Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #28401
    Kaangngr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2012
    Alıntı turkmen38 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bizim 100/80/18 arka lastiğe 90/90/18 michelin plot sporty lastik taksak bi sıkıntı olurmu. Sadece arka lastiği değiştirmeyi düşünüyorum.
    Aynı lastikten bende var yağmurda kuruda virajlarda iyi ama frenleme yapmıyor hemen kızaklıyor lastik daha yeni. Biraz daha kullanıp değiştirmeyi düşünüyorum metzeler'e bak.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #28402
    sbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki v-strom DL650 XT
    Alıntı Kaangngr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynı lastikten bende var yağmurda kuruda virajlarda iyi ama frenleme yapmıyor hemen kızaklıyor lastik daha yeni. Biraz daha kullanıp değiştirmeyi düşünüyorum metzeler'e bak.
    lastik ters takılmış olabilir mi?
    TRANSALP XL700

  3. #28403
    Kaangngr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2012
    Alıntı sbr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    lastik ters takılmış olabilir mi?
    Yok ters değil sürat motorda taktırmıştım.

  4. #28404
    sbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki v-strom DL650 XT
    Alıntı Kaangngr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yok ters değil sürat motorda taktırmıştım.
    havası fazla olabilirmi peki
    TRANSALP XL700

  5. #28405

    Üyelik
    05 Şubat 2011
    Şehir
    İzmir-Urla
    Motosikleti
    Suzuki inazuma- PCX150
    Bu gun motoru sanayide cok met edilen kanuni ustasina biraktim daha yag filtresini sokmeden hyosungunkine benzio dedi uyuyor mu hyosungunkinler? Shark egsoz taktirdim cift sesli. diyafram geldi onu da takacak 20-40 yag koyacak sibop ayari hava ayari vs yapicak insallah tutturur ayarlari da randuman aalirim. Vidalari somunlari vs sik dedim titresim azalir belki bi nebze. Kocaman sanayide irc den baska lastik bulamadim. Vakit olursa izmir e gidip bulacam lastik. Metzeller bulurum insallah


    İmla icin ozur dilerim pc arizali mobilim.

  6. #28406
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı jukama adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu gun motoru sanayide cok met edilen kanuni ustasina biraktim daha yag filtresini sokmeden hyosungunkine benzio dedi uyuyor mu hyosungunkinler? Shark egsoz taktirdim cift sesli. diyafram geldi onu da takacak 20-40 yag koyacak sibop ayari hava ayari vs yapicak insallah tutturur ayarlari da randuman aalirim. Vidalari somunlari vs sik dedim titresim azalir belki bi nebze. Kocaman sanayide irc den baska lastik bulamadim. Vakit olursa izmir e gidip bulacam lastik. Metzeller bulurum insallah


    İmla icin ozur dilerim pc arizali mobilim.
    hyosung gt250 filtresi uyar fakat 20w40 koydurma yaz kış 10w50 kullanırsan sıkıntı çıkmaz viskozite değiştirmek iyi değildir

  7. #28407
    Kaangngr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2012
    Alıntı sbr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    havası fazla olabilirmi peki
    Ön 30 arka 33 basıyorum

  8. #28408

    Üyelik
    05 Şubat 2011
    Şehir
    İzmir-Urla
    Motosikleti
    Suzuki inazuma- PCX150
    Alıntı M.balibey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hyosung gt250 filtresi uyar fakat 20w40 koydurma yaz kış 10w50 kullanırsan sıkıntı çıkmaz viskozite değiştirmek iyi değildir
    Aldik aldik 20-40. koymustur bile usta biraz boyle kullanir sonra degistiririm .

