TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
11 Temmuz 2014, 03:39
#29641
merhaba arkadaşlar herkese iyi günler.ben 1 2 güne ilk bakımına 500 km bakımına götüreceğimde tam olarak neler yapılacak ve nelere dikkat etmeliyim.yağı değişecek yağ filtresi değişecek genel olarak somunları kontrol edilecek bunun gibi başka nelere dikkat etmeliyim.teşekkürler.
Reklamlar
-
11 Temmuz 2014, 04:51
#29642
arkadaslar vitesteyken marş almıyor motorum bunun sebebi nedir yeni oldu bu zıkkım sağını solunu kurcalarken
boşta marş basıyor viteste basmıyor
-
11 Temmuz 2014, 04:58
#29643
ques1 adlı üyeden alıntı
arkadaslar vitesteyken marş almıyor motorum bunun sebebi nedir yeni oldu bu zıkkım sağını solunu kurcalarken
boşta marş basıyor viteste basmıyor
debriyajın orda müşür var ondan olur bende de sık sık oluyor servisler de genelde pek sallamıyor bu işi
Aşkta kanun imiş aşıklara cevr eylemek aşık odur ki cefa-ı yare sabretmek gerek..
-
11 Temmuz 2014, 10:47
#29644
M.balibey adlı üyeden alıntı
sai egsozun filtresie cvt ya yağ filtresi yada hava filtresidir kaç binde değişim yazıyor
motor tozda kaldıysa komitatörü söküp wd40la temizleyip kapamak lazım birde onun kablosu aşağıda eğer sıkışmışsa benm gibi içi kopmasa bile iletkenliği azalıyr benimki komitatör içinde sıkışmıştı düzeltince sorun düzeldi
tşkkür verdiğin bilgiler için ama bu wd40 dediğiniz nedir sprey yağ gibi bişeymi bide komitatör dediğiniz düğmenin altındaki mekanizmamı?
-
11 Temmuz 2014, 10:54
#29645
ERDİNÇ. adlı üyeden alıntı
merhaba arkadaşlar herkese iyi günler.ben 1 2 güne ilk bakımına 500 km bakımına götüreceğimde tam olarak neler yapılacak ve nelere dikkat etmeliyim.yağı değişecek yağ filtresi değişecek genel olarak somunları kontrol edilecek bunun gibi başka nelere dikkat etmeliyim.teşekkürler.
hocam servis kitapçığının 35. sayfasında periyodik bakımlarda nelerin değişmesi, temizlenmesi ve ayarlanması gerektiği yazıyo ama servisteki ustaya göre bunlar gerekli değil... o sadece yağ değiştirir... servise 50 60 TL bayılırsın ve sadece 15 TL lik castrol actevo ile yağını değiştirip eline verirler motoru... bütün işlem 10 dk sürecek... sen bakım yaptırdım, garantiyi işlettim diye huzurla dolacan, servis de 15 TL lik yağı 60 TL ye iteledim diye huzurla dolacak... iki yıl bu şekilde devam edecek... ne bi hava, yağ filtresi değişimi, ne bi vida sıkması vs... o yüzden sana tavsiyem eğer bulunduğun şehirde birden fazla servis varsa hepsini tek tek gez ve kitapçıkta yazanları yapacaklar mı diye sor... elbet bi tanesi hakkıyla çalışıyodur... eğer benim gibi bi tane servis varsa yapacak bişey yok...
-
11 Temmuz 2014, 12:00
#29646
ques1 adlı üyeden alıntı
arkadaslar vitesteyken marş almıyor motorum bunun sebebi nedir yeni oldu bu zıkkım sağını solunu kurcalarken
boşta marş basıyor viteste basmıyor
Motorun genel özelliği viteste marş basmaz
-
11 Temmuz 2014, 17:47
#29647
ques1 adlı üyeden alıntı
arkadaslar vitesteyken marş almıyor motorum bunun sebebi nedir yeni oldu bu zıkkım sağını solunu kurcalarken
boşta marş basıyor viteste basmıyor
debriyajı sıkmadan viteste marş basmaz müşür var çünkü normali bu
drej73 adlı üyeden alıntı
tşkkür verdiğin bilgiler için ama bu wd40 dediğiniz nedir sprey yağ gibi bişeymi bide komitatör dediğiniz düğmenin altındaki mekanizmamı?
