TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
12 Eylül 2013, 00:01
#23901
ercan41 adlı üyeden alıntı
Lastikleri parlatmak istiyorsan tavsiyem Kola sür. Süngerle. Şaşırtıcı gelebilir ama gerçekten uzun süre parlak kalmasını sağlıyor. Şişenin dibinde kalan kolayı kullanıyorum genelde çoğu zaman.
Reklamlar
-
12 Eylül 2013, 00:23
#23902
Pashapache adlı üyeden alıntı
Lastikleri parlatmak istiyorsan tavsiyem Kola sür. Süngerle. Şaşırtıcı gelebilir ama gerçekten uzun süre parlak kalmasını sağlıyor. Şişenin dibinde kalan kolayı kullanıyorum genelde çoğu zaman.
lastiklere yanakta olsa birşey sürmenizi tavsiye etmem malum iki teker
-
12 Eylül 2013, 00:39
#23903
Arkadaşlar fikrinize ihtiyacım var aynaları söküp onların yerine gidonun yanında takılan şu ürüünü takmak istiyorum. fiyatıda 16 TL gibi birşey ama olurmu olmazmı onu bilmiyorum deneyen varmı hiç ?
-
12 Eylül 2013, 00:55
#23904
Km arttıkça motorsikletin huyu suyu da değişmeye başladı...
Sabah işe gitmek için hazırlanıyorum, geliyorum motrun başına, motor soğukken marşa ilk bastığımda çalışıyor, rolantiye bıraktığımda ise sönüyor. Sonrasında marşa ne kadar bassam çalışmıyor. Bir süre kontağı kapatıp bekliyorum tekrar basıyorum çalışıyor hemen hareket ediyorum... ışıkta durdum diyelim tekrar sönüyor, tekrar kontak kapat aç ta ki motor ısınıncaya kadar. Havalar henüz aman aman da soğumuş değilken neden böyle olmaya başladı :( Artık jikle ile ısındırıyorum motoru, sabahın 7.30'unda büyük bi eziyet oluyor apartmandakilere gürültüden :(
Gelelim sadete. bu sorunla karşılaşan arkadaşlar varmı ?
Motosikletim 5.100km de şuanda.
Sorunun Karbüratör ayarıyla bir alakası olabilir mi ?
-
12 Eylül 2013, 02:20
#23905
Pashapache adlı üyeden alıntı
Km arttıkça motorsikletin huyu suyu da değişmeye başladı...
Sabah işe gitmek için hazırlanıyorum, geliyorum motrun başına, motor soğukken marşa ilk bastığımda çalışıyor, rolantiye bıraktığımda ise sönüyor. Sonrasında marşa ne kadar bassam çalışmıyor. Bir süre kontağı kapatıp bekliyorum tekrar basıyorum çalışıyor
hemen hareket ediyorum... ışıkta durdum diyelim tekrar sönüyor, tekrar kontak kapat aç ta ki motor ısınıncaya kadar. Havalar henüz aman aman da soğumuş değilken neden böyle olmaya başladı :( Artık jikle ile ısındırıyorum motoru, sabahın 7.30'unda büyük bi eziyet oluyor apartmandakilere gürültüden :(
Gelelim sadete. bu sorunla karşılaşan arkadaşlar varmı ?
Motosikletim 5.100km de şuanda.
Sorunun Karbüratör ayarıyla bir alakası olabilir mi ?
karbüratör ayarı şart daha doğrusu iğne ayarı bende iğne ayarı yapmak için ve karbüratörü temizlemek için söktüm şimdi 40 derece havada jikleli ısıtıyoruz
-
12 Eylül 2013, 03:03
#23906
-
12 Eylül 2013, 03:18
#23907
Pashapache adlı üyeden alıntı
Km arttıkça motorsikletin huyu suyu da değişmeye başladı...
