Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #29581
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı dalbay444 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar birinci vites gecisiyle ilgili cok sorun yaşıyorum. Bugün servisinde tahmin ettiğim gibi göbeği şişkin para kokusu alan usta sökülmesi lazım dedi. Daha önceden karşılaşan oldumu böyle sorunla yada bir çözüm bulan. 5000 kmdeki motoru dağıtmaya içim el vermiyor açıkçası.
    sorunu biraz daha açsan böyle anlaşılmıyor


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #29582
    ercan41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ocak 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Piaggio X9 500&Sym Wolf 250
    Alıntı dalbay444 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İlginç motor bu apache. Arap atı gibi sonradan açılıyor. 138 ibreyi gördük . Subap ayarindan sonra daha da artacağını düşünüyorum. Yarin 5000 bakımına götüreyim. Dsha sonra tecrubelerimi paylaşirim. Kazasız sürüşler.
    madem 138 yapabildin daha ne sibop ayarı yapıcaksın sibop ayarın bozuk olsa okadar yapmazdı boşuna bozdurma ayarlarını bir daha eski randımanını bulamazsın.5binde sibop ayarımı yapılır
    M.balibey bunu beğendi.
    Bir yere gitmek için arabaya binilir,Motora binmek için her yere gidilir

  3. #29583
    dalbay444 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Kasım 2010
    Şehir
    Malatya
    Motosikleti
    Tvs Apache RTR 150
    Alıntı M.balibey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sorunu biraz daha açsan böyle anlaşılmıyor
    Kardeşim motor sabit ken 1 e atınca geçmiyor. En az bi 4-5 sefer basinca düzeliyor yada biraz hareket ettirip öyle geçiyor vites e. Bazende biraz gidip şak diye geri boşa geçiyor. Özellikle ışıklar da cok canımı sıkıyor bu olay .Servisteki adam bi parçadan bahsettide su an aklıma gelmiyor. Yani böyle de kullanırım sorun yokda bosu boşuna parçalamaya degermi acep

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:04 ----------

    Alıntı ercan41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    madem 138 yapabildin daha ne sibop ayarı yapıcaksın sibop ayarın bozuk olsa okadar yapmazdı boşuna bozdurma ayarlarını bir daha eski randımanını bulamazsın.5binde sibop ayarımı yapılır

    Daha önceki mesajlarimda motorda yuksek devirde bi geri asılması olayından bahsettim. Bi arkadaş da sorunu subap ayariyla hallettigini yazmıştı. Servisteki adam da kesici den filan bahsetti bu işin aslinida bilmiyorum tabi. Herkes kafasına göre bir dünya

  4. #29584
    designserhat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Haziran 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XJ6 N
    Alıntı dalbay444 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kardeşim motor sabit ken 1 e atınca geçmiyor. En az bi 4-5 sefer basinca düzeliyor
    yada biraz hareket ettirip öyle geçiyor vites e. Bazende biraz gidip şak diye geri boşa geçiyor. Özellikle ışıklar da cok canımı sıkıyor bu olay .Servisteki adam bi parçadan bahsettide su an aklıma gelmiyor. Yani böyle de kullanırım sorun yokda bosu boşuna parçalamaya degermi acep

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:04 ----------




    Daha önceki mesajlarimda motorda yuksek devirde bi geri asılması olayından bahsettim. Bi arkadaş da sorunu subap ayariyla hallettigini yazmıştı. Servisteki adam da kesici den filan bahsetti bu işin aslinida bilmiyorum tabi. Herkes kafasına göre bir dünya
    Servis teki adam iyi sallamış bizim motorlarda kesici yok.Geri asılmasi karbüratörden de olabilir hava ayarlarından da olabilir
    M.balibey bunu beğendi.

