arka dişlide BAT 41 yazıyor on dişli kapagını sokemedim anahtarım olmadıgı için..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:39 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:43 PM ----------
bora abi biraz yardımcı ol.. degiştircem acilen..
arka dişlide BAT 41 yazıyor on dişli kapagını sokemedim anahtarım olmadıgı için..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:39 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:43 PM ----------
bora abi biraz yardımcı ol.. degiştircem acilen..
Arkadaşlar bu gün benim apacheye xenon taktırdım sadece akşamları kullanırsan akü sorunu yaşamazsın dedi takan adam
[B]Bahadır Şenonar[/B] [COLOR="Red"]A rh(+)[/COLOR]
[B]Sözcüklerin gücünü anlamadan insanların gücünü anlayamazsınız.[/B] :bounce:
selam TVS ciler.kazasız belasız günler dilerim.
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
Ben yamaha ybr 125cc ile kesinlikle tvs aynı sınıfa koyamam onu bırak ben Honda cbf 150cc ile kıyaslıyorum. Ve forumdada okuduğun gibi uzun bir yolculukta kıyaslama yaptık ve tvs her koşulda birinci geliyor. Uzun yoldada, şehir içindede, arazidede. Ben yine 150cc sınıfında bir motor alacak olsam yine tvs alırım.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:48 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:45 PM ----------
Fara giden elektirik sistemini aküdenmi aldı direk? birde hangi xenon kullandınız h4 mü ?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:15 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:48 PM ----------
polis motoru olmuş
sağol jönysf yeterince açık ve net. zaten hep derim insan kendine yakıştırdığı şeyi almalı, kendi beğendiğini-başkasının değil. artık iş temiz 2.el bulmaya geldi. inşallah pişman olmam!
arkadaşlar merhaba herkeze
bizim sıpa çok canımı sıktı bugün .
yağ değişimine götürdüm alttan bi açtık kapak mıknatıslı olduğu için bi tane bilya yapışmış.
motor bilyo dağıtmış içerde.5.vitestede aralıksız rüzgar uğultusu gibi bir ses geliyo her seferinde.kople inicekmiş motor 250-300 de fiyat çıkardı kafadan usta.artık gaz yemiyo nerdeyse motor gitmiyo zımba gibiydi
komple tepeden tırnağada bakıma giricek.yaptırıp ömürlük kullanıcaz artık..
şimdi sizden istediğim:
servisten extra ne yapmasını istemeliyim?
mesela dişli kaç olmalı rahat ve uzun vites aralıklı olması için vsvs önericekleriniz neler.
artık benzinimi koyup gitmek istiyorum.
bide 10(3 lt) tl ye 110 km yol gidiyorum apache için normalmidir???
2 Tekerlekli Huzur..
09.08.2009 günü tvs apache ile 150 km.lik bir hafta sonu gezisi.güzergahım tarsus ,yanıkkışla ,çavuşlu , bucak , karaisalı , adana , yenice , tarsus
başlangıç km si
By mersinmersin, shot with Canon PowerShot A590 IS at 2009-08-11
yollardan manzaralar
By mersinmersin, shot with Canon PowerShot A590 IS at 2009-08-11
By mersinmersin, shot with Canon PowerShot A590 IS at 2009-08-11
By mersinmersin, shot with Canon PowerShot A590 IS at 2009-08-11
Çeşme başında biraz mola
By mersinmersin, shot with Canon PowerShot A590 IS at 2009-08-11
By mersinmersin, shot with Canon PowerShot A590 IS at 2009-08-11
yemek ve istirahat molası
By mersinmersin, shot with Canon PowerShot A590 IS at 2009-08-11
By mersinmersin, shot with Canon PowerShot A590 IS at 2009-08-11
alabalıgın ilk hali
By mersinmersin, shot with Canon PowerShot A590 IS at 2009-08-11
alabalıgın ikinci hali
By mersinmersin, shot with Canon PowerShot A590 IS at 2009-08-11
demiratımızda dinleniyor
By mersinmersin, shot with Canon PowerShot A590 IS at 2009-08-11
By mersinmersin, shot with Canon PowerShot A590 IS at 2009-08-11
karnımızı doyurup biraz dinkendikten sonra yola devam ediyoruz
By mersinmersin, shot with Canon PowerShot A590 IS at 2009-08-11
By mersinmersin, shot with Canon PowerShot A590 IS at 2009-08-11
By mersinmersin, shot with Canon PowerShot A590 IS at 2009-08-11
By mersinmersin, shot with Canon PowerShot A590 IS at 2009-08-11
By mersinmersin, shot with Canon PowerShot A590 IS at 2009-08-11
By mersinmersin, shot with Canon PowerShot A590 IS at 2009-08-11
dönüş kilometremiz
By mersinmersin, shot with Canon PowerShot A590 IS at 2009-08-11
demiratımızı ahırına baglıyoruz
By mersinmersin, shot with Canon PowerShot A590 IS at 2009-08-11
Bende devir , km komple saati değişiyorum kazalardan dolayı arızalıydı orjinalide çok para yan sanayi ybr ibresi taktırıcam taktırdıktan sonra gösteririm nasıl olucak.