Sabah işe gitmek için hazırlanıyorum, geliyorum motrun başına, motor soğukken marşa ilk bastığımda çalışıyor, rolantiye bıraktığımda ise sönüyor. Sonrasında marşa ne kadar bassam çalışmıyor. Bir süre kontağı kapatıp bekliyorum tekrar basıyorum çalışıyor
hemen hareket ediyorum... ışıkta durdum diyelim tekrar sönüyor, tekrar kontak kapat aç ta ki motor ısınıncaya kadar. Havalar henüz aman aman da soğumuş değilken neden böyle olmaya başladı :( Artık jikle ile ısındırıyorum motoru, sabahın 7.30'unda büyük bi eziyet oluyor apartmandakilere gürültüden :(
Gelelim sadete. bu sorunla karşılaşan arkadaşlar varmı ?
Motosikletim 5.100km de şuanda.
Sorunun Karbüratör ayarıyla bir alakası olabilir mi ?
Pasa senin sorunun hava ayari yarim tur ac dene bak duzelicektir
-
12 Eylül 2013, 04:22
#23908
Pashapache adlı üyeden alıntı
Hay maşallah
Hapı yuttuk desene. Gelde o ayarı yapabilecek birini bul
aman bilmiyorsan sakın kurcalama ben yaptım her ilk binişimde kendime saydırıyorum gidişte sorun yoksa ilk çalışma işkence bakalım kışın ne yapıcaz asıl eğlence o zaman başlıyor
-
12 Eylül 2013, 10:22
#23909
selo9115 adlı üyeden alıntı
Pasa senin sorunun hava ayari yarim tur ac dene bak duzelicektir
Muhtemelen hava ayarı ile alakalı. Ama ince işçilik isteyen bir işe benziyor kurcalamak istemiyorum, yarım tur aç derken, hangi vidayı hangi tarafa açıcaz yarım tur ? Hazırkinden de olmayalım
-
12 Eylül 2013, 14:08
#23910
Pashapache adlı üyeden alıntı
Muhtemelen hava ayarı ile alakalı. Ama ince işçilik isteyen bir işe benziyor kurcalamak istemiyorum, yarım tur aç derken, hangi vidayı hangi tarafa açıcaz yarım tur ? Hazırkinden de olmayalım
Karburatorun en alt kisminda sari altin renginde duz tornavida agizli bir vida var onu yarim tur sola ön tekere dogru cevir
Ertesi gun sabah calistirirken bak yine stop ediyorsa ceyrek tur daha cevir
Ama ilk basta cevirmeden oncede kendine bir nisan koy olaki cok cevirdiginde eski ayara getirmek icin cok basittir aslinda
Sabah lari motor ilk calismada az hava az benzin yerine fazla hava az benzin ister ki rahat calismasi icin jikle de bu ise yarar
Kelebegi acar iceriye fazla hava gelmesini motorun daha rahat calismasini saglar
Tmm dostum kaptin sen onu
-
12 Eylül 2013, 14:48
#23911
Bu sıralar benimde motorda rolantisi bozuk çalışmaya başladı.Altta ki vidayı çeviriyorum ya çok fazla rolanti de çalışıyor ya da çok az bence havalar hafiften serinledi onunla alakalı olabilir diye düşünüyorum.
-
12 Eylül 2013, 14:51
#23912
Size tavsiyem, sanayi sitesinde benzinli araba tamircisine gidip hava emisyon ayarını bilgisayar ile yaptırmanız.
tornavidayla bu işler olmuyor. benimde başımdan bu sorun geçti vidayı sağa çevir sola çevir bir şey elde edemezsin
motosiklet tamircilerinde bahsettiğim cihaz yok boşa uğraşmayın.
-
12 Eylül 2013, 18:05
#23913
mstgcl adlı üyeden alıntı
Size tavsiyem, sanayi sitesinde benzinli araba tamircisine gidip hava emisyon ayarını bilgisayar ile yaptırmanız.
tornavidayla bu işler olmuyor. benimde başımdan bu sorun geçti vidayı sağa çevir sola çevir bir şey elde edemezsin
motosiklet tamircilerinde bahsettiğim cihaz yok boşa uğraşmayın.
sen yenisin galiba
-
12 Eylül 2013, 19:03
#23914
slm selami abi ne haber nasılş sın
-
12 Eylül 2013, 19:10
#23915
selo9115 adlı üyeden alıntı
Karburatorun en alt kisminda sari altin renginde duz tornavida agizli bir vida var onu yarim tur sola ön tekere dogru cevir
Ertesi gun sabah calistirirken bak yine stop ediyorsa ceyrek tur daha cevir
Ama ilk basta cevirmeden oncede kendine bir nisan koy olaki cok cevirdiginde eski ayara getirmek icin cok basittir aslinda
Sabah lari motor ilk calismada az hava az benzin yerine fazla hava az benzin ister ki rahat calismasi icin jikle de bu ise yarar
Kelebegi acar iceriye fazla hava gelmesini motorun daha rahat calismasini saglar
Tmm dostum kaptin sen onu
Tam tersi üstad,
havayı kısar. Zengin karışım hazırlar böylecene...
