TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
05 Eylül 2014, 21:33
#30081
designserhat adlı üyeden alıntı
Pulsar bu apaçicileri bitirdi :D Sabri,Muhammed,Selami abi sonra Paşha Apache nickli arkadaş hep pulsar aldı :D
Bende pulsar hayranı biriyim özellikle siyahına bitiyorum fakat; taaaki bi gün karşıdan gelen pulsar yanımdan geçene kadar!!! Arkadaş hani sağı solu balya teliyle bağlı eski dökük çin malı scooterlardan böyle şangır şungur ses çıkarya ; pulsar giderken cıkan ses de aynı o o andan beri müthiş soğudum pulsardan .
Eğer kask takmıyosanız koruyacak bişeyiniz yok demektir!!!
Reklamlar
-
05 Eylül 2014, 22:09
#30082
designserhat adlı üyeden alıntı
Pulsar bu apaçicileri bitirdi :D Sabri,Muhammed,Selami abi sonra Paşha Apache nickli arkadaş hep pulsar aldı :D
bugün şile yolunda yokuş aşağı inerken yanımdan bir apache geçti. 600rr sandım hızı 130un üstündeydi ve artçılıydı. bende artçılıydım ve motorumda baya yüklüydü(fotosu aşağıda). bende açtım gazı yakalayıp geçene kadar canım çıktı. yavaş yavaş uzayıp gittim yanından. öyle fişek gibi uzayıp tokatlamak yok..usul usul uzayabildim..diyeceğim o ki şu İSOTLAR kaçak göçek 180lik apache getirebilirse, bajaj Türkiye'de dükkanı kapatır.
-
05 Eylül 2014, 23:45
#30083
ronnytechno adlı üyeden alıntı
Bende pulsar hayranı biriyim özellikle siyahına bitiyorum fakat; taaaki bi gün karşıdan gelen pulsar yanımdan geçene kadar!!! Arkadaş hani sağı solu balya teliyle bağlı eski dökük çin malı scooterlardan böyle şangır şungur ses çıkarya ; pulsar giderken cıkan ses de aynı o
o andan beri müthiş soğudum pulsardan .
Pulsar kalkışta o kadar seri ki sırf o yüzden alınır 0-80 'de 250 cc de tüm motorları geçer gibime geliyor.Şehiriçi Pulsarı kullanmak acayip keyifli ara hızlanmaları enfes oturuş pozisyonu direksiyon yüksek olduğu için çok rahat depoyu süper yapmışlar dizlerinin arasına alınca hakimiyeti süper sağlıyorsun,Frenleri apacheye göre iyi arka disk olduğu için lastikleri orta seviye de ama gel gelelim eksi yönleri de var.Basarsan acayip yakıyor Apache gibi değil apachede bassan basmasan da yakıt çok değişmiyor ama Pulsar 100'den sonra acayip yakıyor.Sürücü koltuğu ve artçı koltuğu apache gibi değil çok rahatsız ediyor ve son olarak rüzgarı acayip yiyorsun ufak bir cam şart.Ses olayına gelirsek arkadaşımın motorunu hep kullanıyorum garip sesler yok sadece denge sensörü bozulmuştu o zırıltı yapıyordu onu da değiştirdiler şimdi ses hiç yok.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:43 ----------
sbr adlı üyeden alıntı
bugün şile yolunda yokuş aşağı inerken yanımdan bir apache geçti. 600rr sandım
hızı 130un üstündeydi ve artçılıydı. bende artçılıydım ve motorumda baya yüklüydü(fotosu aşağıda). bende açtım gazı yakalayıp geçene kadar canım çıktı. yavaş yavaş uzayıp gittim yanından. öyle fişek gibi uzayıp tokatlamak yok..usul usul uzayabildim..diyeceğim o ki şu İSOTLAR kaçak göçek 180lik apache getirebilirse, bajaj Türkiye'de dükkanı kapatır.
