Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #29821
    Süvarİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2008
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    TvS_ApAChE
    merhaba arkadaşlar neredeyse 1.5 yıldır hiç baklmıyorum bile buraya. iş güç askerlik derken epey uzak kaldım. buralarda coşmuş maşallah.
    benim motor 62000 km oldu 1 sene yatış pek bir şeyi değiştirmemiş motorda. belkide 3 yıldır sürekli görmeme rağmen her görüşümde tipini tasarımını takdir ediyorum. artık yaşlanıyor hissediyorum :D biraz masraf çıkartmaya başladı gerisi de gelecek tahminimce. motoru yenileyene kadar yine ara sıra uğrayıp sohbetlerinize katılacam inş. iyi günler herkese
    M.balibey bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #29822
    Opium - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Apache 150
    Merhaba arkadaşlar,

    Son zamanlarda motorumda şöyle bir sorunla karşılaşıyorum. Dip gaz gittiğimde devir 8.000 civarında iken gazı hafif bıraktığımda motor kendini birden yığıp tekrar toparlıyor. fakat motor freni gibi değil de sanki bir an için yakıtı kesip tekrar vermeye başlıyor gibi. dip gaz gitmezken yine devir 8.000 civarında iken gazı bıraktığımda böyle bir sorunla karşılaşmıyorum. sorun nerden kaynaklanıyor olabilir?

    Bu arada motor 2012 model apache 9.500 km'de

  3. #29823
    arizona - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2011
    Şehir
    kütahya/tavşanlı
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    Alıntı Opium adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar,

    Son zamanlarda motorumda şöyle bir sorunla karşılaşıyorum. Dip gaz gittiğimde devir 8.000 civarında iken gazı hafif bıraktığımda motor kendini birden yığıp tekrar toparlıyor. fakat motor freni gibi değil de sanki bir an için yakıtı kesip tekrar vermeye başlıyor gibi. dip gaz gitmezken yine devir 8.000 civarında iken gazı bıraktığımda böyle bir sorunla karşılaşmıyorum. sorun nerden kaynaklanıyor olabilir?

    Bu arada motor 2012 model apache 9.500 km'de
    AYNI DURUM BENIM MOTORDADA VAR ARADA OLUYOR AMA
    ... ESKI ÇİNLİ SCOOTERDE YAPARDI.

  4. #29824
    ronnytechno - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2011
    Şehir
    Süleymanpaşalı
    Motosikleti
    TVS Apache 150 2013 Yeşil-Siyah
    Alıntı Opium adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar,

    Son zamanlarda motorumda şöyle bir sorunla karşılaşıyorum. Dip gaz gittiğimde devir 8.000 civarında iken gazı hafif bıraktığımda motor kendini birden yığıp tekrar toparlıyor. fakat motor freni gibi değil de sanki bir an için yakıtı kesip tekrar vermeye başlıyor gibi. dip gaz gitmezken yine devir 8.000 civarında iken gazı bıraktığımda böyle bir sorunla karşılaşmıyorum. sorun nerden kaynaklanıyor olabilir?

    Bu arada motor 2012 model apache 9.500 km'de
    Bu tarz bi sorunla eski scooterımde karşılaşmıştım karbüratör diyaframını değiştirdik ve usta bujıyı de değişelim zamanı gelmiş dedi ıkısınıde değiştik ve cillop gibi olmuştu Aynı sıkıntımı bilemem ama buyuk ıhtımal öyle sanıyorum :D
    Eğer kask takmıyosanız koruyacak bişeyiniz yok demektir!!!

  5. #29825
    Opium - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Apache 150
    Yarın bi servise götüreyim o zaman ne diyecekler

  6. #29826
    Bune - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Fazer 8
    Alıntı Moostapha adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bak güzel kardeşim. Bende 1.5 ay oldu alalı. Yeni kasa. Aynı motor senle .

    İlk depoyla 390 km gidebildim.

    ikinci depoyla yaklaşık 450 civarı.

    üçüncü depoyla 420 km (İçerisinde 3.5 lt daha vardı)

    dördündü depoyla 530 km gittim.

    Bu yazdığım km'ler yanlızca ana depo. Yedek depo dahil değildir.

    Yani zamanla motor alıştıkça az yakmaya başlar ki ben sürekli 8 bin devir civarında kullanıyorum yüksek devirde.

    Ama yola çıkmadan önce motoru 2-3 dakika eğer sabah ilk defa açacaksamda jikle çekik 4-5 dakika ısıtmanı öneririm.

