Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #28361
    rumelian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Hava yagmurlu gerci ama korunakli bir yerin varsa, sunu yapabilirsin, yan kapaklari ve seleyi sok, tum sistemi iyice incele, islaklik olan yerleri sil..
    benzin depodan musluga, musluktan karburatore, karburatorden kesin bir hortumla tahliyeye ve diger taraftan motora gidiyor. Al yine bir 10 gaymelik benzin, muslugu kapaliyken bosalt. Bak bakalim mus
    Uk kapaliyken akitma varmi (depo ile muslugun bagli oldugu yerden. Muslugu 10 sn ac sonra kapa, tahliyeden geliyor mu? Boylece sistemin yarisini kafandan sildin attin.
    Sonra eline bez al hortumlarda islaklik toz vb varsa sil, kupkuru net gorunebilir olsun. Muslugu ac ve takip et bir yerden kaciracaktir.
    Asama asama ve sakin olarak takip et. Sorun neyse bizede anlat. Fotograf da gonderebilirsin.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #28362
    a.payza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150 (yeni kasa) Yeşil Renk
    Arkadaşlar, karbüratör tahliye borusunun vidası tamamen sıkılı olmasına rağmen
    benzin musluğunu açar açmaz oradan benzin şakır şakır akıyor bu anormal bir durum değil mi?
    Birde tahliye borusunu kesik zannetme sebebim benzin hortumunun kesiği gibi boşta kalan ucunun çapraz kesik durmasıydı

    Darricklamg
    Kardeş senin sorununu ben de yaşadım egzoz ve fren diskini temizlemede kola kullandım Fren diskine yağ içeren bir temizlik maddesi, kimyasal v.b. sürme
    Bu işin temizliğini de kendin yapmanı öneririm

    rumelian
    Hava yağmurlu fakat gözlemlediğim kadarı ile musluk kapalıyken akmıyor yani depoda delik falan yok
    diğer söylediklerini deniyeeğim üstad sağolasın

  3. #28363
    dolphin_star - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2011
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    honda cg 125 kırmızı
    Alıntı a.payza adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar, karbüratör tahliye borusunun vidası tamamen sıkılı olmasına rağmen
    benzin musluğunu açar açmaz oradan benzin şakır şakır akıyor bu anormal bir durum değil mi?
    Birde tahliye borusunu kesik zannetme sebebim benzin hortumunun kesiği gibi boşta kalan ucunun çapraz kesik durmasıydı

    Darricklamg
    Kardeş senin sorununu ben de yaşadım egzoz ve fren diskini temizlemede kola kullandım Fren diskine yağ içeren bir temizlik maddesi, kimyasal v.b. sürme
    Bu işin temizliğini de kendin yapmanı öneririm

    rumelian
    Hava yağmurlu fakat gözlemlediğim kadarı ile musluk kapalıyken akmıyor yani depoda delik falan yok
    diğer söylediklerini deniyeeğim üstad sağolasın
    tahliye vidasında plastik bi conta var o işlevini görmüyordur dostum onu değiştir... benimkide aynı durumda şuan. bende hortumun ucunu bağladım akmasın diye
    motorun kaç beygir olduğu önemli değildir direksiyondaki eşşek olduktan sonra

  4. #28364
    centil40 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2014
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Versys 650 (Pulsar 200-Discover 150--EN500)
    Alıntı Darricklamg adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Elçik korumaları nerden aldınız bir adres link site ismi soyleye bilir misiniz

    Samsunda Sağlam Ticaret diye bir yerden aldım. Fiyatını hatırlamıyorum, beraberinde başka şeyler de almıştım. Firmanın internet satışı yok. Zaten pek kaliteli bir şey değil. Memnun değilim. Rengi güzel uydu yalnız alt üst yükseklik yetersiz. Rüzgardan korusun diye taktım ancak bu konuda yetersiz kaldı. Elciğin önünü tamamen kapatacak daha geniş uygun fiyatlı bir model arayışındayım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:45 ----------

    Arkadaşlar benim gibi bu güne kadar bilmeyip iki büklüm motor ısıtanlar için yazayım.
    Önceki sayfalardan birinde bir arkadaş jikleyi tamamen çektikten sonra biraz daha kuvvetli çekince takılıyor diye yazmış. Bu gün denedim. Aynen öyleymiş. Ben motor ısınana kadar elim jiklede bekliyordum. Biraz daha sıkı çekince jikle kendiliğinden açık kalabiliyormuş.