linkteki sprey yağlayıcı pas çözücü komitatör o düğmelere deniyor içinde değil genel adı altında 2 vida tutar onu sökünce ikiye ayrılır söktüğünde eğer kablosu sıkışmışsa yandan geçirip kapayınca tuşun çalıştığını göreceksin birde açmışken wd40la temizlersin tozdan kirden
https://www.google.com.tr/search?q=w...w=1920&bih=979
-
11 Temmuz 2014, 18:49
#29648
M.balibey adlı üyeden alıntı
debriyajı sıkmadan viteste marş basmaz müşür var çünkü normali bu
linkteki sprey yağlayıcı pas çözücü komitatör o düğmelere deniyor içinde değil genel adı altında 2 vida tutar onu sökünce ikiye ayrılır söktüğünde eğer kablosu sıkışmışsa yandan geçirip kapayınca tuşun çalıştığını göreceksin birde açmışken wd40la temizlersin tozdan kirden
https://www.google.com.tr/search?q=w...w=1920&bih=979
ok anladım sağol verdiğin bilgiler için
-
12 Temmuz 2014, 02:44
#29649
quattromeb adlı üyeden alıntı
hocam servis kitapçığının 35. sayfasında periyodik bakımlarda nelerin değişmesi, temizlenmesi ve ayarlanması gerektiği yazıyo ama servisteki ustaya göre bunlar gerekli değil... o sadece yağ değiştirir... servise 50 60 TL bayılırsın ve sadece 15 TL lik castrol actevo ile yağını değiştirip eline verirler motoru... bütün işlem 10 dk sürecek... sen bakım yaptırdım, garantiyi işlettim diye huzurla dolacan, servis de 15 TL lik yağı 60 TL ye iteledim diye huzurla dolacak... iki yıl bu şekilde devam edecek... ne bi hava, yağ filtresi değişimi, ne bi vida sıkması vs... o yüzden sana tavsiyem eğer bulunduğun şehirde birden fazla servis varsa hepsini tek tek gez ve kitapçıkta yazanları yapacaklar mı diye sor... elbet bi tanesi hakkıyla çalışıyodur... eğer benim gibi bi tane servis varsa yapacak bişey yok...
eyvallah aga dediklerine dikkat edeceğim.bende Ankara da yaşıyorum burda da pek yok sanırım bunun servisi ama kitapçıktakilerin olmasına dikkat edeceğim teşekkür ederim
-
12 Temmuz 2014, 04:53
#29650
ERDİNÇ. adlı üyeden alıntı
eyvallah aga dediklerine dikkat edeceğim.bende Ankara da yaşıyorum burda da pek yok sanırım bunun servisi ama kitapçıktakilerin olmasına dikkat edeceğim teşekkür ederim
şıkırdama varsa sübab ayarınada baktır derim
-
12 Temmuz 2014, 12:46
#29651
slm arkadaşlar benim ön fren son günlerde daha iyi tutmaya başladı acaba balatamı bitti eğilip bakınca balatada hiç erime yok sanki
bide balata biterse frenin tutmaması gerekir bence doğru dimi
-
12 Temmuz 2014, 16:28
#29652
drej73 adlı üyeden alıntı
slm arkadaşlar benim ön fren son günlerde daha iyi tutmaya başladı acaba balatamı bitti eğilip bakınca balatada hiç erime yok sanki
bide balata biterse frenin tutmaması gerekir bence doğru dimi
enine kanallar duruyorsa balata bitmemiştir balata disk arasında toz taş varsa o çıkmıştır yada sertleşen balata yüzeyi aşınıp tutması artmıştır
-
12 Temmuz 2014, 16:55
#29653
Arkadaşlar motorum 21000 km ye yaklaştı sizce katalizatörü iptal ettireyi mi artık Servistekiler 30000 de değiştir diyor.Birçok kurye hemen iptal ettir diyor biz kat iptali yaptırmadık diye motor yaptırdık ve egsoz aldık diyorlar.Sebebi katalizatör dolduğu için motoru mahvediyormuş
-
12 Temmuz 2014, 17:01
#29654
