TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
04 Temmuz 2014, 21:57
#29581
dalbay444 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar birinci vites gecisiyle ilgili cok sorun yaşıyorum. Bugün servisinde tahmin ettiğim gibi göbeği şişkin para kokusu alan usta sökülmesi lazım dedi. Daha önceden karşılaşan oldumu böyle sorunla yada bir çözüm bulan. 5000 kmdeki motoru dağıtmaya içim el vermiyor açıkçası.
sorunu biraz daha açsan böyle anlaşılmıyor
Reklamlar
-
05 Temmuz 2014, 01:13
#29582
dalbay444 adlı üyeden alıntı
İlginç motor bu apache. Arap atı gibi sonradan açılıyor. 138 ibreyi gördük . Subap ayarindan sonra daha da artacağını düşünüyorum. Yarin 5000 bakımına götüreyim. Dsha sonra tecrubelerimi paylaşirim. Kazasız sürüşler.
madem 138 yapabildin daha ne sibop ayarı yapıcaksın sibop ayarın bozuk olsa okadar yapmazdı boşuna bozdurma ayarlarını bir daha eski randımanını bulamazsın.5binde sibop ayarımı yapılır
Bir yere gitmek için arabaya binilir,Motora binmek için her yere gidilir
-
05 Temmuz 2014, 02:17
#29583
M.balibey adlı üyeden alıntı
sorunu biraz daha açsan böyle anlaşılmıyor
Kardeşim motor sabit ken 1 e atınca geçmiyor. En az bi 4-5 sefer basinca düzeliyor yada biraz hareket ettirip öyle geçiyor vites e. Bazende biraz gidip şak diye geri boşa geçiyor. Özellikle ışıklar da cok canımı sıkıyor bu olay .Servisteki adam bi parçadan bahsettide su an aklıma gelmiyor. Yani böyle de kullanırım sorun yokda bosu boşuna parçalamaya degermi acep
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:04 ----------
ercan41 adlı üyeden alıntı
madem 138 yapabildin daha ne sibop ayarı yapıcaksın sibop ayarın bozuk olsa okadar yapmazdı boşuna bozdurma ayarlarını bir daha eski randımanını bulamazsın.5binde sibop ayarımı yapılır
Daha önceki mesajlarimda motorda yuksek devirde bi geri asılması olayından bahsettim. Bi arkadaş da sorunu subap ayariyla hallettigini yazmıştı. Servisteki adam da kesici den filan bahsetti bu işin aslinida bilmiyorum tabi. Herkes kafasına göre bir dünya
-
05 Temmuz 2014, 04:29
#29584
dalbay444 adlı üyeden alıntı
Kardeşim motor sabit ken 1 e atınca geçmiyor. En az bi 4-5 sefer basinca düzeliyor
yada biraz hareket ettirip öyle geçiyor vites e. Bazende biraz gidip şak diye geri boşa geçiyor. Özellikle ışıklar da cok canımı sıkıyor bu olay .Servisteki adam bi parçadan bahsettide su an aklıma gelmiyor. Yani böyle de kullanırım sorun yokda bosu boşuna parçalamaya degermi acep
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:04 ----------
Daha önceki mesajlarimda motorda yuksek devirde bi geri asılması olayından bahsettim. Bi arkadaş da sorunu subap ayariyla hallettigini yazmıştı. Servisteki adam da kesici den filan bahsetti bu işin aslinida bilmiyorum tabi. Herkes kafasına göre bir dünya
Servis teki adam iyi sallamış bizim motorlarda kesici yok.Geri asılmasi karbüratörden de olabilir hava ayarlarından da olabilir
-
05 Temmuz 2014, 11:09
#29585
Selam Arkadaşlar, dün ben teravihe giderken kardeşim motoru istedi kuzeniyle beraber sürmek için
Ben de kırmadım çocukları verdim ama bu sabah işe giderken motosiklette bir anormallik olduğunu farkettim
Motosiklet henüz 3600km' lerde
1. viteste gaz yemiyor devirlenmiyor 3. vitesteyken birden devir saati göstergesi sıfıra doğru düştü (motos stop etmedi, teklemedi)
öyle yapınca hemen debriyajı çekip vitesi boşa aldım kenara çektim motorumu
Önce yağını kontrol ettim eksiltme vs. görünmüyor
Yola devam ettim 2.ve3. viteste biraz daha rahat gibi ama özellikle 1. viteste bariz bir devirlenmeme yada devirlense de gitmeme gibi sorun gözüküyor yada bana öyle geldi pek anlamam teknik konulardan
Sabah servisler kapalıydı mecburen bu şekilde işe gittim yolda da biraz gözlemledim sorun devam ediyor
Kısacası Motosikletin atikliği yok düşük vites ve yüksek devirde
yada devri rahat yükselmiyor eskiye nazaran
Umarım anlatabilmişimdir uzun oldu biraz kusura bakmayın teknik konulardan pek anlamadığım için 1-2 cümlede anlatamadım derdimi
30 km civarı kullanmışlar ama motosikletin canını almışlar sanki
Biraz pişman oldum motoru emanet verdiğime...
Not: Kardeşim 20TL' lık benzin atmış motora, benzin ile de alakası olabilir mi?
Sizce sorun neden olabilir motorcu üstadlar?
-
05 Temmuz 2014, 16:46
#29586
a.payza adlı üyeden alıntı
Selam Arkadaşlar, dün ben teravihe giderken kardeşim motoru istedi kuzeniyle
beraber sürmek için
Ben de kırmadım çocukları verdim ama bu sabah işe giderken motosiklette bir anormallik olduğunu farkettim
Motosiklet henüz 3600km' lerde
1. viteste gaz yemiyor devirlenmiyor 3. vitesteyken birden devir saati göstergesi sıfıra doğru düştü (motos stop etmedi, teklemedi)
öyle yapınca hemen debriyajı çekip vitesi boşa aldım kenara çektim motorumu
Önce yağını kontrol ettim eksiltme vs. görünmüyor
Yola devam ettim 2.ve3. viteste biraz daha rahat gibi ama özellikle 1. viteste bariz bir devirlenmeme yada devirlense de gitmeme gibi sorun gözüküyor yada bana öyle geldi pek anlamam teknik konulardan
Sabah servisler kapalıydı mecburen bu şekilde işe gittim yolda da biraz gözlemledim sorun devam ediyor
Kısacası Motosikletin atikliği yok düşük vites ve yüksek devirde
yada devri rahat yükselmiyor eskiye nazaran
Umarım anlatabilmişimdir uzun oldu biraz kusura bakmayın teknik konulardan pek anlamadığım için 1-2 cümlede anlatamadım derdimi
30 km civarı kullanmışlar ama motosikletin canını almışlar sanki
Biraz pişman oldum motoru emanet verdiğime...
Not: Kardeşim 20TL' lık benzin atmış motora, benzin ile de alakası olabilir mi?
Sizce sorun neden olabilir motorcu üstadlar?
Kesinlikle benzinden bir turla motosiklete ne olabilir ki kaza yapmaması dışında karbürotörü temizletin
-
06 Temmuz 2014, 01:13
#29587
herkeze selam. apachide çok titreşim varmı. hangi lastiği tavsie edersiniz. hangi yağı kullanmalı..
-
06 Temmuz 2014, 02:12
#29588
dalbay444 adlı üyeden alıntı
Kardeşim motor sabit ken 1 e atınca geçmiyor. En az bi 4-5 sefer basinca düzeliyor yada biraz hareket ettirip öyle geçiyor vites e. Bazende biraz gidip şak diye geri boşa geçiyor. Özellikle ışıklar da cok canımı sıkıyor bu olay .Servisteki adam bi parçadan bahsettide su an aklıma gelmiyor. Yani böyle de kullanırım sorun yokda bosu boşuna parçalamaya degermi acep
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:04 ----------
Daha önceki mesajlarimda motorda yuksek devirde bi geri asılması olayından bahsettim. Bi arkadaş da sorunu subap ayariyla hallettigini yazmıştı. Servisteki adam da kesici den filan bahsetti bu işin aslinida bilmiyorum tabi. Herkes kafasına göre bir dünya
debriyaj ayarın nasıl genel olarak 1e geçmede biraz isteksiz olur fakat boşa düşme olmaz bugüne kadar kaç tane apache kullandıysam hepsinde 5 6 kere deb. sıkıp bırakınca 1e hemen geçerdi fakat ne boşa düştüm nede kel alaka bir yerde boş var
servistelki adam kesiciyi bilmiyorsa bir daha önünden bile geçmezdim ben motor karbüratörlü yakıtı nasıl elektronik olarak kesecek belirl devirde diye sorsaydın keşke atşelmeden dersede o zaman ateşleme olmadan gelen fazla benzin motorun boğulmasına sebeb olmaz mı derdin
a.payza adlı üyeden alıntı
Selam Arkadaşlar, dün ben teravihe giderken kardeşim motoru istedi kuzeniyle beraber sürmek için
Ben de kırmadım çocukları verdim ama bu sabah işe giderken motosiklette bir anormallik olduğunu farkettim
Motosiklet henüz 3600km' lerde
1. viteste gaz yemiyor devirlenmiyor 3. vitesteyken birden devir saati göstergesi sıfıra doğru düştü (motos stop etmedi, teklemedi)
öyle yapınca hemen debriyajı çekip vitesi boşa aldım kenara çektim motorumu
Önce yağını kontrol ettim eksiltme vs. görünmüyor
Yola devam ettim 2.ve3. viteste biraz daha rahat gibi ama özellikle 1. viteste bariz bir devirlenmeme yada devirlense de gitmeme gibi sorun gözüküyor yada bana öyle geldi pek anlamam teknik konulardan
Sabah servisler kapalıydı mecburen bu şekilde işe gittim yolda da biraz gözlemledim sorun devam ediyor
Kısacası Motosikletin atikliği yok düşük vites ve yüksek devirde
yada devri rahat yükselmiyor eskiye nazaran
Umarım anlatabilmişimdir uzun oldu biraz kusura bakmayın teknik konulardan pek anlamadığım için 1-2 cümlede anlatamadım derdimi
30 km civarı kullanmışlar ama motosikletin canını almışlar sanki
Biraz pişman oldum motoru emanet verdiğime...