    Mübarek cuma günü sana Allah razı olsun diyorum muhteşem bir cevap çok çok teşekkür ederim dostum içimi ferahlattın

  7. #29827
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı Süvarİ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaşlar neredeyse 1.5 yıldır hiç baklmıyorum bile buraya. iş güç askerlik derken epey uzak kaldım. buralarda coşmuş maşallah.
    benim motor 62000 km oldu 1 sene yatış pek bir şeyi değiştirmemiş motorda. belkide 3 yıldır sürekli görmeme rağmen her görüşümde tipini tasarımını takdir ediyorum. artık yaşlanıyor hissediyorum :D biraz masraf çıkartmaya başladı gerisi de gelecek tahminimce. motoru yenileyene kadar yine ara sıra uğrayıp sohbetlerinize katılacam inş. iyi günler herkese
    hacı ne sorunlar var bayaır yoktun

  8. #29828

    Üyelik
    18 Temmuz 2014
    Ben birşey sormak istiyorum. Bu 145 'ler 136'lar yapan kişiler 10 bin devirin altındamı yapıyorlar bu hızı yoksa o kırmızı yeri geçiyorlar mı. Şahsen 113-118 civarında kırmızıyı geçmeye başlıyor ve gas kesiyorum zararlıdır diye. ? Bu arkadaşlar sallıyor mu yoksa benlik bir sıkıntı mı var. Motorun 2000km'e yaklaştı
    ronnytechno bunu beğendi.

  9. #29829

    Üyelik
    29 Temmuz 2014
    Şehir
    K.Maraş
    Motosikleti
    3 Aralıkta :)
    Sa Beyler. Ben apache almayı düşünüyorum ve max 3000 Tl var. Bu miktara göre En iyi hangi model alırsam iyi olur ve km en çok kaç olmalıdır ? Görüşlerinizi alabilirsem iyi olur.

  10. #29830

    Üyelik
    03 Temmuz 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    tvs apache
    Alıntı Moostapha adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben birşey sormak istiyorum. Bu 145 'ler 136'lar yapan kişiler 10 bin devirin altındamı yapıyorlar bu hızı yoksa o kırmızı yeri geçiyorlar mı. Şahsen 113-118 civarında kırmızıyı geçmeye başlıyor ve gas kesiyorum zararlıdır diye. ? Bu arkadaşlar sallıyor mu yoksa benlik bir sıkıntı mı var. Motorun 2000km'e yaklaştı
    120 civarında zaten redline görüyorsun 12bin devrin tamamını geçiren az sayıda apache var 140 vs yapılıyor lakin dediğim gibi az sayıda apache yapıyor bunu ayrıca benim motorda olduğu gibi diğer apachelerdede karşılaştığım sorun 130 dan sonra rüzgara yenik düşüp kafa sallamaya başlıyor kısacası 110 115 ideal stabil hızı fazla kafaya takmayın dipgaz da vermeyin boğulur bi tık boşluk kalsın gazda

  11. #29831

    Üyelik
    11 Haziran 2014
    sa arkadaşlar 2012 kasa 2014 haziran çıkışlı tvs apache rtr 150 yi satıyorum 656 km de araba aldığımdan dolayı satıyorum iletişim için 05348159766
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-tvs-temiz-tvs-apache-rtr-150-173743965/detay

  12. #29832
    ronnytechno - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2011
    Şehir
    Süleymanpaşalı
    Motosikleti
    TVS Apache 150 2013 Yeşil-Siyah
    Alıntı Moostapha adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben birşey sormak istiyorum. Bu 145 'ler 136'lar yapan kişiler 10 bin devirin altındamı yapıyorlar bu hızı yoksa o kırmızı yeri geçiyorlar mı. Şahsen 113-118 civarında kırmızıyı geçmeye başlıyor ve gas kesiyorum zararlıdır diye. ? Bu arkadaşlar sallıyor mu yoksa benlik bir sıkıntı mı var. Motorun 2000km'e yaklaştı
    Evet sallıyolar
    Eğer kask takmıyosanız koruyacak bişeyiniz yok demektir!!!

  13. #29833

    Üyelik
    29 Ağustos 2011
    Şehir
    Türkiye
    Motosikleti
    cg 200 + chopper cg 150
    Alıntı Bune adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün 420km' de depo boşaldı bir depoyla 420 km gidebilmişim. yine 19 kuruş civarına geliyor çok yakıyor benim motor çoooook :(
    Yakıt hesabını bir de sadece 3 litreyle yaparsanız daha sağlıklı olacaktır. Depo fulleniyor ancak bu depo bir günde bitmiyor ki, o kasis bu kasis, sıcaklık derken benzinin bir kısmı uçup gidiyor. Bunu gözle görünür bir ortamda denemek için bir litre benzini 2.5 lt lik bir şişenin içine koyun ve kapağına bir kaç küçük delik açın. Motosikletinizin geçirdiği sarsıntıları ve maruz kaldığı sıcaklığı hesap ederek şişe için aynı şartları hazırlayın. Şişedeki benzinin azaldığını göreceksiniz. Ayrıca kuruş hesabı yerine litre-kilometre hesabı daha anlamlı olacaktır. Naçizane görüşüm.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 04:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:00 ----------

