TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
31 Mayıs 2014, 06:20
#29261
Merhaba arkadaşlar motosikletimdeki sallama devam ediyor, geçenlerde tamirciye tekrar gösterdim hiç motoru açıp bakmadan binip gelip motorda sorun yok zincir seti değişmesi gerekiyor dedi alıp gelmemi söyledi fiyatlarıda 150 tl falan, ama bende aktarmada değilde motorda sorun var diye düşünüyorum emme de subaplarda falan, çünkü;
gazı bırakınca çok patlıyor
hızlanırken sallamıyo
birde birşey daha vardı ama unuttum
motorun sallanması derken şöyle, düz giderken sabit gazda ileri geri sallıyo sanki benzin bitiyormuş gibi sürekli değilde ama can sıkıcı bir şekilde sallayıp duruyor, birde kalkarken bazen zincirden slach diye ses geliyo oturuyomuş gibi
---------- Mesajlar birleştirildi - 05:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:15 ----------
hamsi61 adlı üyeden alıntı
uzun yol yapan var mı bununla?
evet var güçsüz kalıyor benim uzun yoldan beklentim bu motorlarda 4-5-6 bin devirde falan 110 falan yapabilmek ama yok 80 ile falan gidiliyor, tabi bir arkadaşım uzun yola çıkarken deviri uzatarak çık yüksek hızda düşük devirde daha iyi kalabilirsin son viteste demiştide hiç denemedim
Reklamlar
-
31 Mayıs 2014, 21:21
#29262
Beyler yakın zamanda 2ci bakımı yaptıran varmı ne kadar maliyeti oldu size, yazarsanız sevinirim. ( Yrtkili serviste)
-
01 Haziran 2014, 00:05
#29263
ronnytechno adlı üyeden alıntı
Beyler yakın zamanda 2ci bakımı yaptıran varmı ne kadar maliyeti oldu size, yazarsanız sevinirim. ( Yrtkili serviste)
Bursa beymoto da yaptırdım 115 tl tuttu 2500 km bakımı bana biraz fazla geldi ama çok arastirmadim. Bu arada bandırma servisi hakkında bilgi sahibi yorum yapabilecek olan varmi ?
Tvs Apache 17 ZD 522
B rh +
-
01 Haziran 2014, 00:13
#29264
ysrats17 adlı üyeden alıntı
Bursa beymoto da yaptırdım 115 tl tuttu 2500 km bakımı bana biraz fazla geldi ama çok arastirmadim. Bu arada bandırma servisi hakkında bilgi sahibi yorum yapabilecek olan varmi ?
Yaklaşık bir ay kadar önce bir kardeşimizin Beymotodaki bakımından 120 tl. almışlardı.
Geçen hafta Bandırma servisini aradım.Fiyatları şu şekilde söylediler:
Motul yağ = 30 tl.
Yağ filtresi = 10 tl.
Zincir bakım spreyi = 15 tl.
İşçilik = 50 tl.
TOPLAM MASRAF = 105 TL. Yuvarlak hesap= 100 tl.
Başınızı dik tutmak, okumak için eğmenize bağlıdır...
-
01 Haziran 2014, 00:38
#29265
Yağ ve yağ filtresi bakımına 50 lira işçilik aldılar he ? Ben ilk bakıma kendi ustama götürmüştüm yetkili servis değil, tüm bunlar yapıldı artı olarak zincir gerginliği yapıldı , tüm bağlantı cıvataları kontrol edildi debriyaj çok yukarda kavradığı için benim istediğim şekilde ayarlandı 10 lira işçilik aldılar ,yağı kendim almıştım motul başka yerden aldım orada yoktu. zaten garantiden çıktı motor 2. bakıma yetkili servise götürmeyim o zaman aynen eskı ustaya devam . teşekürler cevabınız için .
-
01 Haziran 2014, 00:39
#29266
slm arkadaslar benim egzozun üstündeki
krom korumaa demiri baslanmıstı
önceki sahibi tel fırca vurmuş
galiba bende nikalaj yatırdım
bugün yıkamacı bi su tuttu bazı
yerleri soyuldu naapcaz şimdi?
yenisinimi alcaz
-
01 Haziran 2014, 01:04
#29267
yuh bea ben arabamın 10 bin bakımını 260 tlye yaptım ütün parçaları orijial kullanarak değiştirmediğim filtre kalmadı 4 litre mobil 1 esp 0w40ta dahil
drej73 adlı üyeden alıntı
slm arkadaslar benim egzozun üstündeki
krom korumaa demiri baslanmıstı
önceki sahibi tel fırca vurmuş
galiba bende nikalaj yatırdım
bugün yıkamacı bi su tuttu bazı
yerleri soyuldu naapcaz şimdi?
