakındı zaten, apartmana girdim, motoru incelemeye başladım. Gaz kolundaki vidayı söktüm, oradan tel düzgün görünüyordu. Karbüratörün oradan teli çektim çektim çektikçe teldeki pas artıyordu. En son ucu elime geldi. Ortalardan kopmuş tel. Hem paslı gibiydi hemde yeterince yağlıydı.
Her serviste yağlıyorlar, ayrıca ben her su değdiği zaman WD-40 sıkıyorum.
Bu nedir arkadaş, herşey üst üste geldi ya... :(
Yarın sabah Adana'ya gidecektim, şimdi ustaya gitmek gerekiyor mecburen. Sol elimle gaz telini çekerek gaz vereceğim ustaya kadar artık...
geçmiş olsn kardeşim .. Takma kafaya her an herkese olabilir bu tür ufak kazalar.. ama tabıkı can sıkıyor.. Cana glen mala gelsin .. bi şekilde hallolur.. Motorlarımızı gözümüzden sakınıyoruzya çöp batıyor işte.. zor çalışması normal.. yan yatsa bile sapıtıyor bı süre.. kozmetik olarak parça masrafın olcak inş şaside sorun yoktur.. milimetrik lastik balansı yüzünden ne biçim kafa sallıyodu benım motor.. ön takım sorunlu sandım bugün baktık taş gibi.. en ufak bi kayma bile çok etkiliyo.. şasi de sıkıntı olmasında gerisi hallolur parça ile.. yenilenmiş olur işte..
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
En fazla 20 km/h ile düşmüştür motor. Sonra da sürüklendim zaten. Ne olduysa sürüklenirken oldu zaten. Parçalar hep o zaman zarar gördü.
Ama yolcu ayaklığının bağlı olduğu metal parça pahalı mı acaba, kafama o takıldı. İsmini de bilmiyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:42 ----------
Kuyruktaki şasinin uç kısımları eğilmiş, arka teker ile çamurluk arkadan bakınca yan duruyordu. Usta şasiyi eğerek çamurluğu düzeltti ama sanki bu sefer şasinin iki ucu eşit durmuyor gibi görünüyordu. Parçaları takınca belli olmuyor.
5780 tl mi aman tanrım dedim sanırım benim ibre ybr ye kayıyor?
Selametle tokatlamaktan zevk alırız efenım
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:50 ----------
Şaside eğilme olması çok kötü olmuş .. ne yaparsan yap düzen almıyor maalesef.. inş sıkıntısız kullanırsın .. bıldır bıze sorun olup olmadıgını kullanımı nasıl etkılıyor ?
tokat yememek için o kadar fark verilmez bence
Valla ben karda kışta fırtınada bile kullanabilmek için ekipmanları topladım. Her hafta sonu Adana-Osmaniye.
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
eski kasa bulursam yaza alıcam bulamazsam gercektende o parayi veremem sınıfının lideri olsa bile
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
Dişli değiştirenlere soruyorum, artçılı iken kalkışlarda sorun filan oluyor mu?
yukardada yazdımya .. ben genelde artçılı ve agresıf kullanırım ama 14 taktım .. 13 ile motora işkence edıyodum..14 dişli ile motor hiçbişey kaybetmez.. şahsen en ufak zararını gormedım ama yararı cok .. Bu arada Dişli değiştikten sonra Tak tak diye bi zincir sesi başladı bendede .. Öncekı sefer 14 takınca böyle bi sorun olmamıştı .. bu motorumda bu tarz gereksız sorunlarla karşılaşıyorm maalesef ^^
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
inş hacıabı.. gergınlıgı ıyı yanı onda sorun yok .. dişliler ve zincirde çok iyi durumda .. fren balataları bıle yenı gıbı daha dedıler servıste.. bu arada direksıyon furslarında sıkıntı yokmus ya çanta yapıyor bıde cant balansı dedı.. gıttık balans yaptırdık yarı yarıya azaldı sımdı .. blmıyorm diğer apachem ip gibi gidiyodu bi çanta demiri ve çanta bu kdr mı etkıler ya .. ön takımda en ufak sorun yok heryerıne baktık..
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
arkadaslar apache almayı cok istiyodum ancak baktımki yeni ehliyet sistemi geliyor ve bende bu sistemin kurbanı olucak gibi gözüküyorum 125 cc önerebiliceğiniz motor varmıdır 7000tl ye kadar şimdiden tesekkürler
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)