http://i58.tinypic.com/s6u6wn.jpg
Sabri Pulsar artçı için çok sıkıntı ya arkaya çanta şart bırak şekili yazık yengeye :D.Bu arada doğru söylüyorsun 180'lik apacheleri getirselerde Pulsar yetişemezdi :D
-
06 Eylül 2014, 10:51
#30084
designserhat adlı üyeden alıntı
Pulsar kalkışta o kadar seri ki sırf o yüzden alınır 0-80 'de 250 cc de tüm motorları geçer gibime geliyor.Şehiriçi Pulsarı kullanmak acayip keyifli ara hızlanmaları enfes oturuş pozisyonu direksiyon yüksek olduğu için çok rahat depoyu süper yapmışlar dizlerinin arasına alınca hakimiyeti süper sağlıyorsun,Frenleri apacheye göre iyi arka disk olduğu için lastikleri orta seviye de ama gel gelelim eksi yönleri de var.Basarsan acayip yakıyor Apache gibi değil apachede bassan basmasan da yakıt çok değişmiyor ama Pulsar 100'den sonra acayip yakıyor.Sürücü koltuğu ve artçı koltuğu apache gibi değil çok rahatsız ediyor ve son olarak rüzgarı acayip yiyorsun ufak bir cam şart.Ses olayına gelirsek arkadaşımın motorunu hep kullanıyorum garip sesler yok sadece denge sensörü bozulmuştu o zırıltı yapıyordu onu da değiştirdiler şimdi ses hiç yok.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:43 ----------
Sabri Pulsar artçı için çok sıkıntı ya arkaya çanta şart bırak şekili yazık yengeye :D.Bu arada doğru söylüyorsun 180'lik apacheleri getirselerde Pulsar yetişemezdi :D
arkada çanta var zaten, ama sırt çantası ben bir türlü yakıştıramıyorum o çantayı motorlara ya, yoksa çok işe yaradığı konusu tabiiki gerçek. acelemiz yoktu, mola vererek gittik. birde seleye minder koyduk. çok yormadı.
-
06 Eylül 2014, 17:41
#30085
designserhat adlı üyeden alıntı
Pulsar kalkışta o kadar seri ki sırf o yüzden alınır 0-80 'de 250 cc de tüm motorları geçer gibime geliyor.Şehiriçi Pulsarı kullanmak acayip keyifli ara hızlanmaları enfes oturuş pozisyonu direksiyon yüksek olduğu için çok rahat depoyu süper yapmışlar dizlerinin arasına alınca hakimiyeti süper sağlıyorsun,Frenleri apacheye göre iyi arka disk olduğu için lastikleri orta seviye de ama gel gelelim eksi yönleri de var.Basarsan acayip yakıyor Apache gibi değil apachede bassan basmasan da yakıt çok değişmiyor ama Pulsar 100'den sonra acayip yakıyor.Sürücü koltuğu ve artçı koltuğu apache gibi değil çok rahatsız ediyor ve son olarak rüzgarı acayip yiyorsun ufak bir cam şart.Ses olayına gelirsek arkadaşımın motorunu hep kullanıyorum garip sesler yok sadece denge sensörü bozulmuştu o zırıltı yapıyordu onu da değiştirdiler şimdi ses hiç yok.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:43 ----------
Sabri Pulsar artçı için çok sıkıntı ya arkaya çanta şart bırak şekili yazık yengeye :D.Bu arada doğru söylüyorsun 180'lik apacheleri getirselerde Pulsar yetişemezdi :D
ktm duke 200 pulsar 200 kapışmasında ktm duke 200 pulsarın eline veriyor. cbr 250r ktm duke 200 yarışındada cbr 250 duke ün eline veriyor. dolayısıyla pulsarla hiç bir 250likleri tokatlayamazsınız. youtubeda videolar mevcut.