yenisinimi alcaz
koçtaş tarzı ir yer varsa yakınlarda oradan metal parlatıcı alacaktın ne pas yapar ne bişey şimdi o nikelajı çıkarıp 2500lük zımparayla hafif geç işleme aşlamadan öncede kenarlarını eğele ki elini kesmesin ondan sonra henkelin metal parlatıcısını uygula hem parlar hemde pas yapmaz
-
01 Haziran 2014, 09:48
#29268
velizrsln adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar motosikletimdeki sallama devam ediyor, geçenlerde tamirciye tekrar gösterdim hiç motoru açıp bakmadan binip gelip motorda sorun yok zincir seti değişmesi gerekiyor dedi alıp gelmemi söyledi fiyatlarıda 150 tl falan, ama bende aktarmada değilde motorda sorun var diye düşünüyorum emme de subaplarda falan, çünkü;
gazı bırakınca çok patlıyor
hızlanırken sallamıyo
birde birşey daha vardı ama unuttum
motorun sallanması derken şöyle, düz giderken sabit gazda ileri geri sallıyo sanki benzin bitiyormuş gibi sürekli değilde ama can sıkıcı bir şekilde sallayıp duruyor, birde kalkarken bazen zincirden slach diye ses geliyo oturuyomuş gibi
---------- Mesajlar birleştirildi - 05:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:15 ----------
evet var güçsüz kalıyor benim uzun yoldan beklentim bu motorlarda 4-5-6 bin devirde falan 110 falan yapabilmek ama yok 80 ile falan gidiliyor, tabi bir arkadaşım uzun yola çıkarken deviri uzatarak çık yüksek hızda düşük devirde daha iyi kalabilirsin son viteste demiştide hiç denemedim
hocam aynı durumu ben de hissediyorum... 3. ya da daha üst viteslerde, çok hafif gaz vererek, sabit devirde gittiğimde sanki benzin bitmeye yaklaşmış da kesiliyomuş gibi oluy motor... ama senin dediğin gibi şiddetli bi sallama ya da öksürme tarzında bi kesilme yok... bazen de özellikle yokuşlarda kalkış anında sanki zincir anlık boşa dönüyomuş gibi geliyo... ilk zamanlar da ben de bi yerden değişik bi ses gelse inip bulmaya çalışıyodum... arkadaşın birisi kafanıza takmayın ses bi gelir bi gelmez dedi... uzun süredir umursamamaya çalışıyorum ve başarılı oldukça motordaki sesler azalmaya başladı... ciddi bi sorun oluşturmuyosa kafanı takma... ya da bildiğin başka motorcu varsa oraya da bi götür... bi de onlar baksın...
uzun yol sabır ister bu aletle arkadaşlar... ben en fazla şehirler arası 80 km gittim 80 km geldim... şehir içinde yeterli ama uzun yolda maalesef yetersiz kalıyo... zaten rüzgar da alıyo o yüzden siperlik şart diye düşünüyorum... bayrama doğru aydın - istanbul - ankara - aydın yapacam bakalım nasıl olacak... geçen birisini gördüm adam asya 150 scooter ile ist - aydın yapmış... biraz konuştuk istanbuldan çıktım karadeniz sahilden gürcistan tiflis e kadar gittim geldim bununla dedi... çin malı olduğu için 70 i geçmem usul usul gezerim dedi... sen de hızlı gidecem diye uğraşırsan yorulursun yol eziyet olur diyo...
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:43 ----------
Apices adlı üyeden alıntı
Yaklaşık bir ay kadar önce bir kardeşimizin Beymotodaki bakımından 120 tl. almışlardı.
Geçen hafta Bandırma servisini aradım.Fiyatları şu şekilde söylediler:
Motul yağ = 30 tl.
Yağ filtresi = 10 tl.
Zincir bakım spreyi = 15 tl.
İşçilik = 50 tl.
TOPLAM MASRAF = 105 TL. Yuvarlak hesap= 100 tl.
arkadaşlar bakım konusunda herkes kafasına göre fiyat biçiyo anlaşılan... ilk bakıma (580 km) 50 TL, ikinci bakıma (3100 km) 55 TL verdim... arada da 1500 kmdeyken 20 TL ye keyfi olarak serviste yağ değiştirdim... zaten garanti kitapçığında bakımlarda yapılmasa gerekenler kısmında yazanları yapmak zorundalar... hepsi için ayrı ayrı işçilik alırlarsa yandık o zaman... isotların kendisi de 50 Tl demişti bakım için...