suatt adlı üyeden alıntı
Ben apache'yi almadan önce de diğer motorumla her yakıt aldığımda ölçüm yapardım. normal depoda sürerken motor öksürmeye başladığı zaman yani yakıt bittiği zaman durur, km'yi sıfırlar ve musluğu yedek konumuna alıp devam ederim. daha sonra benzinliğe uğrar yakıt alır, aldığım yakıtı litre olarak bi kenara yazar ve musluğu normal konuma getirerek sürmeye devam ederim, km saymaya devam eder bu arada. tekrar normal depoda benzin bitip motor öksürmeye başladığı vakit dururum ve km sayacını en son aldığım benzine bölerim ve 1 litre ile kat ettiğim yol meydana çıkar. tekrar km yi sıfırlar, yedek depoya alır ve sürerim yani bu işlem hep tekrarlanır tabii motoru normal sürerim şehir içi-dışı dur kalk düşük vites büyük vites karışık şekilde.
işte ilk ölçümümde 48.70km, son ölçümümde de 51.17 km yol yaptım 1 litre ile tabii dediğim gibi 5000 deviri geçmeden, sakin, tek kişi kullanım.
ben de aynen öyle yaparım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:55 ----------
drej73 adlı üyeden alıntı
slm arkadaşlar benim ön fren son günlerde daha iyi tutmaya başladı acaba balatamı bitti eğilip bakınca balatada hiç erime yok sanki
bide balata biterse frenin tutmaması gerekir bence doğru dimi
fren tutarda kitler (balatadan bahsediyorsak). işte balatanın en kötü yanı budur. Çünkü balatayı çevresine gerdiren parça içerde dikleştiğinde aha da hapı yuttuk demektir. çünkü teker kitler ve parçayı geri döndürmeye yarayan yaylar da devre dışı kalmış olur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:58 ----------
quattromeb adlı üyeden alıntı
hocam servis kitapçığının 35. sayfasında periyodik bakımlarda nelerin değişmesi, temizlenmesi ve ayarlanması gerektiği yazıyo ama servisteki ustaya göre bunlar gerekli değil... o sadece yağ değiştirir... servise 50 60 TL bayılırsın ve sadece 15 TL lik castrol actevo ile yağını değiştirip eline verirler motoru... bütün işlem 10 dk sürecek... sen bakım yaptırdım, garantiyi işlettim diye huzurla dolacan, servis de 15 TL lik yağı 60 TL ye iteledim diye huzurla dolacak... iki yıl bu şekilde devam edecek... ne bi hava, yağ filtresi değişimi, ne bi vida sıkması vs... o yüzden sana tavsiyem eğer bulunduğun şehirde birden fazla servis varsa hepsini tek tek gez ve kitapçıkta yazanları yapacaklar mı diye sor... elbet bi tanesi hakkıyla çalışıyodur... eğer benim gibi bi tane servis varsa yapacak bişey yok...
şayet kılavuzdaki işlemleri gerçekletirmeden tik atıyorlarsa şikayet edilebilirler. Para vererek satın almış oldukları bayilikleri şartları sağlamadıklarından son haddede ellerinden alınabilir. çok sıkarsa, nadiren..........
-
12 Temmuz 2014, 18:51
#29655
designserhat adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar motorum 21000 km ye yaklaştı sizce katalizatörü iptal ettireyi mi artık Servistekiler 30000 de değiştir diyor.Birçok kurye hemen iptal ettir diyor biz kat iptali yaptırmadık diye motor yaptırdık ve egsoz aldık diyorlar.Sebebi katalizatör dolduğu için motoru mahvediyormuş
KARDEŞİM BEN KATALİZÖRÜ MOTOR DAHA 3.500 KM DE CIKARTTIRDIM.BU SORUN YOK YOLA DEVAM.RAHATLIYOR MOTOR.ŞİMDİ 7.000 KM DE.....
