TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
27 Nisan 2014, 19:45
#28781
[QUOTE=drej73;3329272]kardeş benim boyum 1.95 80 kg. ve uzun yıllar araştırma yaptım benim altımda en iyi duran motor tvs apache yani bence uzun boylu insanlara en çok yakışan motor apache istersen sana bikaç foto atabirim
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:09 ----------
olur kardeş de zaten yarın yada sonraki gün galeriye gidip inceleyeceğim. fazla da pimpirikli olmak iyi değil aslında bunun yüzünden uzun zamandır alamadım motorumu
Reklamlar
-
27 Nisan 2014, 22:15
#28782
Arkadaşlar arka yolcu peglerindeki titreşimi azalttım. Fakat soldaki peg istediğim gibi olmadı. Sağdakinde ise 6 bin devir e kadar sıfır titreşim var aynı cbf'deki gibi. Şasiden gelen titreşim 6 binden sonra gene hissediliyor. Acaba şasinin titreşimini azaltmak mümkün olurmu ? Lastik gibi olan halkalardan civataların arasına taksak azalma gösterirmi sizce ?
-
27 Nisan 2014, 22:33
#28783
Kaangngr adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar arka yolcu peglerindeki titreşimi azalttım. Fakat soldaki peg istediğim gibi olmadı. Sağdakinde ise 6 bin devir e kadar sıfır titreşim var aynı cbf'deki gibi. Şasiden gelen titreşim 6 binden sonra gene hissediliyor. Acaba şasinin titreşimini azaltmak mümkün olurmu ? Lastik gibi olan halkalardan civataların arasına taksak azalma gösterirmi sizce ?
arka peglerin titreşimi azalttın ?
İnsanlar motosiklet gibidir,her birinin farklı tarzı ve özelliği vardır.
-
27 Nisan 2014, 22:40
#28784
enesbingl adlı üyeden alıntı
arka peglerin titreşimi azalttın ?
Evet dikkat ederseniz ön pegler normalde fazla oynamıyor. Önde titreşim hissetmiyorum. Ancak ayaklarımı yolcu peglerine koyunca öndekilere göre baya baya hissediliyor. Arka pegler ise bir sağa bir sola rahatça sallanıyor. Bunun sebebi arka pegleri tutan civatanın sıkı olmaması... Arka pegler yolculuk esnasında sürekli kendiliğinden açılır fazla test edemedim ama azalma var hemde kendiliğinden açılmıyor.
-
27 Nisan 2014, 22:46
#28785
Kaangngr adlı üyeden alıntı
Evet dikkat ederseniz ön pegler normalde fazla oynamıyor. Önde titreşim hissetmiyorum. Ancak ayaklarımı yolcu peglerine koyunca öndekilere göre baya baya hissediliyor. Arka pegler ise bir sağa bir sola rahatça sallanıyor. Bunun sebebi arka pegleri tutan civatanın sıkı olmaması... Arka pegler yolculuk esnasında sürekli kendiliğinden açılır fazla test edemedim ama azalma var hemde kendiliğinden açılmıyor.
vidaları sıkınca geçiyorsa iyi bide ben sehir halinde giderken sol siyah bölgenin bu bagaj açma kapının soldaki vidası düştü nerden bulabilirim
-
28 Nisan 2014, 00:33
#28786
-
28 Nisan 2014, 10:43
#28787
arkadaşlar apachami satmış bulunmaktayım yaklaşık 14000 km yol yaptım bir kere beni üzmedi hiç sorun çıkarmadı, bakımlarını düzenli yaptım ve sürdüm. lastiği bile birkez patlamadı alan arkadaşta çok sevindi çok iyi bakmışsın motora felan dedi. şimdiki alacağım Allah kısmet ederse sym wolf 250 alacağım. motoru test ettim ve beklentilerimi karşılıyor. oturuş pozisyonu gaz'a tepkisi yakıt ve en önemlisi titreşim nerdeyse sıfır. cbr de titreşim neyse sym dede o. sıfır fiyatı 11000 küsür olmasına rağmen ikinci ellerini 8000 e çok rahat bulabiliyorsunuz. bende Allah izin verirse alacağım çarşamba günü ikinci el birtane. izlenimlerimi paylaşırım sizinle. içimdeki apache bu sefer kurt'da dışa vuracak
motorun kaç beygir olduğu önemli değildir direksiyondaki eşşek olduktan sonra
-
28 Nisan 2014, 11:32
#28788
ronnytechno adlı üyeden alıntı
Hep satış reklamı, Hizmet sıfır . Tekirdağ gibi yerde servisiniz yok
TEKİRDAĞ
MOTOCITY HAYRABOLU
UZUNKAPI CADDESI ZIRAAT BANKASI KARŞISI NO:1A HAYRABOLU TEKIRDAĞ
0(282)315 68 03
www.tvsturkiye.com adresinde bayi ve servisleri rahatlıkla görebilirsin...
-
28 Nisan 2014, 12:09
#28789
arkadaşlar epey bir apache kullanıcısı var. bende 2011 model bir apacheye sahibim.
cg motor kullanan arkadaşlar 150cc 11hp değerlerine sahip motorlarına ön 17-arka 34 gibi dişli setleri takıp gayet performanslı ve çekişten düşmeden kullanabiliyorken Apache gibi neredeyse 14hp olan bir makineye neden büyük dişli modifiyeleri yapılamıyor. apache ye ön 17 dişli taksam sanırım kalkışka bile stop edebilir. bunu benim ve herkesin anlayacağı bir dille anlatabilmenizi rica ediyorum. herkese iyi forumlar
bu konu ile ilgili bir başlık açtım ama sanırım mod lar tarafından kilitlenmiş ve buraya yönlendirilmiş.
2 gün önce kuba nın 150 çita modeline bindim ve test ettim. 150cc orjinal motor ve dişli değişimi dışında hiçbir eklenme yapılmamış. ön 17 arka 34 makine mükemmel kalkış yapıyor ve çok seri yürüyor. ama daha güçlü olan apacheye bu dişli kombinasyonunu yapsak yerinden bile kalkamayabilir. bunu merak ediyorum neden ?
-
28 Nisan 2014, 15:14
#28790
IeVeN adlı üyeden alıntı
arkadaşlar epey bir apache kullanıcısı var. bende 2011 model bir apacheye sahibim.
cg motor kullanan arkadaşlar 150cc 11hp değerlerine sahip motorlarına ön 17-arka 34 gibi dişli setleri takıp gayet performanslı ve çekişten düşmeden kullanabiliyorken Apache gibi neredeyse 14hp olan bir makineye neden büyük dişli modifiyeleri yapılamıyor. apache ye ön 17 dişli taksam sanırım kalkışka bile stop edebilir. bunu benim ve herkesin anlayacağı bir dille anlatabilmenizi rica ediyorum. herkese iyi forumlar
bu konu ile ilgili bir başlık açtım ama sanırım mod lar tarafından kilitlenmiş ve buraya yönlendirilmiş.
2 gün önce kuba nın 150 çita modeline bindim ve test ettim. 150cc orjinal motor ve dişli değişimi dışında hiçbir eklenme yapılmamış. ön 17 arka 34 makine mükemmel kalkış yapıyor ve çok seri yürüyor. ama daha güçlü olan apacheye bu dişli kombinasyonunu yapsak yerinden bile kalkamayabilir. bunu merak ediyorum neden ?
Onların debriyajı tam kavramıyordur sen kalktığını zannedersin o balatadan yer ayrıca apacheye 17 dişli sığmaz öne.