-
01 Haziran 2014, 11:39
#29269
koçtaş tarzı ir yer varsa yakınlarda oradan metal parlatıcı alacaktın ne pas yapar ne bişey şimdi o nikelajı çıkarıp 2500lük zımparayla hafif geç işleme aşlamadan öncede kenarlarını eğele ki elini kesmesin ondan sonra henkelin metal parlatıcısını uygula hem parlar hemde pas yapmaz[/QUOTE]
kardeş bu senin dedigin metal parlatıcı sprey boya tarzı biseymi?
-
01 Haziran 2014, 14:47
#29270
quattromeb adlı üyeden alıntı
hocam aynı durumu ben de hissediyorum... 3. ya da daha üst viteslerde, çok hafif gaz vererek, sabdeğiştirmedilebenzin bitmeye yaklaşmış da kesiliyomuş gibi oluy motor... ama senin dediğin gibi şiddetli bi sallama ya da öksürme tarzında bi kesilme yok... bazen de özellikle yokuşlarda kalkış anında sanki zincir anlık boşa dönüyomuş gibi geliyo... ilk zamanlar da ben de bi yerden değişik bi ses gelse inip bulmaya çalışıyodum... arkadaşın birisi kafanıza takmayın ses bi gelir bi gelmez dedi... uzun süredir umursamamaya çalışıyorum ve başarılı oldukça motordaki sesler azalmaya başladı... ciddi bi sorun oluşturmuyosa kafanı takma... ya da bildiğin başka motorcu varsa oraya da bi götür... bi de onlar baksın...
uzun yol sabır ister bu aletle arkadaşlar... ben en fazla şehirler arası 80 km gittim 80 km geldim... şehir içinde yeterli ama uzun yolda maalesef yetersiz kalıyo... zaten rüzgar da alıyo o yüzden siperlik şart diye düşünüyorum... bayrama doğru aydın - istanbul - ankara - aydın yapacam bakalım nasıl olacak... geçen birisini gördüm adam asya 150 scooter ile ist - aydın yapmış... biraz konuştuk istanbuldan çıktım karadeniz sahilden gürcistan tiflis e kadar gittim geldim bununla dedi... çin malı olduğu için 70 i geçmem usul usul gezerim dedi... sen de hızlı gidecem diye uğraşırsan yorulursun yol eziyet olur diyo...
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:43 ----------
arkadaşlar bakım konusunda herkes kafasına göre fiyat biçiyo anlaşılan... ilk bakıma (580 km) 50 TL, ikinci bakıma (3100 km) 55 TL verdim... arada da 1500 kmdeyken 20 TL ye keyfi olarak serviste yağ değiştirdim... zaten garanti kitapçığında bakımlarda yapılmasa gerekenler kısmında yazanları yapmak zorundalar... hepsi için ayrı ayrı işçilik alırlarsa yandık o zaman... isotların kendisi de 50 Tl demişti bakım için...
Yanlış bilmiyorsam ilk bakımda işçilik ücreti alınmıyor.Sonraki bakımlarda malzeme+işçilik ücretini alıyorlar.
Otomobil firmalarında her bakımın,her işçiliğin ücreti katologlar çerçevesinde önceden belirlemiştir.Servisler standart olarak bu parayı alırlar.Ancak kendilerine göre indirim yapma hakları vardır.
Motosiklet dünyasının bu yönde çok yol alması gerekiyor hala.
Birde servisler bakım kitabında yapılması gerekenleri maalesef tam uygulamıyorlar.Örneğin benim ilk bakımda yağ filtresini değiştirmediler.Kitapta değişecek yazıyor dedim.2.bakımda değişecek dediler.Varmı böyle keyfe keder bir uygulama.
Başınızı dik tutmak, okumak için eğmenize bağlıdır...