    Alıntı Opium adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar,

    Son zamanlarda motorumda şöyle bir sorunla karşılaşıyorum. Dip gaz gittiğimde devir 8.000 civarında iken gazı hafif bıraktığımda motor kendini birden yığıp tekrar toparlıyor. fakat motor freni gibi değil de sanki bir an için yakıtı kesip tekrar vermeye başlıyor gibi. dip gaz gitmezken yine devir 8.000 civarında iken gazı bıraktığımda böyle bir sorunla karşılaşmıyorum. sorun nerden kaynaklanıyor olabilir?

    Bu arada motor 2012 model apache 9.500 km'de
    Motora gönderilen yakıt ile yakma kapasitesi doğru orantılı olmayınca öyle yapıyor galiba. bir çok motorda bunu hissedebiliyorum. Motora aşırı yüklenmekten oluyor. Mesela calibre 250 cc iki kişi düz yolda 4. viteste devri sona vurup öyle vites büyütmek için gazı kökleyince motor hızlanamıyor.lakin gazı sakin sakın arttırdığımızda hızlanmaya devam ediyor. Düşük viteslerde son devirlerde bu drumla karşılaştım.
    Şunun etkisinin olduğunu düşünüyorum. İnsan olarak yapımızdan kaynaklanıyor. Gaz verince hız ve vücudun hafiften öne doğru çekilmesi eğilimini bekliyoruz. Bundan dolayı o hisse de kapılmış olabiliyoruz. Bunu ön freninizi devre dışı bırakarak tecrübe edebilirsiniz. Motosiklet düz yolda giderken (hız farketmez) devre dışı bıraktığınız frenle yavaşlamak isteyip maneti çektiğinizde aksine motorun daha hızlandığı hissine kapılacaksınız.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 04:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:09 ----------

    Alıntı Moostapha adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben birşey sormak istiyorum. Bu 145 'ler 136'lar yapan kişiler 10 bin devirin altındamı yapıyorlar bu hızı yoksa o kırmızı yeri geçiyorlar mı. Şahsen 113-118 civarında kırmızıyı geçmeye başlıyor ve gas kesiyorum zararlıdır diye. ? Bu arkadaşlar sallıyor mu yoksa benlik bir sıkıntı mı var. Motorun 2000km'e yaklaştı
    Yanımızdaki 2009 model apache taş patlasın o da düşük viteste 7bin devir görüyor. üst viteslerde hep max 6bin veya 6500 devirde gidiyor. Acayip bişiy. Hız da max düz yolda 110 km. ancak 2012 yılında bu motosikletle 130 km gördüğünü iddia eden arkadaşım var.

  14. #29834
    drej73 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2008
    Şehir
    gaziantep
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150 2011 (Raş)
    Alıntı Moostapha adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben birşey sormak istiyorum. Bu 145 'ler 136'lar yapan kişiler 10 bin devirin altındamı yapıyorlar bu hızı yoksa o kırmızı yeri geçiyorlar mı. Şahsen 113-118 civarında kırmızıyı geçmeye başlıyor ve gas kesiyorum zararlıdır diye. ? Bu arkadaşlar sallıyor mu yoksa benlik bir sıkıntı mı var. Motorun 2000km'e yaklaştı
    bende denedim ama 120 den fazla yapamadım hemde hafif yokuş aşağı yolda hafifte rüzgarlı havada devir kırmızıyı geçti yani 9binde iken 120 anca gördüm ama arkadaşımdada var apache düz yolda 136 yı gördüm diyor sürücüden de kaynaklanabiliyor onu biliyorum ama bu kadar değil

  15. #29835

    Üyelik
    22 Mart 2011
    Şehir
    Kırklareli
    Motosikleti
    Kanuni bs 100
    Arkadaşlar motorum şuan 1700 km de 2. yağ değişim zamanı yaklaştı. Kitapçığında her 3000 km de bir değişmesi gerektiği yazıyo fakat hangi yağ konulacağı belirtilmemiş. siz kaç km de bir değiştiriyosunuz ve bu motor için en uygun viskozite derecesi hangisi acaba ( 10w40-15w40-10w50-15w50 vs )