  9. #28409
    enesbingl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2013
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    tvs apache 2012 kasa
    yazın fabrika çıkış lastikler iyi diyolar lastik almaya gerek varmı sizce

  10. #28410
    EminBey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2013
    Motosikleti
    Tvs Apache 2013
    Arkadaslar motorumu bugun aldim yanliz sormak istedigim birsey var gosterge ekrani sadece boştayken gösteriyor vitesteyken gostermiyor mu normali bu mu acemiyim kacta gittigimi bilmiyorum :D

  11. #28411
    centil40 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2014
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Versys 650 (Pulsar 200-Discover 150--EN500)
    Alıntı EminBey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar motorumu bugun aldim yanliz sormak istedigim birsey var gosterge ekrani sadece boştayken gösteriyor vitesteyken gostermiyor mu normali bu mu acemiyim kacta gittigimi bilmiyorum :D
    Hayırlı olsun.
    Vites göstergesi sadece boş vitesi gösteriyor. Zamanla alışırsın.

  12. #28412
    ronnytechno - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2011
    Şehir
    Süleymanpaşalı
    Motosikleti
    TVS Apache 150 2013 Yeşil-Siyah
    Alıntı EminBey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar motorumu bugun aldim yanliz sormak istedigim birsey var gosterge ekrani sadece boştayken gösteriyor vitesteyken gostermiyor mu normali bu mu acemiyim kacta gittigimi bilmiyorum :D
    EminBey Motorunuz Hayırlı olsun. Evet normali bu sadece boş vitesi gösterir bi sorun yok. Acemilik konusuna gelince çok kısa zamanda alışacaksınız ve sizin için bi sıkıntı yaratmıyacaktır.
    Eğer kask takmıyosanız koruyacak bişeyiniz yok demektir!!!

  13. #28413
    centil40 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2014
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Versys 650 (Pulsar 200-Discover 150--EN500)
    Arkadaşlar ben kilolu birisiyim. Eşimle birlikte 52 litrelik topcase, yan çantalar ve depo üstü vs. ile birlikte yüklü olarak yurtdışı uzun (2000 - 4000 km) rotada gezi düşüncem var. Motorum orjinal. Performans açısından ne önerirsiniz.

    Önceki sayfalarda bir yerlerde okuduklarımdan ön dişlinin 14 yapılmasının motoru rahatlattığı fakat torku düşürdüğü çıkarımını yaptım. Acaba böyle bir uygulama benim için iyimi olur, kötümü.

    Egzostun katalizörünü çıkartmayı düşünüyorum ancak yeni motorda böyle bir tadilat çok ta içime sinmiyor. Yaptırsammı acaba.

    Forumda 180 cc. silindir takanlar var sanırım. Sadece silindirin takım olarak değişmesi yeterlimidir. Yoksa beraberinde karbüratör vs. başka şeylerde gerekirmi.

    Bunlar veya benim duymadığım başka öneriler...

    Gereksiz masraf ta yapmak istemiyorum.
    Performans artışı için özellikle modifiye konusunda tecrübeli arkadaşlardan fikir alabilirmiyim.
    M.balibey bunu beğendi.

  14. #28414
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı centil40 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar ben kilolu birisiyim. Eşimle birlikte 52 litrelik topcase, yan çantalar ve depo üstü vs. ile birlikte yüklü olarak yurtdışı uzun (2000 - 4000 km) rotada gezi düşüncem var. Motorum orjinal. Performans açısından ne önerirsiniz.

    Önceki sayfalarda bir yerlerde okuduklarımdan ön dişlinin 14 yapılmasının motoru rahatlattığı fakat torku düşürdüğü çıkarımını yaptım. Acaba böyle bir uygulama benim için iyimi olur, kötümü.

    Egzostun katalizörünü çıkartmayı düşünüyorum ancak yeni motorda böyle bir tadilat çok ta içime sinmiyor. Yaptırsammı acaba.

    Forumda 180 cc. silindir takanlar var sanırım. Sadece silindirin takım olarak değişmesi yeterlimidir. Yoksa beraberinde karbüratör vs. başka şeylerde gerekirmi.

    Bunlar veya benim duymadığım başka öneriler...

