teşekkürler siteler için.bu arada baktım motora, çamurlukla teker arasında tam 1 cm lik yer var büyük ihtimalle sürter çamurluğa.
teşekkürler siteler için.bu arada baktım motora, çamurlukla teker arasında tam 1 cm lik yer var büyük ihtimalle sürter çamurluğa.
dürüst biri hata yaptığını farkederse ya hata yapmayı bırakır ya da dürüst olmayı..
ben bile 110 luk arkayı 100 yapmak istiyorum ama doğru olurmu bi sorun çıkarırmı bilemiyorum fakat zorlanmayı azaltıcagı için performansda biraz artış olacağını düşünüyorum ama kararsızım işte.
lastik bol gibi artık şu saatten sonra ama ölçüler ve nasıl olup olmayacagı sıkıntı
siteyi banada yollayabilirsen sevinirim ya elimizin altında bulunsun
burdaki listeden yük ve hız endekslerini kontrol et istersen öyle karar ver modele. mesela ben baktım arka teker için rock rider mc 18 modeli max 230 kg taşıma ve max 150 km hız kapasitesine sahipken(110/80 17 için ) mc 50 modeli max 200 kg taşıma ve max 210 km hız kapasitesine sahip(100/80 17 ebat için )
dürüst biri hata yaptığını farkederse ya hata yapmayı bırakır ya da dürüst olmayı..
hocam rica etsem siteleri özelden banada atarmısın
Abiler bende 2009 model bi apache buldum aliyim diyorum fiyat 2100 lira temiz motordu... Size soracagim su vibrasyon cok rahatsiz edermi beni yada ybr alicam kararsizim....
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:02 ----------
Bu arada gorumuda okudum baya bi ybr kavgasi yapilmis ben sadece vibrasyonu merak ediyorum uzun yolda insan belini agiritoyormu rahatsiz ediyormu...
merhaba arkadaşlar 2012 kasa siyah sıfır apachemle aranıza katıldım. (2012 kasa bana daha sade ve hoş geldi, arka jant ölçüsünün 18 olmasıda etken oldu)) 1 ay oldu motoru alalı. yaklaşık 2200 km yok yaptım kontak kapatmadan iki defa istanbul bursa bir defada istanbul ankara yaptım. lastiklerin ıslak zemin sendromu dışında bir sorun yaşamadım. kendim 65 kilo olduğum için ön dişliyi 14 yaptım 5. vitesde ortalalama 110 ile stabil bir şekilde yol alabiliyorum çok dik rampalarda 4 vites de 90 a kadar hızım düşebiliyor(bolu dağı rampası gibi). limitlerini zorladığımda 135 km hızı gördüm. bu ara gündemimde lastik var kışa girmeden bir takım alıcam önerilerinize açığım. teşekkürler.
buradan vardığımız sonuç eğer yeni kasa apache ye 110 değilde 100 takarsak ufakda olsa performans artışı olacak bu güel bilgi için teşekkürler.
bizim korkumuz virajlar oldugundan bence boyuna almak gerekiyor oluk yolunu.valla onu bende bilmiyorum tek bildiğim boyuna oluk olursa aquaplaning yani su üzerinde kayma yaşanmıyor ama enine olur olursada tutanma o kadar fazla oluyor
-----------------------------
Eski kasa apacheler hala naıl satılıyor ya. bu modeli insan gördükden sonra ve birazda olsun sürdükden sonra eski kasanın model yılını bile ağzına almaz insan
Ayni makinenin makyajlanmis haline bin lira fazla vermek istemedim. Para meselesinide gecelim gorsel olarak eski kasa bana daha cazip geldi. Yeni kasaya da bindim dedigim gibi motor ayni susleme yapilmis o kadar arka jant ebatinin yeni kasada kuculmeside ayri bi mevzu. Sonuc olarak zevk meselesi yeni kasa gozune hos gelen onu alir beyenmeyen eskiyi.
şu xenon işini aydın motor çözmüş sanırım statör bağlantılarını dediğim gibi değiştirip konjektörü değiştiriyormuş gidip konuşabilecek olan var mı konjektör hangi motorun statörün bağlantılarının hangileri değişiyor vs.diye
ben alttaki powerledleri taktıktan sonra hiç düşnümüyorum zaten artık normal farları bile yakmıyorum ki ilerde bi 600 lük makineye saklıyorum elimdeki xenonu latik işinide çözdüm artık geriye stokda olup olmadıgı ve o dükkanalrı ziyaret etmek kaldı.
Şimdi sırada ön dişliyi 14 yapmak ve arkayıda 43 veya 42 yapmak kaldı. Ayrıca zincire 2 - 3 tane eklicem tekeride en arkaya dayıcam zaten dişli yüünden eklemek gerekiyo fazladan ekliyi tekeri en dibe yaslıyım.
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)