Not: Kardeşim 20TL' lık benzin atmış motora, benzin ile de alakası olabilir mi?
Sizce sorun neden olabilir motorcu üstadlar?
abi peki diğer viteslerde yüksek devirler nasıl aynı mı aynıysa o zmanan diafrm yırtılmış olabilir yada aldığı benzinde kelek var karbüratör ayarını kurcalamamışlardır umarım
-
06 Temmuz 2014, 03:59
#29589
- Yağ olarak bundan sonra Motul 7100 10w40 kullanacağım.
- Lastik olarak da Metzeler ME22, ön ve arka lastik alacağım.
Yardım eden herkese teşekkürler...
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:10 ----------
Bir soru sorayım;
Ben arkaya bir-iki küçük çanta koymak istiyorum. (Yola çıkarken.) Bazı fotoğraflarda gördüm, kancalı lastiklerle normal çantaları arkaya yığmışlar.
Bunu nasıl yapabilirim, lastik dışında almam gereken birşey var mı?
-
06 Temmuz 2014, 12:21
#29590
MeliksahMELO adlı üyeden alıntı
- Yağ olarak bundan sonra
Motul 7100 10w40 kullanacağım.
- Lastik olarak da Metzeler ME22,
ön ve
arka lastik alacağım.
Yardım eden herkese teşekkürler...
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:10 ----------
Bir soru sorayım;
Ben arkaya bir-iki küçük çanta koymak istiyorum. (Yola çıkarken.) Bazı fotoğraflarda gördüm, kancalı lastiklerle normal çantaları arkaya yığmışlar.
Bunu nasıl yapabilirim, lastik dışında almam gereken birşey var mı?
En az 3 adet kancali lastik almalisin. İkili satilirlar genelde 4 adet. Lastikler cekince max 1.40 a uzayanlar dan al. ben masterlock marka kullaniyorum. Ters kancali. Ama farketmez.bence ucuzundan bir reflektorlu yelek de al. En son acntanin ustune sar. Ondan sonra lastikle. Uzun yolda gorunurlugunu arttiriyor. Buyuk cantanin ustune kucuk bir canta (sirt cantasi) baglayacaksan, bir tane de metal kancali file al. Kucuk cantanin saga sola hareketini kesiyor.
Ben her hafta sonu kisa mesafe (80 km) sehirler arasi yolculuk yapiyorum. motoruma topcase + bir adet valiz + bir adet sirt cantasi bagliyorum. Onceki sayfalarda resmi vardi sanirim.
-
06 Temmuz 2014, 13:09
#29591
MeliksahMELO adlı üyeden alıntı
- Yağ olarak bundan sonra
Motul 7100 10w40 kullanacağım.
- Lastik olarak da Metzeler ME22,
ön ve
arka lastik alacağım.
Yardım eden herkese teşekkürler...
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:10 ----------
Bir soru sorayım;
Ben arkaya bir-iki küçük çanta koymak istiyorum. (Yola çıkarken.) Bazı fotoğraflarda gördüm, kancalı lastiklerle normal çantaları arkaya yığmışlar.
Bunu nasıl yapabilirim, lastik dışında almam gereken birşey var mı?
Yağ olarak bi markıa seç ve onunla devam et hiç değiştirme. Metzeller iyidir bide topcase almassan file alman gerekir kancalı fileler oluyo bide 3 lü bagaj lastiği alırsın çanta kask vs taşırsın arkada.