  5. #29585
    a.payza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150 (yeni kasa) Yeşil Renk
    Selam Arkadaşlar, dün ben teravihe giderken kardeşim motoru istedi kuzeniyle beraber sürmek için
    Ben de kırmadım çocukları verdim ama bu sabah işe giderken motosiklette bir anormallik olduğunu farkettim
    Motosiklet henüz 3600km' lerde
    1. viteste gaz yemiyor devirlenmiyor 3. vitesteyken birden devir saati göstergesi sıfıra doğru düştü (motos stop etmedi, teklemedi)
    öyle yapınca hemen debriyajı çekip vitesi boşa aldım kenara çektim motorumu
    Önce yağını kontrol ettim eksiltme vs. görünmüyor
    Yola devam ettim 2.ve3. viteste biraz daha rahat gibi ama özellikle 1. viteste bariz bir devirlenmeme yada devirlense de gitmeme gibi sorun gözüküyor yada bana öyle geldi pek anlamam teknik konulardan

    Sabah servisler kapalıydı mecburen bu şekilde işe gittim yolda da biraz gözlemledim sorun devam ediyor
    Kısacası Motosikletin atikliği yok düşük vites ve yüksek devirde
    yada devri rahat yükselmiyor eskiye nazaran

    Umarım anlatabilmişimdir uzun oldu biraz kusura bakmayın teknik konulardan pek anlamadığım için 1-2 cümlede anlatamadım derdimi
    30 km civarı kullanmışlar ama motosikletin canını almışlar sanki
    Biraz pişman oldum motoru emanet verdiğime...
    Not: Kardeşim 20TL' lık benzin atmış motora, benzin ile de alakası olabilir mi?
    Sizce sorun neden olabilir motorcu üstadlar?

  6. #29586
    designserhat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Haziran 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XJ6 N
    Alıntı a.payza adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam Arkadaşlar, dün ben teravihe giderken kardeşim motoru istedi kuzeniyle
    beraber sürmek için
    Ben de kırmadım çocukları verdim ama bu sabah işe giderken motosiklette bir anormallik olduğunu farkettim
    Motosiklet henüz 3600km' lerde
    1. viteste gaz yemiyor devirlenmiyor 3. vitesteyken birden devir saati göstergesi sıfıra doğru düştü (motos stop etmedi, teklemedi)
    öyle yapınca hemen debriyajı çekip vitesi boşa aldım kenara çektim motorumu
    Önce yağını kontrol ettim eksiltme vs. görünmüyor
    Yola devam ettim 2.ve3. viteste biraz daha rahat gibi ama özellikle 1. viteste bariz bir devirlenmeme yada devirlense de gitmeme gibi sorun gözüküyor yada bana öyle geldi pek anlamam teknik konulardan

    Sabah servisler kapalıydı mecburen bu şekilde işe gittim yolda da biraz gözlemledim sorun devam ediyor
    Kısacası Motosikletin atikliği yok düşük vites ve yüksek devirde
    yada devri rahat yükselmiyor eskiye nazaran

    Umarım anlatabilmişimdir uzun oldu biraz kusura bakmayın teknik konulardan pek anlamadığım için 1-2 cümlede anlatamadım derdimi
    30 km civarı kullanmışlar ama motosikletin canını almışlar sanki
    Biraz pişman oldum motoru emanet verdiğime...
    Not: Kardeşim 20TL' lık benzin atmış motora, benzin ile de alakası olabilir mi?
    Sizce sorun neden olabilir motorcu üstadlar?
    Kesinlikle benzinden bir turla motosiklete ne olabilir ki kaza yapmaması dışında karbürotörü temizletin

  7. #29587
    atillapasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2012
    Şehir
    istanbul çekmeköy
    Motosikleti
    TVS apache...
    herkeze selam. apachide çok titreşim varmı. hangi lastiği tavsie edersiniz. hangi yağı kullanmalı..