-
12 Temmuz 2014, 19:05
#29656
arizona adlı üyeden alıntı
KARDEŞİM BEN KATALİZÖRÜ MOTOR DAHA 3.500 KM DE CIKARTTIRDIM.BU SORUN YOK YOLA DEVAM.RAHATLIYOR MOTOR.ŞİMDİ 7.000 KM DE.....
Haftaya iptal ettireyim ben iyisi havalar da çok sıcak motor rahatlasın biraz sonra terliyor
-
12 Temmuz 2014, 23:40
#29657
seyyid47 adlı üyeden alıntı
ben de aynen öyle yaparım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:55 ----------
fren tutarda kitler (balatadan bahsediyorsak). işte balatanın en kötü yanı budur. Çünkü balatayı çevresine gerdiren parça içerde dikleştiğinde aha da hapı yuttuk demektir. çünkü teker kitler ve parçayı geri döndürmeye yarayan yaylar da devre dışı kalmış olur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:58 ----------
şayet kılavuzdaki işlemleri gerçekletirmeden tik atıyorlarsa şikayet edilebilirler. Para vererek satın almış oldukları bayilikleri şartları sağlamadıklarından son haddede ellerinden alınabilir. çok sıkarsa, nadiren..........
mevcut şartlarda şikayet etmek çözüm değil hacım çünkü yine aynı yere gitmek zorunda kalacam ayrıca tvs destek hattındaki arkadaşlar da hangi bakımda ne yapılacağı konusunda bilgisiz... sadece üç aşağı beş yukarı bakım ücretini biliyolar... motorumun 3. bakımı geldi muhtemelen o da en az 50 60 TL vardır... bu sefer gidip konuşacam eğer yapmıyolarsa garanti kitapçığını yırtar atarım... ben zaten 1000 kmde bir yağ değiştirtiyorum... 17 TL veriyorum yağ değişim yıkama içinde ama bakım zamanı mecburen 60 TL ve zoruma gidiyo sadece yağ değişimine 60 TL vermek... bunun yanında tedirgin kullanıyorum motoru vidası sıkıldı mı, zinciri atar mı bilmem ne... çok şükür elimiz anahtar tutuyo sanayide büyüdük... mal değiliz bi yerini bozsam bile bi kere bozarım bi daha bozmam hiç değilse doğrusunu öğrenmiş olurum... oraya vereceğim parayla en kral aletleri alıp bakımı kendim yaparım deneye deneye... baktım o da mı olmuyo benzin döker yakarım başlarım motoruna da ustasına da... her bakım dönemi aynı gerginliği yaşıyorum... küfür yazıyorum farkedip siliyorum... bi standart yok... çok seviyorum motoru... hergün iyi ki cbf ybr ıvır zıvır almamışım diyorum ama bakım zamanı çileden çıkıyorum acaba onlar da mı böyle diye... hep aynı terane... küfür ediyorum beddua ediyorum sonra kendime kızıyorum ne gerek var üç beş kuruş için böyle şeylere diye ama canım sıkılıyo işte...
üslubumdan dolayı hepinizden özür dilerim arkadaşlar....
