arkadaşlar motorum 2013 model yeni kasa siyah kırmızı sıfırdan farksız 1.900 km de 4500 tl satılıktır
Sakin ama sakin rodaja gerek yok lafina inanayim deme guzelim motoru perte cikarip ikinci elde bizi zor duruma sokmayin. Ilk.500 kilometre 5.000 deviri gecmeden 45 50 km hizlarla surekli vutes degistirerek gez. Sakin gaza gelme ileride motor 80 i gecmeyince veya motor erken olurse pisman olursun. Mesela calistirdinya 10km de 2.ci vitese at 20 de 3 e at 40 da 4 e at boyle boyle 50 km hizi ve 5000 deviri gecme. Biliyorum cok sikici ve yorucu ama bunu yapmak zorundasin. 500km gecince 6500 devir civari 70km hizlarda seyret ara ara 90 a falan cik ama uzun sure durma. 1000km dolunca yagi degistircrkler yagi iyice incele eger icinde buyuk.metal parcalari yoksa rodajin basariyla bitmistirm daha sonralari motoru isit 5dk normal sur sonra tam gaz ileri de sahlandir apacheyi.
Bu arada izmir cevresi diye soran arkafas fethiye var 2011 model 13.000 km de 400km surerim diyorsan beklerim :D
Yaa ben gecen sayfada yagla ilgili soru sordumm onaa bi baksan beceremiyorumm tsk ederim saoll..:-)
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:11 ----------
Tbusa buyfu sorumm yaa bidee zincirin olduguu yerdee yag akıyor sikinti vermiyoo ama zormu onun degisimi...
bizim motor tam sentetik ister 15 50 al derim castrol mobil ipone motul
bunun hangisi bütcene uygun gelirse onlardan birini al
ama motul ipone 15 50 tam sentetik üst sınıf yagdır bunu bilesin
Bajaj pulsar almak için bende satıyorum arkadaşlar 5800kmde aksesuarı bol 3600tl yedek lastikte verecem.
Zaten 10 50 tamm sentetik 4 t hani aklimda kalan katanaa oluncaa ayri diee mii
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:52 ----------
Ewet pulsar 200 ns gelliyo galiba cok guzel şimdi baktimm super insalalh en yakin zamanda alirsin kardeşim ben askere gidip gelene kadar apachemi datmiyipp binecem bana yetiyo sehiricinde beklentilerimi karsiliyo gelince sen bikmis olursun ns 200 bana satarsin
..::Gülmek bir mükafattır, ağlayan gözlerin gördüğü::..
..::Mağlubiyet; kimine göre galibiyetden bir adım öte::..
4 zamanlı motorlarda yağın markasını ve viskozitesini değiştirirseniz motorun yağ tüketimi artar.Mesela 10 40 kullanıyorsunuz 15 50 olduğunda yada 10 40 esterliye geçerseniz (tam sentetik). Bizim motorlar biraz yağ şeciyor tavsiyem motul yarı sentetik 10 40 (5000) serisi gayet uygun bizim motor için. Ben servis lambasını yanmasını beklemiyorum genelde yağ çubuğundan bakıyorum en ufak renk değişiminde direk değiştiriyorum. Bir de yağ filitresi olayı var her yağ değişiminde yaklaşık 100 gr kadar filitre yuvası e filitrede kalıyor.bütün yağ firmaları genelde kendi yağlarını başka yağlarla karıştırılmamasını özellikle belirtir.Eğer marka değiştirecekseniz filitre ile beraber değiştirmenizi öneririm o zaman da 1100 gr koymanız gerekiyor.
seyyid ; ben filitre ile oynama taraftarı değilim. Bizim vakumlu karb. olduğu için hava miktarı surun olmaz ama meme yada jet değişimiyle yakıt miktarı arttırılabilir.Ram air gibi havayı sıkıştırmak için ciddi bir fan gerekli bu hacimdeki bir motorun bu basıncı oluştşrmak için çok yüksek basınca ihtiyacı olacaktır. Zaten olsaydı en azından racing motorlarda düşük hızlarda güç elde etmek için göreceli olarak kolay bir bir çözüm olduğunu düşünerek çok önceden kullanılacağını düşünüyorum.
Servis olan arkadaşımla görüştüm bu gün 180 lik silindir ve üst kapak gelmiş.Motoru daha 5 6 ay oldu yaptıralı ama bakalım durumları düzeltirsem 180 lik silindir meme jet set iridyum buji buji kablosu conti go lastik dişli seti 14 43 olucak orj 14 44 işte bir de perf. ekzost. açıkcası tiger trioval düşünüyorum ama pahalı ixil i uyguna geliyor ama çok beğenmiyorum.Orjinal ekzosu da bozmak istemiyorum bakıcaz artık...
ThE LaSt SaMuRaİ
valla haklısın da ben fotolu yapacaktım ama o delikli boruyu denemek amaçlı içeriye çaktıktan sonra çıkaramadım ve elyaf battaniyeyi ilçemdeki sanayi olsun ayrı egzozcular olsun bulamadım ben de eski bir fırın bulup içindeki elyafı (oda çok eskiydi dökülüyordu) soktum ve kapağı kapattım kaynattım. elyafı bulabileceğim ümidiyle egzozun susturucularını çıkardıktan sonra motoru kullanamadım tam 3 hafta. artık motorumu kullanmak istiyordum nasıl olacaksa olsun artık diyordum. Elyaf için şehir dışına çıkacaktım nerdeyse ya.... neyse bulamadım ve öylece taktım ama bir problem çıkmadı...