  8. #29588
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı dalbay444 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kardeşim motor sabit ken 1 e atınca geçmiyor. En az bi 4-5 sefer basinca düzeliyor yada biraz hareket ettirip öyle geçiyor vites e. Bazende biraz gidip şak diye geri boşa geçiyor. Özellikle ışıklar da cok canımı sıkıyor bu olay .Servisteki adam bi parçadan bahsettide su an aklıma gelmiyor. Yani böyle de kullanırım sorun yokda bosu boşuna parçalamaya degermi acep

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:04 ----------




    Daha önceki mesajlarimda motorda yuksek devirde bi geri asılması olayından bahsettim. Bi arkadaş da sorunu subap ayariyla hallettigini yazmıştı. Servisteki adam da kesici den filan bahsetti bu işin aslinida bilmiyorum tabi. Herkes kafasına göre bir dünya
    debriyaj ayarın nasıl genel olarak 1e geçmede biraz isteksiz olur fakat boşa düşme olmaz bugüne kadar kaç tane apache kullandıysam hepsinde 5 6 kere deb. sıkıp bırakınca 1e hemen geçerdi fakat ne boşa düştüm nede kel alaka bir yerde boş var

    servistelki adam kesiciyi bilmiyorsa bir daha önünden bile geçmezdim ben motor karbüratörlü yakıtı nasıl elektronik olarak kesecek belirl devirde diye sorsaydın keşke atşelmeden dersede o zaman ateşleme olmadan gelen fazla benzin motorun boğulmasına sebeb olmaz mı derdin
    Alıntı a.payza adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam Arkadaşlar, dün ben teravihe giderken kardeşim motoru istedi kuzeniyle beraber sürmek için
    Ben de kırmadım çocukları verdim ama bu sabah işe giderken motosiklette bir anormallik olduğunu farkettim
    Motosiklet henüz 3600km' lerde
    1. viteste gaz yemiyor devirlenmiyor 3. vitesteyken birden devir saati göstergesi sıfıra doğru düştü (motos stop etmedi, teklemedi)
    öyle yapınca hemen debriyajı çekip vitesi boşa aldım kenara çektim motorumu
    Önce yağını kontrol ettim eksiltme vs. görünmüyor
    Yola devam ettim 2.ve3. viteste biraz daha rahat gibi ama özellikle 1. viteste bariz bir devirlenmeme yada devirlense de gitmeme gibi sorun gözüküyor yada bana öyle geldi pek anlamam teknik konulardan

    Sabah servisler kapalıydı mecburen bu şekilde işe gittim yolda da biraz gözlemledim sorun devam ediyor
    Kısacası Motosikletin atikliği yok düşük vites ve yüksek devirde
    yada devri rahat yükselmiyor eskiye nazaran

    Umarım anlatabilmişimdir uzun oldu biraz kusura bakmayın teknik konulardan pek anlamadığım için 1-2 cümlede anlatamadım derdimi
    30 km civarı kullanmışlar ama motosikletin canını almışlar sanki
    Biraz pişman oldum motoru emanet verdiğime...
    Not: Kardeşim 20TL' lık benzin atmış motora, benzin ile de alakası olabilir mi?
    Sizce sorun neden olabilir motorcu üstadlar?
    abi peki diğer viteslerde yüksek devirler nasıl aynı mı aynıysa o zmanan diafrm yırtılmış olabilir yada aldığı benzinde kelek var karbüratör ayarını kurcalamamışlardır umarım

  9. #29589
    MeliksahMELO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2013
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2010 Hyosung GT250 Comet (Naked)
    - Yağ olarak bundan sonra Motul 7100 10w40 kullanacağım.
    - Lastik olarak da Metzeler ME22, ön ve arka lastik alacağım.

    Yardım eden herkese teşekkürler...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:10 ----------

    Bir soru sorayım;

    Ben arkaya bir-iki küçük çanta koymak istiyorum. (Yola çıkarken.) Bazı fotoğraflarda gördüm, kancalı lastiklerle normal çantaları arkaya yığmışlar.
    Bunu nasıl yapabilirim, lastik dışında almam gereken birşey var mı?

