Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #28981
    Apices - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2012
    Şehir
    BURSA/ESKİŞEHİR
    Motosikleti
    Sym Wolf 250/Tvs Apache
    [QUOTE=M.balibey;3342481]yok be abi bilgiledirme amaçla malum ustlar dükkana girdiğin gibi hemen kaldırıyor maksat vatandaş sıkıntı yaşamasın bende orjinal haliyle dişli değişimi yapıca son hızda bişey beklememek lazım yazacaktım aslında fakat sıkışık bir vakitti yanlız şu ön arka dişli değiştirip titreşim gitti diyorlar bana mantıklı gelmiyor rolantide titreşimle aktarma organın ne alakası var ki bende egsoz hariç yukarıdaki işlemleri yapayım diyorum bakalım yada 2 litrelik motoru olan ölü bişey denk gelrse onu alıp turbo yapıcam benim garajda

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:47 ----------

    rüzgarda motoru o yünde yatırın savrulmazsınız örneğin rüzgar sağdan esiyorsa sağa döner gibi kontra verin ama çok değil az bişey motor hafif sağa yatsın çizginizi koruduğunuzu göreceksiniz[/

    QUOTE]

    Rüzgarda sürüş taktiğinin sizin belirtmiş olduğunuz şekilde yapılması gerektiğini biliyorum.Ama benim anlatmak istediğim durum daha farklı.Rüzgarın etkisini sağdan veya soldan hissetmedim. Özellikle arka teker patladığında nasıl motorun arkası sağa sola doğru dalma yapıyorsa benim yaşadığımda aynı bu şekildeydi. Bu sebeple ilk aklıma lastik patlaması geldi.Lastik havalarının inik olma ihtimalini düşündüm daha sonra. Uygun bir zamanda kontrol edeceğim. Yorumlarınız için teşekkür ederim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #28982
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    fren hortumunun bağlı olduğu vida metrik kaç acaba bilen var mı

    QUOTE]

    Rüzgarda sürüş taktiğinin sizin belirtmiş olduğunuz şekilde yapılması gerektiğini biliyorum.Ama benim anlatmak istediğim durum daha farklı.Rüzgarın etkisini sağdan veya soldan hissetmedim. Özellikle arka teker patladığında nasıl motorun arkası sağa sola doğru dalma yapıyorsa benim yaşadığımda aynı bu şekildeydi. Bu sebeple ilk aklıma lastik patlaması geldi.Lastik havalarının inik olma ihtimalini düşündüm daha sonra. Uygun bir zamanda kontrol edeceğim. Yorumlarınız için teşekkür ederim.[/QUOTE]

    yolun yapısı bozuk olabilir mi ben sağdan yada soldan alınan rüzgar için yazmıştım malum kamyonlar yola siper kazıyor

  3. #28983
    ontheroad - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2014
    Merhaba arkadaşlar merak ettiğim bir şey var. Acaba akünün arkasındaki bu hortum neyin nesi, bir yere bağlı da gözükmüyor.


  4. #28984
    Apices - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2012
    Şehir
    BURSA/ESKİŞEHİR
    Motosikleti
    Sym Wolf 250/Tvs Apache
    Alıntı M.balibey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    fren hortumunun bağlı olduğu vida metrik kaç acaba bilen var mı

    QUOTE]

    Rüzgarda sürüş taktiğinin sizin belirtmiş olduğunuz şekilde yapılması gerektiğini biliyorum.Ama benim anlatmak istediğim durum daha farklı.Rüzgarın etkisini sağdan veya soldan hissetmedim. Özellikle arka teker patladığında nasıl motorun arkası sağa sola doğru dalma yapıyorsa benim yaşadığımda aynı bu şekildeydi. Bu sebeple ilk aklıma lastik patlaması geldi.Lastik havalarının inik olma ihtimalini düşündüm daha sonra. Uygun bir zamanda kontrol edeceğim. Yorumlarınız için teşekkür ederim.
    yolun yapısı bozuk olabilir mi ben sağdan yada soldan alınan rüzgar için yazmıştım malum kamyonlar yola siper kazıyor[/QUOTE]

    O yoldan her hafta en az iki defa geliyorum.Yol normal aslında.Sanırım ilk defa bu kadar fazla rüzgara denk geldim.
    İnsan acemi olunca farklı tecrübeler kazanıyor yaşadıklarından
    Başınızı dik tutmak, okumak için eğmenize bağlıdır...

