220 tl ön arka 90 80 17 110 80 17 ön birazalçaldı ama çokta farketmedi.sürüş daha tok sanki.daha güven veriyo yumuşak lastik.foto eklicem birazdan.
Dostum lastiklerin hayırlı olsun, dün bende lastik aradım arka için 110/80/17 diye gördüm lastiğin üzerinde fakat eve gelince TVS sitesinde 17 değilde 18 yazıodu çapı acaba benmi yanlış anladım çözemedim kaç model senın motor ? Bu bizim yeni kasayla aynımı acaba, şimdi otoparka motorun yanına inmeye üşendimde :D
Eğer kask takmıyosanız koruyacak bişeyiniz yok demektir!!!
swvgili arkadaşlarım eminim bu konu çok kez açılmıştır haklı olarakta oku kardeşim hazırcığık yapıp soru sorma diyebilirsiniz fakat 1.5 saattir araştırıyorum ve 2012 model apaçi kullanan biri olarak sattığım apaçi için çok üzgünün cbr 125 r aldım sattım şimdide rks crusier aldım onuda satıyorum apaçi hayatmış gerçekten. sorum şu 2012 model ile 2013 yeni kasa arasındaki fark nedir titreşim azalmış diyorlar doğrumudur cevabınızı bekliyorum arkadaşlarım yarın ya 2012 model yada 2013 model alacağım arada 750 tl fark var bu fark hakedermi saygılar şöyle anltmışlar kullananlar doğrumudur acabaŞimdi, yeni kasa tvS apache ler geldi. Şasi değişmedi. Ancak motorda 14 değişiklik var.
1-) Ön far cam rengi füme yapıldı. Bu daha sert bir görünüm kazandırdı.
2-) Adeta terorist havası veren kaş ve göz şeklinde gündüz farkları eklendi.
3-) Depo kenarındaki rüzgar kanalları büyütüldü. Motora gelen hava akımı arttırılarak performansın artması sağlandı
4-) Gösterge paneli karbon kaplama yapıldı.
5-) Motor aldındaki grenaj bütüldü ve hava akışı fazlalaştı. endişe etmeyin kaldırımdan inerken çarpmıyor
6-) Yan kapaklar karbon görünümü ile dikkat çekiyor.
7-) Koltuk iki bölümden oluşturuldu. yolcunun kaymaması için bir arka bölümü tırtıklı, sürücünün rahatı için ön bölüm biraz daha rahat ve geniş yapıldı
8-) Arka kuyruk değiştirildi. Karbon görünümü ile değiştirilerek, plakalık daha spor bir hale getirildi
9-) Arka yan kuyruklar geişletilerek, motora daha kaslı bir görünüm kazandırıldı.
10-)Kafa grenajı daha kısa hale getirilerek, hem spor bir cadde motoru görünümü, hemde şık ticari bir görünüm sağlandı.
11-) Arka lastık yok tutuşunu arttırmak için genişletildi. Ebatlar= 110*80*17
12-)Yolcu basamağı motor braketinden bağımsız hale getirildi.
13-)Motor koruma demiri daha spor bir hale getirildi
14-)Gösterge panelindeki hız bölümünün rengi maviye, demir saatinin rengi ise beyaza çevrildi.
15----------- VE EVET SIKI DURUN ARKADAŞLAR. VİBRASYON SORUNUM ÇÖZÜLDÜ. EVET YANLIŞ ANLAMADINIZ. %80 ORANINDA AZALTILDI VE BU ARTIK HİSSEDİLMİYOR. EĞ�ER HALA EMİN DEĞ�İLİM DİYORSANIZ, BUYRUN GELİN TEST SÜRÜŞÜ YAPALIM..... İSOTLAR KARTAL YAN YOL...
2012 yada bi önceki kasaları kullanmadığım için bilemicem ama 2013 de titreşim varmı var.!!! Beni sürüş konforu açısından rahatsız etmiyo fakat, ön kafada göstergelerin olduğu yer zarıldıo ZRtzTZRTztZT beni ayar edio. onun haricinde güzel motor falan hep bilindik şeyler işte..12 ve 13 kasa arasındaki farkda görsel olarak hangısı senı tatmın ediyosa onu al. Mesela 2013 kasanın Yeşil rengi olmasaydı hayatta 13 kasa almazdım çünkü diğer renkleri o kadar hoş değil 12 kasa SARI falan daha güzel , Şahsi fikrim..
bende makyajsız var makajlı olanıda kullandım bir tık az gibi kaucuk aksamdan dolayı fakat zamanla kaucuk güneşten sertleşip çatlıyor ve titreşimi arttıracağı kesin cbf 150 yada ybr gibi bir titreşim kesinlikle bekleme derim motorda blansör olmadığından her şekilde titriyor
2013 ve 2014 modellerde arka ve ön lastik 17 inch.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:05 ----------
1 saat önce mc25 serisi Sava lastikleri taktırdım.