  10. #29590
    rumelian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı MeliksahMELO adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    - Yağ olarak bundan sonra Motul 7100 10w40 kullanacağım.
    - Lastik olarak da Metzeler ME22, ön ve arka lastik alacağım.

    Yardım eden herkese teşekkürler...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:10 ----------

    Bir soru sorayım;

    Ben arkaya bir-iki küçük çanta koymak istiyorum. (Yola çıkarken.) Bazı fotoğraflarda gördüm, kancalı lastiklerle normal çantaları arkaya yığmışlar.
    Bunu nasıl yapabilirim, lastik dışında almam gereken birşey var mı?

    En az 3 adet kancali lastik almalisin. İkili satilirlar genelde 4 adet. Lastikler cekince max 1.40 a uzayanlar dan al. ben masterlock marka kullaniyorum. Ters kancali. Ama farketmez.bence ucuzundan bir reflektorlu yelek de al. En son acntanin ustune sar. Ondan sonra lastikle. Uzun yolda gorunurlugunu arttiriyor. Buyuk cantanin ustune kucuk bir canta (sirt cantasi) baglayacaksan, bir tane de metal kancali file al. Kucuk cantanin saga sola hareketini kesiyor.
    Ben her hafta sonu kisa mesafe (80 km) sehirler arasi yolculuk yapiyorum. motoruma topcase + bir adet valiz + bir adet sirt cantasi bagliyorum. Onceki sayfalarda resmi vardi sanirim.
    MeliksahMELO bunu beğendi.

  11. #29591
    Kaangngr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2012
    Alıntı MeliksahMELO adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    - Yağ olarak bundan sonra Motul 7100 10w40 kullanacağım.
    - Lastik olarak da Metzeler ME22, ön ve arka lastik alacağım.

    Yardım eden herkese teşekkürler...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:10 ----------

    Bir soru sorayım;

    Ben arkaya bir-iki küçük çanta koymak istiyorum. (Yola çıkarken.) Bazı fotoğraflarda gördüm, kancalı lastiklerle normal çantaları arkaya yığmışlar.
    Bunu nasıl yapabilirim, lastik dışında almam gereken birşey var mı?
    Yağ olarak bi markıa seç ve onunla devam et hiç değiştirme. Metzeller iyidir bide topcase almassan file alman gerekir kancalı fileler oluyo bide 3 lü bagaj lastiği alırsın çanta kask vs taşırsın arkada.
    M.balibey ve MeliksahMELO bunu beğendiler.

  12. #29592

    Üyelik
    11 Haziran 2014
    beyler bende 2012 kasa apache var depoyu tutuğum zaman hafif sallanıyo bu normalmi

  13. #29593
    rumelian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı Fevzi can adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    beyler bende 2012 kasa apache var depoyu tutuğum zaman hafif sallanıyo bu normalmi
    Seleyi sök, orada bir civata var onu sık. Eger civata sondaysa civatanin altina pul koy sık. Orasi hep gevseyecek.

  14. #29594
    MeliksahMELO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2013
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2010 Hyosung GT250 Comet (Naked)
    Alıntı Fevzi can adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    beyler bende 2012 kasa apache var depoyu tutuğum zaman hafif sallanıyo bu normalmi
    Benimki de aynen, sağa sola sallanıyor ama ustam bana normal dedi. ???

  15. #29595
    serseric - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Nisan 2012
    Arkadaşlar bende su aralar bu motoru araştırmaya başladım ama bulamadığım ve aklıma takılan bişey var?

    Şimdi rtr150 5000 lira gibi bir rakama gelirken,apache hyperedge 1000 lira daha pahalı ya geliyor.Bunun nedeni nedir? aradaki 0,5 beygir ve birkaç ufak dokunuş mu ?