  5. #28985
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı ontheroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar merak ettiğim bir şey var. Acaba akünün arkasındaki bu hortum neyin nesi, bir yere bağlı da gözükmüyor.

    http://i.hizliresim.com/lYdvWb.jpg
    akünün hortumu olmalı siyah kapağa giriyor

  6. #28986
    ontheroad - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2014
    O hortum akünün arka tarafında kalıyordu siyah kapak derken üst kısmamı girecek acaba

  7. #28987
    drej73 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2008
    Şehir
    gaziantep
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150 2011 (Raş)
    günaydın arkadaşlar size iki sorum olacak dün akşam bir arkadaşımla buluştuk ikimizinde apachesi var (onunki 2012 10bin km. benimki 2011 17bin km. benim motoru ona verdim bende onun motoruna bindim ve baktimki onun motoru benimkinden çok daha iyi hızlanıyor daha çekişli ve daha süraatli bunun sebebi nedir benimkide çok yavaş kızlanıyor son süraati 110 u bir türlü geçmedi nasıl düzelir?

    ikinci sorumda şöyle arkadaşım motoru aldığı günden beri sesinden şikayetci ha açıldı ha açılacak derken 10.bin km.ye geldi bi türlü sesinden menun olmadı seside şöyle çıkıyor bazen öyle herhangi bir zamanda sanki motorun içinde zil çalıyor gib çat çat çat sesler geliyor sanırım subaplarda geliyor yapmadığı şey kalmadı çocuğun olmadı gitti

  8. #28988
    Kaangngr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2012
    Çıt çıt çıt ses depodanda gelebilir. Depo boş olduğunda şamandıra depoya vurunca çıt çıt diye ses gelir. Durduğun yerde motoru sallayarak deneyebilirsin. İkincisi motordan çıtırtı sesleri gelir. Bazen gelir bazen gelmez. Sesi yapan piyanolar apachelerin genelinde var bu ses. Ne yaparsan yap motor ısınınca arada bir gelir o ses. Genelde 6-7-8 bin devirlerde gelir. Sıkıştırınca daha çok gelmeye başlar. Eksantirik mili değişti ve piyanolar değişti seste azalma var ama tamamen yok olmadı ses gene geliyor.

  9. #28989
    arizona - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2011
    Şehir
    kütahya/tavşanlı
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    Alıntı drej73 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    günaydın arkadaşlar size iki sorum olacak dün akşam bir arkadaşımla buluştuk ikimizinde apachesi var (onunki 2012 10bin km. benimki 2011 17bin km. benim motoru ona verdim bende onun motoruna bindim ve baktimki onun motoru benimkinden çok daha iyi hızlanıyor daha çekişli ve daha süraatli bunun sebebi nedir benimkide çok yavaş kızlanıyor son süraati 110 u bir türlü geçmedi nasıl düzelir?

    ikinci sorumda şöyle arkadaşım motoru aldığı günden beri sesinden şikayetci ha açıldı ha açılacak derken 10.bin km.ye geldi bi türlü sesinden menun olmadı seside şöyle çıkıyor bazen öyle herhangi bir zamanda sanki motorun içinde zil çalıyor gib çat çat çat sesler geliyor sanırım subaplarda geliyor yapmadığı şey kalmadı çocuğun olmadı gitti
    problemın aynısı bendede vardı.subap ayarlarından kaynaklanıyormus emme 7mm egzos 11mm yaptırdım düzeldi.diyaframda olabılır bujıde olabılır ben hepsini yenıledım olmadı en son subaplara baktırdım düzeldi

  10. #28990
    drej73 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2008
    Şehir
    gaziantep
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150 2011 (Raş)
    verdiğiniz bilgiler için teşekkürler, arkadaşlar benim motorda hiç çıt çıt sesi gelmiyor ama çekişi süraati düşük

  11. #28991
    ercan41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ocak 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Piaggio X9 500&Sym Wolf 250
    Çıt çıt ses bendede rolant te geliyor sizinkilerde normaldir...
    Birde 14dişlide çekmiyo 100 ü geçmiyo diye bişey yok sizin motorlarda problem var demektir.5500 kmdir kullanıyorum 14dişlyi gayet memnunum uzun yolda daha rahat gidiyor.
    Devirine göre hızıda birisi sormuştu bende şöyle;

    5 binde 70
    6 binde 84
    7 binde 98

    normal 13 dişli varken şöyleydi;

    5 binde 65
    6 binde 78
    7 binde 91

    bu şekilde gidiyor.
    Apices bunu beğendi.