  16. #29836
    ronnytechno - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2011
    Şehir
    Süleymanpaşalı
    Motosikleti
    TVS Apache 150 2013 Yeşil-Siyah
    Alıntı suatt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar motorum şuan 1700 km de 2. yağ değişim zamanı yaklaştı. Kitapçığında her 3000 km de bir değişmesi gerektiği yazıyo fakat hangi yağ konulacağı belirtilmemiş. siz kaç km de bir değiştiriyosunuz ve bu motor için en uygun viskozite derecesi hangisi acaba ( 10w40-15w40-10w50-15w50 vs )
    Hocam benim benim motorumda 3450km de ilk yağı 500km de 2ci yağı 2000 km değiştim Ben Ustamın tavsiyesi ile Motul 3000 4t 10w40 kullanıyorum ve memnunum ve bu 2 yağ değişimindede yağ filtresi değiştim. Değişim aralıklarını kitapçığa göre yaparsan sıkıntı çıkmaz bence fazla aşmamak en iyisi, biraz aşmaktan sorun çıkmaz ama sonuçta 1 litre yağ alıyor yani en babası 30 lira
    suatt bunu beğendi.
    Eğer kask takmıyosanız koruyacak bişeyiniz yok demektir!!!

  17. #29837

    Üyelik
    22 Mart 2011
    Şehir
    Kırklareli
    Motosikleti
    Kanuni bs 100
    ilk yağ değişiminde servis castrol 15w50 koydu ama bundan sonra 10w50 ile mi devam etsem acaba bilemedim çoğu kişi 10w50 öneriyo

  18. #29838
    a.payza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150 (yeni kasa) Yeşil Renk
    Alıntı Moostapha adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Alarm taktırsana abicim. Al bi www.dx.com'dan bi motorsiklet alarmı. Titreşim sensörlü zaten.
    CBF 150'den kötü akü var bizim motorlarda
    Alarm zırt pırt çaldıkça aküden yer taş çatlasın 1 haftada aküyü bitirmesede zayıf akü ile çalışmasına sebep olur far yakarken marş basarken sıkıntı yapabilir nereden mi biliyorum dayımın CBF 150 sinde alarm vardı motoru sattı satın alan kişi ilk önce aküyü yeniledi sonra alarmı iptal etti...

    Bizim motorlar alarma uygun değil kanaatindeyim
    Allah’ım yolculuk boyunca arkadaşımız sensin. Bizi emniyet içerisinde evimize geri çevir. Allah’ım bize mesafeleri kısalt, yolculuğumuzu kolay kıl. Allah’ım yolculuğun sıkıntılarından, zorluklarından ve kötülüklerinden de sana sığınırım. Amin

  19. #29839
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    beyler ne yaparsanız yapın motorunuzda sık sık yağ markası ve viskozitesi değiştirmeyin güneydeyseniz 15w50 yada 10w50 kuzeydeysenizde 10w50 yaz kış işinzi görürür ustaların söylediği abi yazın buna 20w50 koy demesnie güvenmeyin çünkü 20 kalınlık kışın için geçerli 50 ise yazın neden 40 numara yağ önermedin derseniz yazın ülkemizin her yeri sıcak oluyor 50 numara daha sıcak ortamlarda özelliğini koruyan bir yağ bu yüzden ben bursada 3 yıldır 10w50 kullanıyorum arada bulamadığım zamanlar 10w40ta kullandım fakat 10w50de hem ses hemde vites geçişleri daha iyi


    birde daha önceki sayfalarda ben akü sormuştum fakat cevap yazan olmadı bosch yada yuasalardan hangisini alsam kuru almak istiyorum orijinal aküsü arka maşanın bağlantı yerlerini hep paslandırdı

  20. #29840
    Apices - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2012
    Şehir
    BURSA/ESKİŞEHİR
    Motosikleti
    Sym Wolf 250/Tvs Apache
    OTE=M.balibey;3411181]beyler ne yaparsanız yapın motorunuzda sık sık yağ markası ve viskozitesi değiştirmeyin güneydeyseniz 15w50 yada 10w50 kuzeydeysenizde 10w50 yaz kış işinzi görürür ustaların söylediği abi yazın buna 20w50 koy demesnie güvenmeyin çünkü 20 kalınlık kışın için geçerli 50 ise yazın neden 40 numara yağ önermedin derseniz yazın ülkemizin her yeri sıcak oluyor 50 numara daha sıcak ortamlarda özelliğini koruyan bir yağ bu yüzden ben bursada 3 yıldır 10w50 kullanıyorum arada bulamadığım zamanlar 10w40ta kullandım fakat 10w50de hem ses hemde vites geçişleri daha iyi


    birde daha önceki sayfalarda ben akü sormuştum fakat cevap yazan olmadı bosch yada yuasalardan hangisini alsam kuru almak istiyorum orijinal aküsü arka maşanın bağlantı yerlerini hep paslandırdı[/QUOTE]

    İki akü markası hakkında pek bir bilgim yok.İkiside piyasada çok kullanılıyor.Bosch markası marka değeri olarak bir adım õnde bence.
    Başınızı dik tutmak, okumak için eğmenize bağlıdır...


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 21 kullanıcı var. (0 üye ve 21 misafir)

Bu Konudaki Etiketler