-
13 Temmuz 2014, 01:25
#29658
quattromeb adlı üyeden alıntı
mevcut şartlarda şikayet etmek çözüm değil hacım çünkü yine aynı yere gitmek zorunda kalacam ayrıca tvs destek hattındaki arkadaşlar da hangi bakımda ne yapılacağı konusunda bilgisiz... sadece üç aşağı beş yukarı bakım ücretini biliyolar... motorumun 3. bakımı geldi muhtemelen o da en az 50 60 TL vardır... bu sefer gidip konuşacam eğer yapmıyolarsa garanti kitapçığını yırtar atarım... ben zaten 1000 kmde bir yağ değiştirtiyorum... 17 TL veriyorum yağ değişim yıkama içinde ama bakım zamanı mecburen 60 TL ve zoruma gidiyo sadece yağ değişimine 60 TL vermek... bunun yanında tedirgin kullanıyorum motoru vidası sıkıldı mı, zinciri atar mı bilmem ne... çok şükür elimiz anahtar tutuyo sanayide büyüdük... mal değiliz bi yerini bozsam bile bi kere bozarım bi daha bozmam hiç değilse doğrusunu öğrenmiş olurum... oraya vereceğim parayla en kral aletleri alıp bakımı kendim yaparım deneye deneye... baktım o da mı olmuyo benzin döker yakarım başlarım motoruna da ustasına da... her bakım dönemi aynı gerginliği yaşıyorum... küfür yazıyorum farkedip siliyorum... bi standart yok... çok seviyorum motoru... hergün iyi ki cbf ybr ıvır zıvır almamışım diyorum ama bakım zamanı çileden çıkıyorum acaba onlar da mı böyle diye... hep aynı terane... küfür ediyorum beddua ediyorum sonra kendime kızıyorum ne gerek var üç beş kuruş için böyle şeylere diye ama canım sıkılıyo işte...
üslubumdan dolayı hepinizden özür dilerim arkadaşlar....
sıkma canını madem elinden iş geliyor bir tane 1/4 bir tane 1/2 lokma takımı alıyorsun bir takımda + - tornavida iş bitti ben 20 tlye aldığım 1/4 lokma ile belki evdede yaptığım işler ve arabalar dahil 10 bin tllik iş yapmışımdır ben 1/4 için stanley aldım 5 6 sene oldu hala sağlam 14mm lokma dahil var 1/2 içinse tekzenden lokma kolu aldım 20 tlye koçtaştanda rico lokmaları aldım şu anda oda 15ten 27ye kadar var
-
13 Temmuz 2014, 12:10
#29659
Arkadaşlar Merhabalar, Önümüzdeki Sezona Girmeden Mondial MFH 100 Motorumu Satıp 2. El Bir Motor Alma Niyetindeyim.
Malum Öğrenci Adamız Bütçemiz Düşük, Kafamda '' Eski Kasa Yamaha YBR - Mondial Drift - Eski Kasa Honda CBR 125R - Eski Kasa TVS Apache ve RKS Titanic '' Modelleri Var.
Mondial Drift ve RKS Titanic Çinli Olmalarından Dolayı Son Alternatiflerim'den.
Eski Kasa Yamaha YBR İse Kafanızı Nereye Çevirseniz Var Bundan Dolayı Pek Sıcak Bakmıyorum.
Şuan Esas Olarak 2 Seçeneğim Var Honda CBR 125R ve TVS Apache.
Honda CBR 125R'ın Yedek Parçaları Epey Pahalı Bu Nedenle Kafamı Bulandırıyor Ancak 6 Vites - Ön ve Arka Disk Fren - Su Soğutmalı Oluşu Beni Kendine Çekmekte ( Ayrıca Sportif Duruşu )
TVS Apache 150 Hakkında Bildiğim Tek Şey Vibrasyonlu Bir Motor Olduğu.
Bu Motosiklet İle İlgili Bana Detaylı Bilgiler Verebilir'misiniz ?
Gidişi - Duruşu - Yakıt Tüketimi - Yedek Parça Fiyatları vb. Gibi
İnternette Biraz Araştırma Yaptım Ancak Tatmin Edici Bilgiler Bulamadım.
Motoru Kullanma Şeklim İse: Genelde Şehir İçi Olacak Senede 3 - 4 Seferde 300 Km'lik Gezi ve Yollara Çıkabilirim.
Cevaplar İçin Şimdiden Teşekkürler
-
13 Temmuz 2014, 12:37
#29660
herzese iyi günler dişli zincir set değiştiriceğimde acaba tvs apache 2012 modeline ön arka hangi dişliyi almalıyım önerilerinizi bekliyorum
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)
Bu Konudaki Etiketler