Evet bu aküden nasıl aktıysa artık asit bi şekilde arka maşanın sağ tarafaında beyaz beyaz lekeler oluşturmuştu sildim sonradan orası ufak ufak paslandı boyadım ama hep oluyor
Evet bu aküden nasıl aktıysa artık asit bi şekilde arka maşanın sağ tarafaında beyaz beyaz lekeler oluşturmuştu sildim sonradan orası ufak ufak paslandı boyadım ama hep oluyor
Arkadaşlar kışlık lastik taktırma niyetim var bu hafta içi sizin kullandığınız ve memnun kaldığınız "ISLAK ZEMİN" lastikleri nelerdir? Daha önce irc ile ilgili çok olumlu yorumlar okumuştum ama biraz araştırma sonucu pirelli ve michelin' in ıslak zeminde daha iyi olduğuna dair yorumlar okudum sizin apache kullanıcıları olarak görüşleriniz nedir acaba?
İki akü markası hakkında pek bir bilgim yok.İkiside piyasada çok kullanılıyor.Bosch markası marka değeri olarak bir adım õnde bence.[/QUOTE]
aslıda ikiside kaliteli farak akülerin bizim akü kısmına sığmıyor acaba onu nasıl yaparız
akünün sağından aşağıya uzanan hortum var oradan akıyor malesef kuru akü takmak gerek
Bu çinli Küba v.b motorlar benimle nasıl aynı max. hızla gidebiliyorlar? Vallahi yetişemedim, hatta onlar iki kişiydi, ben tektim. Adamlar 120 bastılar, ben de 120 bastım en fazla.
Kalkışlarda filan da uzayıp gidiyorlar...
Amacım herkesi geçmeye çalışmak veya hızlı gitmek filan değil, iki motor arasında fark yok mu, onu öğrenmek istiyorum, garibime gitti de...
Ayrıca ufak bir soru iliştireyim;
Dişli büyültmek, yakıt tasarrufu sağlar mı?
Pirelli Sport Demon mu yoksa Metzeler ME22 mi önerirsiniz? Yoksa daha iyi bir lastik var da, haberim mi yok?
Sanırım Türkiye'de anca Metzeler ME22 alabileceğim. Kullanan varsa tecrübelerini yazabilir mi acaba? İç lastikli olmasının dezavantajı olur mu?
Ayrıca Metzeler ME22, yumuşak hamurlu mu ve çift hamurlu mu acaba?
Merakla yorumlarınızı ve tecrübelerinizi bekliyorum...
Bu arada bir şey fark ettim. Motorun titremesi git gide azaldı. Önceden 70-80 lerde çok titriyordu. Sonraları 95'lerde filan titreme çok fazlaydı. Şimdi ise 103-105 nerdeyse gidon titremesi yok olacak şekilde oluyor Alışmışım titremesine gazı açıyorum yavaş gittiğimi sanıp ama baktığımda 90-95 miş. Yakında hiç titremicek
öncelikle zımparalamanızı sonra boyamanızı tavsiye ederim. Zımparalarken oluşan pas alanından daha geniş alanı zımparalayın. Dikkat edin boya duruken altı paslı olabiliyor. Bende öyle olmuştu boya duruyor biraz üstünden alayım diyorum o da ne altı paslı....
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:48 ----------
sizi geçenler modifiyeli motor kullanıyorlardır. Aynısından istiyorsanız motosikletiniz için 180 lik kiti kullanabilirsiniz. Antalyalı biri yine bu forumda tek mesaj yzıp çekilmişti. kendisine ulaşmaya çalıştım ama yanıt alamadım. Şöyle demişti: Antalya'da cg yarışları için motor tasarlıyoruz. Uygun koşullarda (herhalde rüzgarın karşıdan süratli esmediği ve düz yolu kastediyor) motorun üzerine yatmadan 180 km hız yaptırabiliyoruz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:53 ----------
[QUOTE=MeliksahMELO;3411672]Bu çinli Küba v.b motorlar benimle nasıl aynı max. hızla gidebiliyorlar? Vallahi yetişemedim, hatta onlar iki kişiydi, ben tektim. Adamlar 120 bastılar, ben de 120 bastım en fazla.
Kalkışlarda filan da uzayıp gidiyorlar...
Amacım herkesi geçmeye çalışmak veya hızlı gitmek filan değil, iki motor arasında fark yok mu, onu öğrenmek istiyorum, garibime gitti de...
arkadaşlar gidon neden titrer 110dan sonra ya? çok tehlikeli oluyor. tek kişi. eğer arkamda 50 kg lik bir kız varsa motorun dengesi mükemmel oturuyor. tek kişi zor gördüğüm hızı 2 kişi gördüm nerdeyse.. virajlar desen çok iyiydi
pirelli sport demon daha iyidir amabulabilirmisin bilmiyorum 3 ıl önce yoktu hatta me22 bile yoktu
ön lastik iikse arkaya biri oturunca kafa kalktığından normalde basması gereken taban yere basıyordur ondan sallamıyordur tek kişide yük öne bindiğinden lastik inik olduğu için sallayabilir
me 22 kullanıyorum ben 1000 km den sonra performans vermeye başladı.fakat arka lastik ebatı büyüdüğü için çekiş biraz düşüyor son hız artıyor birde orta ayaga aldıgınızda lastık yere degdiğinden zincir ile uğraşmak biraz sorun oluyor.
Arkadaşar iyi forumlar ben hava filtresi ile yağ filtresi almak istiyorum. Ama ikisini satan bir yer bulamadım.
Selamlar
Artan benzin fiyatlarına ve işe gidip gelmedeki büyük cc motorların işletim maliyetleri pahalılığına çözüm olarak bir tane tvs aldım.
Büyük cc motorlarımdan sonra bu elbette ilk başta çok komik geliyor ama zamanla alışabilirim diye düşünüyorum.
Çok kısa bir iki izlenim paylaşayım.
1-Motor hakkaten titreşimli eller zıngırdıyor, artçı için tam bir masaj koltuğu arkası Özellikle pegler titreşimi güzel geçiriyor insana Azer Bülbül gibi tir tir titretip kendine getiriyor adamı.
2-Oturuş pozisyonu çok yatay. Cbr250 kullanıyormuşçasına yatıyorsun. Bu tarzda bir motorun biraz daha dik olmasını beklerdim.
3-Sanki bi 6.vitesi ve biraz daha düşük deviri hak ediyor gibi ama 80 üzerine çıkınca motor fazla bağırıyor. 80 lerde süper ama.
4-Lastiklerin iç lastik olması sürerken hep bir tedirginlik yaratıyor.
Benzini henüz test edemedim. İlerleyen zamanlarda bakıp göreceğiz, Tasarımı muadillerine göre gerçekten iyi. Dijital ekran hoş. SÜrerken nereden geldiğini bilemedim sesler var bu sesler belki önemsiz ama rahatsız edebiliyor.
Genel itibari ile fena motor değil, Tem'de bile kararlı bir şekilde hızlanıp gidiyor, ilk denemede düzde 130'a çıkması mutlu etti ama o hızda sabit sürmek mümkün değil. Uzun yolda motoru yormadan 90 hızda gitmek sanırım ideal olacaktır. Frenler gerçekten güzel motor hakimiyeti ve üzerinde verdiği his iyi.
İkinci bir motor olarak da scooter yerine tercih edilesi bir motor.
Zaman geçtikçe sorun çıkaracak mı serviste neler yaşayacağız hep beraber göreceğiz.
herkese iyi sürüşler.
Motor benimkinin tıpa tıp aynısı. Bir ara fotoğraf koyayım.
Hayırlı olsun. Benim ilk motorum olduğu için titreşim sıkıntım yok. Yani, titreşimsiz motosiklet sürmediğim için, normal gibi geliyor bana.
__________
- Metzeler ME22'yi tubeless olarak kullanmayı önerir misiniz yoksa, dezavantajlı olsa bile iç lastikli olarak kullan mı dersiniz?
- Veya -eğer tubeless ise- Pirelli Sport Demon'u nasıl temin edebilirim?
Matrix filminden alıntı beğendiğim bir söz vardır. "Cahillik Mutluluktur" diye 8 sene evvel Honda Beat sürerken dünyada ondan daha iyi motor yok sanırdım
Bu arada lastik önerilerine bende açığım; )
Haydi o zaman bir kaç sorada ben sorayım
1-Lastik'leri tubless'e çevirmek marka model ve ebat tavsiyesi rica ediyorum
2-Iridium Buji alabileceğim bir link verir misiniz Apache Uyumlu tabiki.
3-Sele nereden açılıyor?
teşekkürler
"Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif
hayırlı olsun ben bunu kullanıyorum birde silikon ipek buji kablosu aldım lastik olarak bulursanız pirelli sport demon yurtdışında çok tavsiye ediliyor birde me22 var ama iç lastikli iç lastiksiz kullanmak biraz kumar oynamak olur sele sağdaki anahtarlı kapağı açonca akünün solunda kablo var onu çekince sele açılıyor
http://www.ngkbujimarket.com/product.php?id_product=415
Pirelli Sport Demon Türkiye yollarına uygun mu peki?
Ayrıca Metzeler ME22 yumuşak hamurlu mu? Çift hamurlu mu?
Yolda patlarsa ne yaparım?
İç lastik için sprey oluyor mu?
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)