-
28 Nisan 2014, 15:21
#28791
IeVeN adlı üyeden alıntı
arkadaşlar epey bir apache kullanıcısı var. bende 2011 model bir apacheye sahibim.
cg motor kullanan arkadaşlar 150cc 11hp değerlerine sahip motorlarına ön 17-arka 34 gibi dişli setleri takıp gayet performanslı ve çekişten düşmeden kullanabiliyorken Apache gibi neredeyse 14hp olan bir makineye neden büyük dişli modifiyeleri yapılamıyor. apache ye ön 17 dişli taksam sanırım kalkışka bile stop edebilir. bunu benim ve herkesin anlayacağı bir dille anlatabilmenizi rica ediyorum. herkese iyi forumlar
bu konu ile ilgili bir başlık açtım ama sanırım mod lar tarafından kilitlenmiş ve buraya yönlendirilmiş.
2 gün önce kuba nın 150 çita modeline bindim ve test ettim. 150cc orjinal motor ve dişli değişimi dışında hiçbir eklenme yapılmamış. ön 17 arka 34 makine mükemmel kalkış yapıyor ve çok seri yürüyor. ama daha güçlü olan apacheye bu dişli kombinasyonunu yapsak yerinden bile kalkamayabilir. bunu merak ediyorum neden ?
her motorun şanzımanı farklıdır. çita da 17 34 le verim alırsın apache de alamazsın. kuba cıtanın orj dişlileri apache gibi 13 44 ken 17 34 yapıpta çekişten düşmüyor dersen o zaman sana hak veririm. çıtanın orj dişli ebatlarını biliyormusun?
-
28 Nisan 2014, 16:16
#28792
sbr adlı üyeden alıntı
her motorun şanzımanı farklıdır. çita da 17 34 le verim alırsın apache de alamazsın. kuba cıtanın orj dişlileri apache gibi 13 44 ken 17 34 yapıpta çekişten düşmüyor dersen o zaman sana hak veririm. çıtanın orj dişli ebatlarını biliyormusun?
15 38 olması lazım.
2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125
-
28 Nisan 2014, 16:21
#28793
Blackeagletr adlı üyeden alıntı
15 38 olması lazım.
15 38 den 17 34e geçipte motor ölmüyorsa bravo o motora o zaman.
-
28 Nisan 2014, 17:26
#28794
sbr adlı üyeden alıntı
15 38 den 17 34e geçipte motor ölmüyorsa bravo o motora o zaman.
Açıkçası ben de sanmıyorum o dişlileri standart 150lik çita bitirebilisin. 1. 2. vites uzunlukları arkadaşta psikolojik his yaratmış bence. 4 ve 5. vitesten tam verim sağlanabileceğini sanmıyorum.
2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125
-
28 Nisan 2014, 19:47
#28795
BEyler nihayet bugün Sürat Motor'a gittim. Küçücük bir masrafı varmış makinamın 610 TL...
Birazcık baktık alete:
Sorun şu ki egzozum tıkalı olduğundan egzoz görevini motordaki bilimum contalar görüyormuş. Serkan gaz vererek tek tek gösterdi. Yeni egzoz, piston kiti, contalar, tüm sübaplar, normal bakım (yağı, hava yağ filtreleri felan filan) buji falan elden geçmiş oldu. Maddi olarak sıkışık olmama rağmen harcadığıma pişman değilim. Çünkü motor şimdi oldu. Serkan'a çok çaktırmadım, ama aldığımdan beri motorun böyle kaçtığını görmedim. Şimdi rodajdayım. rodaj bitince son hız deneyeceğim. Serkan iddialı senin kilona rağmen en az 120 görmezse geri getir dedi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:33 ----------
ufak bir ilave: Serkan, ustanin adi.
-
28 Nisan 2014, 20:06
#28796
SerkanApache adlı üyeden alıntı
TEKİRDAĞ
MOTOCITY HAYRABOLU
UZUNKAPI CADDESI ZIRAAT BANKASI KARŞISI NO:1A HAYRABOLU TEKIRDAĞ
0(282)315 68 03
www.tvsturkiye.com adresinde bayi ve servisleri rahatlıkla görebilirsin...
