Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #23381
    sertacr8888 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2013
    Şehir
    1stanbul
    Motosikleti
    Tracer900
    Alıntı sbr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorun teklemesininde dişli ile bi alakası yoktur..elektrik mi kesiyor yoksa boğuk boğuk mu gidiyor? düşük devirde vites değiştirme.. yüksek devirden korkma.. 5. vitese kadar 10000 devirde vites değiştir. bir de öyle dene zaten 14 dişli azda olsa 5. vitesi öldürüyor. motora gaz basmaktan korkmayın. bir motora ne kadar gaz basarsanız motor o kadar iyi gider.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:32 ----------




    kanka senin satış sonrası hizmetin benim.. bi problemin varsa bana gel bu arada senin dişliyi aldım ama biraz yoğundum yetişemedim yarın sabah vercem kargoya haberin olsun.

    http://i44.tinypic.com/mwb71d.jpg

    bu 14 dişliyi nerden kaça aldın ustam ? birde o yanındaki sarı renkli demri parçası nedir yanında mı veriyorlar ?

    ve ayrıca bu 5. vitesde 8000 devirde ölüyor dedikleri şey nedir olmaması lazı mdevirli kullanırsak öyle değilmi ?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #23382
    sbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki v-strom DL650 XT
    ahuahuuahuh Ali isotlardan teklif bekliyorum. ben ayaklarına gitmem

    dişli 14 kanka. inanmazsan sayabilirsin

    sertaç dişliyi sürat motordan aldım. normalde dişli ile birlikte verilmiyor ama ilyas ustadan rica edince kıramıyor. sarı demir dediğin şey pul. dişlinin arasına boşluk yapmasın diye konuyor.. 8000devirde motor ölüyor dedikleri şey tam olarak şu.. motorun gücü aslında 14 dişliyi çevirmeye yetmiyor. birde kullanıcılar genelde motora çok yüksek devir göstermeyi tercih etmiyorlar. e haliyle 7000-8000 devirde 4ten 5e atınca motor çekmiyor, devir sabit kalıyor.. 14 dişli ile kullanacak olup hız yapmak isteyenler 10000devirleri görecek arkadaş..

  3. #23383
    selo9115 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2012
    Şehir
    istanbul ataşehir
    Motosikleti
    apache--- İNAZUMA ---cbf 150 şimdide yeşil apache
    Alıntı sbr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ahuahuuahuh Ali isotlardan teklif bekliyorum. ben ayaklarına gitmem

    dişli 14 kanka. inanmazsan sayabilirsin

    sertaç dişliyi sürat motordan aldım. normalde dişli ile birlikte verilmiyor ama ilyas ustadan rica edince kıramıyor. sarı demir dediğin şey pul. dişlinin arasına boşluk yapmasın diye konuyor.. 8000devirde motor ölüyor dedikleri şey tam olarak şu.. motorun gücü aslında 14 dişliyi çevirmeye yetmiyor. birde kullanıcılar genelde motora çok yüksek devir göstermeyi tercih etmiyorlar. e haliyle 7000-8000 devirde 4ten 5e atınca motor çekmiyor, devir sabit kalıyor.. 14 dişli ile kullanacak olup hız yapmak isteyenler 10000devirleri görecek arkadaş..
    kanka bende düşünüyorum ha nasıl yaparız önlemi arkaylamı oynayalım

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:33 ----------

    piyanıst irfandan alıntıdır

    o inazuma bende gider ama sende gitmez ! sebebimi ? orayı fazla dürtükleme düşünsene devir kesiciye girdiğinde motorun 170 km de ! fenamı olur hız herşey değil elbet ama o makinanın torku aşırı fazla kanaatimce hani 3-5 dişli eksiltsek dahada yumuşayıp softlaşacak gibi durur

    tabi ben mühendiz değilim aklıma yatanı konuşuyorum ezbere yinede hocanın dediğini yapın yaptığını yapmayın derim

  4. #23384
    sbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki v-strom DL650 XT
    irfan abinin yazdıgını gordum kanka.. ön agır gelebılır ama arkayı 2 diş kucultebılırsın kanka.
    sertacr8888 bunu beğendi.