  12. #28992
    Cekomastik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Hyosung GT250R 2013
    Dostlar motoru sağa yatırdım dün dağ içinde mıcırda yokuş aşağı, bende bir şey yok çok şükür bir iki ufak sıyrık.. Motorumunda topcase hasarı var dışı mahvoldu kilit vs kırıldı, sağ sinyalim kırıldı, kafa grenajının sağ tarafı gitti ama kırık yok, egzozda bir iki ufak çizik var tabi doğal olarak koruma demirinde de.. Servisimi aradım fakat far çerçevesine 85 tl dedi, ben de o kadar vermek istemedim, nette 62 liraya buldum ama rötuş atayım veya karbon vs kaplayım diyorum fikirlerinizi bekliyorum kafa kısmı için.. Fotoğrafı yayınlıyorum.


  13. #28993
    arizona - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2011
    Şehir
    kütahya/tavşanlı
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    Alıntı Cekomastik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostlar motoru sağa yatırdım dün dağ içinde mıcırda yokuş aşağı, bende bir şey yok çok şükür bir iki ufak sıyrık.. Motorumunda topcase hasarı var dışı mahvoldu kilit vs kırıldı, sağ sinyalim kırıldı, kafa grenajının sağ tarafı gitti ama kırık yok, egzozda bir iki ufak çizik var tabi doğal olarak koruma demirinde de.. Servisimi aradım fakat far çerçevesine 85 tl dedi, ben de o kadar vermek istemedim, nette 62 liraya buldum ama rötuş atayım veya karbon vs kaplayım diyorum fikirlerinizi bekliyorum kafa kısmı için.. Fotoğrafı yayınlıyorum.

    http://i.hizliresim.com/glq6VZ.jpg
    geçmiş olsun kardeşim.tavsiyem rötüş attır grenajı komple aynı renge boyat fiyatı yuksek olabılır önce bi sor fiyatı makul olursa boyat yuksek olursa al yenısını derım

  14. #28994
    Apices - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2012
    Şehir
    BURSA/ESKİŞEHİR
    Motosikleti
    Sym Wolf 250/Tvs Apache
    Alıntı Cekomastik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostlar motoru sağa yatırdım dün dağ içinde mıcırda yokuş aşağı, bende bir şey yok çok şükür bir iki ufak sıyrık.. Motorumunda topcase hasarı var dışı mahvoldu kilit vs kırıldı, sağ sinyalim kırıldı, kafa grenajının sağ tarafı gitti ama kırık yok, egzozda bir iki ufak çizik var tabi doğal olarak koruma demirinde de.. Servisimi aradım fakat far çerçevesine 85 tl dedi, ben de o kadar vermek istemedim, nette 62 liraya buldum ama rötuş atayım veya karbon vs kaplayım diyorum fikirlerinizi bekliyorum kafa kısmı için.. Fotoğrafı yayınlıyorum.

    http://i.hizliresim.com/glq6VZ.jpg
    Çok geçmiş olsun.
    Allah beterinden saklasın.
    Başınızı dik tutmak, okumak için eğmenize bağlıdır...

  15. #28995
    Cekomastik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Hyosung GT250R 2013
    Alıntı arizona adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    geçmiş olsun kardeşim.tavsiyem rötüş attır grenajı komple aynı renge boyat fiyatı yuksek olabılır önce bi sor fiyatı makul olursa boyat yuksek olursa al yenısını derım
    Havalar düzelince bi uğrayım sanayiye.

    Sağolun dostlar allah hepimizi korusun kazadan..

  16. #28996

    Üyelik
    19 Mayıs 2013
    Şehir
    q
    Alıntı Cekomastik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostlar motoru sağa yatırdım dün dağ içinde mıcırda yokuş aşağı, bende bir şey yok çok şükür bir iki ufak sıyrık.. Motorumunda topcase hasarı var dışı mahvoldu kilit vs kırıldı, sağ sinyalim kırıldı, kafa grenajının sağ tarafı gitti ama kırık yok, egzozda bir iki ufak çizik var tabi doğal olarak koruma demirinde de.. Servisimi aradım fakat far çerçevesine 85 tl dedi, ben de o kadar vermek istemedim, nette 62 liraya buldum ama rötuş atayım veya karbon vs kaplayım diyorum fikirlerinizi bekliyorum kafa kısmı için.. Fotoğrafı yayınlıyorum.

    http://i.hizliresim.com/glq6VZ.jpg

    dostum öncelikle geçmiş olsun. sakın türk firmalarından net üzerinden yan sanayi parça alma. ha yanlış anlaşılmasın genlleme yapmak istemiyorum, benim bu mevzudan ağzım yandı senin yanmasın ;) ille de alacak olursan sikayetvar.com dan site ya da firma adını aratarak firmanın seceresine bak. ayrıca resimde göründüğü kadarıyla rötuş fazlasıyla işini görür pek belli de olmaz.

