TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
04 Aralık 2013, 13:31
#26121
[IMG]file:///C:/Documents%20and%20Settings/veli/Belgelerim/yyyyy.bmp[/IMG]
erhanmehmet adlı üyeden alıntı
Hocam nasıl yapıldığını tarif etsen dahi kafi benim kardeş bu konularda yeteneklidir. Sade nasıl yapıldığı önemli gereken her şeyi ben burada ayarlarım.
dostum 3 numara kalın cam filmini alıyorsun. folyosunu çıkarmadan farın uzerıne koyup kenarlarından bant ile yapıştır, daha sonra kurşun kımızı kalem ile şekli çiz filmin üzerine.. şekli verdiğin folyoyu düz bir camın üstünde falçata ile o çizdiğin şeklin üstünden kes. ve farın üstüne hava yaptırmadan yapıştır.. hadi kolay gelsin. reklamcı tanıdığn varsa. internetteki resmi göster yani videoyu. onlar daha güzel yapar..
motorun kaç beygir olduğu önemli değildir direksiyondaki eşşek olduktan sonra
Reklamlar
-
04 Aralık 2013, 13:40
#26122
teşekürler kardeş başka yapılması geren şeyler olursa paylaşırsan sevinirim şimdi diski kırmızıya boyamak istiyorum ilk projem o.
-
04 Aralık 2013, 13:48
#26123
erhanmehmet adlı üyeden alıntı
teşekürler kardeş başka yapılması geren şeyler olursa paylaşırsan sevinirim şimdi diski kırmızıya boyamak istiyorum ilk projem o.
disk derken? disk in kenarındaki siyah yeri demek istedin değilmi dostum? disk vidalarını boyatabilirsin çok yakışıyor... motorun üzerinde bulunan demirden yağ hortumu varya onu kırmızıya boyatırsan çok yakışıyor, süper bi ayrıntı oluyor. hani içinden yağ geçiyorya orası. sonra arka jant ın kampananın kenarlarını boyarsın.. dün sana bi resim atmıştım sahibinden. com da..ordaki gibi
motorun kaç beygir olduğu önemli değildir direksiyondaki eşşek olduktan sonra
-
04 Aralık 2013, 14:42
#26124
dolphin_star adlı üyeden alıntı
disk derken? disk in kenarındaki siyah yeri demek istedin değilmi dostum? disk vidalarını boyatabilirsin çok yakışıyor... motorun üzerinde bulunan demirden yağ hortumu varya onu kırmızıya boyatırsan çok yakışıyor, süper bi ayrıntı oluyor. hani içinden yağ geçiyorya orası. sonra arka jant ın kampananın kenarlarını boyarsın.. dün sana bi resim atmıştım sahibinden. com da..ordaki gibi
Ön fren diskini boyasak nasıl olur bide şu sayfaya bakarmısın bu adamlar manyak
http://comunidadertr.net/forum/index.php?topic=303.15
-
04 Aralık 2013, 15:16
#26125
Arkadaşlar merhaba,
Lastik konusu çokca gündeme gelmiş ama emin olamadığım konular var. Yanıt verebilirseniz çok mutlu olurum.
- Motorum 2012 model. 90/90-17 ve 110/80-18 Michelin bulamadım piyasada. Bazı arkadaşlar Michelin taktırdığını/taktıracağını söylemiş. Acaba başka bir ebat mı taktırıyorsunuz? Orijinal ebat taktırdıysanız hangi bayiden aldınız? (Ben de oradan sipariş vereyim diye soruyorum.)
- Ankara'daki TVS servisi (eskiden Ulusan yetkili servisti, şimdi Ostim'de Duran Motor diye küçük bir dükkan bakıyor) Duro takıyormuş. Duro kullanan var mı? Yorum yapabilir misiniz?
- Tubeless konusu kafamı karıştırdı. Orijinal lastiklerde iç lastiği mi var? Bunun ne avantajı/dezavantajı var?
Teşekkürler & saygılar
-
04 Aralık 2013, 16:59
#26126
erhanmehmet adlı üyeden alıntı
Ön fren diskini boyasak nasıl olur bide şu sayfaya bakarmısın bu adamlar manyak
http://comunidadertr.net/forum/index.php?topic=303.15
biz daha güzelini yaparız fara çektiği film olmamış parkların üzerinide kaptması gerekirdi.. ayrıca sonradan taktıkları farıda beğenmedim çirkin olmuş bence, orjinali daha güzel.. bizim motorun kuyruğu kalın ve lastiği ince çamurluğu sökmek yakışmıyor, egzosun ucuna başlık kaynatmış at pipisine kelebek konmuş gibi
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:55 ----------
gargoyle adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba,
Lastik konusu çokca gündeme gelmiş ama emin olamadığım konular var. Yanıt verebilirseniz çok mutlu olurum.
- Motorum 2012 model. 90/90-17 ve 110/80-18 Michelin bulamadım piyasada. Bazı arkadaşlar Michelin taktırdığını/taktıracağını söylemiş. Acaba başka bir ebat mı taktırıyorsunuz? Orijinal ebat taktırdıysanız hangi bayiden aldınız? (Ben de oradan sipariş vereyim diye soruyorum.)
- Ankara'daki TVS servisi (eskiden Ulusan yetkili servisti, şimdi Ostim'de Duran Motor diye küçük bir dükkan bakıyor) Duro takıyormuş. Duro kullanan var mı? Yorum yapabilir misiniz?
- Tubeless konusu kafamı karıştırdı. Orijinal lastiklerde iç lastiği mi var? Bunun ne avantajı/dezavantajı var?
Teşekkürler & saygılar
evet 2013 ler tubeles ve cant ebatları aynı. ama 2012 ler iç lastikli.. avantajına gelince seninkine çivi batsa havayı salar orada kalırsın. ama tubeles salmaz..
michelin takanlar arkaya takıyor ön ebatlarında michelin yok diye biliyorum. önü genelde irc takarlar
motorun kaç beygir olduğu önemli değildir direksiyondaki eşşek olduktan sonra
-
04 Aralık 2013, 17:33
#26127
dolphin_star adlı üyeden alıntı
biz daha güzelini yaparız
fara çektiği film olmamış parkların üzerinide kaptması gerekirdi.. ayrıca sonradan taktıkları farıda beğenmedim çirkin olmuş bence, orjinali daha güzel.. bizim motorun kuyruğu kalın ve lastiği ince çamurluğu sökmek yakışmıyor, egzosun ucuna başlık kaynatmış
at pipisine kelebek konmuş gibi
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:55 ----------
evet 2013 ler tubeles ve cant ebatları aynı. ama 2012 ler iç lastikli.. avantajına gelince seninkine çivi batsa havayı salar orada kalırsın. ama tubeles salmaz..
michelin takanlar arkaya takıyor ön ebatlarında michelin yok diye biliyorum. önü genelde irc takarlar
one metzeler me22 3-17 tubeless kullanabilirsin. kargoyla 130 liraya geliyo.ben aldim gayette memnun kaldim
-
04 Aralık 2013, 17:36
#26128
2012 kasa ön michelin buz motorda 200 lira hey yavrum hey
-
04 Aralık 2013, 20:22
#26129
mukureis adlı üyeden alıntı
one metzeler me22 3-17 tubeless kullanabilirsin. kargoyla 130 liraya geliyo.ben aldim gayette memnun kaldim
metzeler me22 tubetype değil tubetype lastiğe tubeless kullanmak tehlikelidir
-
04 Aralık 2013, 20:33
#26130
M.balibey adlı üyeden alıntı
metzeler me22 tubetype değil tubetype lastiğe tubeless kullanmak tehlikelidir
valla sitede sabri arkadas takim almisti.ondan gorup aldim. tam olarak ne gibi bi tehlikesi olur
-
04 Aralık 2013, 21:16
#26131
mukureis adlı üyeden alıntı
valla sitede sabri arkadas takim almisti.ondan gorup aldim. tam olarak ne gibi bi tehlikesi olur
yanakta ne yazıyor eğer iç lastikliyse bariyer kısmı olmuyor ve sert bir çukura girişte bir anda havayı indirebiliyor hatta dandik iç lastiksiz olan lastiklerde de bu olabiliyor yoksa yollarımız londra asvaltı gibi olsa sıkıntı çıkmaz
-
04 Aralık 2013, 21:36
#26132
http://www.motolastik.com/metzeler-m...t-50p-pmu27183
valla bu lastik hic dikkat etmedim yanaklarina.sabah bakarim artik
-
04 Aralık 2013, 23:13
#26133
Yorumlarınız ve verdiğiniz bilgiler için teşekkürler arkadaşlar.
Zaman bulduğumda M.balibey'in söz ettiği durumu da bir araştıracağım. Şimdilik, belki sizin bildiğiniz ama benim yeni öğrendiğim bir bilgiyi paylaşmak istiyorum:
Malumunuz, lastikler ön ve arka olmak üzere çift olarak satılıyor. Ebat zorunlulukları ya da piyasadaki stok durumuna göre bazen örneğin arka lastik için aradığınız ebatı, "ön lastik" ibaresiyle satılan bir lastikte denk getirebiliyorsunuz. Söz gelimi 100/80-18 bir arka lastik bulamayınca, başka bir model için üretilmiş olan 100/80-18 "ön" lastiği almayı düşünebilirsiniz -ki ben düşünüyorum- ama dikkat! "Ön" diye satılan bir lastiği arka tekere takacaksanız, veya "arka" etiketiyle satılan bir lastiği ön tekere takacaksanız, lastiğin üzerindeki okun yönünü ters çevirmeniz gerekiyormuş. Yabancı sitelerden anladığım bu. Açıklaması da, ön lastiğin genelde frenleme performansı, arka lastiğin ise çekiş performansı için tasarlanmış olmasıymış. Yani, fren yapmak için tasarlanmış bir ön lastiği arkada çekiş sağlasın diye kullanmak isterseniz, lastiğin üzerindeki ok lastiğin tepe noktasındayken öne değil arkaya bakacak şekilde monte edilmeli.
Dediğim gibi, ben yeni öğrendim, paylaşmak istedim. Yaygın bilinen bir şeyse, benim eksikliğim olsun.
-
04 Aralık 2013, 23:15
#26134
@dolphin_star
hacı film yerine karbon reklam filmi çeksem nasıl olur
-
05 Aralık 2013, 00:47
#26135
Yeni kasa kullananlar için bi sorum olucak hava filitresini temizlemek için açtınız mı hiç benim hava filitremde sadece kağıt hava filitresi var siyah sünger yok sizlerdede öyle mi ?
tvs hava filitresi diye aratırtıgımda siyah süngerde çıkıyor ama bende yok koymayımı unuttular
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:33 ----------
Birde hava ayarını biraz dürtiyim dedim sola dogru bi tık hafifçene çevirdim sankim iyi oldu gibi motor soğukken istop etmiyor eskisi gibi rolantide. Yarın bir de çekişine bakıcam değişme oldumu ...
-
05 Aralık 2013, 01:09
#26136
ercan41 adlı üyeden alıntı
Yeni kasa kullananlar için bi sorum olucak hava filitresini temizlemek için açtınız mı hiç benim hava filitremde sadece kağıt hava filitresi var siyah sünger yok sizlerdede öyle mi ?
tvs hava filitresi diye aratırtıgımda siyah süngerde çıkıyor ama bende yok koymayımı unuttular
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:33 ----------
Birde hava ayarını biraz dürtiyim dedim sola dogru bi tık hafifçene çevirdim sankim iyi oldu gibi motor soğukken istop etmiyor eskisi gibi rolantide. Yarın bir de çekişine bakıcam değişme oldumu ...
yeni kasalada kagit zaten.ama kagit filtreyi temizlemeyi pek onermiyolar.kac binde degisti en son filtre
-
05 Aralık 2013, 01:27
#26137
erhanmehmet adlı üyeden alıntı
@dolphin_star
hacı film yerine karbon reklam filmi çeksem nasıl olur
kötü olur dostum, çünkü motorda başka karbon olan ayrıntı yok.. birkaç yere daha karbon yapmalısınki motoru tamamlasın.. bence ugraşma zaten karbonu çekmesi daha zor kalın çünkü.. al siyah film en iyisi
-
05 Aralık 2013, 02:14
#26138
dolphin_star adlı üyeden alıntı
kötü olur dostum, çünkü motorda başka karbon olan ayrıntı yok.. birkaç yere daha karbon yapmalısınki motoru tamamlasın.. bence ugraşma zaten karbonu çekmesi daha zor kalın çünkü.. al siyah film en iyisi
Tamamdır kardeş ben de 3 numara film çekerim.
-
05 Aralık 2013, 03:57
#26139
ercan41 adlı üyeden alıntı
Yeni kasa kullananlar için bi sorum olucak hava filitresini temizlemek için açtınız mı hiç benim hava filitremde sadece kağıt hava filitresi var siyah sünger yok sizlerdede öyle mi ?
tvs hava filitresi diye aratırtıgımda siyah süngerde çıkıyor ama bende yok koymayımı unuttular
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:33 ----------
Birde hava ayarını biraz dürtiyim dedim sola dogru bi tık hafifçene çevirdim sankim iyi oldu gibi motor soğukken istop etmiyor eskisi gibi rolantide. Yarın bir de çekişine bakıcam değişme oldumu ...
rtrlerin hepsinde kağıt filtre var süngerler surgelerde
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:16 ----------
bizim motor için jet kit yok mu Sabri abi
-
05 Aralık 2013, 06:34
#26140
ercan41 adlı üyeden alıntı
Yeni kasa kullananlar için bi sorum olucak hava filitresini temizlemek için açtınız mı hiç benim hava filitremde sadece kağıt hava filitresi var siyah sünger yok sizlerdede öyle mi ?
tvs hava filitresi diye aratırtıgımda siyah süngerde çıkıyor ama bende yok koymayımı unuttular
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:33 ----------
Birde hava ayarını biraz dürtiyim dedim sola dogru bi tık hafifçene çevirdim sankim iyi oldu gibi motor soğukken istop etmiyor eskisi gibi rolantide. Yarın bir de çekişine bakıcam değişme oldumu ...
en son bakım yaptırdım 3200 deydi km. adam değiştirmeye hiç gerek yok dedi. zaten çıkarttığında tertemiz çıktı. yine de kompresörle basınçlı hava sıkıp temizleyip geri taktı.sünger falan yoktu yani.2013 kasa..
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:30 ----------
gargoyle adlı üyeden alıntı
Yorumlarınız ve verdiğiniz bilgiler için teşekkürler arkadaşlar.
Zaman bulduğumda M.balibey'in söz ettiği durumu da bir araştıracağım. Şimdilik, belki sizin bildiğiniz ama benim yeni öğrendiğim bir bilgiyi paylaşmak istiyorum:
Malumunuz, lastikler ön ve arka olmak üzere çift olarak satılıyor. Ebat zorunlulukları ya da piyasadaki stok durumuna göre bazen örneğin arka lastik için aradığınız ebatı, "ön lastik" ibaresiyle satılan bir lastikte denk getirebiliyorsunuz. Söz gelimi 100/80-18 bir arka lastik bulamayınca, başka bir model için üretilmiş olan 100/80-18 "ön" lastiği almayı düşünebilirsiniz -ki ben düşünüyorum- ama dikkat! "Ön" diye satılan bir lastiği arka tekere takacaksanız, veya "arka" etiketiyle satılan bir lastiği ön tekere takacaksanız, lastiğin üzerindeki okun yönünü ters çevirmeniz gerekiyormuş. Yabancı sitelerden anladığım bu. Açıklaması da, ön lastiğin genelde frenleme performansı, arka lastiğin ise çekiş performansı için tasarlanmış olmasıymış. Yani, fren yapmak için tasarlanmış bir ön lastiği arkada çekiş sağlasın diye kullanmak isterseniz, lastiğin üzerindeki ok lastiğin tepe noktasındayken öne değil arkaya bakacak şekilde monte edilmeli.
Dediğim gibi, ben yeni öğrendim, paylaşmak istedim. Yaygın bilinen bir şeyse, benim eksikliğim olsun.
benim arka lastik michelin pilot sporty . arka ebatlarına uygun fakat ön teker içindi . ok yönünü çevirip taktık aynen dediğin gibi. bunun nedeni de lastiğin suyu tahliye etme biçimi dönüşüne göre ayarlanmış. herhangi bir sorun yaratmıyor . yani ön için veya arka için yapılmış uygun ebatta lstik bulursanız yönü ters çevirip taktırabilirsiniz . aklınızda soru işareti kalmasın.
dürüst biri hata yaptığını farkederse ya hata yapmayı bırakır ya da dürüst olmayı..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 24 kullanıcı var. (0 üye ve 24 misafir)
Bu Konudaki Etiketler