TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
18 Eylül 2014, 11:16
#30161
Deryali adlı üyeden alıntı
12bin bkımı
25TL Yağ
15TL yağ filtresi
10TL İşçilik
Toplam 50TL sizce uygun mu?
Bence bedava.
Başınızı dik tutmak, okumak için eğmenize bağlıdır...
Reklamlar
-
18 Eylül 2014, 13:42
#30162
t.madde adlı üyeden alıntı
egzoz daki rtr yazısını yeşil yapmışsın ayak marsına jant serıdı yapmıssın janta apache rtr yazmıssın sıbob kapaklarını degıstırmıssın apachem yok ama benım fark ettıklerım bunlar
dikkatli bakan belli oluyor. bakmak var bide görmek var. siz gerçekten görmüşsünüz. benim hoşuma gittiği için bunları yaptım. inşallah sizlerde beğenirsiniz.
-
18 Eylül 2014, 13:59
#30163
MeliksahMELO adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bende bazen vites küçültürken, acaba az bastığımdan mıdır, boşa geçmiş gibi oluyor. İki vites arasına geçiyor yani.
Ama çok nadir oluyor.
Başına bu olay gelen var mı?
Not: Motor 4000 km.'de ve Motul 7100 10w50 yağ kullanıyorum.
omerfari adlı üyeden alıntı
Motor duruyorken yapıyorsa normal mümkünse hareket halinde vitesi düşürün
Hayır, giderken oluyor.
Fakat çok nadir. Yani, 2000 km. yol yaptım, 2 veya 3 kez olmuştur en fazla.
-
18 Eylül 2014, 14:22
#30164
MeliksahMELO adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bende bazen vites küçültürken, acaba az bastığımdan mıdır, boşa geçmiş gibi oluyor. İki vites arasına geçiyor yani.
Ama çok nadir oluyor.
Başına bu olay gelen var mı?
Not: Motor 4000 km.'de ve Motul 7100 10w50 yağ kullanıyorum.
vitesi motor devrini almadan değiştirirsen vites zor geçer bazen de geçmez. bazende sende olduğu gibi boşa geçmiş gibi olur. benim anladığım apache devirli kullanılması gereken bi motor. devir li vites geçişleri hem daha kolay hem de sessiz oluyor. örneğin 5 vites yol gidiyorsun. birden durman gerekti ve durdun. eğer dururken vites kükülterek durarsan 1. vitese veya boşa kadar vites düşürebilirsin. ama vites küçültmede geç kalırsan motor 2-3, 3-4 arasında takılıp kalır. takıldı zamanda durduğun zaman motor hangi veteste olursa olsun aşağı düşmesi zor olur. zorlamayarak motoru olduğu viteste kalkış yapar gibi hareket ettirerek tek tek vites düşürmek bence en iyi yol. benim başıma geldiğinde böyle yapıyorum.
-
18 Eylül 2014, 15:31
#30165
çığlı adlı üyeden alıntı
dikkatli bakan belli oluyor. bakmak var bide görmek var. siz gerçekten görmüşsünüz. benim hoşuma gittiği için bunları yaptım. inşallah sizlerde beğenirsiniz.
guzel olmuş bende ufak ayrıntıları sevıyorum ah bı apache alabılsem on numara yapcam kazasız belasız
-
18 Eylül 2014, 22:05
#30166
MeliksahMELO adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bende bazen vites küçültürken, acaba az bastığımdan mıdır, boşa geçmiş gibi oluyor. İki vites arasına geçiyor yani.
Ama çok nadir oluyor.
Başına bu olay gelen var mı?
Not: Motor 4000 km.'de ve Motul 7100 10w50 yağ kullanıyorum.
şanzımnanı bozarsın 1 ve iki hariç boş yok bizim motorda aman diyim birde her debriyajı sıkışta en fazla iki vites düşürün yada yükseltin yani 5 ten bire tek ıkmada düşürmeyin en fazla sıkıp 5ten 3e tekrar sıkıp 3ten 1e düşün tabi vites küçültürken ara gaz vermekte çok önemli
-
18 Eylül 2014, 22:17
#30167
Zaten ben olması gerektiği gibi düşürüyorum vitesi. Her seferinde gaz vererek ve tek vites düşürüyorum.