-
06 Temmuz 2014, 23:30
#29592
beyler bende 2012 kasa apache var depoyu tutuğum zaman hafif sallanıyo bu normalmi
-
06 Temmuz 2014, 23:50
#29593
Fevzi can adlı üyeden alıntı
beyler bende 2012 kasa apache var depoyu tutuğum zaman hafif sallanıyo bu normalmi
Seleyi sök, orada bir civata var onu sık. Eger civata sondaysa civatanin altina pul koy sık. Orasi hep gevseyecek.
-
07 Temmuz 2014, 02:56
#29594
Fevzi can adlı üyeden alıntı
beyler bende 2012 kasa apache var depoyu tutuğum zaman hafif sallanıyo bu normalmi
Benimki de aynen, sağa sola sallanıyor ama ustam bana normal dedi. ???
-
07 Temmuz 2014, 04:35
#29595
Arkadaşlar bende su aralar bu motoru araştırmaya başladım ama bulamadığım ve aklıma takılan bişey var?
Şimdi rtr150 5000 lira gibi bir rakama gelirken,apache hyperedge 1000 lira daha pahalı ya geliyor.Bunun nedeni nedir? aradaki 0,5 beygir ve birkaç ufak dokunuş mu ?
-
07 Temmuz 2014, 08:08
#29596
Fevzi can adlı üyeden alıntı
beyler bende 2012 kasa apache var depoyu tutuğum zaman hafif sallanıyo bu normalmi
Deponun sallanması normal 1 tane civata tutuyor depoyu. Bütün apachelerde böyledir. Dert edilcek bişey değil.
-
07 Temmuz 2014, 10:58
#29597
designserhat adlı üyeden alıntı
Kesinlikle benzinden bir turla motosiklete ne olabilir ki kaza yapmaması dışında karbürotörü temizletin
M.balibey adlı üyeden alıntı
abi peki diğer viteslerde yüksek devirler nasıl aynı mı aynıysa o zmanan diafrm yırtılmış olabilir yada aldığı benzinde kelek var karbüratör ayarını kurcalamamışlardır umarım
Arkadaşlar peki diyaframda yırtık varsa nasıl anlaşılır
Bizim motosikletlerde diyafram nerede? Ben söküp kontrol edebilirmiyim?
Mesela Haftasonu çok rüzgar olmasına rağmen deneme yaptım 90'ı rahat geçti
Sürekli de yapmıyor ama bazen kalkışta bazen de vitesi 1'e düşürünce yapıyor
Balata masrafını 1-2 yere sordum (yetkili servis değil ama ellerinde uygun parça vardı) sorun balatada ise fiyat olarak 100-150TL arası bir masraf çıkardılar
(Debriyaj teli, Conta, Yağ değişimi, İşçilik vs. için)
Umarım sorun sadece pis benzindir (ama tekleme falan yapmıyor sadece ara sıra 1. viteste ivmelenmede devir yükselmesinde sıkıntı var )
-
07 Temmuz 2014, 11:54
#29598
dalbay444 adlı üyeden alıntı
Kardeşim motor sabit ken 1 e atınca geçmiyor. En az bi 4-5 sefer basinca düzeliyor yada biraz hareket ettirip öyle geçiyor vites e. Bazende biraz gidip şak diye geri boşa geçiyor. Özellikle ışıklar da cok canımı sıkıyor bu olay .Servisteki adam bi parçadan bahsettide su an aklıma gelmiyor. Yani böyle de kullanırım sorun yokda bosu boşuna parçalamaya degermi acep
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:04 ----------
Daha önceki mesajlarimda motorda yuksek devirde bi geri asılması olayından bahsettim. Bi arkadaş da sorunu subap ayariyla hallettigini yazmıştı. Servisteki adam da kesici den filan bahsetti bu işin aslinida bilmiyorum tabi. Herkes kafasına göre bir dünya
Bendede aynı sorunlar var bire geçme sıkıntı ve 2 de giderken aniden boşa düşebiliyor.
-
07 Temmuz 2014, 17:10
#29599
Motul 7100'ün 10w50'si yok mu yoksa ben mi bulamadım? Sadece 10w40 buldum.
-
07 Temmuz 2014, 20:10
#29600
serseric adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bende su aralar bu motoru araştırmaya başladım ama bulamadığım ve aklıma takılan bişey var?
Şimdi rtr150 5000 lira gibi bir rakama gelirken,apache hyperedge 1000 lira daha pahalı ya geliyor.Bunun nedeni nedir? aradaki 0,5 beygir ve birkaç ufak dokunuş mu ?
5000 liraya 2013 kasa 2014 trafiğe çıkışlı 2700 km de ilk 2 bakımı yapılmış sorunsuz plakalı ruhsatlı yeşil renk satabilirm istersen .
Eğer kask takmıyosanız koruyacak bişeyiniz yok demektir!!!
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)
Bu Konudaki Etiketler