-
12 Eylül 2013, 20:24
#23916
slm arkadaşlar bi sorum olacak sizlere motor eski sahibi 141 demisti ama ben 115 geçemedim ama rüzgara karsı o kadar ruzgar vardiki kask kavamdan uçaktı bu motor başka gidiyo ama hiç bogulmadan yokuş çıkıyo çok güzel makina ama daha 115 geçeemdim neden acaba
-
12 Eylül 2013, 20:39
#23917
fatih çelikk adlı üyeden alıntı
slm arkadaşlar bi sorum olacak sizlere motor eski sahibi 141 demisti ama ben 115 geçemedim ama rüzgara karsı o kadar ruzgar vardiki kask kavamdan uçaktı bu motor başka gidiyo ama hiç bogulmadan yokuş çıkıyo çok güzel makina ama daha 115 geçeemdim neden acaba
belki 115i geçmemeye programlıdır?
-
12 Eylül 2013, 20:45
#23918
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:41 ----------
[/COLOR]
Pashapache adlı üyeden alıntı
Km arttıkça motorsikletin huyu suyu da değişmeye başladı...
Sabah işe gitmek için hazırlanıyorum, geliyorum motrun başına, motor soğukken marşa ilk bastığımda çalışıyor, rolantiye bıraktığımda ise sönüyor. Sonrasında marşa ne kadar bassam çalışmıyor. Bir süre kontağı kapatıp bekliyorum tekrar basıyorum çalışıyor :) hemen hareket ediyorum... ışıkta durdum diyelim tekrar sönüyor, tekrar kontak kapat aç ta ki motor ısınıncaya kadar. Havalar henüz aman aman da soğumuş değilken neden böyle olmaya başladı :( Artık jikle ile ısındırıyorum motoru, sabahın 7.30'unda büyük bi eziyet oluyor apartmandakilere gürültüden :(
Gelelim sadete. bu sorunla karşılaşan arkadaşlar varmı ?
Motosikletim 5.100km de şuanda.
Sorunun Karbüratör ayarıyla bir alakası olabilir mi ?
valla ben mlatyadayım sabah 6 da tek marsa alıto 3 dk ınıyo ve devam ediyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:43 ----------
çok komiksin :pr:
..::Gülmek bir mükafattır, ağlayan gözlerin gördüğü::..
..::Mağlubiyet; kimine göre galibiyetden bir adım öte::..
-
12 Eylül 2013, 21:10
#23919
ercan41 adlı üyeden alıntı
bende bir denemek istiyorum bakalım benim gönlüme hitap edicekmi 14 dişli titreşim yağla alakalımıdır bilemicem sabri abi cevap versin tecrübeli olarak
yağ azda olsa titreşimi etkiler ama motordaki tüm titreşimi yağın üstüne atmak doğru olmaz..çok kötü yağ kullanırsan motorun bıraz daha fazla titrer ama kaliteli marka yağlar arasında çokta fark yoktur..ercan bari sen titreşimden bahsetme yau benim görüşüm budur
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:08 ----------
fatih çelikk adlı üyeden alıntı
geçmiş olsun fatih. son kazan olur inşallah.
-
12 Eylül 2013, 21:10
#23920
fatih çelikk adlı üyeden alıntı
slm arkadaşlar bi sorum olacak sizlere motor eski sahibi 141 demisti ama ben 115 geçemedim ama rüzgara karsı o kadar ruzgar vardiki kask kavamdan uçaktı bu motor başka gidiyo ama hiç bogulmadan yokuş çıkıyo çok güzel makina ama daha 115 geçeemdim neden acaba
Lastik hava basinclarini kontrol et
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)
Bu Konudaki Etiketler