-
18 Eylül 2014, 23:09
#30168
M.balibey adlı üyeden alıntı
şanzımnanı bozarsın 1 ve iki hariç boş yok bizim motorda aman diyim birde her debriyajı sıkışta en fazla iki vites düşürün yada yükseltin yani 5 ten bire tek ıkmada düşürmeyin en fazla sıkıp 5ten 3e tekrar sıkıp 3ten 1e düşün tabi vites küçültürken ara gaz vermekte çok önemli
Hacı bunun kesin bi kuralı yok bence .. Moturun sesini dinlicen devrini dinlicen bakıcan.. ona göre gerektiği yerde artırdığın gibi azaltcan ..bu birazda motorla bi bütün olmayı gerektiriyo.. viteste takılıyosan ufakta olsa bi acemiliğin vardır bu konuda ben bunu bilirim.. yada motora tam alışamamışsndr..
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
-
18 Eylül 2014, 23:51
#30169
Ayağımla vitese bazen çok yumaşak ve az bastığımı farkediyorum. Bundan olmuş olabilir mi?
-
19 Eylül 2014, 00:15
#30170
MeliksahMELO adlı üyeden alıntı
Ayağımla vitese bazen çok yumaşak ve az bastığımı farkediyorum. Bundan olmuş olabilir mi?
Korkma asıl bişey olmaz .. o kdr narin şeyler değil bu motorlar.. helede şanzumanlar :D benim 4.vitesten 1.vitese atmayı beceren bi kardeşim vardı yinede şanzumana en ufak bişey olmadı :D
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
-
19 Eylül 2014, 05:23
#30171
EneS_Turker adlı üyeden alıntı
Hacı bunun kesin bi kuralı yok bence .. Moturun sesini dinlicen devrini dinlicen bakıcan.. ona göre gerektiği yerde artırdığın gibi azaltcan ..bu birazda motorla bi bütün olmayı gerektiriyo.. viteste takılıyosan ufakta olsa bi acemiliğin vardır bu konuda ben bunu bilirim.. yada motora tam alışamamışsndr..
yabancı forumlarda okuduğum hacı sıralı şanzımanda en fazla ikişerli oynayacaksın yazıyordu birde boş vites olması çok acayip acaba makyajlılarda mı var sende bilirsin 1le 2 hariç hiç boşa düşmez
MeliksahMELO adlı üyeden alıntı
Ayağımla vitese bazen çok yumaşak ve az bastığımı farkediyorum. Bundan olmuş olabilir mi?
kavgada rakibini suratını tekmeler gibi geçir o zaman geçer
-
19 Eylül 2014, 12:00
#30172
Vites degisimi cok hizli oluyor bazen ayagimi bastimmi basmadimmi bilmiyorum bile ama vites geciyo saniyeden daha kisa suruyo
-
19 Eylül 2014, 21:14
#30173
Arkadaşlar yeni kasa için orjinal ön koruma demiri almak istiyorum benimki eğildi hesaplı bi yer bilen var mı? Benim sorduğum servis 70 tl civarı bi fiyat verdi yuh dedim
-
21 Eylül 2014, 19:02
#30174
Dostlar Merhaba,
Motoruma Tiger TRI-780 takmayı düşünüyorum kullananlar bilgilendirebilir mi? Güç olarak birşey katmayacağını biliyorum (ismen Performance Exhaust) amacım trafikte farkedilebilirlik ve az da olsa tok sesinin beni tatmin etmesi ( Çevreye rahatsızlık verecek derecede olamadan). Ayrıca yakıta negatif yönde bir katkısı var mıdır ?