  5. #23385
    sertacr8888 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2013
    Şehir
    1stanbul
    Motosikleti
    Tracer900
    Alıntı sbr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    irfan abinin yazdıgını gordum kanka.. ön agır gelebılır ama arkayı 2 diş kucultebılırsın kanka.
    yaa aslında bende sadece arkayımı küçültsem ne şimdi kafama takıldı. sadece önü 14 yapmakdansa arkayı 44 den 42 ye mi indirsem. Sen hangisi tavsiye edersin ?
    Yokuşlara geldigimde yüksek devirde vites değiştirebilirim sorun olmaz.

  6. #23386
    selo9115 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2012
    Şehir
    istanbul ataşehir
    Motosikleti
    apache--- İNAZUMA ---cbf 150 şimdide yeşil apache
    Alıntı sbr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    irfan abinin yazdıgını gordum kanka.. ön agır gelebılır ama arkayı 2 diş kucultebılırsın kanka.

    denesekmi acaba ne kaybımız olur sence kalkış serilik son hız kesiciye girmesi 11,500 devir 151 km
    2 diş küçültürsek 11,500 devir hız ne olur acaba 170 felan olursa varya süper olur

  7. #23387
    Pashapache - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2013
    Şehir
    HATAY
    Motosikleti
    2013 Tvs Apache, 2014 Pulsar 200NS
    [QUOTE=sbr;3138337]motorun teklemesininde dişli ile bi alakası yoktur..elektrik mi kesiyor yoksa boğuk boğuk mu gidiyor? düşük devirde vites değiştirme.. yüksek devirden korkma.. 5. vitese kadar 10000 devirde vites değiştir. bir de öyle dene zaten 14 dişli azda olsa 5. vitesi öldürüyor. motora gaz basmaktan korkmayın. bir motora ne kadar gaz basarsanız motor o kadar iyi gider.[COLOR="Silver"]


    Zenon far taktırdı kardeşim motora, tek devre akü üstünden hat çektiler elektrikçide. Devir saatinin altına bir zımbırtı koydular, yüksek voltaj sağlamak için. onunla bir alakası olabilirmi bilmiyorum. düşük devirde çok kullanıyorum motoru tavsiyelerini dinliyeceğim dostum. teşekkürler.

  8. #23388
    Tsubasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2011
    Şehir
    34-10-35
    Motosikleti
    Demir At
    [QUOTE=Pashapache;3138434]
    Alıntı sbr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorun teklemesininde dişli ile bi alakası yoktur..elektrik mi kesiyor yoksa boğuk boğuk mu gidiyor? düşük devirde vites değiştirme.. yüksek devirden korkma.. 5. vitese kadar 10000 devirde vites değiştir. bir de öyle dene zaten 14 dişli azda olsa 5. vitesi öldürüyor. motora gaz basmaktan korkmayın. bir motora ne kadar gaz basarsanız motor o kadar iyi gider.[COLOR="Silver"]


    Zenon far taktırdı kardeşim motora, tek devre akü üstünden hat çektiler elektrikçide. Devir saatinin altına bir zımbırtı koydular, yüksek voltaj sağlamak için. onunla bir alakası olabilirmi bilmiyorum. düşük devirde çok kullanıyorum motoru tavsiyelerini dinliyeceğim dostum. teşekkürler.
    zenon ne kadar mantıklıdır bilmiyorum.
    ama kesinlikle elektrik tesisatıyla oynamam.
    sigorta atar bişi olur. yolda kalır rezil oluruz.
    o yüzden elektrik kesmesi sebeb olabilir.
    karbüratörde diaframda bir anormallik olabilir
    sertacr8888 bunu beğendi.
    # motosikletle.blogspot

  9. #23389
    sbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki v-strom DL650 XT
    Alıntı selo9115 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    denesekmi acaba ne kaybımız olur sence kalkış serilik son hız kesiciye girmesi 11,500 devir 151 km
    2 diş küçültürsek 11,500 devir hız ne olur acaba 170 felan olursa varya süper olur
    kanka 170i bulmaz ya.. orjınal dışlılerın kactı kanka bılıomusun?
    TRANSALP XL700