  16. #29596
    Kaangngr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2012
    Alıntı Fevzi can adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    beyler bende 2012 kasa apache var depoyu tutuğum zaman hafif sallanıyo bu normalmi
    Deponun sallanması normal 1 tane civata tutuyor depoyu. Bütün apachelerde böyledir. Dert edilcek bişey değil.

  17. #29597
    a.payza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150 (yeni kasa) Yeşil Renk
    Alıntı designserhat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kesinlikle benzinden bir turla motosiklete ne olabilir ki kaza yapmaması dışında karbürotörü temizletin
    Alıntı M.balibey adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    abi peki diğer viteslerde yüksek devirler nasıl aynı mı aynıysa o zmanan diafrm yırtılmış olabilir yada aldığı benzinde kelek var karbüratör ayarını kurcalamamışlardır umarım
    Arkadaşlar peki diyaframda yırtık varsa nasıl anlaşılır
    Bizim motosikletlerde diyafram nerede? Ben söküp kontrol edebilirmiyim?
    Mesela Haftasonu çok rüzgar olmasına rağmen deneme yaptım 90'ı rahat geçti
    Sürekli de yapmıyor ama bazen kalkışta bazen de vitesi 1'e düşürünce yapıyor

    Balata masrafını 1-2 yere sordum (yetkili servis değil ama ellerinde uygun parça vardı) sorun balatada ise fiyat olarak 100-150TL arası bir masraf çıkardılar
    (Debriyaj teli, Conta, Yağ değişimi, İşçilik vs. için)

    Umarım sorun sadece pis benzindir (ama tekleme falan yapmıyor sadece ara sıra 1. viteste ivmelenmede devir yükselmesinde sıkıntı var )

  18. #29598
    EminBey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2013
    Motosikleti
    Tvs Apache 2013
    Alıntı dalbay444 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kardeşim motor sabit ken 1 e atınca geçmiyor. En az bi 4-5 sefer basinca düzeliyor yada biraz hareket ettirip öyle geçiyor vites e. Bazende biraz gidip şak diye geri boşa geçiyor. Özellikle ışıklar da cok canımı sıkıyor bu olay .Servisteki adam bi parçadan bahsettide su an aklıma gelmiyor. Yani böyle de kullanırım sorun yokda bosu boşuna parçalamaya degermi acep

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:04 ----------




    Daha önceki mesajlarimda motorda yuksek devirde bi geri asılması olayından bahsettim. Bi arkadaş da sorunu subap ayariyla hallettigini yazmıştı. Servisteki adam da kesici den filan bahsetti bu işin aslinida bilmiyorum tabi. Herkes kafasına göre bir dünya
    Bendede aynı sorunlar var bire geçme sıkıntı ve 2 de giderken aniden boşa düşebiliyor.

  19. #29599
    MeliksahMELO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2013
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2010 Hyosung GT250 Comet (Naked)
    Motul 7100'ün 10w50'si yok mu yoksa ben mi bulamadım? Sadece 10w40 buldum.

  20. #29600
    ronnytechno - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2011
    Şehir
    Süleymanpaşalı
    Motosikleti
    TVS Apache 150 2013 Yeşil-Siyah
    Alıntı serseric adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bende su aralar bu motoru araştırmaya başladım ama bulamadığım ve aklıma takılan bişey var?

    Şimdi rtr150 5000 lira gibi bir rakama gelirken,apache hyperedge 1000 lira daha pahalı ya geliyor.Bunun nedeni nedir? aradaki 0,5 beygir ve birkaç ufak dokunuş mu ?
    5000 liraya 2013 kasa 2014 trafiğe çıkışlı 2700 km de ilk 2 bakımı yapılmış sorunsuz plakalı ruhsatlı yeşil renk satabilirm istersen .
    serseric bunu beğendi.
    Eğer kask takmıyosanız koruyacak bişeyiniz yok demektir!!!


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)

Bu Konudaki Etiketler