-
06 Eylül 2014, 17:45
#30086
Uykusuzcorap adlı üyeden alıntı
ktm duke 200 pulsar 200 kapışmasında ktm duke 200 pulsarın eline veriyor. cbr 250r ktm duke 200 yarışındada cbr 250 duke ün eline veriyor. dolayısıyla pulsarla hiç bir 250likleri tokatlayamazsınız. youtubeda videolar mevcut.
Oradaki ince ayrıntıyı kaçırdın sanırım ben 0-80 arası dedim sonrası için yorum yazmadım ayrıca Ktm Duke 200 ile Pulsar 200 aynı fabrikadan çıkan motorlar sadece Duke 200 2-3 beygir daha güçlü
-
06 Eylül 2014, 18:22
#30087
sbr adlı üyeden alıntı
bugün şile yolunda yokuş aşağı inerken yanımdan bir apache geçti. 600rr sandım
hızı 130un üstündeydi ve artçılıydı. bende artçılıydım ve motorumda baya yüklüydü(fotosu aşağıda). bende açtım gazı yakalayıp geçene kadar canım çıktı. yavaş yavaş uzayıp gittim yanından. öyle fişek gibi uzayıp tokatlamak yok..usul usul uzayabildim..diyeceğim o ki şu İSOTLAR kaçak göçek 180lik apache getirebilirse, bajaj Türkiye'de dükkanı kapatır.
http://i58.tinypic.com/s6u6wn.jpg
Kardeşim motorun güzel..Biz apache alıncada neler söylediler şurası kötü burası böyle şurası şöyle..şimdi kimse konuşamıyor.. Pulsarada elbet konuşcaklar.. senin olan motor en güzel motordur ..
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
-
07 Eylül 2014, 23:57
#30088
Lastik konusunda iki seçenek kaldı;
Öne Pirelli MT75 arkaya Michelin Pilot Street
veya
Ön arka Metzeler ME22
Hangisi daha kaliteli olur?
Kışları yağmurda filan 100 km.lik yola çıkacağım.
Hangi seçenek yola en iyi tutunur?
-
08 Eylül 2014, 00:12
#30089
Kafanı karıştıracak bir şey yok Öne Sava Mc18 100 TL Not:Sava goodyear'ın üretimi bir lastiktir.Naylon değil kauçuktur.
Arkaya Michelin Pilot Street 130 TL Toplamda 230 TL Fark ettiysen ikisinin de desenleri hemen hemen aynı ben 4000 km'dir kullanıyorum çok memnunum.Tavsşye ederim.
-
08 Eylül 2014, 02:42
#30090
designserhat adlı üyeden alıntı
Kafanı karıştıracak bir şey yok Öne Sava Mc18 100 TL Not:Sava goodyear'ın üretimi bir lastiktir.Naylon değil kauçuktur.
http://i.hizliresim.com/X2VYLD.jpg
Arkaya Michelin Pilot Street 130 TL Toplamda 230 TL Fark ettiysen ikisinin de desenleri hemen hemen aynı ben 4000 km'dir kullanıyorum çok memnunum.Tavsşye ederim.
http://i.hizliresim.com/OJYdAA.jpg
şu arkanın 100 yada 110 tabanı olsa çok iyi olacak
-
08 Eylül 2014, 14:09
#30091
motorum satılıktır. 2012 TVS apache. 2013 ekim trafiğe çıkışlı. 25.000km'de. Servis bakımlı. Avrupa gezisini yaptım. daha şimdiye kadar 7000 devirin üstünde kullanmadım.
http://www.sahibinden.com/174617926
-
08 Eylül 2014, 14:46
#30092
cemolos adlı üyeden alıntı
motorum satılıktır. 2012 TVS apache. 2013 ekim trafiğe çıkışlı. 25.000km'de. Servis bakımlı. Avrupa gezisini yaptım. daha şimdiye kadar 7000 devirin üstünde kullanmadım.
http://www.sahibinden.com/174617926
"
Bu motosiklet ile haziran ayında 7.000km'lik avrupa turu yaptım, 14 ülke gezdim. Alplerden geçtim, almanya üzerinden geri döndüm. (türkiye-bulgaristan-makedonya-kosova-arnavutluk-karadağ-bosna hersek-slovenya-hırvatistan-avusturya-almanya-çek cumhuriyeti-slovakya-sırbistan-bulgaristan-TR."