  17. #28997

    Üyelik
    02 Nisan 2014
    arkadaşlar benim motorda bakım ışığı yanıp sönüyor.motorum 550 kmde. 170 kmde ilk yağı değiştirmiştim.sizce bakıma ne zaman götürmeliyim?

  18. #28998
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı Cekomastik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostlar motoru sağa yatırdım dün dağ içinde mıcırda yokuş aşağı, bende bir şey yok çok şükür bir iki ufak sıyrık.. Motorumunda topcase hasarı var dışı mahvoldu kilit vs kırıldı, sağ sinyalim kırıldı, kafa grenajının sağ tarafı gitti ama kırık yok, egzozda bir iki ufak çizik var tabi doğal olarak koruma demirinde de.. Servisimi aradım fakat far çerçevesine 85 tl dedi, ben de o kadar vermek istemedim, nette 62 liraya buldum ama rötuş atayım veya karbon vs kaplayım diyorum fikirlerinizi bekliyorum kafa kısmı için.. Fotoğrafı yayınlıyorum.

    http://i.hizliresim.com/glq6VZ.jpg
    geçmiş olsun dostum sende kompresör ve boya tabancası var mı eğer varsa macun alıp boşlukları macunla kaplayacaksın sonra aynı sevyeye gelsin diye zımpara yapılacak onun üzerinede boya atıldı mı belli olmaz ben birde far koruma demiri taktım bu gibi durumlar için

  19. #28999
    ercan41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ocak 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Piaggio X9 500&Sym Wolf 250
    Alıntı Cekomastik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostlar motoru sağa yatırdım dün dağ içinde mıcırda yokuş aşağı, bende bir şey yok çok şükür bir iki ufak sıyrık.. Motorumunda topcase hasarı var dışı mahvoldu kilit vs kırıldı, sağ sinyalim kırıldı, kafa grenajının sağ tarafı gitti ama kırık yok, egzozda bir iki ufak çizik var tabi doğal olarak koruma demirinde de.. Servisimi aradım fakat far çerçevesine 85 tl dedi, ben de o kadar vermek istemedim, nette 62 liraya buldum ama rötuş atayım veya karbon vs kaplayım diyorum fikirlerinizi bekliyorum kafa kısmı için.. Fotoğrafı yayınlıyorum.

    http://i.hizliresim.com/glq6VZ.jpg
    Geçmiş olsun Allah beterinden korusun, güzel bi sticker işi çözer ucuza halolur.
    Bir yere gitmek için arabaya binilir,Motora binmek için her yere gidilir

  20. #29000
    Apices - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2012
    Şehir
    BURSA/ESKİŞEHİR
    Motosikleti
    Sym Wolf 250/Tvs Apache
    Alıntı M.balibey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    geçmiş olsun dostum sende kompresör ve boya tabancası var mı eğer varsa macun alıp boşlukları macunla kaplayacaksın sonra aynı sevyeye gelsin diye zımpara yapılacak onun üzerinede boya atıldı mı belli olmaz ben birde far koruma demiri taktım bu gibi durumlar için
    Merhaba.Far koruma demirini nereden buldunuz acaba?Geçenlerde internette araştırdım ama bulamadım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:48 ----------

    Alıntı Cekomastik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostlar motoru sağa yatırdım dün dağ içinde mıcırda yokuş aşağı, bende bir şey yok çok şükür bir iki ufak sıyrık.. Motorumunda topcase hasarı var dışı mahvoldu kilit vs kırıldı, sağ sinyalim kırıldı, kafa grenajının sağ tarafı gitti ama kırık yok, egzozda bir iki ufak çizik var tabi doğal olarak koruma demirinde de.. Servisimi aradım fakat far çerçevesine 85 tl dedi, ben de o kadar vermek istemedim, nette 62 liraya buldum ama rötuş atayım veya karbon vs kaplayım diyorum fikirlerinizi bekliyorum kafa kısmı için.. Fotoğrafı yayınlıyorum.

    http://i.hizliresim.com/glq6VZ.jpg

    Karbon kaplama ve benzeri bir madde ile kaplatsanızda bence çizikler kolay yoldan kapanmış olur.
    Başınızı dik tutmak, okumak için eğmenize bağlıdır...


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 44 kullanıcı var. (0 üye ve 44 misafir)

Bu Konudaki Etiketler