Şansıma ben serviste lastik taktırırken sağanak yağmur başladı. Yağmur durduğunda benimde işim bitmişti ve hemen lastikleri denedim.
Bir kaç gün önce TVS lastiklerle ıslak zeminde 30 km. hızla giderken fren yaptığımda kayıp düşmüştüm.
Bu düşmenin etkisiyle çok agresif denemeler yapamadım (hafif tırsma durumları). Ancak 40 - 50 km. hızlarda oldukça sulu zeminlerde ani frenlemeler yaptım ve ne önden ne arkadan bir kayma yaşamadım. Doğru tercih yaptığımı düşünüyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:13 ----------
Serviste bakıma gelen bir TVS kullanıcısı irc ön lastiklerle tek teker üzerinde fren yaptığını söylemişti. Fiyatını da uygun almışsın. Bence kullanabilirsin. Sava ön lastik 100 tl civarında.
Sava mı irc mi derken savanın iki modeli çıktı şimdi de. MC 18 mi MC 25 mi sizce?
Daha önce bazı TVS kullanıcılarının mc18 aldığını okumuştum. Siteden model ve ebatları incelerken mc25 dikkatimi çekti. Distribütörü aradım ve aradaki farkı sordum. Pek fark olmadığını, mc18 biraz daha asfalt ağırlıklı olduğunu, mc25 inde hem asfalt hem stabilizede tercih edilebileceğini söyledi.
Desenleri incelediğimde mc25 in yağışlı havada mc18 den daha iyi tutunacağını düşünerek mc25 siparişi verdim. Kuru havada düşük cc li motorlarda zaten bütün lastikler yeterli performansı gösterebiliyorlar bence. Lastikler elime geçtiğinde farkettimki tam ortadaki su kanalı ön lastikte daha geniş arka lastikte daha dar. Sanırım bu desen yağışlı havalar için çok uygun olur.
Tabiki bunlar benim kişisel görüşlerim. Ustalar daha iyi yorumlayacaktır.
Ben irc kullaniyorum. Bildigin naylon. Su ana kadar keske lastik alsaydim demedim. Ama altimdaki lastige guvenmeden tetikte suruyorum.
arkadaşlar şu lastik konusunda iice kafamı karıştırdınız ben irc i aldım daha taktırmadım ön tekere aldım sadece ama savanın lastiklerrnde 90-90-17 yokmuş yoksa onuda almam çünkü 90-80-17 azda olsa motorun boyunu kısaltır benim benim boyum 1,95 motorun 1cm. bi le olsa kısalsın istemem
arkadaşlar şirinevlerde moto galeri tvs servisine giden oldumu hiç.yada nereden memnun kaldınız acaba?
Beyler 20 liralık benzin almıştım 4 litre yani. 95 km yaptım bitti, yedeğe geçtim bende şuan 120 km'de son çizgi yanıp sönüyor fakat benzin lambası yanmadı. Benzin lambası yanana kadar beklesem diyorum )) kalır mıyım yolda )
Arkadaşlar 2012 model apache satıyorum.mayıs 2014 kadar garantisi vardır.detaylar ilanda.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-tvs-tertemiz-bakimli-apache-gorulmeye-deger-160524705/detay/
90/80-17 de alsan 80/90-17 de alsan ön taraf 9mm yere yaklaşır. Ancak arka taraf aynı yükseklikte kalacağından ortalamasını alırsan motor yere yarım santimden az yaklaşmış olurki çokta önemsenecek birşey değil. Hatta artçılı ve / veya arka çantalı kullanıyorsan denge açısından daha da iyi olur.
Ancak sen zaten irc lastik almışsın. Ben senin yerinde olsam o kadar kafaya takmayıp irc ön lastiği taktırırdım. Ben sava tercih ettim ama arada çok fazla kalite farkı olduğunu sanmıyorum. Ancak yinede içine sinmiyor ve sava düşünüyorsan motorun alçalması yarım santimden az olacağı için mevcut duruma göre boydan sıkıntı yaşamazsın.
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)