Vay arkadaş tebrik ederim sizi.
Gezi fotoğraflarınızı görebileceğim bir link verir misiniz?
"Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif
-
09 Eylül 2014, 14:29
#30093
Dostlar herkese merhaba. Bende 2012 sıfır apache almıştım 3200 km oşdu şuan güzel devam ediyorum sıkıntısız. Konuya uzun zamandır yazamamıştım bir kaç sorum olucak.
1. İlk bakımı 500 ikinci bakımı 1750km de yaptırdım 3.bakımı 5000-5500 km arası yaptırmayı düşünüyorum nasıl olur?
2. Beyaz ampül takıcam aydınlatması nasıl olur acaba sizler hangi marka kullanıyorsunuz ve ne önerirsiniz?
3. Ben genelde artçılı kullanıyorum malum uzun yollarda hayli rahatsız oluyor artçım artçı selesine ne gibi değişiklikler yapabilirim konfor açısından?
4. Aynalarım berbat halde motorum 1 2 kere yağmur gördüğü halde tamamen soyuldu botası kalktı görüş açısıda iyi değil zaten değiştirmeyi düşünüyorum ne önerirsiniz?
5. Yakıt tüketimi olarak en son tapagaz ölçüm 1Lt ile 37km sizce nasıl?
Kazasız sürüşler herkese
-
09 Eylül 2014, 16:29
#30094
Hayırlı olsun
1- Bakımlar konusunda benim bir fikrim yok ama 2500km oldu 1 ayda ve yağını kontrol ettiğimde eksilmemiş ve bozulmamıştı.
2- Beyaz ampül yerine Sarı Led tavsiye ederim
3- Sele konusunda bilgim yok ama sertlik iyi gibi geldi bana
4- Aynaları değiştirmeyi değilde yuvarlak kör nokta aynası yapıiştır 2tl maliyetli ve çok iş görüyor
5- Yakıt sakin kullanımda 2 lt / 100km, aşırı bastığınızda 2.5 litre yakıyor.
Hayatımda ilk kez bu kadar küçük cc vitesli motor kullanıyorum, ilk başta çok çok zorlandım ama malum işletim maliyetleri ve yakıtı çok ucuz olunca işe gidip gelmeye daha uygun bir motor bulamadım
-
09 Eylül 2014, 17:01
#30095
Ben hayatımda ilk kez motor sahibi oldum Beyaz hoş gözüktüğü için düşünmüştüm. Artçı selesini daha yumuşak hale getirmem gerekiyor veya ek minde tarzı bişey koyucam üstüne. Aynalarda kör noktadan ziyade dediğim gibi soyuldu hep o yüzden değiştirmeyi düşünüyorum. Bidahaki benzin alımımda sakin kullanım ölçümü yapıcam bakalım ne çıkıcak
-
09 Eylül 2014, 21:15
#30096
Cekomastik adlı üyeden alıntı
Dostlar herkese merhaba. Bende 2012 sıfır apache almıştım 3200 km oşdu şuan güzel devam ediyorum sıkıntısız. Konuya uzun zamandır yazamamıştım bir kaç sorum olucak.
1. İlk bakımı 500 ikinci bakımı 1750km de yaptırdım 3.bakımı 5000-5500 km arası yaptırmayı düşünüyorum nasıl olur?
2. Beyaz ampül takıcam aydınlatması nasıl olur acaba sizler hangi marka kullanıyorsunuz ve ne önerirsiniz?
3. Ben genelde artçılı kullanıyorum malum uzun yollarda hayli rahatsız oluyor artçım artçı selesine ne gibi değişiklikler yapabilirim konfor açısından?