  5. #28365
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı a.payza adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar, karbüratör tahliye borusunun vidası tamamen sıkılı olmasına rağmen
    benzin musluğunu açar açmaz oradan benzin şakır şakır akıyor bu anormal bir durum değil mi?
    Birde tahliye borusunu kesik zannetme sebebim benzin hortumunun kesiği gibi boşta kalan ucunun çapraz kesik durmasıydı

    Darricklamg
    Kardeş senin sorununu ben de yaşadım egzoz ve fren diskini temizlemede kola kullandım Fren diskine yağ içeren bir temizlik maddesi, kimyasal v.b. sürme
    Bu işin temizliğini de kendin yapmanı öneririm

    rumelian
    Hava yağmurlu fakat gözlemlediğim kadarı ile musluk kapalıyken akmıyor yani depoda delik falan yok
    diğer söylediklerini deniyeeğim üstad sağolasın
    o vidayı tamamen sök ıcında pislik kalmış olabilir benimde başıma gelmişti yada o ring bozulmuştur eğer hala akıtıyorsa şamandıra takılıyordur

  6. #28366
    centil40 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2014
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Versys 650 (Pulsar 200-Discover 150--EN500)
    Alıntı EmicE adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Böyle bir ön rüzgarlık nasıl edinebilirim?

  7. #28367
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Slm arkadaş lar. ITU Maslak da tvs ci görmek güzel.

  8. #28368
    by_q - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2008
    Motosikleti
    apache 2oo8
    a.payza kardeşim herşeyde vardır bir hayır. canını sıkma.
    Olur ki hoşunuza gitmeyen bir şey, sizin için hayırlıdır ve olur ki, sevdiğiniz şey de sizin için bir şerdir. Allah bilir de siz bilmezsiniz.

    (Bakara Suresi, 216 )
    sbr ve kuroscu bunu beğendiler.

  9. #28369
    azizsele - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2012
    Şehir
    istanbul-esenyurt
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    lastikleri 1 sene önce İRC tubeless ile değiştirdim... ama şöyle bir sorun var ön 28 arka 30PSİ basıyorum bir süre sonra 24psi ye düşüyor garip geldi bana neden acaba ?

  10. #28370
    sbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki v-strom DL650 XT
    Alıntı azizsele adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    lastikleri 1 sene önce İRC tubeless ile değiştirdim... ama şöyle bir sorun var ön 28 arka 30PSİ basıyorum bir süre sonra 24psi ye düşüyor garip geldi bana neden acaba ?
    jantın kenarlarından kaçırıyordur.
    azizsele bunu beğendi.
    TRANSALP XL700

  11. #28371
    rumelian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı azizsele adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    lastikleri 1 sene önce İRC tubeless ile değiştirdim... ama şöyle bir sorun var ön 28 arka 30PSİ basıyorum bir süre sonra 24psi ye düşüyor garip geldi bana neden acaba ?
    Durumumuz ayni. Hava basmaktan baska caren yok. Yagisli havalarda dikkat...
    azizsele bunu beğendi.

  12. #28372
    azizsele - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2012
    Şehir
    istanbul-esenyurt
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    Alıntı sbr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    jantın kenarlarından kaçırıyordur.
    iyi ama neden 24 'e kadar düşüyor kaçırıyorsa 20 olsun 18 olsun anlarım.... sürekli 28-30 psi basıp devam ediyorum artık neredeyse 3 günde bir hava basıyorum bu arada lastikler zaten tubeless yani normal lastik olup tubelesse çevrilenlerde oluyor diye duydum bunu ama bunlarda olmuyordu sanırım... ilk önce sadece sibopları değiştirmiştim bazen arada sırada janta oturuyordu...ama bunda farklı

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:29 ----------

    Alıntı rumelian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Durumumuz ayni. Hava basmaktan baska caren yok. Yagisli havalarda dikkat...
    sık sık hava basıyorum zaten... çok büyük sıkıntı değil ama rahatsız oluyorum bazen dengesi bozuluyor her gün 150 km yol yapıyorum...
    Aşkta kanun imiş aşıklara cevr eylemek aşık odur ki cefa-ı yare sabretmek gerek..

