ahuahuuahuh Ali isotlardan teklif bekliyorum. ben ayaklarına gitmem
dişli 14 kanka. inanmazsan sayabilirsin
sertaç dişliyi sürat motordan aldım. normalde dişli ile birlikte verilmiyor ama ilyas ustadan rica edince kıramıyor. sarı demir dediğin şey pul. dişlinin arasına boşluk yapmasın diye konuyor.. 8000devirde motor ölüyor dedikleri şey tam olarak şu.. motorun gücü aslında 14 dişliyi çevirmeye yetmiyor. birde kullanıcılar genelde motora çok yüksek devir göstermeyi tercih etmiyorlar. e haliyle 7000-8000 devirde 4ten 5e atınca motor çekmiyor, devir sabit kalıyor.. 14 dişli ile kullanacak olup hız yapmak isteyenler 10000devirleri görecek arkadaş..
kanka bende düşünüyorum ha nasıl yaparız önlemi arkaylamı oynayalım
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:33 ----------
piyanıst irfandan alıntıdır
o inazuma bende gider ama sende gitmez ! sebebimi ? orayı fazla dürtükleme düşünsene devir kesiciye girdiğinde motorun 170 km de ! fenamı olur hız herşey değil elbet ama o makinanın torku aşırı fazla kanaatimce hani 3-5 dişli eksiltsek dahada yumuşayıp softlaşacak gibi durur
tabi ben mühendiz değilim aklıma yatanı konuşuyorum ezbere yinede hocanın dediğini yapın yaptığını yapmayın derim
irfan abinin yazdıgını gordum kanka.. ön agır gelebılır ama arkayı 2 diş kucultebılırsın kanka.
[QUOTE=sbr;3138337]motorun teklemesininde dişli ile bi alakası yoktur..elektrik mi kesiyor yoksa boğuk boğuk mu gidiyor? düşük devirde vites değiştirme.. yüksek devirden korkma.. 5. vitese kadar 10000 devirde vites değiştir. bir de öyle dene zaten 14 dişli azda olsa 5. vitesi öldürüyor. motora gaz basmaktan korkmayın. bir motora ne kadar gaz basarsanız motor o kadar iyi gider.[COLOR="Silver"]
Zenon far taktırdı kardeşim motora, tek devre akü üstünden hat çektiler elektrikçide. Devir saatinin altına bir zımbırtı koydular, yüksek voltaj sağlamak için. onunla bir alakası olabilirmi bilmiyorum. düşük devirde çok kullanıyorum motoru tavsiyelerini dinliyeceğim dostum. teşekkürler.
[QUOTE=Tsubasa;3138441]Kesinlikle öyle. Bnede taktımrıştımda ön gösterge kafayı yedi akü 15dk da boşaldı etti sırf sorun yani. bu motorların elektrik sistemi ço kbasit ve kurcalanmaması gerekir. En azından işini çok süper iyi bilen bi elektrikçi ellemesi gerekir ki oda bütün parçaların ve kabloların değişmesi anlamına geliyor.
Gerek varmı ? yok, ben xenondan vazgeçtim
[QUOTE=sertacr8888;3138458]Gösterge ara ara kendiliğinden açılıp kapanıyor zaten. her açılıp kapanması saatin ayarını bozuyor. Karşıdan gelen araçlar sürekli sellektör yapıyor ve uzunları açıyorlar onlarda. eminim gözlerini baya baya alıyordur. Kardeşim'in hevesine taktırdık bakalım hayırlısı. Dat dat korna da taktırmış, kornalar büyük olduğu için ani frenlerde ön çamurluğa sürtme yapmış, ondan kaynaklı çizikler oluşmuş... kardeşinde olsa senin gibi bakmıyor motoruna ooof of :/
ben ikinci el aldım motoru ve üstünde xenon vardı benimde kafamı kurcalıyor satan adam xenon ağır geliyo fazla uzun süre yakarsan aküyü bitirebilir dedi kafamı çok kurcalıyor ne yapsam bilemedim :/ geçen gün bastım çalışmıyo ayakla çalıştırıp biraz dolandıktan sonra sarj oldu akü içime kurt düştü ://
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:20 ----------
hocam çok sağolasın paylaşım için bir çok kişiye faydalı olacaktır
ön disk fik fik ötüyor ne yapayım balata spreyi mi alayım?
En sonunda lastik derdinden kurtuldum. Şimdi sıra dişliyi değiştirmede sonrada hemen ardıdan Tiger egzozda
Lastiğin hamuru gayet güzel. Tırnağımı sürtüyorum ikisi arasında çok fark var. ya bu daha da kötü ( ki hiç sanmıyorum) yada inanılmaz süper lastik. Müsait bir vaktimde yada haftasonu Buz motorda taktırmayı düşünüyorum. Deneyyimlerimi yazarım. Yanında eşantiyonlarda vermişler. Lastiğin tozlu durmasıda talaş çuvalının içinde gelmesi
ve fotografda görünen stickerları nerelere yapıştırayı mbana akıl verecek yardım edecek biri varmı ?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)