Serkan bey Motocity yi biliyorum Motoru oradan aldım zaten ama ben Tekirdağ dan bahsediyorum. 3 ay önce TVS ye mail attım en kısa zamanda Tekirdağ' a bi servis açılacağını söylediler ama sonuç olarak bişey değişmedi. Henüz motorum 1124 km de ve Servis olmayışından dolayı Garanti kapsamı dısnda kaldı ben burda maduriyetimden bahsettim elbette tvsturkiye sayfasına bakmayı biliyoruz. Klasik pazarcı ağzı cevaplarla gelmek yerine çözüm üretseniz herkese daha faydalı olucaktır.
-
28 Nisan 2014, 20:07
#28797
@serkanapache. Sürat motora mail attım. Xenon far ile ilgili. Onlar yapıyormuş sanırım. Ben c.kaledeyim. Nasıl yapılcağını vs yi gectim normal dönüs yapmadılar.
Xenon takmak ıstıyorum nasıl yapabılırz?
-
28 Nisan 2014, 21:19
#28798
rumelian adlı üyeden alıntı
BEyler nihayet bugün Sürat Motor'a gittim. Küçücük bir masrafı varmış makinamın
610 TL...
Birazcık baktık alete:
http://i.imgur.com/NqX543A.jpg
Sorun şu ki egzozum tıkalı olduğundan egzoz görevini motordaki bilimum contalar görüyormuş. Serkan gaz vererek tek tek gösterdi. Yeni egzoz, piston kiti, contalar, tüm sübaplar, normal bakım (yağı, hava yağ filtreleri felan filan) buji falan elden geçmiş oldu. Maddi olarak sıkışık olmama rağmen harcadığıma pişman değilim. Çünkü motor şimdi oldu. Serkan'a çok çaktırmadım, ama aldığımdan beri motorun böyle kaçtığını görmedim. Şimdi rodajdayım. rodaj bitince son hız deneyeceğim. Serkan iddialı senin kilona rağmen en az 120 görmezse geri getir dedi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:33 ----------
ufak bir ilave: Serkan, ustanin adi.
Serkan iyidir sorduğun soruları cevaplar.Bende ikidir servise gittim ve kuryelerin bana dediği tek şey katalizatör iptalini yaptır.Biz yeni öğrendik bizim canımız yandı senin de yanmasın.Adam motoru 0 yaptırmış ve katalizatör dolduğu için motor gene kitlemiş.Büyük bir ihtimal sizinde katalizatör doldu ve motorun kitledi.Bende ilk iş iptalini yaptıracam
-
28 Nisan 2014, 21:25
#28799
Bi kaç ay önce Kat. iptali ilgili epey bi resin yazı paylaşılmıştı burda. O ara ben apacheyi yenimi almıştım yoksa almak için araştırıyomuydum tam hatırlamıyorum. Bu yüzden bu kat. iptali ile ilgili yazılıp çizilenleri pek önemsememişdim ama şimdi de aradım bulamadım. Kaçıncı sayfalarda olduğunu bilen hatırlayan varsa yardımcı olabilirmi.
-
28 Nisan 2014, 21:28
#28800
ronnytechno adlı üyeden alıntı
Bi kaç ay önce Kat. iptali ilgili epey bi resin yazı paylaşılmıştı burda. O ara ben apacheyi yenimi almıştım yoksa almak için araştırıyomuydum tam hatırlamıyorum. Bu yüzden bu kat. iptali ile ilgili yazılıp çizilenleri pek önemsememişdim ama şimdi de aradım bulamadım. Kaçıncı sayfalarda olduğunu bilen hatırlayan varsa yardımcı olabilirmi.
Bende pek inanmamıştım ama tahminen 20000 30000 km lerde doluyormuş benim motor 18000 km de riskli km'ler yani ilk fırsatta iptal ettircem.Bu arada iptal ettirince motor çok daha rahat nefes alıyor ve çok daha güzel gidiyor
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 31 kullanıcı var. (0 üye ve 31 misafir)
Bu Konudaki Etiketler