-
01 Haziran 2014, 19:00
#29271
drej73 adlı üyeden alıntı
koçtaş tarzı ir yer varsa yakınlarda oradan metal parlatıcı alacaktın ne pas yapar ne bişey şimdi o nikelajı çıkarıp 2500lük zımparayla hafif geç işleme aşlamadan öncede kenarlarını eğele ki elini kesmesin ondan sonra henkelin metal parlatıcısını uygula hem parlar hemde pas yapmaz
kardeş bu senin dedigin metal parlatıcı sprey boya tarzı biseymi?[/QUOTE]
yok değil araba pastasının daha koyusu ve kokusu farklı diş macunu gibi tüpe konuşmuş hali
https://www.google.com.tr/webhp?sour...t%C4%B1c%C4%B1
-
01 Haziran 2014, 22:36
#29272
Arkadaşlar motoru satmaya karar verdim Zaten bikaç hafta öncesinden bu motordan soğudumdan falanda bahsetmiştim neden sıfır bi motordan bu kadar çabuk sıkıldım bilmiyorum ama özenerek heyecanla aldığım daha 1780 km deki 4 aylık motorumu az önce sahibindende ilan verdim hayılısı buda ilan numarası düşünen olursa 166836251
-
01 Haziran 2014, 23:11
#29273
ronnytechno adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar motoru satmaya karar verdim Zaten bikaç hafta öncesinden bu motordan soğudumdan falanda bahsetmiştim neden sıfır bi motordan bu kadar çabuk sıkıldım bilmiyorum ama özenerek heyecanla aldığım daha 1780 km deki 4 aylık motorumu az önce sahibindende ilan verdim hayılısı buda ilan numarası düşünen olursa 166836251
hayırlısı olsun yerine başka bir şeyler düşündünmü bende senle aynı durumdayımda yerine alınabilecek bulamadım tabi bütçeme uygun 2015 modellerini bekliyecem 1 sene idare edecem artık
-
02 Haziran 2014, 00:17
#29274
İStanbul surat motorda (yetkili servis) bakim yaptirdim.
Shell yag + yag filtresi, zincir kontrolu yaglanmasi = 35 tl
Yag 25 tl, filtre 5 lira, 5 lirada iscilik olabilir.
Not: bana indirim yapmis olabilirler.
-
02 Haziran 2014, 00:23
#29275
rumelian adlı üyeden alıntı
İStanbul surat motorda (yetkili servis) bakim yaptirdim.
Shell yag + yag filtresi, zincir kontrolu yaglanmasi = 35 tl
Yag 25 tl, filtre 5 lira, 5 lirada iscilik olabilir.
Not: bana indirim yapmis olabilirler.
Sürat motorun işçilik tutarı 5-15 TL arası değişir.Sürat motor kurumsal bir servis olsaydı yani herşeye faturaya geçseydi emin ol en az 100 TL ile çıkardın servisten
-
02 Haziran 2014, 00:53
#29276
M.balibey adlı üyeden alıntı
kardeş bu senin dedigin metal parlatıcı sprey boya tarzı biseymi?
yok değil araba pastasının daha koyusu ve kokusu farklı diş macunu gibi tüpe konuşmuş hali
https://www.google.com.tr/webhp?sour...t%C4%B1c%C4%B1[/QUOTE]
teşekkür ederim verdiğin bilgiler için
-
02 Haziran 2014, 02:17
#29277
rumelian adlı üyeden alıntı
İStanbul surat motorda (yetkili servis) bakim yaptirdim.
Shell yag + yag filtresi, zincir kontrolu yaglanmasi = 35 tl
Yag 25 tl, filtre 5 lira, 5 lirada iscilik olabilir.
Not: bana indirim yapmis olabilirler.
Günümüzde böyle fiyatlar kaldı mı?
İşçilik 5 TL.
Bizde mi bakıma oraya gitsek acaba?
Başınızı dik tutmak, okumak için eğmenize bağlıdır...
-
03 Haziran 2014, 10:45
#29278
Arkadaşlar ben 15.000 kmdeyim motorumu ekim ayında aldım (yaklaşık 7-8 ay oldu) ve bütün bakımlarını beymotoda yaptırıyorum.
Şu ana kadar herhangi bir sorun yaşamadım motorumla ilgili. Hala daha ilk gün olduğu temizlikte duruyor. Ortalama 100 lira veriyorum bakımlara. şimdi yukarda 5 lira bile verdiğini yazanlar olmuş. Siz usta olsaydınız bu fiyata çalışır mıydınız? Veya yaptığınız işi adam akıllı yapar mıydınız?
Herkese güvenli ve keyifli sürüşler.
-
03 Haziran 2014, 19:34
#29279
Adam yağ değiştriyor sadece bi cıvata söküp takıyor 20 lira istiyor yok daha neler usta olan hakettiği parayı ister
-
04 Haziran 2014, 01:24
#29280
cemolos adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar ben 15.000 kmdeyim motorumu ekim ayında aldım (yaklaşık 7-8 ay oldu) ve bütün bakımlarını beymotoda yaptırıyorum.
Şu ana kadar herhangi bir sorun yaşamadım motorumla ilgili. Hala daha ilk gün olduğu temizlikte duruyor. Ortalama 100 lira veriyorum bakımlara. şimdi yukarda 5 lira bile verdiğini yazanlar olmuş. Siz usta olsaydınız bu fiyata çalışır mıydınız? Veya yaptığınız işi adam akıllı yapar mıydınız?
Herkese güvenli ve keyifli sürüşler.
cem taktın mı gelen aksesuarları unuttum seni işi tamamen şimdi görünce aklıma geldin
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler