TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
20 Ekim 2013, 23:30
#24961
RTR yazısı nerede satılıyor bilen varmı şu 180 liklerde olan yazı büyük olan.
Reklamlar
-
21 Ekim 2013, 00:00
#24962
Felis Leo adlı üyeden alıntı
RTR yazısı nerede satılıyor bilen varmı şu 180 liklerde olan yazı büyük olan.
ümit hoca ben motorun üstündeki butun yazıları söktüm sadece apache yazısı kaldı sen yapıştırmayamı çalışıyon
özgürlük ve bağımsızlık benim karakterimdir.
-
21 Ekim 2013, 00:04
#24963
kuroscu adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bu günki gezi güzel oldu önümüzdeki hafta çiftalanda ki yarış parkurunda ofrod jeep yarışları varmış seyretmeye deyer bi yarış olur yolun nerdeyse tamamı asfalt sadece parkurun yolu 500 kadar toprak
Bayram abi ya peki o gün de bugunkü rampa rotasına dahilmi ? ben haftaya daha güzel şeyler yapmak istiyorum orada
-
21 Ekim 2013, 01:29
#24964
burdan bir konu hakkında danışayım sizlere başına gelen olmuştur belki
devir saati (km saati değil) belli bir rpm gelmedikçe çalışmıyor örneğin 1 viteste ufak ufak kalkarken devir saatininde ufak ufak artması gerekirken 0ı gösteriyor lakin belli bir süre sonra artmaya başlıyor 4 5 hiç sıkıntısı yok kafama takıldı sormak istedim
-
21 Ekim 2013, 03:11
#24965
2012-12 model motorlu arkadaşlar. arka dişlinin resmini gönderir misiniz. üzerinde tvs amblemi var mı.
-
21 Ekim 2013, 04:06
#24966
Kısmet olursa haftaya bende gelirim bu hafta biraz yogunluk vardı. Haftaya hava iyi olursa gelicem
-
21 Ekim 2013, 04:29
#24967
-
21 Ekim 2013, 06:09
#24968
zerzura adlı üyeden alıntı
yazılar okunmuyor. senin motorda ne yazıyor
-
21 Ekim 2013, 10:26
#24969
Mustan Oğlu adlı üyeden alıntı
yazılar okunmuyor. senin motorda ne yazıyor
tvs falan yazmıyor. genelde hiçbirinde yazmaz motor markası diye tahmin ediyorum. sadece ebat ölçüsü ve metal bilgisi yazar
-
22 Ekim 2013, 02:43
#24970
-
22 Ekim 2013, 11:31
#24971
Kendi soruma kendim cevap vereyim
118 bakla lazım bize.
Şu oluyor ama işte fiyatı pahalı
http://magaza.entelenerji.com/428-v-118-o-ring.html
-
22 Ekim 2013, 12:23
#24972
zerzura adlı üyeden alıntı
o-ring değil de x-ring bulup kullanmanızı tavsiye ederim. Yağı tutma konusunda o-ring ten daha başarılı. Çünkü x'li yapısı bu yönde geliştirilmiştir. yağlama konusunda o-ring liye göre daha geç yağlama sağlıyor. Yani daha uzun km katetmiş oluyorsunuz.
-
22 Ekim 2013, 13:58
#24973
zerzura adlı üyeden alıntı
benim motorun orjinal zinciri yagsizliktan bozuldu gittim 25 tl ye standart zincir taktım 5000 km oldu bi sıkıntim yok tavsiye ederim oringli zincire 60-65 tl vermektense bu daha mantıklı geldi aldığım yer 15000 km garanti veririm dedi.
özgürlük ve bağımsızlık benim karakterimdir.
-
22 Ekim 2013, 14:26
#24974
memduhb adlı üyeden alıntı
benim motorun orjinal zinciri yagsizliktan bozuldu gittim 25 tl ye standart zincir taktım 5000 km oldu bi sıkıntim yok tavsiye ederim oringli zincire 60-65 tl vermektense bu daha mantıklı geldi aldığım yer 15000 km garanti veririm dedi.
oringli zincir var mı eski kasalarda bilmiyorum.
ama oringli zinciri yaglayıp bakım yaparsanız ömürlük olur.
normal zinciri ben önermiyorum.
benim gibi taklacı güvercin gibi
zincir tekere dolanıp takla atmayın. zincir önemli bakımını yagını pisliğine pasına dikkat edin.
kopması yetmiyormuş gibi birde bi yerlere dolanıp kaza yaptırıyor
-
22 Ekim 2013, 14:43
#24975
ARKADAŞLAR BEN BU MOTORU ALACAĞIM PERŞEMBE GÜNÜ GİDİP ADANA BAAYİSİNDEN ACABA ADANA BAAYİSİ HAKKINDA BİLGİ SAHİBİ OLANLAR VARMI BİZE YARDIMCI OLURLARMI ADAMLAR BAŞDAN SAĞMA İŞ YAPARLARMI ADANALI ARKADAŞLAR BİLGİ VEREBİLİRMİ BU KONUDA ?
-
22 Ekim 2013, 16:43
#24976
benim yeni kasadaki oringli fakat ne kadar temizlesemde hep bi zincir sesi duymak beni biraz rahatsız ediyo. düşük devirde motor sesi yokken düşük hızlarda duyuyorum.. o sesi azaltmanın bi çözümü varmıdır. kaliteli zincir takmakla geçermi yoksa normal dişl isesimidir onlar ?
-
22 Ekim 2013, 16:47
#24977
sertacr8888 adlı üyeden alıntı
benim yeni kasadaki oringli fakat ne kadar temizlesemde hep bi zincir sesi duymak beni biraz rahatsız ediyo. düşük devirde motor sesi yokken düşük hızlarda duyuyorum.. o sesi azaltmanın bi çözümü varmıdır. kaliteli zincir takmakla geçermi yoksa normal dişl isesimidir onlar ?
Hiçbir zaman orijinal parçadan vaz geçme. Daha sonra başına açılacak sorunların parası da büyük olur...
-
22 Ekim 2013, 16:48
#24978
sertaç zincirin durumu iyiyse önce mazotla iyice temizle sonra kaliteli bir spreyle iyice yağla.. zincir gergiside normalse zincir sesi rahatsız etmez( ama sende 14 dişli var hertürlü vurma sesi duyacaksın)
-
22 Ekim 2013, 16:51
#24979
sbr adlı üyeden alıntı
sertaç zincirin durumu iyiyse önce mazotla iyice temizle sonra kaliteli bir spreyle iyice yağla.. zincir gergiside normalse zincir sesi rahatsız etmez( ama sende 14 dişli var hertürlü vurma sesi duyacaksın)
Anlamadım. 14 dişliyle (orijinal dişliyle) neden ses duysun ki
-
22 Ekim 2013, 16:57
#24980
SerkanApache adlı üyeden alıntı
Hiçbir zaman orijinal parçadan vaz geçme. Daha sonra başına açılacak sorunların parası da büyük olur...
zincir fabrika çıkış zinciri zaten oringli. 7bin kmde şuan ne zaman değişeyim ve yine aynı oringlimi alayım. benim ön dişli 14 zaten şuan 13 dü.
ama dişli sesi etikelemez okadarda ya çünkü ses zincirin sesi. belk iben hep kayış sistemli mtoor kullandım ondanda olabilir diyorum. yeni bi durum değil bu yani. ama aşınmayı en aza indirmek istiyorum. belki diyorum oringlinin bi özelliğidir diye diyorum.
500 km olmadı daha zinciri temizleyeli. mazotu bi fıfısın içnie doldurdum fısfısla sıka sıka temizledim. zincirim bal dök yala oldu ondan sonrada zincir spreyi ile yağladım.
Kullandıgım yagın bi özelliğ ivar köpürterek atıyo sonra yağa dönüşüyo gibi bir spreydi. İyi birşeymi sizce bu ?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)
Bu Konudaki Etiketler