  13. #28373

    Üyelik
    04 Şubat 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    dealim daystar 250
    s.a. azizsele abicim; aynı sorun bende de vardı, bir gün ihmal ettim ve ön lastik cant tan çıktı, Allahtan yavaştım ,yokuş yukarı idim durabildim. abi sakın ihmal etme havasını sürekli kontrol et,imkanın varsa lastiği değiştir.Allah korusun hiç hoş tecrübe değildi benimki e5 üzerinde

  14. #28374

    Üyelik
    12 Haziran 2013
    Arkadaşlar bildiğiniz üzere 1 aydır motorum var. ilk motorum. 13 model.

    1500kmde aldım. 2500ü gectim. 1700lerde yağını değiştirmiştim.

    1-Yağını ne zaman değiştireyim? Yağ cubuguna bakmak istedim fakat açamadım..
    2-Xenon far kullanan varmıdır? Xenon takmak istiyorum ama elektrik aksamına veya aküye zarar gelsin istemiyorum.
    3-Tiger trioval 700 egzoz satan varsa 2.el alabilirim. Hemen! )
    4- lastiklerime baktığımda indiğini görmedim fakat lastik basınçlarına nasıl bakabilirim? Nasıl şişirebilirim (komik oldu ama tecrübem yok..)
    5-fren hidroliğim lower cizgisinin biraz daha üstünde. 2500 kmdeki motor icin normal mi? Ne sürede değişmesi gerekir? önerdiğiniz bir h.yağı varmı?
    6- ve son sorum: arka dişlimin bitmek üzere oldugunu söyledi usta. 1 aylık ömrü var dedi.

    20yle gıderken 2den 1e atarken yarm debriyaj yaparsın da vites gecmez gibi sesler oluyordu öyle bir kac defa oldu acaba o yüzden mi arka dişlim gitti. Foto yüklemiştim konu acıp isterseniz bakın suan foto atamıyorum mobildeyim. Tek arka dişli degıssem ne olur?
    Zincir set komple degisir dedi 100 tl hediyesi var dedi.

    Sorularıma cevap verirseniz çok sevınırım.........

  15. #28375
    ronnytechno - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2011
    Şehir
    Süleymanpaşalı
    Motosikleti
    TVS Apache 150 2013 Yeşil-Siyah
    Alıntı Uykusuzcorap adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bildiğiniz üzere 1 aydır motorum var. ilk motorum. 13 model.

    1500kmde aldım. 2500ü gectim. 1700lerde yağını değiştirmiştim.

    1-Yağını ne zaman değiştireyim? Yağ cubuguna bakmak istedim fakat açamadım..
    2-Xenon far kullanan varmıdır? Xenon takmak istiyorum ama elektrik aksamına veya aküye zarar gelsin istemiyorum.



    3-Tiger trioval 700 egzoz satan varsa 2.el alabilirim. Hemen! )
    4- lastiklerime baktığımda indiğini görmedim fakat lastik basınçlarına nasıl bakabilirim? Nasıl şişirebilirim (komik oldu ama tecrübem yok..)
    5-fren hidroliğim lower cizgisinin biraz daha üstünde. 2500 kmdeki motor icin normal mi? Ne sürede değişmesi gerekir? önerdiğiniz bir h.yağı varmı?
    6- ve son sorum: arka dişlimin bitmek üzere oldugunu söyledi usta. 1 aylık ömrü var dedi.

    20yle gıderken 2den 1e atarken yarm debriyaj yaparsın da vites gecmez gibi sesler oluyordu öyle bir kac defa oldu acaba o yüzden mi arka dişlim gitti. Foto yüklemiştim konu acıp isterseniz bakın suan foto atamıyorum mobildeyim. Tek arka dişli degıssem ne olur?
    Zincir set komple degisir dedi 100 tl hediyesi var dedi.

    Sorularıma cevap verirseniz çok sevınırım.........
    Yağ cubuğunu pense v.b yardımıyla saat yönünün tersine çevirerek açabilirsin sil tekrar tak ve çıkar yağ seviyesi görünür.

    Lastiklerin basıncını bakarak göremezsin benzinliklerde hava basılan yerlerde ölçen cihazlar var orada bi kontrol et. Xenon ve egzos hakkında bilgim yada merağım yok . Fren hidroliği ülkemizde pek değiştirlmeyen bişey, lakin sana kalmış yanlış bilgi vermek istemem ama eski mnotorumda 3 yıl ellemedim halada aynı 6 ayda bir derler ama en azından sezona sezona değişmek gerekir diye düşünüyorum :D Dişli set olarak değişirsen daha mantıklı olur ön dişli de aşınmış olabilir + zincir .Yağ filtre fren hidroliği gibi şeyler kitapçıkda yazıo zaten ordan da bakabilirsin

  16. #28376
    rumelian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı azizsele adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    iyi ama neden 24 'e kadar düşüyor kaçırıyorsa 20 olsun 18 olsun anlarım.... sürekli 28-30 psi basıp devam ediyorum artık neredeyse 3 günde bir hava basıyorum bu arada lastikler zaten tubeless yani normal lastik olup tubelesse çevrilenlerde oluyor diye duydum bunu ama bunlarda olmuyordu sanırım... ilk önce sadece sibopları değiştirmiştim bazen arada sırada janta oturuyordu...ama bunda farklı

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:29 ----------


    sık sık hava basıyorum zaten... çok büyük sıkıntı değil ama rahatsız oluyorum bazen dengesi bozuluyor her gün 150 km yol yapıyorum...
    Bende gunde en az 100 km yol yapiyorum. Sirf ise gidisim kesintisiz 45 km.. o yuzden oncelikle Allah sabir versin diyecegim. İstanbul trafigi ve ozellikle e5'ten nefret ediyorum.
    Bende 3 gunde bir sisiriyorum. Cok denedim, jantlarin yanina sabun kopugu surdum kaciriyormu diye, metal sibop taktirdim ama duzelmedi. Bir teori naylon ve sert bir lastik oldugu icin, lastik soguduktan sonra buzuserek jant ile arasinda ufak bir bosluk yapiyor...
    azizsele bunu beğendi.

  17. #28377
    azizsele - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2012
    Şehir
    istanbul-esenyurt
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    Alıntı rumelian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende gunde en az 100 km yol yapiyorum. Sirf ise gidisim kesintisiz 45 km.. o yuzden oncelikle Allah sabir versin diyecegim. İstanbul trafigi ve ozellikle e5'ten nefret ediyorum.
    Bende 3 gunde bir sisiriyorum. Cok denedim, jantlarin yanina sabun kopugu surdum kaciriyormu diye, metal sibop taktirdim ama duzelmedi. Bir teori naylon ve sert bir lastik oldugu icin, lastik soguduktan sonra buzuserek jant ile arasinda ufak bir bosluk yapiyor...
    olabilir... mantıklı geliyor.... tüketimi falan da ciddi anlamda etkiliyor
    Aşkta kanun imiş aşıklara cevr eylemek aşık odur ki cefa-ı yare sabretmek gerek..

  18. #28378
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı azizsele adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    lastikleri 1 sene önce İRC tubeless ile değiştirdim... ama şöyle bir sorun var ön 28 arka 30PSİ basıyorum bir süre sonra 24psi ye düşüyor garip geldi bana neden acaba ?
    jantlar boyalı olduğu için ve sibob yeri kavisli olduğundan zamanla kaçırma yapıyor benimde ön lastik aynı şekildeydi hatta 1 saat sonra sıfır hava kalıyordu içinde meğerse yanaklardan ve sibob tam oturmadığından oluyormuş lastikçide sibob yerini içieriden taşlama ile düzeltip kenarların boyasınıda jantın içinden zımpara ile kazıdık şimdi hiç sıkıntı yok dışarıdan da belli olmuyor

  19. #28379
    drej73 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2008
    Şehir
    gaziantep
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150 2011 (Raş)
    Alıntı azizsele adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    lastikleri 1 sene önce İRC tubeless ile değiştirdim... ama şöyle bir sorun var ön 28 arka 30PSİ basıyorum bir süre sonra 24psi ye düşüyor garip geldi bana neden acaba ?
    benim lastikte de aynı sorun vardı 3,5 TL ye bir lastik patlak sıvısı var onu koydum düzeldi!

  20. #28380
    tahsins - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2012
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    bajaj boxer 2015 + doblo safeline 1.3mjet 2012
    18.000km irc lastik kullandım.
    3 günde bir hava basarak hemde

    sonra michelin pilot street ile değiştim arka irc lastiği. (okadar çok kaza yaptımki irc yüzünden )
    ve 8000km dir kullanıyorum street i. 1 psi bile inmedi..

    tamamiyle lastikle alakalı bir durum.
    öndeki irc lastiğe halen 3 günde hava basıyorum.
    yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
    salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
    bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)

Bu Konudaki Etiketler