  10. #23390
    selo9115 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2012
    Şehir
    istanbul ataşehir
    Motosikleti
    apache--- İNAZUMA ---cbf 150 şimdide yeşil apache
    Alıntı sbr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kanka 170i bulmaz ya.. orjınal dışlılerın kactı kanka bılıomusun?
    hiç bi bilgim yok valla nasıl yaparız

  11. #23391
    sertacr8888 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2013
    Şehir
    1stanbul
    Motosikleti
    Tracer900
    [QUOTE=Tsubasa;3138441]
    Alıntı Pashapache adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    zenon ne kadar mantıklıdır bilmiyorum.
    ama kesinlikle elektrik tesisatıyla oynamam.
    sigorta atar bişi olur. yolda kalır rezil oluruz.
    o yüzden elektrik kesmesi sebeb olabilir.
    karbüratörde diaframda bir anormallik olabilir
    Kesinlikle öyle. Bnede taktımrıştımda ön gösterge kafayı yedi akü 15dk da boşaldı etti sırf sorun yani. bu motorların elektrik sistemi ço kbasit ve kurcalanmaması gerekir. En azından işini çok süper iyi bilen bi elektrikçi ellemesi gerekir ki oda bütün parçaların ve kabloların değişmesi anlamına geliyor.
    Gerek varmı ? yok, ben xenondan vazgeçtim

  12. #23392
    Pashapache - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2013
    Şehir
    HATAY
    Motosikleti
    2013 Tvs Apache, 2014 Pulsar 200NS
    [QUOTE=sertacr8888;3138458]
    Alıntı Tsubasa adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Kesinlikle öyle. Bnede taktımrıştımda ön gösterge kafayı yedi akü 15dk da boşaldı etti sırf sorun yani. bu motorların elektrik sistemi ço kbasit ve kurcalanmaması gerekir. En azından işini çok süper iyi bilen bi elektrikçi ellemesi gerekir ki oda bütün parçaların ve kabloların değişmesi anlamına geliyor.
    Gerek varmı ? yok, ben xenondan vazgeçtim
    Gösterge ara ara kendiliğinden açılıp kapanıyor zaten. her açılıp kapanması saatin ayarını bozuyor. Karşıdan gelen araçlar sürekli sellektör yapıyor ve uzunları açıyorlar onlarda. eminim gözlerini baya baya alıyordur. Kardeşim'in hevesine taktırdık bakalım hayırlısı. Dat dat korna da taktırmış, kornalar büyük olduğu için ani frenlerde ön çamurluğa sürtme yapmış, ondan kaynaklı çizikler oluşmuş... kardeşinde olsa senin gibi bakmıyor motoruna ooof of :/
    sertacr8888 bunu beğendi.

  13. #23393
    sbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki v-strom DL650 XT
    [QUOTE=sertacr8888;3138458]
    Alıntı Tsubasa adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Kesinlikle öyle. Bnede taktımrıştımda ön gösterge kafayı yedi akü 15dk da boşaldı etti sırf sorun yani. bu motorların elektrik sistemi ço kbasit ve kurcalanmaması gerekir. En azından işini çok süper iyi bilen bi elektrikçi ellemesi gerekir ki oda bütün parçaların ve kabloların değişmesi anlamına geliyor.
    Gerek varmı ? yok, ben xenondan vazgeçtim
    bencede xenon gereksiz dostum
    TRANSALP XL700

  14. #23394
    Felis Leo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2013
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    HHH
    ön farın en son hali bu şekilde oldu





    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:03 ----------

    bu resimde daha önceki halinden ammada agresif çok sert bir surat bu suratı yumuşattım biraz ikiye böldüm yarı sert oldu

  15. #23395
    sbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki v-strom DL650 XT
    enteresan olmuş

  16. #23396
    Hceylann93 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2013
    Motosikleti
    2011 TVS APACHE 150 RTR
    ben ikinci el aldım motoru ve üstünde xenon vardı benimde kafamı kurcalıyor satan adam xenon ağır geliyo fazla uzun süre yakarsan aküyü bitirebilir dedi kafamı çok kurcalıyor ne yapsam bilemedim :/ geçen gün bastım çalışmıyo ayakla çalıştırıp biraz dolandıktan sonra sarj oldu akü içime kurt düştü ://

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:20 ----------

    Alıntı Tsubasa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben istanbuldan aldım motoru balıkesire getirdim en yakın servis bana 110 km uzakta.
    o serviste mondialin çeliğin filan sacma sapan markaların servisi
    elinde tvs nin hiç bir yedek parcası yok. ne buji var ne filtre var
    bu yüzden ben en başta bana yamaha servisini biz tanıyoruz dedi isotlar,
    motoru öyle aldım. fakat gelgelelim şimdi, kendi servisemize gitceksiniz diyorlar.
    haliyle öyle bir servise de gitmek istemiyorum.
    kısacası motorun arkasında pek durmuyorlar.
    istanbul dışında alacaksan 10 kere düşün 1 kere karar ver.
    5 bin lira para verdim servisi nasıl dersen, servis mi varmış hangi servis hangi garanti diyorum?
    parca lazım oldugu zaman sabri kardeşim yolluyor tedarik ediyor bi şekilde paslaşıyoruz.
    motosiklete lafın var mı dersen motosiklet 10 numara. ama satış sonrası hizmetler.
    istanbul dışında hondayı yamahayı geçtim kanuni mondialin 2 adım gerisinde.

    ---------- Post added at 13:29 ---------- Previous post was at 12:44 ----------

    bu arada lastiği değiştirecek arkadaşlara arka 1 boy büyümesiyle birlikte ebatlarda lastik buldum
    duro lastik michelin metzeller olmasada irc ve onun gibilerden iyidir.
    site bu http://www.durlas.com.tr/urunler.php...2&anasayfadaK=
    http://u1308.hizliresim.com/1d/v/ryu9v.jpg
    hocam çok sağolasın paylaşım için bir çok kişiye faydalı olacaktır

  17. #23397
    Tsubasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2011
    Şehir
    34-10-35
    Motosikleti
    Demir At
    ön disk fik fik ötüyor ne yapayım balata spreyi mi alayım?

  18. #23398
    sbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki v-strom DL650 XT
    Alıntı Tsubasa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ön disk fik fik ötüyor ne yapayım balata spreyi mi alayım?
    hava tabancasıyla tozunu iyice al..dikkat et çıkan tozu soluma.. sonra balata spreyi ile iyice yıka.. ses biraz kesilir.. ama tam olarak kesilmiyor..balatan biraz daha oturunca iyice azalır..
    TRANSALP XL700

  19. #23399
    Tsubasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2011
    Şehir
    34-10-35
    Motosikleti
    Demir At
    Alıntı sbr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hava tabancasıyla tozunu iyice al..dikkat et çıkan tozu soluma.. sonra balata spreyi ile iyice yıka.. ses biraz kesilir.. ama tam olarak kesilmiyor..balatan biraz daha oturunca iyice azalır..
    hangi hava tabancası sabri emmi
    sac kurutma makinası var o olur mu =)
    balata spreyini sevmiyorum diske sıkıyorum benim kafam güzel oluyor soludukca
    # motosikletle.blogspot

  20. #23400
    sertacr8888 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2013
    Şehir
    1stanbul
    Motosikleti
    Tracer900
    En sonunda lastik derdinden kurtuldum. Şimdi sıra dişliyi değiştirmede sonrada hemen ardıdan Tiger egzozda

    Lastiğin hamuru gayet güzel. Tırnağımı sürtüyorum ikisi arasında çok fark var. ya bu daha da kötü ( ki hiç sanmıyorum) yada inanılmaz süper lastik. Müsait bir vaktimde yada haftasonu Buz motorda taktırmayı düşünüyorum. Deneyyimlerimi yazarım. Yanında eşantiyonlarda vermişler. Lastiğin tozlu durmasıda talaş çuvalının içinde gelmesi

    ve fotografda görünen stickerları nerelere yapıştırayı mbana akıl verecek yardım edecek biri varmı ?






    M.balibey bunu beğendi.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler