[B]Bahadır Şenonar[/B] [COLOR="Red"]A rh(+)[/COLOR]
[B]Sözcüklerin gücünü anlamadan insanların gücünü anlayamazsınız.[/B] :bounce:
işte kardeşim millet onun için ybr alıyor hehehe
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:22 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:20 PM ----------
inanma sen ona motoru satmak için söylüyo kimse yoğurdum ekşi demez
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:23 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:22 PM ----------
sedat konuşma şöyle atıcaklar seni siteden hehehe
mobilyette + panter 105+ asya motor150 +yamaha YBR125 opel astra ford fokus inşallah cbr 250 yamahasülo
Vallahi kardeş renkler ve zevkler tartışılmaz
YBR 125 3.760TL
TVS Apache 4.139 TL
Ki apache dandik bi makine olsa fiyatı ybr den yüksek olmaz.
Yan yana getir görüntü açısından apache daha güzel
Ben ybr 125 e binermiyim BİNMEM çükü incecik cılız bir motor
Şanzıman konusuna gelince Seri şanzıman olduğu için sesi böyle büyük ss makinelerde olduğu gibi vites geçişleri biraz sert.
Ama sonuç olarak alan memnun satan memnun ybr 2001 (2001 diye hatırlıyorum) senesinden beri piyasada bırakta kulanan sayısı fazla olsun apache daha 3-4 senedir bu piyasada 3-4 seneye görede kullanıcı kitlesi bi hayli fazla
[B]Bahadır Şenonar[/B] [COLOR="Red"]A rh(+)[/COLOR]
[B]Sözcüklerin gücünü anlamadan insanların gücünü anlayamazsınız.[/B] :bounce:
şu apacheyi biraz daha uzun yapsalardı çok şahane olcakmış ama ... 2 teker arası biraz daha uzasaymış keşke...
ama şaseyi uzatsalardı bu motor o kadar kıvrak olmazdı kalkışta daha hantal ve daha ağır olurdu bence çok iyi dizayn edilmiş
::sefereee
[B]Bahadır Şenonar[/B] [COLOR="Red"]A rh(+)[/COLOR]
[B]Sözcüklerin gücünü anlamadan insanların gücünü anlayamazsınız.[/B] :bounce:
evet saxofon aynen öyle çok güzel anlattın
::sefereee
bunu biliyiorumda eski yazılanlarda çoğu kişi bu yüzden ön tekerin çabuk havalandığından bahsetmişti hele 2 kişiyseniz !!
siz daha iyi bilirsiniz tabide artçı olduğu zaman sıkıntı yaratır gibi uzun soluklu gezilerde arada boşluk yok sıkışık olur gibi
birde boyum 1.83 falan kısa olması bu yüzden kafama takılıyor cbr a ince dedik sırıtır diye buda kısalıktan sırıtıcak gibime geliyor.
selam TVS ciler. şöyle söyleyeyim kaliteli motor yağı koyup km aralığını fazla açmadan motor yağını değiştirirseniz vites degiştirmelerde tak diye ses duymazsınız.birde motorun devri o anki vites aralığına uygun olmalı,birde böyle deneyin bakalım ses duyacakmısınız.ben bazen debriyaja basmadan bile çok rahat bir şekilde vites değiştiriyorum ve hiçbir şekilde abes ses çıkmıyor şanzımandan.
ya şu ybr nin ne işi var burda anlamıyorum illaki insanlara gaz vericekler.senelerdir aynı kasa değişim şart kardeşim değiştirin artık bu zihniyeti.kıyasladığınız motora bir bakın ilk önce.şekil desen şekil,güç desen öyle,estetik zaten ayrı ödül almış, yakıt dersen zaten kimse söz söyleyemez 680 km de rezerve düştüm daha ne yaksın.beğenmeyen tüp taktırsın motoruna.kıyaslayacak birşeyler bulup öyle kıyas yapmalı derim herkese kazasız belasız sürüşler dilerim. Bu arada istanbul TVS ciler bir ara buluşmak motorları tanıştırmak lazım derim.sonuç itibariyle hergeçen gün sayımız çogalıyor
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
teşekkür ederim.ama yazdıklarım insanları bir birine karşı kışkırtanlara.her motorun hemen hemen site içerisinde topigi zaten mevcut gelipte laf atıp,kötülemenin bir anlamı yok.kimse kimseye zorla şu motora bin demiyor.zevk ile alınıp binmiş olduğumuz motorlar sonuç itibariyle
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
arkadaşlar takın arkaya dunlop öne pirelli bakın bakalım motor nasıl yatıyormuş
::sefereee
Orjinal lastiğiyle apacheyi yatırda koruma demiri çarpana kadar bak bakalım sedat abi asvaltın kokusu nasılmış tazemii
Ya abi gelicemde bu aralar biraz maddi sıkıntım var bi kaç yere para vermem lazım o işleri halledem zaten ilk geliceğim yer orası hep aklımdasın merak etme
Hacım her motorun zaten tasarımı yapılırken 2 teker arası mesafe ö bir ton test yapıldıktan sonra belirleniyor tabi sen arkana 200 kg luk adamı alırsan teke kalkar
Bide senin uzun şase muhabbetin drag yarışları yaban turbolu makinelerde oluyor ki onlarda mecburen yapıyor orjinal mahsalda makine hemen teke kalkar okadar güç aktarımında
[B]Bahadır Şenonar[/B] [COLOR="Red"]A rh(+)[/COLOR]
[B]Sözcüklerin gücünü anlamadan insanların gücünü anlayamazsınız.[/B] :bounce:
Renkli vida alana kadar reklamcıda fosforlu kağıda 8 mm çapında 40 adet halka çıkartırdım ve makine kısmındaki bütün vidalın üstüne yapıştırdım ve sonuç
heeeşşşt arka jant şeridime laf söylemeyin yarısı uçtu yapıcam onu en kısa zamanda
[B]Bahadır Şenonar[/B] [COLOR="Red"]A rh(+)[/COLOR]
[B]Sözcüklerin gücünü anlamadan insanların gücünü anlayamazsınız.[/B] :bounce:
arka jant serıdının markası ne dıe tuhaf bı soru sorsammı acep vıda ustlerı guzel olmus beyendım
sıcakta erimezmi o yapıştırdıkların
güzel motorun güle güle bin kazasız belasızbende hayırlısıyla dün aldım 2009 sıfır bir TVS daha siyahta bir başka duruyor hani.2008 le 25000 km yapmıştık kazasız belasız.ama yeni yenidir ne de olsa .şimdi sıra motoru biraz geliştirmeli bakalım sonuç nasıl olucak
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)