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:27 ----------
açık egzoz ucunu ne kadar küçültürseniz o kadar sesi düşüyor ybr nin cbf nin sesini tanıyorsunuzdur aynı onun gibi oluyor. küçültmek istiyorsanız da istersniz uca kat kat boru iç içe geçirerek çıkışı küçültebilirsiniz veya performans egzozlarda olduğu gibi ufak deliğe dönüştüren koca bir vida yaptırırsınız.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:30 ----------
ya zaten sesten sıkılacaksanız hiç bulaşmazsınız olur biter ama yukarıda yazdım nasıl eski sesi getirebileceğinizi. sesinden sıkılması belki de yalıtımı yapamamış ve kötü ses çıkmıştır. beni görenler defalarca egzoz uygulamammı benden dinlemek istiyorlar ama ben de sıkılyorum ya :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:33 ----------
onu da düşündüm içeride oluşan basınçlı havayı içerde kırmak için boruyu içerden çeşitli şekillere sokacaktım ama boruyu çıkaramadım alimiyum olduğundan pek de zorlayamadım. ayrıca bir zahmet polisi gördüğünüzde bir vites büyütün. "bir de sen bak egzozuma " havası atarsanız olmaz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:35 ----------
el emeği olunca bambaşka oluyor ya ...............
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:38 ----------
haklısın orijinal egzozu bozmak olmaz. ama yaptığım bütün açıklamalara şunu ekleyeyim benim motorum cg 100 modifiyeli. yani parçaları ucuz egzoz desen en fazla 70-80 lira...
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:40 ----------
modifiyeli 200 cclik cg de vardı yanımızda tadından geçilmiyordu ya... 180 lik apache bambaşka olur şindi.....
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:43 ----------
şunu da ekleyeyim benim apachem olsa egzozuyla oynamam yanımda apache de vardı dostumun dediklerine göre 300-400 tl lik egzoz takılmış ama iki kişi o egzozla 300km lik yolculuğa çıktık beni öyle bir baydı ki anlatamam. Benim egzoz serüvenim egzoz tarafına düştükten ve egzozun ağız kısmı ezildikten sonra başladı egzoz gözümden düşmüştü ne yapayım derken (egzozla oynama niyetim o zamana kadar yüzde 35 gibi bir şeydi.) dur bi içini açalım açtıktan sonra dur bi içini dolduralım derken performans egzoz çıktı ortaya memnunum ama yokuş çıkarken devri yüksekse ses de yüksek oluyor ve insan sıkılabiliyor. Ha ne yararını gördüm bu işin motorun tenekeliğinin (mecaz) sesini duymamış oluyorum. çin malı ama götürüyor da getiriyor da.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:52 ----------
ne çok konuştum bugün ya.... ha bir de arkadaşlar eğer bulunduğunuz civar sürekli egzoz tacizlerine uğruyorsa ve polisin egzozlara dikkat ettiğini biliyorsanız ve parama da yazık diyorsanız hiç uğraşmayın derim. Ben öyle anlatım benim için bir anıydı ve anımı sizlerle paylaştım. Okuyanlara sabırlarından ötürü, canı gönülden teşekkürlerimi sunarım okumayanlara da.... egzozla oynamamın bir sebebi daha aklıma geldi de onu söyleyeyim tam olsun. Türkiye'nin bir ucundan diğer ucuna bir elin parmak sayısını geçmeyecek kadar kontak açma kapamayla (aralarda en fazla yarım saatlik molalarla, o da motor şişiyodu diye,) gelen bir deliyim, acemilik işte ne yapalım. :D çin motorunun yaz sıcaklarında nasıl bayıldıklarını çok iyi bildiğimden dolayı da böyle bir uygulamaya giriştim. ohh beee benden bu kadar.....
o zaman biz hiç uğraşmayalım katalitik kovartör dalgamotorunu sökelim eksozdan, performans eksozu da şimdilik erteliyelim en iyisi.
ThE LaSt SaMuRaİ
cam elyafı diye sanayilerdeki yalıtımcılarda bulunur fakat öyle küçük yerlerde değil fabrika fırın yalıtımları yapılan yerlerde olurbizim burdaki polisler çevirmede fenerle egsozun deliğine bakacak kadar sıkıdır istersen 5.vteste evirmeye gir benim egsoz normal ona bile bakıyorlar sen düşün
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:59 ----------
jet seti nerede var ben bir türlü bulamadım
Hayırlı olsun kazasız belasız İnşallah... Ben de yeni aldım motoru daha 1 ay olmadı hiç zorlamıyorum rodaj bitince kısmetse..
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:05 ----------
Hayırlı olsun kazasız belasız İnşallah... Ben de yeni aldım motoru daha 1 ay olmadı hiç zorlamıyorum rodaj bitince kısmetse..
sabri konuyu carptırıyon, benim isotlarla işim olmadı ama, sana bi telefon actık bu lazım dedik sen aldın gönderdin 5 liradan 7 liradan,
isotlar hala diyorum 5 para etmez, bugun a diyorlar yarın b diyorlar ne dedikleri belli olmayan adamlar
apache yi isotlar değilde başka firma getirseydi, türkiyede milyon adet satardı.
motor 10 numara ama satanda servisinde iş yok herkes biliyor bunu az cok,
cbf 5500 olmasının sebebi, bizim milletimizim honda sevdası, çin malı o motor dediğin zaman, hayır abi o motor japonyada üretiliyor diyen malaklar hala var
bajaj da 7400 etmesi için düşük ilk önce güven saglaması lazım. 6500 liradan ilk 500 adeti satsınlar, millet güvensin inansın motor tutsun sonra cıkar fiyatı 7 500 e
kim inkar eder,
arz talep meselesi dersin işin içinden cıkarsın.
bu motorda megelli gibi olacak geliyor bana, hayırlısı bakalım görecegiz ne oldugunu.
hero karizma zmr gelmiyor muş. sabri heroları da takip et fuarda isen
# motosikletle.blogspot
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)