Geçmiş, olsun.
Tvs Apache '09 , Piaggio X9 250 '05 , Yamaha XT600 '94 , Honda CBF150 '11
geçmiş olsun arkadaş.ama tek ustayla sabit kalma derim.anadolu yakasında Aydın usta var.istersen telefonunu veririm.kadıköyde.her türlü parça mevcut işçiliği güzel,fiyatı uygun.çay kahve bedava.bence bir sor derim.
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
Slm arkadaşlar,bu dişli değiştirmeyi neye göre yapıyorsunuz anlayamadım,motorun gücü zaten ortada değilmi,motorun gücünü arttırmadan dişli değişmeniz,rampa aşağı giderken hızının armasına faydalı olur,titreşim konusunda fark edecek kadar azalır,vites aaları uzar.. ama düz yolda 4. vitese atmanız gerektiğini hissettirir sanıyorum,aynı zamnda rampa cıkarken kesinlikle 1 vites düşerek cıkarssınız,ben bunların coğunu denedim,ayrıca denemelerimde orjinal apachede vardı onunla kıyaslayarak.benim moto şu anki modifiyeli haliyle 14 dişliyi rampa larda tam kaldırmıyor diyebilirim.Ama şöle bişe var ben 110 kiloyum,ağırlık konusu da cok önemli,60 70 80 kiloluk kişiler için ideal olabiliyor,bana sorarsanız 90 100 kiloluk arkadaşların denemesini hiç tavsiye etmem.
Bu fotoğraf hafif rampa yukarıdır,RAMPA AŞAĞI OLANLARI KOYMUYORUM İNANMASSINIZ HER KEZ BİR AĞIZDAN BİŞELER SÖLER...
[B][COLOR="Red"][/COLOR][/B]Dikkat Önemli Not : [COLOR="Blue"][/COLOR]Beyninizin Değerinde Kask Kullanın!!!
bRRetonu satıp apache alıyorum ulan bende..
Ben 80 kiloyum, 14 dişli yaptım bir süre önce ve açıkçası hızımda çok bir değişiklik olmamakla birlikte vibrasyon ve devirden epey bir kazandım ve çok güzel bir sürüş zevki veriyor.
Tabi sürüşlerimin yarısından fazlasında artçım oluyor, 50 kilo da o = 130 kilo
Lakin benim kadranda görebildiğim en yüksek hız şimdiye kadar 130, onda da motordevri çok yüksek olduğundan aşırı derecede bağırıyor.
Ama 14 dişli ile karşı rüzgar yoksa özellikle tekken hiç zorlanmadan 120 ye kadar gelebiliyorum. 120 de 13 dişli ile dikiz aynalarından arkayı 13 dişli ile göremezken 14 dişli ile görebiliyorum
Bu arada çanta oldukça rüzgar kestiğinden oda hıza etki ediyordur diye düşünüyorum.
Normal şartlarda sürüş hedef hızım 90-100 arası olduğundan dolayı 14 dişli beni tatmin ediyor.
2 kere değiştirip hangisinde daha rahat sürdüğümü test ettim ve 14 dişlide karar kıldım.
Artçıyla birlikte karşı rüzgar yoksa çok dik rampada değilse 90 altına düşmeden genelde çıkıyor, rüzgar varsa 80 e kadar inebiliyor.
Lakin totale bakınca 14 dişli bana daha uygun geldi, genelde sürdüğüm yerler düz yollar
selam tvs ciler.herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
arkadaşlar merhaba. yeni tvs aldım ve hemen siteye üye oldum. şimdide motora granaj yaptırmak istiyorum ama mümkünmüdür acaba ? bildiğiniz iyi bir yer var mı ? yardımlarınızı bekliyorum. şimdiden teşekkür ederim.
evet 160rtr lerdeki sakal benimde çok hoşuma gidiyor ,deponun yanlarındaki ek de motoru daha iri gösteriyor. bula bilsem hemen alacam. yUrt dışında hangi siteler satıyorki ?
Şu an bu konu içerisinde 17 kullanıcı var. (0 üye ve 17 misafir)