anladım tesekkurler deneyerek bulcazz o zaman saol
anladım tesekkurler deneyerek bulcazz o zaman saol
14 İdeal..
su an motorun üzerindeki orjınali kac dişli ön arka ??
arkadaşlar sanırım tr ye 125 flame modeli gelecekmiş..tvs nin sitesinden baktım rtr4 160 fi ve rtr 180 fi var..bunların tr ye gelme akıbetini bilen varmı müthiş makinalara benziyor....
er6 demek hayat demek!..
arkadaşım ön dişlin 13 lük.14 yaparsan biraz daha hız artıyormuş söylenen.15 takınca haliyle az daha artış.ama bu seferde vites aralığı uzuyor rampalarda bir düşük vitesle çıkmaya başlıyorsun sonuç böyle karar senin.arka dişli 41.43 takabilirsin.yani ön 14-arka 43.zincir değiştirirken dişlileri değiştirsen daha iyi.çünkü zincir dişlileri yiyor.hadi kolay gelsin.aslında sorduğun soruların cevapları 15-20 sayfa önce zaten yazıyor.ama okumak sıkıyor insanı kestirme cevap istiyor
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:33 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:29 AM ----------
yok öyle bişey arkadaşım tvs distribitörü çekmiş olduğu malları elinden çıkartmaya devam ediyormuş,onlar bitmeden de yenileri getirtmeye niyetleri yokmuş.bence fazla heveslenmeyin derim.tvs türkiye bayi çok zayıf bu konuda.
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
arkadaşlar yanlış anlamayın ama ben tvs apachı motora bir türlü ısınamadım bu makine motor gücü ve 150 cc olmasına rağmen rakipleri ybr ve honda cbr lere kafa tutamıyor geride kalıyor fiyat yönünden de yamaha ve hondadan pahalı 3 markayıda kullandım bence içlerinde fiyat kalite güç hız ve görünüm yönünden ybr daha iyi enazından bir hindistan motoruna para vermektense daha uygun ve kaliteli japon markasından yana tercihimi kullanırdım
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
ewet tabikide kullandım aynı tarzda daki ybr kadar zevk almadım hız yönündende ybr daha iyi geldi bana ama sürekli kulanan arkadaşlar bu konuda daha iyi bilgilere sahip olduklarını düşünüyorum
motor tutkunu olduğum için her motoru denemek ve binmek gibi bir hevesim var bilmiyorum herkesde böylemi honda ve ybr ye nazaran fiyat konusunda ve kullanım yönünden bana göre şahsi düşüncem tvs geride kalıyor sadece bunu söylemek istemiştim şuan sahip olduğum mz e tabiki sürat yönünden yetişemezler ama ben illa sürat değil kimi zamanda görüntü ve zevkli kullanım için başka motorlarıda denerim
bende bütçeye göre değişik motorları kullanmayı severim.ama bu fiyat aralığında sıfır olarak alınacak motor ya cbf ve ya tvs.kasa olarak cbf uslu duruyor.tvs kasa olarak daha sportif ve kaslı hp zaten sorun değil pek fark etmiyor ikisininde yaptığı hız 120 bilemedin 130 km.ekstra ilaveler yapmadan tabiki.benim görüşüm tvs görüntü olarak 10 puan önde.ama sürüş rahatlığı bakımından cbf derim çok rahat kullanım.daha önce bende mz kullandım hemde orj.alman dı süper motordu birde az yakıt harcasalar.
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
görüntü bakımından bencede tvs harika ama görüntü kadar performans ve güç hissettirmedi bana bence hp sini biraz daha artırıp 6. vitesi koymuş olsalar bana göre mükemmel olur hatta almayı bile düşünmez hemen alırıdm
ben aslında ybr alıcaktım şimdi şaseye bakınca eski mobiletim aklıma geldi.şu zamanda bu tip işçilik anlam veremiyorum.sonra arkadaşımın yeni cbf var onu kullanıyordum,çok güzel kullanımı olsun virajlarda yatış olsun harika motor.kendi eski hondacı bende öyle ama ikide bir kontak bozuldu,yok yağ kaçırıyor,buji kesti gibi yeni motorun sorunlar çıkardığını söyleyince gittim tvs aldım.ilk zamanlar titreşimi geçtim gitmiyor diye durmadan servise gidip baktırıyordum tabi aynen usta birşey yok gayet güzel deyip geri gönderiyordu.bizim cbf li arkadaşa verdim tvs yi bende cbf aldım ondan baya bir üst limitlerde gittik yakalayamadım onu.nasıl gidiyor diye sordum benim motordan iyi gazlıyor cevabını aldım.sonraki zamanlar bende biraz üst devirlerde vites değiştirmeye başlayınca olay çözüldü.ama bu seferde yakıt sarfiyatı arttı.önceden şehir içi 100 km de 2.2 lt yakarken şimdilerde 100 km de 2.7 lt yi buluyor.ne demişler yakan motor gider-yakmayan motor gitmez güzel bir söz.
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
memlun olduğuna sevindim tabiki bu önemli titreşime gelince daha önce bir çok kez duydum bu sorunu ve kullanıcıların bana söyledikleri şu idi doğru yada yanlış tvs kullananlar daha iyi bilirler tvs alıp bir müddet kullandıklarında yani ilk bakımına sevise gidildiğinde komple her yerini elden geçirip bütün vidalarını ve amirtisörlerinin elden geçmesi bu sorunu çözüyor dediler bence sende bir dene zararı olmaz belki faydasını görürsün bu şikayeti honda ve ybr kullanıcılarıda tvs kullandıklarında çok dile getirmişlerdi titreşim yani vibrasyon vede benzin tüketimi gerçekten çok iğmiş ben mz le 1 litre benzinle 30 km ancak gidiyorum :( tamam motor gücü fazla ama bu yakışta çok çok fazla ha kullanma değiştir dersen de seri güçlü ve verdiği hıza değiyor ne yalan sölim
ben zaten arasıra somunları kontrol ediyorum.ama sorun bence cbf ve ybr yarım şase.tvs tam şase bakarsan farkı anlarsın ve ekzoz en büyük etken gibi benim fikrim.motor şu an garantide fazla kurcalayamıyorum ama satmazsam titreşim olayına kesin çözüm bulacağım.çünkü 80 km den sonra abes şekilde gidon ve pedler fena titriyor o da rahatsız ediyor.ama tork olayına gelince tvs yi kesinlikle yakalayamazlar.buna garanti veririm.
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
Şu an bu konu içerisinde 16 kullanıcı var. (0 üye ve 16 misafir)