    Gereksiz masraf ta yapmak istemiyorum.
    Performans artışı için özellikle modifiye konusunda tecrübeli arkadaşlardan fikir alabilirmiyim.
    180 cc silindirin üst kapağı yok ayrıca karbüratörüde büyütmek gerek haberin olsun 14 dişli yaparsanda o ağırlıkla belki 100ü bile görmez o yüzden orjinal bırak derim aslında 250cc.den aşağı almamanız lazım

  15. #28415

    Üyelik
    03 Temmuz 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    tvs apache
    benim apacheye bişiyler oldu hızlanması vs arttı motor açıldı sanırım
    100km hızı ağır ağır görürken 130 140a fırlamaya başladım düz yolda hatta öyleki bazen 6.vitesi atmaya calısıyorum :D
    5.vites 8bin devir hızım 135 titreşim yok denilcek kadar az redline girsek demekki dahada gider lakin motoru bitirmeninde manası yok

  16. #28416
    sbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki v-strom DL650 XT
    Alıntı ques1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim apacheye bişiyler oldu hızlanması vs arttı motor açıldı sanırım
    100km hızı ağır ağır görürken 130 140a fırlamaya başladım düz yolda hatta öyleki bazen 6.vitesi atmaya calısıyorum :D
    5.vites 8bin devir hızım 135 titreşim yok denilcek kadar az redline girsek demekki dahada gider lakin motoru bitirmeninde manası yok
    Dostum motorun kac kmde? Garantiden göstergeyi değiştir garantisi varsa.
    ercan41 bunu beğendi.

  17. #28417

    Üyelik
    03 Temmuz 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    tvs apache
    Alıntı sbr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum motorun kac kmde? Garantiden göstergeyi değiştir garantisi varsa.
    18 bin olmak üzereyim ve 2.apachim diğeri 30binkm ye geldiğinde kendine gelmişti ki hala satıgıma binpişmanım onun performansını hala yakalayamadım
    ki bu gibi durumlara nasıl inanmıyorsunuz ben bunu anlamıyorum kıçı kırık kanuni deerın 125 yaptıgını kendi gözlerimle gördüm ama sonuç oldu motoru eline aldı arkadaş
    bizim motorlarında stabil sürati 120 maximum gerisi boş zorlama

  18. #28418
    arizona - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2011
    Şehir
    kütahya/tavşanlı
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    Alıntı ques1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim apacheye bişiyler oldu hızlanması vs arttı motor açıldı sanırım
    100km hızı ağır ağır görürken 130 140a fırlamaya başladım düz yolda hatta öyleki bazen 6.vitesi atmaya calısıyorum :D
    5.vites 8bin devir hızım 135 titreşim yok denilcek kadar az redline girsek demekki dahada gider lakin motoru bitirmeninde manası yok
    8 bin devir 135 kmh hız.anormal bi durum normal degıl yanı

  19. #28419

    Üyelik
    03 Temmuz 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    tvs apache
    Alıntı arizona adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    8 bin devir 135 kmh hız.anormal bi durum normal degıl yanı
    rüzgardan dolayı olabilir diye düşünüyorum ama genede devir göstergesinin artması gerekir şüphelendirdiniz beni şimdi

    ayrıca bu devir göstergesindeki hız bölümünü açıp kurcalayan varmı yanlardan led aydınlatma ile mi sağlanıyor yoksa sıvı arkası aydınlatmamı ?

  20. #28420
    sbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki v-strom DL650 XT
    Alıntı ques1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    rüzgardan dolayı olabilir diye düşünüyorum ama genede devir göstergesinin artması gerekir şüphelendirdiniz beni şimdi

    ayrıca bu devir göstergesindeki hız bölümünü açıp kurcalayan varmı yanlardan led aydınlatma ile mi sağlanıyor yoksa sıvı arkası aydınlatmamı ?
    dostum dişlin orjinalse 135 km hız yapman için 10500 devire kadar çıkman gerekir. 14 44 dişli ile 135km için 9200 küsür devire çıkman gerekir. dişliyi dahada büyütürsen zaten düz yolda 135i göremezsin.
    TRANSALP XL700


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 17 kullanıcı var. (0 üye ve 17 misafir)

Bu Konudaki Etiketler