4. Aynalarım berbat halde motorum 1 2 kere yağmur gördüğü halde tamamen soyuldu botası kalktı görüş açısıda iyi değil zaten değiştirmeyi düşünüyorum ne önerirsiniz?
5. Yakıt tüketimi olarak en son tapagaz ölçüm 1Lt ile 37km sizce nasıl?
Kazasız sürüşler herkese
bakım konusu km kadar hangi yağı ve sentetik yarı sentetik mineral yağ mı kullandın buda çok önemli genel olarak 2500-3000 kmde bir yazıyor kitapçıkta
beyaz ampul aydınlatması düşüktür haberin olsun onun yerine yurtdışından %35-40 daha fazla aydınlatan hs1 35watt ampul alabilirsin
havalı padlar var onlara bakabilirsin sele için
aynların boyası attı derken eğer garanti varsa servise git değiştirsinler benim 3 yıllık motorun boyası daha yeni bozuldu siyah yerlerinde grileşmeler başladı
ben jetleri değiştirdiğim için 100 kmde 3 litre görüyorum tapa gazda
-
09 Eylül 2014, 21:45
#30097
selam arkadaşlar...
sevgili arkadaşlar motosikletimi satma kararı aldım... işe başlıyorum haftada bir gün iznim var ve yalovaya taşındım muhafaza edebileceğim yer konusunda sıkıntılıyım... aydındayken evimin balkonunun altına kilitliyordum burada olmuyor haftada bir gün binmek için minibüsle gidip geldiğim otoparka dünya kadar para vermek istemiyorum... ayrıca uzun yolumu da yaptım hevesim de kalmadı... motorumun sıkıntısı yok... 4,500 TL fiyat yazdım ama mantıklı tekliflere açığım... ilgilenen arkadaşlar gün içinde istedikleri saatte arayabilir ancak akşamları 6 dan sonra dönüş yapabilirim... hepinize hayırlı akşamlar...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...9021730/detay/
diye yazmıştım... forumdan olduğunu söyleyen arkadaşlar 3500 TL, 3000 TL falan öneriyolar... bi de pazarlık var demişsin diyolar... güleyim mi kızayım mı bilemedim...
-
10 Eylül 2014, 09:42
#30098
Tavsiyem ölücülere cevap bile yazma .
-
10 Eylül 2014, 15:11
#30099
Deryali adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun
1- Bakımlar konusunda benim bir fikrim yok ama 2500km oldu 1 ayda ve yağını kontrol ettiğimde eksilmemiş ve bozulmamıştı.
2- Beyaz ampül yerine Sarı Led tavsiye ederim
3- Sele konusunda bilgim yok ama sertlik iyi gibi geldi bana
4- Aynaları değiştirmeyi değilde yuvarlak kör nokta aynası yapıiştır 2tl maliyetli ve çok iş görüyor
5- Yakıt sakin kullanımda 2 lt / 100km, aşırı bastığınızda 2.5 litre yakıyor.
Hayatımda ilk kez bu kadar küçük cc vitesli motor kullanıyorum, ilk başta çok çok zorlandım ama malum işletim maliyetleri ve yakıtı çok ucuz olunca işe gidip gelmeye daha uygun bir motor bulamadım
sarı led dediğiniz nasıl bişey acaba bir resmi falan varmı? bende bu konuda şikayetçiyim
-
10 Eylül 2014, 17:50
#30100
slm benim basit bir sorum olacak motorunuzda kullanıpta performansından memnun kaldığınız yağ hangisidir. ben motul 5000 kullanıyorum 10/40 olanını ama sanki fazla ince geliyor henüz 500 km yapmadım bu yağla
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 30 kullanıcı var. (0 üye ve 30 misafir)
Bu Konudaki Etiketler