Tekeriniz düz bassın, iyi günler
-
21 Eylül 2014, 23:23
#30175
Serkan S adlı üyeden alıntı
Dostlar Merhaba,
Motoruma Tiger TRI-780 takmayı düşünüyorum kullananlar bilgilendirebilir mi? Güç olarak birşey katmayacağını biliyorum (ismen Performance Exhaust) amacım trafikte farkedilebilirlik ve az da olsa tok sesinin beni tatmin etmesi ( Çevreye rahatsızlık verecek derecede olamadan). Ayrıca yakıta negatif yönde bir katkısı var mıdır ?
Tekeriniz düz bassın, iyi günler
benim mondialde shark marka performans egzoz var güç olarak pek bişey katmıyor ama yınede faydası motor yanmış gazı hemen attığı için daha rahat çalışıyo ve bazıyerlerde motora 10 khm fark ettiriyo misal çevre yolunda en fazla 90 khm ile çıktığım rampayı 95 ile çıkyorum düz yolda 100 de kaldığı yerde 110 görüyo....en önemlisi trafikte fark edilmeni sağlıyo o seni sıkıştıran araç sürücüleri olmuyo tam tersi yol veriyo...yakıtta ben deiğişiklik görmedim ama performans hava filtresiyle desteklersen elbet yakıtı fark edilir biçimde artırır....sesi sürünce daha tok geliyo ve çevreyi rahatsız etmiyo ben kimseden bu ne yaaa beynimizi yedin diye bi şikayet duymadım kazasız belasız
-
22 Eylül 2014, 00:51
#30176
Serkan S adlı üyeden alıntı
Dostlar Merhaba,
Motoruma Tiger TRI-780 takmayı düşünüyorum kullananlar bilgilendirebilir mi? Güç olarak birşey katmayacağını biliyorum (ismen Performance Exhaust) amacım trafikte farkedilebilirlik ve az da olsa tok sesinin beni tatmin etmesi ( Çevreye rahatsızlık verecek derecede olamadan). Ayrıca yakıta negatif yönde bir katkısı var mıdır ?
Tekeriniz düz bassın, iyi günler
yakıtın artar çevreden bolca ailene küfür alırsın ve trafikte şöförler hariç polisler seni daha önce fark eder
-
22 Eylül 2014, 00:54
#30177
M.balibey adlı üyeden alıntı
yakıtın artar çevreden bolca ailene küfür alırsın ve trafikte şöförler hariç polisler seni daha önce fark eder
Db killer var diye biliyorum o kadar rahatsiz edici bir ses cikardigina sahit olmadim tanidigim bir kac kisi akrapovic yoshimura tiger vb. Kullaniyorlar db killer i cikartmayanlarda da o kadar rahatsiz olmadim. Abarti ve rahatsiz edici bir ses gibi gelmedi bana
-
22 Eylül 2014, 11:44
#30178
Bune adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar yeni kasa için orjinal ön koruma demiri almak istiyorum benimki eğildi hesaplı bi yer bilen var mı? Benim sorduğum servis 70 tl civarı bi fiyat verdi yuh dedim
Tekrar sorayım gözden kaçmasın. Böyle çizilen bi kaç aksam var ucuz bi yedek parçacı bulursam değişmek istiyorum maksat tiril tiril parlayan motorum olsun
-
22 Eylül 2014, 17:06
#30179
-
22 Eylül 2014, 22:25
#30180
Serkan S adlı üyeden alıntı
Db killer var diye biliyorum o kadar rahatsiz edici bir ses cikardigina sahit olmadim tanidigim bir kac kisi akrapovic yoshimura tiger vb. Kullaniyorlar db killer i cikartmayanlarda da o kadar rahatsiz olmadim. Abarti ve rahatsiz edici bir ses gibi gelmedi bana
ben tigerı almayı düşünüyordum fakt hem apachede hemde ninja 250rda gördü sonradan vazgeçtim egsoza hiç müdahale yok yani tigerın fabrikasından çıktığı gibi ama caddeyi inletiyordu ikiside sana tavsiyem orjinal egsozdaki katalitik konvertörü sktür ses bak eğer braz daha istersen orjinal hava filtresi kutusunun içine açık hava filtresi tak ben böyle yaptım kimseden şikayet almadım ne yaparsan yap sürücüler seni görmeyecektir
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)
Bu Konudaki Etiketler